Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 06 sep 2020, 17:06 Wie dan? Teruggekeerde oud -spelers waren allemaal minder dan voorheen: Poulsen, Maher, El Hamdaoui, Vlaar, Vejinovic. En andere terugkerende oud-internationals ook: Van Rhijn, Clasie. Letschert heeft het gewenste niveau daarnaast vrij kortstondig laten zien, volgens mij 1 jaartje Utrecht. Het blijft een (goedkope) gok.
Maher heeft het uitstekend gedaan (was 1 van de beste spelers bij AZ in zijn 2e periode). Vlaar heeft het ook uitstekend gedaan. Was in zijn 2e periode belangrijker voor AZ dan in zijn 1e periode. Vejinovic heeft door een langdurige blessure en de keus van een nieuwe trainer geen echte kans bij AZ gehad. Om te zeggen dat hij minder was dan in zijn 1e periode is onzin.

Letschert blijft uiteraard afwachten, al heeft hij voor zover ik het kan inschatten meer kwaliteiten dan Leeuwin en een betere speler dan Leeuwin binnenhalen is alleen maar goed. Alleen wel te hopen dat Max nog op zoek is naar een Goede LCV of dat Letschert het nog veel beter doet, dan waar iedereen op rekent.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Erg goede wedstrijd gespeeld, liet zien dat hij in ieder geval in de basis hoort te staan en prima links kan staan. Wie daar naast moet staan laat ik nog even open.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

leszz schreef: 19 sep 2020, 17:26 Erg goede wedstrijd gespeeld, liet zien dat hij in ieder geval in de basis hoort te staan en prima links kan staan. Wie daar naast moet staan laat ik nog even open.
Letschert inderdaad goede indruk achter gelaten. Een fitte Vlaar ernaast is nog steeds de beste optie.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Hatzidiakos deed het prima ! Zeker na zoveel maanden blessure leed. Had weer snelheid en goede ingrepen. Zou het gewoon zo laten. Bovendien zal Ron Karton er wel weer de nodige weken uit zijn. Met alle respect trouwens .
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Roadman schreef: 19 sep 2020, 19:13 Hatzidiakos deed het prima ! Zeker na zoveel maanden blessure leed. Had weer snelheid en goede ingrepen. Zou het gewoon zo laten. Bovendien zal Ron Karton er wel weer de nodige weken uit zijn. Met alle respect trouwens .
Zo tegen Pec heeft Hatzidiakos het prima gedaan. Maar in de Europa league zou ik toch echt de voorkeur aan Vlaar geven. Die heeft bewezen dat niveau goed aan te kunnen, iets dat Hatzidiakos nog moet bewijzen. Letschert heeft gelukkig weer het voordeel dat hij al veel internationale ervaring heeft.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Roadman schreef: 19 sep 2020, 19:13 Hatzidiakos deed het prima ! Zeker na zoveel maanden blessure leed. Had weer snelheid en goede ingrepen. Zou het gewoon zo laten. Bovendien zal Ron Karton er wel weer de nodige weken uit zijn. Met alle respect trouwens .
Nou hij veroorzaakte ergens na tien min alweer een tegengoal met zijn trage handelen. Voor de rest goef gedaan maar ik vind dat een verdediger afgerekend mag worden op dit soort gevaar wat hij creëerde.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

leszz schreef: 19 sep 2020, 20:08 Nou hij veroorzaakte ergens na tien min alweer een tegengoal met zijn trage handelen. Voor de rest goef gedaan maar ik vind dat een verdediger afgerekend mag worden op dit soort gevaar wat hij creëerde.
Heb jij een andere wedstrijd gezien op tv dan ik vanavond in het stadion? Wat jij stelt is absoluut niet waar. Een zondagsschot dat van richting werd verandert ook nog kun je niet op het conto van welke verdediger dan ook schrijven. Hatzidiakos speelde een prima wedstrijd.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Letschert is een goede toevoeging vind ik. Sinds Hoedt heeft er niet iemand daar gestaan die zo sterk was in de lucht en dat hebben we node gemist.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Roadman schreef: 19 sep 2020, 20:19 Heb jij een andere wedstrijd gezien op tv dan ik vanavond in het stadion? Wat jij stelt is absoluut niet waar. Een zondagsschot dat van richting werd verandert ook nog kun je niet op het conto van welke verdediger dan ook schrijven. Hatzidiakos speelde een prima wedstrijd.
Ik zie dit bericht nu pas, maar ik denk dat jij niet op heb zitten letten. Kan het fragment zo voor je tevoorschijn toveren
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Weer een verdediger die AZ niet naar een hoger niveau kan tillen. Pfffff................ AZ heeft teveel verdedigers van hetzelfde soort.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

~AZ~ schreef: 04 okt 2020, 14:11 Letschert is een goede toevoeging vind ik. Sinds Hoedt heeft er niet iemand daar gestaan die zo sterk was in de lucht en dat hebben we node gemist.
LEXIT.

Constant geknoei en onrust.

Het helpt misschien ook niet dat hij "tegen zijn been in staat", maar dat rechtvaardigt niet dat je een kopduel in het zes-metergebied verliest of een bal in de opbouw zomaar inlevert.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Antti Opdam schreef: 14 dec 2020, 09:49 LEXIT.

Constant geknoei en onrust.

Het helpt misschien ook niet dat hij "tegen zijn been in staat", maar dat rechtvaardigt niet dat je een kopduel in het zes-metergebied verliest of een bal in de opbouw zomaar inlevert.
Eens. AZ heeft dit seizoen al veel punten verloren door een zwakke achterhoede. Letschert staat er niet zoals BMI. Onrustig en traag, kan niets met links. Een handicap als je links CV bent.
Praat geen Poep, doos.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 14 dec 2020, 09:49 LEXIT.

Constant geknoei en onrust.

Het helpt misschien ook niet dat hij "tegen zijn been in staat", maar dat rechtvaardigt niet dat je een kopduel in het zes-metergebied verliest of een bal in de opbouw zomaar inlevert.
Ik zie bij jou altijd zoveel exit's langskomen, dat het handiger is als jij aangeeft welke AZ spelers je wel wilt behouden :twisted:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 14 dec 2020, 11:41 Ik zie bij jou altijd zoveel exit's langskomen, dat het handiger is als jij aangeeft welke AZ spelers je wel wilt behouden :twisted:
Dat ge-exit is een soort van gimmick.

Ofwel een parodie op de Facebook-mensjes die na elke zwakke wedstrijd met een

#maxout / #slotout / #bromout

komen.

Op dit moment zie ik eigenlijk weinig spelers waarvan je direct afscheid zou moeten nemen. Behalve de bekende spelers waar ze al drie jaar afscheid van hadden moeten nemen of nooit hadden moeten laten tekenen:

Vlaar, Clasie en Leeuwin.

In de rest zie ik nog wel - min of meer - potentiële waarde.

Maar voor alle spelers die een exit/out van Antti krijgen geldt wel dat ze snel moeten bijschakelen omdat ze anders op de Leeuwin - lijst komen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 14 dec 2020, 12:06 Dat ge-exit is een soort van gimmick.

Ofwel een parodie op de Facebook-mensjes die na elke zwakke wedstrijd met een

#maxout / #slotout / #bromout

komen.

Op dit moment zie ik eigenlijk weinig spelers waarvan je direct afscheid zou moeten nemen. Behalve de bekende spelers waar ze al drie jaar afscheid van hadden moeten nemen of nooit hadden moeten laten tekenen:

Vlaar, Clasie en Leeuwin.

In de rest zie ik nog wel - min of meer - potentiële waarde.

Maar voor alle spelers die een exit/out van Antti krijgen geldt wel dat ze snel moeten bijschakelen omdat ze anders op de Leeuwin - lijst komen.
De Antti -lijst bedoel je 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Hopelijk slechts een lichte kwetsuur voor hem, waardoor hij er gewoon tegen FC Utrecht erbij kan zijn.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

capefear schreef: 23 dec 2020, 19:03 Hopelijk slechts een lichte kwetsuur voor hem, waardoor hij er gewoon tegen FC Utrecht erbij kan zijn.
Hopelijk de doorbraak van Tijs Velthuis a.s. zondag.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Az564 schreef: 23 dec 2020, 19:06 Hopelijk de doorbraak van Tijs Velthuis a.s. zondag.
Zou ik nog even mee wachten. Fysiek sterk en groot. Maar voetballend nog te twijfelachtig.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Az564 schreef: 23 dec 2020, 19:06 Hopelijk de doorbraak van Tijs Velthuis a.s. zondag.
Tuurlijk zijn we benieuwd hoe dit soort talenten het gaan doen, maar nu even niet.
Hopelijk, kan Jansen met het zelfde elftal starten als vandaag.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 23 dec 2020, 19:08 Zou ik nog even mee wachten. Fysiek sterk en groot. Maar voetballend nog te twijfelachtig.
Dan bouwt ie toch niet op? de bal inleveren bij Koopmeiners moet je als je prof wil worden toch wel kunnen.
Als Letschert niet kan spelen en Velthuis erin komt (laat de club ons natuurlijk nog een shock geven en voor Gullit kiezen) dan heb je in ieder geval een jongen staan die durft in te grijpen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie