Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Metalingus schreef: 30 sep 2021, 21:12 Die gozer heeft een partij oogkleppen op, hij kijkt gewoon helemaal niet om zich heen.
Dat valt volgens mij wel mee, hij kijkt gewoon of iemand anders dan king zakaria kan scoren en als dat het geval is dan gaat hij voor eigen succes.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Zelfde liedje als altijd, snel, maar vreselijk blind.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Ondanks dat vrijwel iedereen negatief is over deze AZ speler (uitstraling?!), als hij in het veld komt is er direct meer dreiging en gebeurt er wat. Helaas mist ie (teveel) techniek, overzicht en duelkracht/slimheid om te overtuigen. Toch zie je dat AZ snelheid tekort komt. In de basis van gisteren heeft niemand echte basissnelheid. Dat moet dan gecompenseerd worden met techniek en overzicht. Daar schort het tevens aan (mn de Wit en Pavlidis) , helaas!
Praat geen Poep, doos.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Witzer schreef: 01 okt 2021, 10:39 Ondanks dat vrijwel iedereen negatief is over deze AZ speler (uitstraling?!), als hij in het veld komt is er direct meer dreiging en gebeurt er wat. Helaas mist ie (teveel) techniek, overzicht en duelkracht/slimheid om te overtuigen. Toch zie je dat AZ snelheid tekort komt. In de basis van gisteren heeft niemand echte basissnelheid. Dat moet dan gecompenseerd worden met techniek en overzicht. Daar schort het tevens aan (mn de Wit en Pavlidis) , helaas!
Uitstraling?
Waarom lees ik toch zulke aparte dingen op dit forum.
Heb je niet gezien dat als deze jongen erin komt, hij in 20 minuten 3/4 x buitenspel staat doordat hij geen tactisch inzicht heeft?
Dat hij gisteren gewoon de bal op Karlsson moet afleggen die helemaal vrij staat maar zelf 3 meter naast schiet terwijl we 3 aanvallers voor hebben tegen één verdediger?
Dat we verliezen van FC Twente maar meneer is alleen maar bezig met Sadilek te duwen en tegen hem aan te lopen?

Ik snap daarnaast geheel wat je bedoelt met snelheid. Dat missen we echt ja. Heb dan wel liever Barasi dan Zakaria. Als Zakaria toch nog het veld inkomt, dan zou ik dat door z'n kracht en snelheid liever als spits willen zien en niet als RW.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Witzer schreef: 01 okt 2021, 10:39 Ondanks dat vrijwel iedereen negatief is over deze AZ speler (uitstraling?!), als hij in het veld komt is er direct meer dreiging en gebeurt er wat. Helaas mist ie (teveel) techniek, overzicht en duelkracht/slimheid om te overtuigen. Toch zie je dat AZ snelheid tekort komt. In de basis van gisteren heeft niemand echte basissnelheid. Dat moet dan gecompenseerd worden met techniek en overzicht. Daar schort het tevens aan (mn de Wit en Pavlidis) , helaas!
Hebben we het over dezelfde Aboukhlal?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SchoorlAZ schreef: 01 okt 2021, 16:12 Heb je niet gezien dat als deze jongen erin komt, hij in 20 minuten 3/4 x buitenspel staat doordat hij geen tactisch inzicht heeft?
Je kan ook stellen dat hij op het scherpst van de snede speelt. Het is nu ook weer niet zo dat hij meters buitenspel staat. Het is vaak een fractie van een seconde. Ik zou eerder zeggen dat hij té gretig is.
SchoorlAZ schreef: 01 okt 2021, 16:12 Dat hij gisteren gewoon de bal op Karlsson moet afleggen die helemaal vrij staat maar zelf 3 meter naast schiet terwijl we 3 aanvallers voor hebben tegen één verdediger?
Eens. Hij is af en toe te egoïstisch. Maar ik weet niet wat ik meer ergerlijk vind: dat eeuwige gebrei tot aan de 16 en dan de bal kwijtraken, of dan maar af en toe wat te egoïstisch. In dit geval had hij inderdaad beter af kunnen leggen ja.
SchoorlAZ schreef: 01 okt 2021, 16:12 Ik snap daarnaast geheel wat je bedoelt met snelheid. Dat missen we echt ja. Heb dan wel liever Barasi dan Zakaria. Als Zakaria toch nog het veld inkomt, dan zou ik dat door z'n kracht en snelheid liever als spits willen zien en niet als RW.
Ook mee eens. Ik schrijf hem voorlopig nog niet af. Vind van hem met regelmaat wel de meeste dreiging uit komen. Maar dan inderdaad wel als spits en niet als rechtsbuiten.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Weg met deze volledige niksnut.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dat was de slechtste invalbeurt die ik ooit heb gezien. Het enige wat nog miste was rood of een eigen doelpunt. Wat een zak hooi.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

We kunnen weer 3 pagina’s toevoegen aan het bewieroken van deze topper.

Wat een ongekende prutser.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Contract lekker ontbinden. Je hebt helemaal niets aan deze jongen
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Gelukkig is het al een tijdje geleden dat hij basis stond. Van den brom liet Dos Santos gewoon twee volle seizoenen basis staan, dus het kan altijd erger
"One swallow does not make a summer"
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

pAZcal schreef: 03 okt 2021, 14:27 Dat was de slechtste invalbeurt die ik ooit heb gezien. Het enige wat nog miste was rood of een eigen doelpunt. Wat een zak hooi.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien door het tijdstip (is 07.30 hier toen AZ speelde), maar was het veel slechter dan vorige week en tegen Heracles?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 03 okt 2021, 14:27 Dat was de slechtste invalbeurt die ik ooit heb gezien. Het enige wat nog miste was rood of een eigen doelpunt. Wat een zak hooi.
Je vergeet nog penalty veroorzaken. Dat deed hij tijdens zijn debuutinvalbeurt uit tegen Vitesse, wat ons toen de overwinning kostte.
Ben het wel eens met het idee dat we, tegen het eind van de wedstrijd, een frisse aanvaller met kracht en snelheid kunnen gebruiken.
We mogen er na vandaag toch wel vanuit gaan dat hij voorlopig al zijn krediet verspeeld heeft en dat de voorkeur aan andere invallers wordt gegeven, zoals Duijn of Barasi.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 03 okt 2021, 17:03 Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien door het tijdstip (is 07.30 hier toen AZ speelde), maar was het veel slechter dan vorige week en tegen Heracles?
Waar zit je?
Ja in het kwadraat, het enige dat hij goed gedaan heeft is 5 meter met de bal aan de voet dribbelen ( met geen tegenstander in de buurt). Echt niks lukte, de presentator benoemde zijn misluktes actie iets van 6 keer en zei dat Jansen dit niet kan hebben bedoeld met de wissel :lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

FugAZi schreef: 03 okt 2021, 17:44 Waar zit je?
Ja in het kwadraat, het enige dat hij goed gedaan heeft is 5 meter met de bal aan de voet dribbelen ( met geen tegenstander in de buurt). Echt niks lukte, de presentator benoemde zijn misluktes actie iets van 6 keer en zei dat Jansen dit niet kan hebben bedoeld met de wissel :lol:
Niks aan toe te voegen.
Gebruikersavatar
mArcoZ
Supporter
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2007, 09:06
Locatie: Bergen

Deze speler hebben ze waarschijnlijk alleen aangetrokken om zijn initialen.
Stond waarschijnlijk zo in de boeken: Aboukhlal, Zakaria
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 03 okt 2021, 17:44 Waar zit je?
Ja in het kwadraat, het enige dat hij goed gedaan heeft is 5 meter met de bal aan de voet dribbelen ( met geen tegenstander in de buurt). Echt niks lukte, de presentator benoemde zijn misluktes actie iets van 6 keer en zei dat Jansen dit niet kan hebben bedoeld met de wissel :lol:

Mexico!
Blij dat ik deze wedstrijd heb overgeslagen dan, heb wel genoeg Zakaria gezien voor de afgelopen en komende jaren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 04 okt 2021, 05:35 Mexico!
Blij dat ik deze wedstrijd heb overgeslagen dan, heb wel genoeg Zakaria gezien voor de afgelopen en komende jaren.
Vakantie?

Het waren 10 minuten slapstick.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

pAZcal schreef: 03 okt 2021, 14:27 Dat was de slechtste invalbeurt die ik ooit heb gezien. Het enige wat nog miste was rood of een eigen doelpunt. Wat een zak hooi.
En dan te bedenken dat de Marokkaanse bondscoach hem wel en Ziyech en Mazzaroui niet selecteert, andere posities ik weet het, maar qua basisvaardigheden en vorm lastig te begrijpen

Hopelijk weet hij ons binnenkort positief te verassen.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 04 okt 2021, 06:54
Hopelijk weet hij ons binnenkort positief te verassen.
Door zijn vertrek naar Spakenburg 2 aan te kondigen ja
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten