Timo Letschert (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Timo was een zege na Hatzidiakos en Leeuwin. Jammer dat het lijkt alsof zijn seizoen klaar is.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Timo oogt veel zekerder en stabieler dan Hatzidiakos. Leeuwin is geen concurrentie.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 08 mei 2021, 22:09 Timo was een zege na Hatzidiakos en Leeuwin. Jammer dat het lijkt alsof zijn seizoen klaar is.
Enkelblessures kunnen soms meevallen, maar met nog maar 2 wedstrijden te gaan, lijkt het inderdaad wel einde seizoen voor hem. Zonde want juist nu hebben we hem hard nodig.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Maar goed, voor Groningen zijn we door al onze rechtsbacks heen (Panta, Letschert, de Leeuw). Benieuwd wie Jansen daar nu neer gaat zetten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

capefear schreef: 09 mei 2021, 11:35 Maar goed, voor Groningen zijn we door al onze rechtsbacks heen (Panta, Letschert, de Leeuw). Benieuwd wie Jansen daar nu neer gaat zetten.
Panta en Letschert zijn geen rechtsback en wie is de Leeuw? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 09 mei 2021, 11:35 Maar goed, voor Groningen zijn we door al onze rechtsbacks heen (Panta, Letschert, de Leeuw). Benieuwd wie Jansen daar nu neer gaat zetten.
Meest logische is Koopmeiners (mits fit) en BMI. Maar het zou ook zomaar toch Leeuwin kunnen worden ipv Koopmeiners.
Letschert zal het in ieder geval niet worden :cry:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 24 dec 2020, 14:03UP!
Reminder dat je jezelf nog eens op de borst mag kloppen :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 09 mei 2021, 11:42 Meest logische is Koopmeiners (mits fit) en BMI.
Wie van de twee zet je dan op rechts in de centrale verdediging?
Leeuwin zal er tegen Groningen neem ik aan niet bij kunnen zijn.
Midtsjo zou er zeker ook wel uit de voeten kunnen (heeft ie al eens gedaan) en dan Reijnders en Koopmeiners op het middenveld.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat soort discussies horen in het wedstrijdtopic, niet hier.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Al nieuws omtrent de ernst van de blessure, of is ie alweer bezig met zijn looprondjes :wink:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heeft ons inmiddels meer gekost dan hij heeft opgeleverd met zijn blunders denk ik.. en dat is dan snek gegaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 26 aug 2021, 22:45 Heeft ons inmiddels meer gekost dan hij heeft opgeleverd met zijn blunders denk ik.. en dat is dan snek gegaan.
Ik zie over het algemeen bar weinig meerwaarde van zijn meespelen, maar gisteren viel zijn spel me juist mee.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

AZuid-Scharwoude schreef: 27 aug 2021, 05:47 Ik zie over het algemeen bar weinig meerwaarde van zijn meespelen, maar gisteren viel zijn spel me juist mee.
Want je hebt de wedstrijd niet gezien? ;)

Ik heb mij redelijk verbaasd over zijn slechte positionering en voor zijn laatste balcontact in blessuretijd, waarbij hij de bal naar voren kan spelen (Sugawara stond helemaal vrij), maar er voor kiest om om te draaien en naar Verhulst te spelen, zou hij een interne schorsing moeten krijgen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 27 aug 2021, 05:47 Ik zie over het algemeen bar weinig meerwaarde van zijn meespelen, maar gisteren viel zijn spel me juist mee.
Omdat ie maar 1 goal kado gaf?

Hij kreeg gisteren ook alle tijd om op te bouwen (lees: lange bal naar voren rossen)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Deze man doet je verlangen naar Pantalis in de basis :lol:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wellicht zijn mijn verwachtingen van hem dan lager dan de verwachtingen die jullie hebben. Gisteren heeft hij ook veel duels gewonnen en ook zeker goede dingen gedaan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Deze jongen is toch al afgeschreven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZuid-Scharwoude schreef: 27 aug 2021, 07:56 Wellicht zijn mijn verwachtingen van hem dan lager dan de verwachtingen die jullie hebben. Gisteren heeft hij ook veel duels gewonnen en ook zeker goede dingen gedaan.
Ik weet het niet. In de echte verdedigende duels vind ik Martins Indi echt een stuk slimmer. En Timo lijkt niet te durven opbouwen. Angstig veel balletjes terug op Verhulst.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 27 aug 2021, 08:01 Ik weet het niet. In de echte verdedigende duels vind ik Martins Indi echt een stuk slimmer. En Timo lijkt niet te durven opbouwen. Angstig veel balletjes terug op Verhulst.
Dat zijn ook de Nederlandse ogen om naar een verdediger te kijken. Het gaat hier voornamelijk om zijn opbouwende kwaliteiten terwijl het enige wat echt van belang is zijn verdedigend werk is. Nu is dat misschien ook niet heel hoogstaand maar vind ik op zich wel heel degelijk.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 27 aug 2021, 08:01 Ik weet het niet. In de echte verdedigende duels vind ik Martins Indi echt een stuk slimmer. En Timo lijkt niet te durven opbouwen. Angstig veel balletjes terug op Verhulst.
Dus waarom staat hij in de basis als hij slechter verdedigt en niet goed in opbouwen is? Wat mij betreft is Letschert de vervanger van Leeuwin. Op de bank voor als er niemand anders meer is.
Plaats reactie