Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 31 okt 2021, 18:04 Om even op je vorige post terug te komen: Ik heb Stengs, Boadu en Wijndal wel in meer of mindere mate kritisch horen praten over hun eigen vorm of prestaties. Dit terwijl ZA op social media doet alsof hij net weer speler van de maand is geworden. Ik weet dat een groot deel van twintigjarigen denken dat ze prinsen en prinsesjes zijn en dat ze instafame niet van werkelijkheid weten te onderscheiden, maar omdat hij een bepaalde leeftijd heeft of uit een bepaalde cultuur komt hoef je nog niet te gaan stuiteren als het publiek hem een realitycheck geeft middels een fluitconcertje? Het is niet dat we geen geduld met hem gehad hebben, lijkt mij.
Ik volg hem niet op Instagram maar ik zie werkelijk helemaal niets raars op zijn profiel. Het zijn exact dezelfde teksten als alle andere spelers hebben. Ook niet raar, want die kanalen worden allemaal beheerd door professionele bedrijven.

Verder stuitert hij niet maar gaat hij niet schijnheilig lopen feestvieren met mensen die hem net hebben uitgefloten. Vind ik niet gek.

Derhalve nog steeds geen enkele goede reden gelezen om hem uit te fluiten.

Je ziet trouwens dat al zijn teamgenoten het op sociale media allemaal voor hem opnemen dus heb je ook nog een secundair nadeel dat Wijndal nu ook een maat van hem heeft die teleurgesteld is en weet dat de supporters alles behalve onvoorwaardelijk(ook Jansen kan het bij een klein groepje nooit goed doen) achter het team staan. Tabouni is ook een vriend van hem, die zal ook wel een lekker beeld hebben van de fans meteen. Teun Koopmeiners, Beukema en Barasi steunen hem ook openlijk vandaag. Die gasten zijn gewoon samen een team en doen hun best. Geen idee wat we hiermee zijn opgeschoten.

Ik zit in ieder geval in team Koopmeiners en Beukema, omdat met negativiteit nog nooit iemand beter is gaan voetballen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Na 60+ kutwedstrijden een klein beetje fluiten, nou nou. En zich dan beledigd voelen zoals een echte Marokkaan betaamt. Deze man is het levende bewijs dat moneyball nergens op slaat.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 31 okt 2021, 18:53 Na 60+ kutwedstrijden een klein beetje fluiten, nou nou. En dan beledigd doen zoals een echte Marokkaan betaamt. Deze man is het levenden bewijs dat moneyball nergens op slaat.
Kijk, dit is het rascistische motief wat natuurlijk bij meer mensen meespeelt. Het pleit wel voor je dat je er niet omheen draait maar het gewoon benoemd, dat scheelt een discussie.

Diezelfde mensen die Hatzidiakos uitfloten staan nu ook weer schijnheilig te juichen als hij met zijn kindje naar de Ben-Side komt. Mooie wereld.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 13:28 Je snapt de definitie van supporter niet helemaal lijkt het. Dat gebeurt wel vaker hier op het forum helaas. Je fluit een eigen speler gewoon niet uit, punt. In een enkel geval is het te rechtvaardigheden indien een speler openlijk de club heeft beledigd of verraden. Zoals Ron Vlaar toen bijvoorbeeld zijn jeugdclub verraadde. Of Arne Slot. Die verdienen gefluit.

Of het nou Buskermolen, Hatzidiakos of Aboukhlal is, je steunt je club gewoon.
Vreemd om Buskermolen in dit rijtje te zetten.

Supporter betekend niet dat je alles maar blind hoeft te accepteren. Voor de trainer bestaan er de witte zakdoekjes, voor spelers kan het een keer zijn dat er gefloten wordt. Beide misschien nog een keertje gecombineerd met een ludiek (maar vooral niet haatdragend) spandoek.

Het moet geen gewoonte worden, het moet niet escaleren, maar dat de supporters een keertje de druk opvoeren kan een speler/team alleen maar van leren. De gekwetste diva reactie van zowel club als speler, de trainer die niet door heeft dat het gefluit ook aan hem gericht is, laat staan waarom uberhaupt.

Je staat rechterrijtje met een team als AZ, na allemaal grote woorden en beloften en weet daar met moeite tegen de hekkensluiter uit te klimmen. En dan komt de speler waar bijna niemand op zit te wachten nog even de clown uithangen binnen de lijnen terwijl de supporters al weken om andere jongens van de reservebank roepen.

