Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 27 sep 2021, 19:09 Lekkere dure taxirit denk ik. Toch geld zat he?
Misschien was de taxichauffeur wel een FC Twente fan en heeft hij Letschert gratis naar huis gebracht :mrgreen:
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Letschert is out. Heeft gesprek gehad en zal niet meer in actie komen voor AZ.

Schijnt Jansen gezegd te hebben op persco
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lijkt mij wel een goede speler voor Feyenoord om op te pikken voor een zacht prijsje.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Heerlijke 'Max' transfer. Dubbeltje op de eerste rang die je uiteindelijk nog veel geld (salaris) kost. Bij zijn laatste twee clubs ook veelvuldige twijfel over de mentale stabiliteit van deze speler.
Wat een beleid.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heeft het een periode prima gedaan, wat een dubbele blunder voor schade kan doen. Succes verder Timo.
Gebruikersavatar
J.Krekel
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 feb 2008, 17:23
Locatie: Amsterdam

Ferry schreef: 24 nov 2021, 18:23 Heerlijke 'Max' transfer. Dubbeltje op de eerste rang die je uiteindelijk nog veel geld (salaris) kost. Bij zijn laatste twee clubs ook veelvuldige twijfel over de mentale stabiliteit van deze speler.
Wat een beleid.
Max Netto
Zachte heelmeesters (Jansen) maken stinkende wonden!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Klassiek gevalletje goedkoop duurkoop inderdaad weer dit. Kon het niveau nauwelijks aan en was mentaal altijd instabiel.

Blij dat ie weg is.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

We zijn het allemaal wel eens dat we niet veel aan hem gaan missen.
Maar het is wel weer heel onhandig hoe AZ en Jansen dat met hem hebben aangepakt.
Het is dan ook niet nodig om cynisch ofzo te gaan doen richting hem zoals je wel op social media voorbij ziet komen. Publiek voor schut gezet voor heel Nederland bij Twente, snap best als hij daarna niet altijd even professioneel geweest is

BMI heeft nu ook al tal van blunders gemaakt en wordt er toch ook niet op zon genante en ingrijpende manier afgeplukt. Jansen had hem gewoon moeten doorselecteren en dan in de winter in goed overleg uit elkaar gaan. Maar die stond 10minuten voor die pot tegen Twente nog to oreren hoe goed Letschert wel niet is.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 24 nov 2021, 18:52 Maar het is wel weer heel onhandig hoe AZ en Jansen dat met hem hebben aangepakt.
Over een maand begint de transferperiode. Nu zet je hem ook nogmaals publiekelijk te kakken. Chique is het niet.
Maar wellicht dat de speler/zaakwaarnemer op deze beslissing aandrong. Maar kan me niet voorstellen dat die geen maandje wilde wachten.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 24 nov 2021, 18:59 Over een maand begint de transferperiode. Nu zet je hem ook nogmaals publiekelijk te kakken. Chique is het niet.
Maar wellicht dat de speler/zaakwaarnemer op deze beslissing aandrong. Maar kan me niet voorstellen dat die geen maandje wilde wachten.
Dan is het te hopen dat ie ook gewoon contract heeft ingeleverd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 24 nov 2021, 19:10 Dan is het te hopen dat ie ook gewoon contract heeft ingeleverd.
Hij had nog een contract tot medio 2023. Zal dat niet zomaar opgeven. Dus een kleine premie - verwacht ik?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 24 nov 2021, 19:32 Hij had nog een contract tot medio 2023. Zal dat niet zomaar opgeven. Dus een kleine premie - verwacht ik?
Maak daar maar een grote premie van. Die heeft echt niet zomaar AZ een paar ton cadeau gedaan als ie boos rondloopt.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Nu nog een gebroken middenvoetsbeentje voor BMI of Hatzidiakos. Dan kunnen we eindelijk Beukema beoordelen.

Letschert viel gewoon zwaar tegen. Het was een relatief goedkope gok maar zijn ongekende traagheid was tenenkrommend. Positioneel zwak en geen handelingssnelheid. Toch ooit tegen het grote Oranje aan gezeten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 14 dec 2020, 09:49 LEXIT.

Constant geknoei en onrust.

Het helpt misschien ook niet dat hij "tegen zijn been in staat", maar dat rechtvaardigt niet dat je een kopduel in het zes-metergebied verliest of een bal in de opbouw zomaar inlevert.
14 december 2020 ...

Waarom moet zoiets dan ook weer een jaar doormodderen?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 25 nov 2021, 11:10 14 december 2020 ...

Waarom moet zoiets dan ook weer een jaar doormodderen?
Omdat we geen topclub zijn :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Antti Opdam schreef: 25 nov 2021, 11:10 14 december 2020 ...

Waarom moet zoiets dan ook weer een jaar doormodderen?
Ja, maar jij staat niet elke dag met hem op het veld. Denk jij nu echt dat als er betere spelers zouden zijn dat Jansen die dan niet zou opstellen? ;)
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 25 nov 2021, 11:10 14 december 2020 ...

Waarom moet zoiets dan ook weer een jaar doormodderen?
Dus met Jansen is het prima om door te modderen, maar met Letschert heeft het te lang doorgemodderd ?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 25 nov 2021, 18:36 Dus met Jansen is het prima om door te modderen, maar met Letschert heeft het te lang doorgemodderd ?
Het vervangen van een verdediger is wat makkelijker dan een trainer.

Bovendien vind ik Jansen beter / minder slecht presteren dan Letschert.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 29 nov 2021, 10:41 Het vervangen van een verdediger is wat makkelijker dan een trainer.

Bovendien vind ik Jansen beter / minder slecht presteren dan Letschert.
Daar kun je tegenin brengen dat de trainer een veel grotere invloed heeft op het totale functioneren van het elftal en dus een grotere invloed op het resultaat. Daar komt bij een verdediger die het niet goed doet, je nog op de bank kunt zetten, Bij een trainer heeft het niet zoveel zin om die op de bank te zetten :wink:

Tot slot vind ik het vreemd dat jij Jansen beter vind presteren dan Letschert :?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Werd in het interview van Jansen niet eens benoemd meer als optie voor centrale verdediger. Toch allemaal tamelijk bizar, paar fouten en hij mag vertrekken. Natuurlijk, Letschert mist kwaliteit, maar onze trainer zag in hem de basisspeler, en nu kan hij er opeens niets meer van? Hoe AZ hem nu lijkt te behandelen, vind ik nogal asociaal overkomen, niet goed genoeg oké, maar nu maak je hem gewoon kapot.

Of, hij heeft zich ernstig misdragen.
Plaats reactie