Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Langedijk schreef: 17 jan 2021, 08:58 Maar dan meteen weer roepen dat hij in de basis hoort na 2 toevalstreffers.
"we hebben genoeg goede spelers maar hopelijk maak ik het de trainer zo moeilijk mogelijk"
Dat is toch netjes verwoord.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 17 jan 2021, 11:49 Dat stuk op VI is zwaar uit zijn verband gerukt door de 'journalist'.
Ik probeer het de trainer zo moeilijk mogelijk te maken, omdat ik wil spelen. En misschien wel vind dat ik moet spelen’

Uit zijn verband of niet: als je serieus vindt dat je in de basis hoort na 20 wanvertoningen dan heb je geen enkele zelfreflectie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kom op die uitspraak kan gewoon echt niet, zeker niet op dit moment.
Je hebt gewoon twee van die kwibussen rondlopen die naast hun schoenen lopen uit de jeugd van PSV, weten we ook dat daar nog eens drie keer over nagedacht mag worden in de toekomst alvorens het weer te doen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Weggggg !!!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Na die 2 goals tegen ado komen we natuutlijk nooit meer van die gozer af.
En hij en de trainer hebben een 'speciale band' las ik laatst. :-&
Maarja veel beters hebben we ook niet op de bank eigenlijk.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 21 jan 2021, 11:02 Na die 2 goals tegen ado komen we natuutlijk nooit meer van die gozer af.
En hij en de trainer hebben een 'speciale band' las ik laatst. :-&
Maarja veel beters hebben we ook niet op de bank eigenlijk.
Dat Jansen daar ook nog een grappige 'ja daarom staat hij er nu in' opmerking maakt voor de wedstrijd spreekt boekdelen.
Onze 'trainer' heeft een favoriet en het is deze jongen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

Doorselecteren komt in alle facetten te kort.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Vandaag de slechtste op het veld bij Jong AZ, maar toch in staat zich heel vervelend op te stellen qua instelling, overzicht en gedrag. Deze jongen gun ik een mooie carrière bij NAC.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Az564 schreef: 01 feb 2021, 19:57 Vandaag de slechtste op het veld bij Jong AZ, maar toch in staat zich heel vervelend op te stellen qua instelling, overzicht en gedrag. Deze jongen gun ik een mooie carrière bij NAC.
Egotripper in Jong AZ die zich daarin te groot voelt. Buitenbeentje bij AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 01 feb 2021, 19:57 Vandaag de slechtste op het veld bij Jong AZ, maar toch in staat zich heel vervelend op te stellen qua instelling, overzicht en gedrag. Deze jongen gun ik een mooie carrière bij NAC.
Waar ik mij vooral aan heb lopen irriteren was dat hij weer alleen voor FC Aboukhlal speelde. Maakte niet uit in welke positie hij kwam, hij ging altijd voor zijn eigen kans. En dat was wel +10 keer. En dan 0 keer de bal afspelen aan een andere speler die er beter voor staat. En uiteraard ging het al die 10+ keren fout. Volgens mij is Aboukhlal de meest egoïstische voetballer die ik ooit heb zien spelen. Zelfs een Ronaldo geeft wel eens een bal op een medespeler terwijl die zelf ook iets nuttigs met de bal kan doen. Ik snap echt niet dat onze trainer zo'n fan van Aboukhlal is.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 03 feb 2021, 10:36 Ik snap echt niet dat onze trainer zo'n fan van Aboukhlal is.
Heeft volgens mij alles te maken met het feit dat hij als trainer bij Jong PSV met Aboukhlal goede tijden heeft mee gemaakt.
Daar gold hij toch als een uitzonderlijk talent die nog net niet rijp genoeg werd bevonden voor het eerste, maar zeker tot de publiekslievelingen van de supporters gold.
Volgens mij heeft AZ hem ook op advies van Jansen hierheen gehaald.
Bij AZ is het er echter vanaf minuut 1 niet uitgekomen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357983
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ouderwetse invalbeurt: 2 keer balverlies, 1 keer buitenspel, 2 domme overtredingen, 1 verprutste kans, 0 goals en 0 assists =D>
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ten eerste excuses voor het omhoog halen voor dit topic, maar na weer zo'n fantastische invalbeurt van 10 minuten mag dat wel.

Ik heb alle momenten van onze topper even in chronologische volgorde onder elkaar gezet:
- Buitenspel
- Balverlies
- Kopbal over
- Kopbal over de zijlijn
- Risicoloos passje naar BMI
En ook niet geheel onbelangrijk: een gefrustreerde Karlsson.

En dan zie je Goudmijn in de helft van de tijd een paar (hele) goede ballen geven en onder andere de afgekeurde 5-1 voorbereiden. Nee, dan is het maar goed dat Aboukhlal in blijft vallen.


Zo, nu weer genieten van de uitslag.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Serieus... :shock: fijn op marktplaats.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 09 mei 2021, 08:46 Serieus... :shock: fijn op marktplaats.
Hij mag ondertussen wel het stempel krijgen van grootste recente miskoop. Wordt hopelijk verkocht in de zomer, want ik zie echt liever spelers zoals bijvoorbeeld Duin ipv Aboukhlal spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 09 mei 2021, 08:54 Hij mag ondertussen wel het stempel krijgen van grootste recente miskoop. Wordt hopelijk verkocht in de zomer, want ik zie echt liever spelers zoals bijvoorbeeld Duin ipv Aboukhlal spelen.
Hij heeft gisteren mee gespeeld geloof ik? Ik kan me niet een goede actie herinneren.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 09 mei 2021, 09:23 Hij heeft gisteren mee gespeeld geloof ik? Ik kan me niet een goede actie herinneren.........
Ik neem aan dat je Aboukhlal bedoelt en ik heb inderdaad ook geen een goede actie gezien van hem.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Enige noemenswaardige actie was zn onbesuisde gele kaart. Dat zegt genoeg.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze kluns staat symbool voor het ontbrekende topsportklimaat bij AZ
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Langedijk schreef: 09 mei 2021, 11:45 Deze kluns staat symbool voor het ontbrekende topsportklimaat bij AZ
Gisteren z’n laatste kans gehad en over duidelijk niet gegrepen, staat hopelijk op de doorselecteren lijst. Als dat niet het geval is dan is het topsportklimaat inderdaad aardig aangetast.
Gesloten