Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Eerlijk is eerlijk.

Voor Aboukhlal wacht denk ik een toekomst in de lijn van Dabney dos Santos. Niet in de lijn van een Tankovic of Garcia.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Aboukhlal is nu wel bewezen dat dat geen versterking is voor AZ. Mij een raadsel waarom die steeds weer opgesteld wordt :roll:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 10 dec 2021, 07:51
Ik ben meer verbaasd dat je Gudmundsson goed vond spelen? Als je geil op mooie aannames en pirouettes snap ik het wel. Maar als je puur naar het rendament kijkt wat hij vervolgens er mee doet dan is het gewoon heel jammer.
Als je naar het Gudmundsson topic gaat zie je dat ik veel kritiek op hem heb laatste 2 maanden, maar ik vond hem niet slecht spelen tegen Randers.
Kan me nog wedstrijden herinneren dat alle ballen over 5 meter fout gingen. Had een paar goede dribbels en draaide vaak goed open.
Maar goed, dit is niet het Gudmundsson topic.

Dus om on topic te blijven:

Hoop dat we hier nog één miljoen voor krijgen of 500K. Is natuurlijk wel international van Marokko, voor wat het waard is.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 11 dec 2021, 08:47
Hoop dat we hier nog één miljoen voor krijgen of 500K. Is natuurlijk wel international van Marokko, voor wat het waard is.
Ik neem graag het verlies, we hebben ruimte nodig in de selectie.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Man, ook dat nog
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Doelpuntje op basis waarvan je hem goed kan verkopen 8)

Welkom in meer opzichten dan 1!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11142
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 12 dec 2021, 17:57 Doelpuntje op basis waarvan je hem goed kan verkopen 8)

Welkom in meer opzichten dan 1!
Hij maakte er wel weer een one man show van richting de camera. In plaats van Wijndal bedanken voor die intikker. Verder deed hij weer van alles fout maar daar zullen we het vandaag niet over hebben :P
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Dank je Zakaria, heb je tenminste iets van je schuld ingelost tegenover de mensen die je tot het schaamrood op hun kaken hebben gesteund.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hoe fijn de winst ook is… zorgt dit wel weer voor 10 kansloze invalbeurten van aboukhlal, of allicht een basisplaats van Jansen obv de intikker
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

MB80 schreef: 12 dec 2021, 19:50 Hoe fijn de winst ook is… zorgt dit wel weer voor 10 kansloze invalbeurten van aboukhlal, of allicht een basisplaats van Jansen obv de intikker
Als je tegen ajax in de Arena de winnende scoort, dan heb je recht op meer invalbeurten!

https://www.youtube.com/watch?v=aZmyY_r_piA
Leuke video (het einde)
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 12 dec 2021, 19:48 Dank je Zakaria, heb je tenminste iets van je schuld ingelost tegenover de mensen die je tot het schaamrood op hun kaken hebben gesteund.
Hahahah zoals wie?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 12 dec 2021, 23:14 Hahahah zoals wie?
Wie denk je :roll: ik denk nog tot na de voorbereiding hem gesteund, dat het er eindelijk uit zou komen. Daarna heb ik weinig meegemaakt dat een speler een zo allergische reactie bij mij op begon te roepen met als dieptepunt de slapstick bij Cambuur.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ondanks dat hij gisteren de winnende maakte, ben ik nog steeds geen fan van hem. Is mijns inziens geen AZ materiaal. Gewoon proberen te verkopen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Heeft toch 4 punten binnengehaald tegen ajax en NEC.

Als hij toch eens dat blinde af zou leren is het een prima wapen. Maar die oogkleppen verpesten wel echt veel kansrijke situaties. Gister ook, dribbelt hij de zestien in en schiet hij slap op doel, bal gaat zelfs uit... dan moet hij wel echt leren om de bal terug te kappen, even bij zich te houden en een medespeler te zoeken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

"Wat we missen in de selectie is een speler met diepgang en snelheid. Een iets ander profiel dan de aanvallers die we hebben. We hebben zo'n speler proberen te halen in de zomer en dat is niet gelukt. We gaan er vanuit dat het komende winter wel gaat lukken."
Zegt toch alles hoe men binnen AZ tegen Aboukhal aankijkt, gezien juist hij destijds is aangetrokken vanwege bovenstaande kenmerken waar Huiberts aangeeft dat ze zo'n speler missen en in de winter willen aantrekken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bob Ross schreef: 13 dec 2021, 09:20 Heeft toch 4 punten binnengehaald tegen ajax en NEC.

Als hij toch eens dat blinde af zou leren is het een prima wapen. Maar die oogkleppen verpesten wel echt veel kansrijke situaties. Gister ook, dribbelt hij de zestien in en schiet hij slap op doel, bal gaat zelfs uit...
Die bal bleef toch binnen?

;-)

Verder helemaal mee eens hoor.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 13 dec 2021, 10:57 Die bal bleef toch binnen?

;-)

Verder helemaal mee eens hoor.
Ja, Pasveer had zelfs al een bal van de ballenjongen in zijn handen. Ik dacht nog aan een penalty wegens spelbederf, maar de VAR greep weer niet in natuurlijk, het blijft de arena he :wink: .
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het is hem in ieder geval van harte gegund, deze winnende treffer. En hij heeft Wijndal echt wel bedankt, die kunnen het goed vinden samen. Dat bleek ook wel na de wedstrijd toen Wijndal even tijdens het interview met Aboukhlal kan buurten.

Ik denk overigens nog steeds niet dat hij gaat komen waar hij wil zijn bij AZ (basisspeler), voor de duidelijkheid.
_________________
"I don't know that!"
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Mooie en belangrijke goal gisteren.

Het doelpunt van gisteren doet verder niets af aan het feit dat hij te vaak de verkeerde keuze maakt en technisch onvoldoende vaardig is. Viel mij verder op dat hij in het kleine half uur speeltijd dat hem gegund was, niet zo intensief aan het afjagen was als alle andere spelers.

Hij is m.i. nog teveel met zichzelf bezig (om zich te bewijzen).

Voor zijn ontwikkeling -en die van AZ- zou het niet verkeerd zijn om een half jaar te worden verhuurd aan een team dat ongeveer hetzelfde speelt als AZ en waar hij wekelijks hele wedstrijden speelt. Zeker als er de wens is van een nieuwe aanvaller met diepgang zoals Max en Pascal aangeven.

Maar voor nu mag hij natuurlijk eerst even genieten van de goal.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11142
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

elmo schreef: 13 dec 2021, 18:22 Viel mij verder op dat hij in het kleine half uur speeltijd dat hem gegund was, niet zo intensief aan het afjagen was als alle andere spelers
Het viel mij vooral op dat hij kort na zijn entree 1 op 1 kan gaan met de zwakke Schuurs. Opzoeken die vent en desnoods een strafschop versieren. Maar door zijn slechte balbehandeling wijkt hij uit naar rechts om dan vervolgens met oogkleppen op kansloos op doel te schieten. Een kenmerkende actie. Trekken aan een dood paard na inmiddels bijna 70 wanprestaties.
elmo schreef: 13 dec 2021, 18:22 Voor zijn ontwikkeling -en die van AZ- zou het niet verkeerd zijn om een half jaar te worden verhuurd
Graag met optie tot koop dan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten