Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ik zou hem blind ruilen voor Dabney dos Santos of Hupperts en dat zegt heel veel
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

leszz schreef: 01 aug 2020, 21:19 Ik zou hem blind ruilen voor Dabney dos Santos of Hupperts en dat zegt heel veel
Gelukkig hoeven we niet te kiezen, Ik zie ze liever allemaal niet in AZ 1
Ik heb bij Aboukhlal echter niet het idee dat hij de kantjes ervan afloopt. Maar gewoon niet iedereen kan het maken. De fout en de blaam ligt daarom eerder bij degene die hem heeft gescout. Maar ook vooral bij degenen die dit soort spelers constant speeltijd geven, terwijl ze week na week over de bal struikelen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Deze jongen heeft toch al aardig wat kansen gehad afgelopen seizoen. Wat mij betreft veel laten meespelen bij Jong en mocht hij zich daar - eindelijk- weten te onderscheiden dan kun je 'm weer meenemen. Het draait hier wel om topsport, AZ is geen liefdadigheidsinstelling.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Eens. Heeft het niet. Ja, talent vast wel genoeg, maar niet de vaardigheid om dat talent om te zetten in goals en assists op hoog niveau.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

timdadum schreef: 03 aug 2020, 11:44 Eens. Heeft het niet. Ja, talent vast wel genoeg, maar niet de vaardigheid om dat talent om te zetten in goals en assists op hoog niveau.
Tja, wat is dan het “talent” ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

salmonyappi schreef: 03 aug 2020, 15:39 Tja, wat is dan het “talent” ?
Talent om, als de druk niet zo hoog is en het lekker weer is op in het zondagmiddagzonnetje iets knaps te laten zien. In de jeugd gold hij als groot talent, toch? Mijn punt is nou juist dat dat talent tot uiting laten komen als het er echt toe doet iets is waar veel grote talenten uit de jeugd afvallen.

Wat dat betreft was het wel een erg dure gok. Maar dat is ook wel makkelijk praten zo achteraf.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Met de komst van onze nieuwe aanvaller lijkt het mij zinvol om Aboukhlal een jaar elders te stallen. Wellicht dat een jaartje NAC, FC Twente of de Graafschap hem goed zou doen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 11 sep 2020, 13:21 Met de komst van onze nieuwe aanvaller lijkt het mij zinvol om Aboukhlal een jaar elders te stallen. Wellicht dat een jaartje NAC, FC Twente of de Graafschap hem goed zou doen.
Helemaal mee eens. Hij heeft best wel wat kwaliteiten, maar lijkt vaak ruzie te hebben met de bal. Een heel jaar bij een andere club spelen zou hier misschien verbetering in kunnen brengen.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZ fanatic 4-life schreef: 11 sep 2020, 13:21 Met de komst van onze nieuwe aanvaller lijkt het mij zinvol om Aboukhlal een jaar elders te stallen. Wellicht dat een jaartje NAC, FC Twente of de Graafschap hem goed zou doen.
Eens zou hem dan wel graag bij een vechtclub willen zien. ADO, Emmen, Fortuna, Twente. Ik denk namelijk niet dat hij beter gaat worden van een jaartje Heracles.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 11 sep 2020, 13:29 Eens zou hem dan wel graag bij een vechtclub willen zien. ADO, Emmen, Fortuna, Twente. Ik denk namelijk niet dat hij beter gaat worden van een jaartje Heracles.
Ik gun Heracles geen Dos Santos (41 wedstrijden 0 goals) combi met Aboukhlal. Maar een verhuur aan rechterrijtje eredivisie top 5 kkd lijkt me inderdaad het beste voor hem.
Het moet ook trouwens geen hetze worden tegen deze jongen, want aan zn inzet ligt het niet voor zover ik kan zien. Niet iedereen kan de top halen. Degene die hem opstelt/koopt is verantwoordelijk.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Az564 schreef: 11 sep 2020, 13:29 Eens zou hem dan wel graag bij een vechtclub willen zien. ADO, Emmen, Fortuna, Twente. Ik denk namelijk niet dat hij beter gaat worden van een jaartje Heracles.
Juist wel. Als zijn zwakte op dit moment ruzie hebben met de bal is moet hij toch juist in een dominanter team spelen die veel de bal heeft, à la AZ? Probleem is dat hij bij Heracles niet eens opgesteld zou worden.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

timdadum schreef: 11 sep 2020, 15:10 Juist wel. Als zijn zwakte op dit moment ruzie hebben met de bal is moet hij toch juist in een dominanter team spelen die veel de bal heeft, à la AZ? Probleem is dat hij bij Heracles niet eens opgesteld zou worden.
Proberen waard, als dat echt zo is kun je hem gelijk afschrijven. DJ Dabs wist daar nog minuten te maken, als ie zelfs dat niveau niet heeft...
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

SimonPoulsen schreef: 11 sep 2020, 14:10.
Het moet ook trouwens geen hetze worden tegen deze jongen, want aan zn inzet ligt het niet voor zover ik kan zien. Niet iedereen kan de top halen. Degene die hem opstelt/koopt is verantwoordelijk.
Daar heb je gelijk in. Hij is ook nog best jong. Maar een jaartje banken is voor niemand goed. En bij jong AZ ligt te weinig druk voor hem. Knokken voor promotie of tegen degradatie is wel goed voor zijn ontwikkeling wat dat betreft.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Als Idrissi gewoon bij AZ blijft en nu Karlsson erbij is gekomen: zou het voor Aboukhlal niet goed zijn om een jaartje aan Zwolle verhuurd te worden en veel minuten te maken? Zwolle zoekt nog een vleugelspeler las ik.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZuid-Scharwoude schreef: 03 okt 2020, 17:42 Als Idrissi gewoon bij AZ blijft en nu Karlsson erbij is gekomen: zou het voor Aboukhlal niet goed zijn om een jaartje aan Zwolle verhuurd te worden en veel minuten te maken? Zwolle zoekt nog een vleugelspeler las ik.
Na afgelopen weekend geef ik ze liever Gudmundsson.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude schreef: 03 okt 2020, 17:42 Als Idrissi gewoon bij AZ blijft en nu Karlsson erbij is gekomen: zou het voor Aboukhlal niet goed zijn om een jaartje aan Zwolle verhuurd te worden en veel minuten te maken? Zwolle zoekt nog een vleugelspeler las ik.
Idrissi staat op het punt naar Sevilla af te reizen. Laatste Spaans bericht van een half uur terug. Zie bericht in eigen topic.

Aboukhlal mag dus gewoon bij AZ blijven. Staat morgen ook wel weer in de basis verwacht ik.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

ForzAZ schreef: 03 okt 2020, 18:21 Idrissi staat op het punt naar Sevilla af te reizen. Laatste Spaans bericht van een half uur terug. Zie bericht in eigen topic.

Aboukhlal mag dus gewoon bij AZ blijven. Staat morgen ook wel weer in de basis verwacht ik.
Als Idrissi weggaat zal hij inderdaad blijven. In het geval Idrissi niet weggaat zou hij volgens mij beter meer minuten kunnen gaan maken op Eredivisie-niveau.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

We moeten eerlijk zijn: vandaag speelde hij een goede pot tegen Sparta. Ook verdedigend deed hij mee. Nu afwachten of dit een incident is of dat hij dit (eindelijk) kan vasthouden.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 04 okt 2020, 15:16 We moeten eerlijk zijn: vandaag speelde hij een goede pot tegen Sparta. Ook verdedigend deed hij mee. Nu afwachten of dit een incident is of dat hij dit (eindelijk) kan vasthouden.
1e helft was top. Maar na zijn 2 doelpunten werd hij wel weer zelfzuchtig. Dat moet er wel uit.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

We zien nu in ieder geval glimpsen van wat hij kan. Tegen Fortuna was hij ook al dreigend. Hopelijk geeft het persoonlijk succes hem wat positief vertrouwen.

Het is een directe speler, man opzoeken en schieten of voorgeven. Geen eindeloos gebrei, hetzelfde eigenlijk een beetje zoals Karlsson, em die is 3 jaar ouder meen ik, laten we dat ook niet vergeten.

Hup Zakaria.
Gesloten