Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 22 okt 2021, 08:04 Misschien wel de AZ-speler die het meest succesvol is geworden in het buitenland. Wie had dat gedacht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Haha, tsja.. waardeloze AZ speler, erger dan Aboukhlal zelfs :lol: Dus wie weet, misschien wordt Aboukhlal wel onze nieuwe topper.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Uitfluiten van je eigen spelers op deze manier is echt heel triest.
.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Azzaandijk schreef: 30 okt 2021, 20:47 Uitfluiten van je eigen spelers op deze manier is echt heel triest.
Ze moeten Huiberts uitfluiten dat hij de enige optie is om in te brengen.

Een speler die erin komt kan er infeite ook niet veel aan doen als je gewoon niet goed genoeg bent, en je je stinkende best doet. Maar het egoisme + niet alles eraan doen om de 3punten binnen te slepen bij hem vind ik wel uitfluit waardig eerlijk gezegd. Al meerdere malen gezien dit seizoen dat hij met zn frisse benen gewoon vertikt om een gat dicht te lopen en dat daar kansen en zelfs goals tegen uitkomen.

Contract ontbinden, nietsnut.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Vond dit erg triest. Maar stiekem hoop je wel ergens dat Jansen een keer wakker wordt en iemand anders de kans geeft ipv Zakaria. Taabouni verdient ook wel een keer de kans.

Maar de schifting is gewoon heel dun, echt kut werk dooor Huiberts afgeleverd.

1 goede rechtsbuiten kopen had zo veel verschil gemaakt dit seizoen, dan kon Gudmundsson naar zijn beste positie en had je een lekker voetballende voorhoede gehad die over beide flanken gevaarlijk kan worden.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 30 okt 2021, 21:08 Vond dit erg triest. Maar stiekem hoop je wel ergens dat Jansen een keer wakker wordt en iemand anders de kans geeft ipv Zakaria. Taabouni verdient ook wel een keer de kans.

Maar de schifting is gewoon heel dun, echt kut werk dooor Huiberts afgeleverd.

1 goede rechtsbuiten kopen had zo veel verschil gemaakt dit seizoen, dan kon Gudmundsson naar zijn beste positie en had je een lekker voetballende voorhoede gehad die over beide flanken gevaarlijk kan worden.
We hebben al een rechtsbuiten en tweede spits blijkbaar en dat is deze pipo de clown.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SchoorlAZ schreef: 21 okt 2021, 05:58 Om de discussie dan maar levende te houden, wie vinden jullie slechter: Dos Santos (afgezien van z'n eerste jaar) of Aboucklal?
Misschien nog een 3e gegadigde? (Advic, Johnsson?)

Niet geheel on-topic maar slechtste verdediger kies ik Etienne Reijnen en als slechtste middenvelder denk ik aan Viktor Elm.
Ehh, je bent helemaal off-topic! Jan Wuytens.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Eigen spelers uitfluiten = kansloos en maakt het altijd alleen nog maar erger.

Wilde ook niet meejuichen na de wedstrijd, snap ik volkomen. Hij wordt opgesteld, doet zijn best en krijgt gefluit. Hij kan er niets aan doen dat hij er geen kut van kan. Huiberts had hem niet moeten halen en Jansen moet hem niet opstellen.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 12:18 Eigen spelers uitfluiten = kansloos en maakt het altijd alleen nog maar erger.

Wilde ook niet meejuichen na de wedstrijd, snap ik volkomen. Hij wordt opgesteld, doet zijn best en krijgt gefluit. Hij kan er niets aan doen dat hij er geen kut van kan. Huiberts had hem niet moeten halen en Jansen moet hem niet opstellen.
Dit is echt de grootste onzin ooit, precies ook waarom onze spelers zo vaak onderuit gaan bij een stap hogerop.
Een deel van voetbal is passie, gevoel, emotie. zowel van de supporters als van de spelers.
Wanneer iemand er echt met de pet naar gooit dan mag dat best geuit worden.
Liever dat ze fluiten dan dat ze bij zo'n jongen op de stoep staan of hem publiekelijk kapot proberen te maken zoals bij andere clubs.

Juist door dit gepamper komen spelers nooit los uit hun ego'tjes in Nederland en zeker bij AZ. Na de wedstrijd was er ook gewoon 0 reflectie van trainer en speler, dat gaat niet helpen. Hoe moeten supporters dan ooit hun ongenoegen kenbaar maken? Beukema mag toch ook worden toegezongen? Andersom lijkt mij hetzelfde ook niet vreemd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Je snapt de definitie van supporter niet helemaal lijkt het. Dat gebeurt wel vaker hier op het forum helaas. Je fluit een eigen speler gewoon niet uit, punt. In een enkel geval is het te rechtvaardigheden indien een speler openlijk de club heeft beledigd of verraden. Zoals Ron Vlaar toen bijvoorbeeld zijn jeugdclub verraadde. Of Arne Slot. Die verdienen gefluit.

Of het nou Buskermolen, Hatzidiakos of Aboukhlal is, je steunt je club gewoon.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 13:28 Je snapt de definitie van supporter niet helemaal lijkt het. Dat gebeurt wel vaker hier op het forum helaas. Je fluit een eigen speler gewoon niet uit, punt. In een enkel geval is het te rechtvaardigheden indien een speler openlijk de club heeft beledigd of verraden. Zoals Ron Vlaar toen bijvoorbeeld zijn jeugdclub verraadde. Of Arne Slot. Die verdienen gefluit.

Of het nou Buskermolen, Hatzidiakos of Aboukhlal is, je steunt je club gewoon.
Helemaal eens!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is niet alleen het niet presteren, het is ook het gedrag (live en op sociale media). Een eigen speler verdient krediet, maar dat is niet eindeloos. En deze druif heeft zoveel krediet gekregen dat ik een fluitconcertje volledig begrijp. Het is verder ook ongeveer het enige semi-beschaafde middel waarmee het publiek zijn ongenoegen kan laten blijken. En als het helpt om in de winterstop van hem af te komen is het nog nuttig geweest ook.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 31 okt 2021, 13:58 Het is niet alleen het niet presteren, het is ook het gedrag (live en op sociale media). Een eigen speler verdient krediet, maar dat is niet eindeloos. En deze druif heeft zoveel krediet gekregen dat ik een fluitconcertje volledig begrijp. Het is verder ook ongeveer het enige semi-beschaafde middel waarmee het publiek zijn ongenoegen kan laten blijken. En als het helpt om in de winterstop van hem af te komen is het nog nuttig geweest ook.
Welk gedrag bedoel jij dan concreet? Misschien heb ik iets gemist. Het enige kwalijke aan zijn gedrag is dat jij je daarin niet kan herkennen omdat je veel ouder bent en niet weet hoe jeugd met elkaar omgaat, denk ik. Wijndal, Stengs en Boadu hebben allemaal precies hetzelfde gedrag, get over it. Hij heeft nog nooit geklaagd in de media, de vuile was buiten gehangen of met bidons gesmeten na een wissel. Karlsson staat daarin bijvoorbeeld al 13-0 voor op hem maar daar hoor je niemand over, de Wit heeft ok al eens lopen huilen in de krant. Dat is kwalijk gedrag, niet dat jij geen vriendjes met hem zou kunnen worden.
Hup AZ.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Het is niet chique om te gaan fluiten. Die jongen gaat er niet beter van spelen. Uiteindelijk hopen we met zijn allen dat elke speler die het AZ shirt draagt succesvol is. Die jongen doet ongetwijfeld zijn best.

Anderzijds is het wel frustrerend dat zo’n speler eindeloos krediet heeft. Die jongen bakt er keer op keer niks van. Het publiek mag ook zijn mening kenbaar maken. Ze betalen een duur kaartje, die jongen verdient waarschijnlijk meer dan het merendeel van de supporters. Het publiek beledigd hem niet maar fluit hem uit, het is wat. Het is ook niet het einde van de wereld.

Het grootste probleem is dat die trainer hem steeds inbrengt. Ik vind het stuitend dat die trainer hem eindeloos krediet geeft. Terwijl andere spelers nul krediet hebben.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Jezus, hoeveel tegenstellingen kan je benoemen in één post. #-o
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Jammer dat het zover heeft moeten komen dat hij uitgefloten wordt. Hij had natuurlijk al lang doorgeselecteerd moeten zijn.

Hij maakt het zichzelf niet makkelijk door zijn egoïstische gedrag. Hij is international maar speelt nog steeds als een jeugdspeler.

Enkel nog maar inbrengen als tweede diepe spits en verder hopen dat hij snel de club kan verlaten. :lol: zelf Toon Gerbrands was hier niet opge

Hopelijk trekken Max en Pascal zich er iets van aan dat dit nu gebeurt. Het communicatie team is het in ieder geval wel opgevallen AZ ❤️ Team.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 14:18 Welk gedrag bedoel jij dan concreet?
-Egoisme, eigen succes boven als team een goal maken.
-Niet tot het uiterste gaan om de punten binnen te slepen in de laatste minuten, met zn ''frisse'' benen laat hij regelmatig gewoon zn man lopen. Kijk die winnende van Heracles nog maar eens na, en zo zijn er nog tal van voorbeelden, het gebeurde gister ook weer (ja dat doen andere ook).
-Voortdurend ruzie zoeken met de tegenstanders, altijd betrokken bij opstootjes.

Iemand uitfluiten die niet goed speelt, maar zn stinkende best doet in het teambelang is een 100% no go. Maar met deze optelsom van nare persoonlijke trekjes, en structurele sportieve wanprestaties solliciteer je er wat mij betreft wel een beetje naar. Gewoon afscheid van nemen deze winter, beste voor alle partijen.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Ik heb het al een tijdje geleden gezegd, deze speler kan het niveau van AZ gewoon niet aan en hij kan er ook niks aan doen dat een trainer hem speelminuten geeft ipv dat de club hem verhuurd ( of verkoopt ) aan een middenmoter.

Hij doet zijn best en meer kan hij niet doen, jammer dat supporters hem gaan uitfluiten. Helemaal niet nodig.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 31 okt 2021, 15:35 -Egoisme, eigen succes boven als team een goal maken.
-Niet tot het uiterste gaan om de punten binnen te slepen in de laatste minuten, met zn ''frisse'' benen laat hij regelmatig gewoon zn man lopen. Kijk die winnende van Heracles nog maar eens na, en zo zijn er nog tal van voorbeelden, het gebeurde gister ook weer (ja dat doen andere ook).
-Voortdurend ruzie zoeken met de tegenstanders, altijd betrokken bij opstootjes.

Iemand uitfluiten die niet goed speelt, maar zn stinkende best doet in het teambelang is een 100% no go. Maar met deze optelsom van nare persoonlijke trekjes, en structurele sportieve wanprestaties solliciteer je er wat mij betreft wel een beetje naar. Gewoon afscheid van nemen deze winter, beste voor alle partijen.
Al zouden deze zaken allemaal al waar zijn (zeker punt 2 en 3 zijn erg subjectief), lees ik daarbij nogsteeds geen enkele reden om je eigen speler uit te fluiten. Maargoed, het zal bij de tijd horen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Om even op je vorige post terug te komen: Ik heb Stengs, Boadu en Wijndal wel in meer of mindere mate kritisch horen praten over hun eigen vorm of prestaties. Dit terwijl ZA op social media doet alsof hij net weer speler van de maand is geworden. Ik weet dat een groot deel van twintigjarigen denken dat ze prinsen en prinsesjes zijn en dat ze instafame niet van de werkelijkheid weten te onderscheiden, maar omdat hij een bepaalde leeftijd heeft of uit een bepaalde cultuur komt hoef je nog niet te gaan stuiteren als het publiek hem een realitycheck geeft middels een fluitconcertje? Het is niet dat we geen geduld met hem gehad hebben, lijkt mij.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten