Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 13 sep 2021, 11:29 Ik begrijp best dat Jansen op dit moment de keuze op hem laat vallen.
Dat snap ik helemaal niet na ruim 50 beschamende optredens, talloze schwalbes, een handvol lucky goals en 0 assists.

Evjen is Noors voetballer van het jaar geweest. Die moet wel iets kunnen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 13 sep 2021, 14:45 Dat snap ik helemaal niet na ruim 50 beschamende optredens, talloze schwalbes, een handvol lucky goals en 0 assists.

Evjen is Noors voetballer van het jaar geweest. Die moet wel iets kunnen.
Dat hij nog geen enkele assist heeft weten te overleggen in 1600minuten voetbal zegt al vrij veel over zijn speelstijl. Al zou je een halve assist kunnen noteren voor de misser van Pavli. Als er wat ruimte ligt kan hij best gevaarlijk zijn, alleen eindigt het helaas steevast in een valpartij of schot op de keeper. Ik vraag me af hoeveel rek er nog in hem zit. Ik vrees dat net als bij deWit dit het gewoon is en zal blijven. Niveau Basacikoglu, Joosten, Boussaid, Kastaneer.
Of Evjen beter is weten we nog niet, maar het wordt wel tijd om daar achter te gaan komen. Niet voor niets dat half scandinavie hem wilde huren + een paar eredivisie ploegen zou je zeggen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het is toch godverdomme niet te geloven
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Langedijk schreef: 16 sep 2021, 20:48 Het is toch godverdomme niet te geloven
Geef die jongen nog wat tijd is nog volop in ontwikkeling :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Voorlopig wil ik deze gast niet meer zien spelen. Kan echt vrij weinig en voegt niks toe.
.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Die gemiste kans kan echt niet op professioneel niveau.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij krijgt 20 minuten speeltijd. Begint met 2 keer dom buitenspel lopen. Daarna 2 verprutste acties, een bal die van zijn voet springt en die 100% kans missen. Rent als een kip zonder kop over het veld en wil ondanks zijn dramatische traptechniek alleen maar voor het doel komen. Een parodie op een voetballer. Om gek van te worden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Als je dez jonge man ziet voetballen lig ik altijd in een deuk, wat een clown
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zat de samenvatting nog eens even terug te kijken, omdat je in de wedstrijd dingen toch anders meekrijgt.

Maar deze ongelofelijke zakkenwasser verliest in de 90e voorafgaand aan de winnende goal weer eens slap een duel om vervolgens met z'n handjes omhoog te blijven staan en ook na 5 seconden nog geen sprint in te zetten, net als DeWit overigens.
Vervolgens wordt Reijnders relatief simpel uitgespeeld en moet Midtsjo dan ingrijpen en doet dat redelijk lomp.
https://www.youtube.com/watch?v=VWHwxnLQD5g 11;15

Maar dan kun je roepen dat dit soort spelers moeten wennen of groeien in het seizoen ofzo. Maar als je gewoon niet inziet dat je, als invaller tenslotte, in de 90e minuut met 10 man er alles aan moet doen om dat punt binnen te slepen. Dan verdien je het ook gewoon niet, wegwezen, nooit meer opstellen. Zon speler die denkt "dat lossen hun wel op daar, mij te ver lopen".

Jansen zal hem wel weer een aai over zn bol geven, kan gebeuren knul.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 21 sep 2021, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 21 sep 2021, 12:42 Ik zat de samenvatting nog eens even terug te kijken, omdat je in de wedstrijd dingen toch anders meekrijgt.

Maar deze ongelofelijke zakenwasser verliest in de 90e voorafgaand aan de winnende goal weer eens slap een duel om vervolgens met z'n handjes omhoog te blijven staan en ook na 5 seconden nog geen sprint in te zetten, net als DeWit overigens.
Vervolgens wordt Reijnders relatief simpel uitgespeeld en moet Midtsjo dan ingrijpen en doet dat redelijk lomp.
https://www.youtube.com/watch?v=VWHwxnLQD5g 11;15

Maar dan kun je roepen dat dit soort spelers moeten wennen of groeien in het seizoen ofzo. Maar als je gewoon niet inziet dat je, als invaller tenslotte, in de 90e minuut met 10 man er alles aan moet doen om dat punt binnen te slepen. Dan verdien je het ook gewoon niet, wegwezen, nooit meer opstellen. Zon speler die denkt "dat lossen hun wel op daar, mij te ver lopen".

Jansen zal hem wel weer een aai over zn bol geven, kan gebeuren knul.
Dat heb ik na de wedstrijd gelijk al geschreven en gewezen op de situatie voorafgaand aan de overtreding van Midtsjö. Hem daarom vooral de winnende goal van Heracles op het conto gegeven. Deze ´zakkenwasser´ had de bal aan de zijlijn vast moeten houden en bij balverlies er alles aan moeten doen om die bal terug te winnen. Maak desnoods ver van de goal een overtreding. Gast denkt alleen aan zijn eigen carrière lijkt het. Geen gochme!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

ForzAZ schreef: 21 sep 2021, 15:26 Dat heb ik na de wedstrijd gelijk al geschreven en gewezen op de situatie voorafgaand aan de overtreding van Midtsjö. Hem daarom vooral de winnende goal van Heracles op het conto gegeven. Deze ´zakkenwasser´ had de bal aan de zijlijn vast moeten houden en bij balverlies er alles aan moeten doen om die bal terug te winnen. Maak desnoods ver van de goal een overtreding. Gast denkt alleen aan zijn eigen carrière lijkt het. Geen gochme!
Dit waren dingen die Van Gaal altijd erg benadrukte. Die had hier zeker met Aboukhlal een appeltje over te schillen gehad. Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met hem en dat Evjen/Taabouni/Oosting (doorhalen wat niet van toepassing is) een zelfde serie wedstrijden als Aboukhlal die heeft gehad de kans gaat krijgen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 21 sep 2021, 16:02 Dit waren dingen die Van Gaal altijd erg benadrukte. Die had hier zeker met Aboukhlal een appeltje over te schillen gehad. Ik mag toch hopen dat het voorlopig even klaar is met hem en dat Evjen/Taabouni/Oosting (doorhalen wat niet van toepassing is) een zelfde serie wedstrijden als Aboukhlal die heeft gehad de kans gaat krijgen.
Aboukhlal mag blij zijn dat hij voor Marokko gekozen heeft, want Van Gaal zou hem zeker niet oproepen :D
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 21 sep 2021, 16:04 Aboukhlal mag blij zijn dat hij voor Marokko gekozen heeft, want Van Gaal zou hem zeker niet oproepen :D
Geen enkele trainer met een IQ boven de 80 zou deze prutser oproepen of opstellen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Allemaal leuk die slechte verdedigers van ons maar hoezo stelt niemand binnen AZ kritische vragen aan Jansen over Zaka? Echt alles springt van zijn voet, mist belangrijke kansen en speelt echt heel veel. Wat ziet hij in hem?
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Maxhuijp schreef: 23 sep 2021, 20:49 Allemaal leuk die slechte verdedigers van ons maar hoezo stelt niemand binnen AZ kritische vragen aan Jansen over Zaka? Echt alles springt van zijn voet, mist belangrijke kansen en speelt echt heel veel. Wat ziet hij in hem?
Dat vraag ik me al een aantal jaar af.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Oprotten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Pisventje maakt elke week ruzie.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 23 sep 2021, 21:24 Pisventje maakt elke week ruzie.
Met de bal en zijn eigen benen?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 23 sep 2021, 21:16Oprotten
Goede teksten in alle topics, Langedijk!
Kermis gehad?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

pAZcal schreef: 23 sep 2021, 21:36 Met de bal en zijn eigen benen?
Hij was meer bezig met Sadilek.
Loopt elke keer een beetje tegen hem op om irritant te doen i.p.v. te voetballen.

Moest me denken aan dat je vroeger tegen Kolping Boys of Alcmaria Vitrix moest spelen en ze dan verloren, dan gingen de Marokkaanse jongeren je ook altijd irriteren.
Gesloten