Het gefluit zal net zo zeer voor Jansen zijn geweest als dat het voor Aboukhlal was en het was gewoon terecht.

Voetbal is ook gewoon emotie. Je bent niet opeens geen supporter meer omdat die emotie een keer negatief is. Ik zou als ik jou was nooit een voetbalstadion buiten Nederland bezoeken, zeker niet in Engeland of Italië, dat zou je tedere hart niet kunnen verdragen denk ik.

Je fluit je eigen spelers niet uit zonder reden
Je fluit je eigen spelers niet uit voor het minste of geringste
Je fluit je eigen spelers niet uit bij een collectieve dip
Maar dat je na bijna 60 wedstrijden vol met wanvertoningen een keertje fluit als de wissel alleen al stupide is.... tja dat kan een keer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

1. Ik noem Buskermolen omdat die ook weleens is uitgefloten
2. AZ staat in het linkerrijtje en niet in het rechterrijtje. Niet teveel wensdenken.
3. Die grote woorden vallen allemaal wel mee.
4. Uit emotie dingen roepen ok, doe ik ook, maar een dag na de wedstrijd lijkt me de emotie er wel uit.

Voor nu ben ik wel weer klaar met al die negativiteit. We hebben 3-2 gewonnen, blij mee. Volgende week zien we wel weer verder.
Hup AZ.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 18:31 Ik volg hem niet op Instagram maar ik zie werkelijk helemaal niets raars op zijn profiel. Het zijn exact dezelfde teksten als alle andere spelers hebben. Ook niet raar, want die kanalen worden allemaal beheerd door professionele bedrijven.

Verder stuitert hij niet maar gaat hij niet schijnheilig lopen feestvieren met mensen die hem net hebben uitgefloten. Vind ik niet gek.

Derhalve nog steeds geen enkele goede reden gelezen om hem uit te fluiten.

Je ziet trouwens dat al zijn teamgenoten het op sociale media allemaal voor hem opnemen dus heb je ook nog een secundair nadeel dat Wijndal nu ook een maat van hem heeft die teleurgesteld is en weet dat de supporters alles behalve onvoorwaardelijk(ook Jansen kan het bij een klein groepje nooit goed doen) achter het team staan. Tabouni is ook een vriend van hem, die zal ook wel een lekker beeld hebben van de fans meteen. Teun Koopmeiners, Beukema en Barasi steunen hem ook openlijk vandaag. Die gasten zijn gewoon samen een team en doen hun best. Geen idee wat we hiermee zijn opgeschoten.

Ik zit in ieder geval in team Koopmeiners en Beukema, omdat met negativiteit nog nooit iemand beter is gaan voetballen.
Prima verwoord. Mooie anonieme forumhelden die niet meer huilend hun slaapkamer uit durven komen als 2 mensen hun op werk uitfluiten gaan doen alsof duizenden mensen je talent uitfluiten iets doodnormaals is. Lekker Marokkanen bashen erbij, terwijl deze jongen echt geen vreemde manieren heeft, ik vind hem zelfs stoïcijns. Het fluiten heeft nooit gewerkt en het gaat gewoon niet werken, behalve voor je eigen gemoedstoestand, maar dat zegt dan meer over je eigen leven. Ik irriteer me ook kapot aan hem maar fluiten vind ik zo ongelofelijk treurig als volwassen vent. Je kunt een hoop zeggen over beleid maar als je echt Feyenoord voorbij wilt gaan mag je als supporters eerst aan je eigen support werken, want aan successupporters hebben we helemaal noppes.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 19:11 1. Ik noem Buskermolen omdat die ook weleens is uitgefloten
2. AZ staat in het linkerrijtje en niet in het rechterrijtje. Niet teveel wensdenken.
3. Die grote woorden vallen allemaal wel mee.
4. Uit emotie dingen roepen ok, doe ik ook, maar een dag na de wedstrijd lijkt me de emotie er wel uit.

Voor nu ben ik wel weer klaar met al die negativiteit. We hebben 3-2 gewonnen, blij mee. Volgende week zien we wel weer verder.
AZ stond voor de wedstrijd voorbij was nog gewoon in het rechterrijtje en had daar kunnen blijven staan.
En ik heb je ook in het wedstrijdtopic er al op gewezen dat je jezelf nogal vlug rijk rekende. 7e staan we al niet meer, had er een toto op moeten zetten gewoon om je te sarren. We staan 8e en Go Ahead is op het moment aan het verliezen van Fortuna, anders hadden we 9e gestaan. Hadden we gelijkgespeeld tegen PEC dan waren we gewoon 11e blijven staan en dat is rechterrijtje.
We wonnen uiteindelijk, met veel te veel moeite van het team dat op de laatste plaats stond. Dat heeft niet met wensdenken te maken, maar met koude harde feiten.

Stand voor de wedstrijd:

Top rechterrijtje:
nr. 10
GO AHEAD EAGLES
10 4 | 5 | 1 13-19 -6 13

nr. 11
AZ
9 4 | 5 | 0 19-15 +4 12
12

nr. 12
SC CAMBUUR
10 4 | 6 | 0 18-25 -7 12


Terug on topic:


Zijn nationaliteit erbij halen zoals hierboven, maar ook door jou werd aangehaald is onzin en moet gewoon niet gebeuren. Zoals ik al zei zaken moeten niet op daadwerkelijke pure haat neerkomen. Voor de rest riekt het hier naar stro, zoveel stromanargumenten worden er opgetuigd.
Zal ik voor de grap een keertje eentje kaatsen? Pfoe wat een moraalridders zijn de lui die hier normaal gesproken de scheidsrechter uitfluiten en de ene na de andere verwensing toeroepen. De scheidsrechter hoor je te respecteren, nogal vreemd dat die lui nu opeens opkomen als het om een geval als dit gaat.

Je kan het ook gewoon met elkaar oneens zijn.


Correctie:

Go Ahead heeft magisch toch weten te winnen, we staan dus 9e op doelsaldo, maar de nummer 10 en 11 hebben evenveel punten.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 31 okt 2021, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Er wordt weer van alles bijgesleept. Ik heb hem ook nog nooit uitgefloten (daar voel ik mij net te volwassen voor), maar ik kan het wel begrijpen en til er ook niet te zwaar aan. Dat is een beetje part of the job als je veel geld verdient om personen te vermaken en daarin een vervolgens steeds in alle opzichten faalt. Een vals zingende zanger of een niet grappige cabaretier overkomen hetzelfde. Als spelers zou ik mij ook over andere dingen druk maken dan een falende teamgenoot de hand boven het hoofd te houden. Het is niet dat hem een enorm onrecht is aangedaan. Een groepje supporters toont wat ontevredenheid na je zoveelste wanprestatie. Goh. Steek er wat van op en ga nog even wat harder trainen. Drie goeie assists en je bent van het gezeik af. Feyenoord-supporters staan trouwens in je voortuin als ze daar zin in hebben, dat lijkt mij nou het meest ongelukkige voorbeeld dat hier aangehaald kan worden.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 18:58 Kijk, dit is het rascistische motief wat natuurlijk bij meer mensen meespeelt. Het pleit wel voor je dat je er niet omheen draait maar het gewoon benoemd, dat scheelt een discussie.
Waar heb je het nou over man. Ten eerste is een Marokkaan geen ras dus die troefkaart hoef je niet te spelen. En ten tweede ben ik minstens net zo kritisch op Sugawara, Vindahl, BMI, Letschert, Gudmundsson en De Wit. Dat is van alles wat. Triest hoe kritiek op donkere mensen altijd meteen als racisme wordt gezien door linkse mensen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Ooit er weleens aan gedacht dat het uitfluiten van deze jongen, die inderdaad zeer matig tot slecht presteert, niet zozeer op hemzelf slaat maar op het wisselbeleid van onze “ fantastische” trainer ? Je kunt er nu je klok op gelijk zetten wanneer hij zijn PSV protégé weer een aantal minuten speeltijd gunt, waarbij volkomen uit het oog door hem wordt verloren welke wissel er nodig is om een impuls te geven aan het team. Logisch dat als Jansen dit gedrag blijft vertonen de mensen die oa. ook. zijn salaris mede betalen er een keer genoeg van hebben hoe hij elke wedstrijd handelt. En hoe is dat voor die supporters beter tot uiting te brengen dan een afkeurend geluid te laten horen als hij weer eens zijn “ maatje” laat invallen rond de 80ste minuut ? Vriend Jansen een e-mail sturen of zo ?
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Langedijk schreef: 31 okt 2021, 21:02 Waar heb je het nou over man. Ten eerste is een Marokkaan geen ras dus die troefkaart hoef je niet te spelen. En ten tweede ben ik minstens net zo kritisch op Sugawara, Vindahl, BMI, Letschert, Gudmundsson en De Wit. Dat is van alles wat. Triest hoe kritiek op donkere mensen altijd meteen als racisme wordt gezien door linkse mensen.
Wen er maar aan, want over 20 jaar is het nog véél erger :D
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ben het wel eens met Bob Ross' stelling dat 'de eigen spelers uitfluiten het alleen nog maar erger maakt'. Maar wat kunnen supporters anders doen om hun ongenoegen te uiten ? Om te laten blijken dat voor hun de maat vol is ? Dat Jansen na de rode kaart van Clasie ZA bracht i.p.v. Reijnders vond ik oliedom en moeilijk te verteren. ZA liet meteen zien waarom. Na zijn invalbeurt tegen Cambuur was ik er zeker van dat we hem voorlopig niet meer terug zouden zien. Nu zijn invalbeurten met fluitconcerten gepaard gaan wordt er een pad naar de exit geforceerd. Niet chique, maar is AZ nou van de supporters of van de passanten zoals de assistent van de assistent die nu de scepter mag zwaaien ? Op een gegeven moment is het krediet gewoon op.
Bob's stelling dat er racistische motieven mee zouden spelen lijkt me wat speculatief. Dat jongens met een Marokkaanse achtergrond anders met kritiek zoals uitgefloten worden omgaan werd een paar weken geleden nog door El Khayati gezegd bij Voetbalpraat op ESPN: www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394723 Dat mensen met verschillende culturele achtergronden verschillend geconditioneerd zijn heeft met racisme niets te maken.
Het zou me niets verbazen als ZA op voorspraak van Jansen is gehaald. De enige manier waarop Jansen zijn gelijk alsnog kan halen is wanneer ZA ineens goed zou gaan presteren. Daar moet hij dan wel speeltijd voor krijgen. Helaas lijkt het er op dat Jansen blijft hopen tegen beter weten in. En eerlijk is eerlijk, veel keus is er niet.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Smit260 schreef: 31 okt 2021, 23:10 Wen er maar aan, want over 20 jaar is het nog véél erger :D
Inderdaad, de mens blijft zich gelukkig altijd door ontwikkelen. Goede zaak.

@Langedijk: je hebt gelijk, het is niet racistisch maar discriminerend. Dat is overigens net zo sneu.

Hopelijk wordt Aboukhlal in de winter verkocht. Niet alleen omdat hij niet goed genoeg is maar inmiddels ook omdat we dan van dit treurige schouwspel af zijn.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 01 nov 2021, 08:36
@Langedijk: je hebt gelijk, het is niet racistisch maar discriminerend. Dat is overigens net zo sneu.
Het is ook niet discriminerend want mijn kritiek is niet gebaseerd op onderscheid. Mattias Johansson kon ook niet voetballen en dat kreeg hij hier ook te horen. Dat Marokkanen over het algemeen slecht met kritiek kunnen omgaan is geen geheim zoals hierboven al wordt aangegeven. Dan zijn ze in hun eer aangetast en daarom zijn er ook geen Marokkaanse topspelers. Zelfs een talent als Ziyech heeft geen zelfreflectie en maakt zichzelf bij het nationale elftal onmogelijk. Je kunt niet discrimineren op feiten en cijfers.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 01 nov 2021, 11:13 Het is ook niet discriminerend want mijn kritiek is niet gebaseerd op onderscheid. Mattias Johansson kon ook niet voetballen en dat kreeg hij hier ook te horen. Dat Marokkanen over het algemeen slecht met kritiek kunnen omgaan is geen geheim zoals hierboven al wordt aangegeven. Dan zijn ze in hun eer aangetast en daarom zijn er ook geen Marokkaanse topspelers. Zelfs een talent als Ziyech heeft geen zelfreflectie en maakt zichzelf bij het nationale elftal onmogelijk. Je kunt niet discrimineren op feiten en cijfers.
Je snapt het begrip discriminatie niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet. Ik ga niet aan een dood paard trekken, dus sla anders zelf nog eens een schoolboek open of google even. Maar ik vrees dat dat station allang is gepasseerd. Voor xenofobe mensen is hier geen plaats wat mij betreft. Ik zou nu een heel betoog kunnen beginnen over dat volgens jouw redenatie alle supporters ook hooligans zijn die we die dus ook allemaal snoeihard aan zouden moeten pakken, maar ook dat heeft geen enkele zin tegen FvD-retoriek. Die zijn verloren.

Omdat het een AZ-supportersforum is laten we deze politieke discussie maar weer rusten. Laten we ons maar weer focussen op ons supportersschap en de liefde voor de club. Die uitdaging is voor veel mensen al moeilijk zat.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Bob Ross schreef: 01 nov 2021, 11:51 Je snapt het begrip discriminatie niet helemaal. Of eigenlijk helemaal niet. Ik ga niet aan een dood paard trekken, dus sla anders zelf nog eens een schoolboek open of google even. Maar ik vrees dat dat station allang is gepasseerd. Voor xenofobe mensen is hier geen plaats wat mij betreft. Ik zou nu een heel betoog kunnen beginnen over dat volgens jouw redenatie alle supporters ook hooligans zijn die we die dus ook allemaal snoeihard aan zouden moeten pakken, maar ook dat heeft geen enkele zin tegen FvD-retoriek. Die zijn verloren.

Omdat het een AZ-supportersforum is laten we deze politieke discussie maar weer rusten. Laten we ons maar weer focussen op ons supportersschap en de liefde voor de club. Die uitdaging is voor veel mensen al moeilijk zat.
Prima plan. Voor deze speler moet immers gewoon een Heracles / Willem II langskomen om daar te voetballen. Het AZ niveau kan hij niet aan, en zal hij ook nooit aan kunnen.

Uitfluiten heeft geen nut, deze jongen kan er nogmaals zelf ook niks aan doen dat hij de kwaliteiten / mentaliteit niet heeft.

Eerder wijzen naar de trainer, die hem elke keer weer minuten geeft.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Smit260 schreef: 01 nov 2021, 12:39 deze jongen kan er nogmaals zelf ook niks aan doen dat hij de kwaliteiten / mentaliteit niet heeft
Mentaliteit is bij hem het probleem volgens mij niet. Meer een gebrek aan zelfreflectie als je na zoveel slechte wedstrijden verbaasd bent als er wat mensen gaan fluiten. Een beetje wereldvreemd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Eigen spelers uitfluiten is gewoon triest, zeker in dit geval. Ja, die jongen is niet goed genoeg, maar verder valt hem niks te verwijten. Leeft als een prof, werkt over het algemeen hard, alleen is hij gewoon niet altijd even gelukkig. Hij ligt bovendien ook nog eens goed in de groep, dus het is niet zo dat het op dat vlak een stoorzender zou zijn of iets dergelijks. Dat hij praktisch elke wedstrijd in het veld komt, dat komt zoals eerder al eens gezegd omdat we gewoon ook niemand anders hebben met diepgang. Dat mag je Huiberts dan kwalijk nemen, want ook Jansen heeft niet veel andere smaken om uit te kiezen op dat vlak. Ja, Poku nu als die weer fit is. Maar verder niet.

Je moet je ook afvragen wat zo'n jongen eraan heeft. Die doet zijn best en denk je dat ie dan echt beter gaat voetballen als hij wordt uitgefloten? Daar help je niemand mee, en zeker niet omdat de groep hier ook negatief op reageert.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 01 nov 2021, 13:23 Mentaliteit is bij hem het probleem volgens mij niet. Meer een gebrek aan zelfreflectie als je na zoveel slechte wedstrijden verbaasd bent als er wat mensen gaan fluiten. Een beetje wereldvreemd.
Zwaar overtrokken geneuzel. Nee hij was niet altijd goed, maar dat waren er meerdere niet. Alleen moet een bepaald groepje sneuneuzen altijd een pispaaltje hebben. Dat was Hatzidiakos, dat is nu Aboukhlal. Is Aboukhlal weg dan vinden we wel weer iemand anders. Gaan we volgende week Vindahl uitfluiten? Die heeft namelijk ook nog geen knappe wedstrijd gekeept en al meer fouten gemaakt Aboukhlal.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 01 nov 2021, 13:24 werkt over het algemeen hard, alleen is hij gewoon niet altijd even gelukkig
:gaap:

Zo kun het je het ook benaderen, ‘niet altijd even gelukkig’. Ik ga liever voor ‘hij kan er niks van en heeft af en toe een gelukkige actie’. Mensen die zoveel verdienen zo de hand boven het hoofd houden gaat er bij mij niet in. Ik zal ook nooit een speler uitfluiten maar als ik een paar ton per jaar zou krijgen mogen ze op mijn werk de hele dag fluiten hoor.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten