Zakaria Aboukhlal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Az564 schreef: 09 mei 2021, 12:07 Gisteren z’n laatste kans gehad en over duidelijk niet gegrepen, staat hopelijk op de doorselecteren lijst. Als dat niet het geval is dan is het topsportklimaat inderdaad aardig aangetast.
De uitgesproken lieveling van Jansen.
Dan weet je al hoe laat het is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Laat genoeg om 14 uur geen eten drinken te hebben gehad... dan presteer je gewoon minder. Schande om hem dan in te zetten. Geen topsport.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Denniz schreef: 09 mei 2021, 20:25 Laat genoeg om 14 uur geen eten drinken te hebben gehad... dan presteer je gewoon minder.
Het is bij hem nooit ‘meer’ geweest dus die achterlijke Ramadan is in dit geval geen excuus
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Langedijk schreef: 10 mei 2021, 19:57 Het is bij hem nooit ‘meer’ geweest dus die achterlijke Ramadan is in dit geval geen excuus
Gelukkig loopt de ramadan woensdag ten einde, dus dan is Aboukhlal de laatste twee wedstrijden hopelijk gewoon fit. Volgens mij kunnen we nu iedere speler gebruiken die enigszins fit en in vorm is...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 10 mei 2021, 20:32 Gelukkig loopt de ramadan woensdag ten einde, dus dan is Aboukhlal de laatste twee wedstrijden hopelijk gewoon fit. Volgens mij kunnen we nu iedere speler gebruiken die enigszins fit en in vorm is...
Dat eerste wellicht, dat tweede zeker niet.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Wat mij betreft mag deze jongen inderdaad weer verkocht worden. Mist het voetbalvernuft om van waarde te zijn. Neem je verlies, AZ, en geef een jonge jongen de kans. Laat Zakaria maar lekker aanklooien bij VVV of ADO.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

timdadum schreef: 11 mei 2021, 08:12 Wat mij betreft mag deze jongen inderdaad weer verkocht worden. Mist het voetbalvernuft om van waarde te zijn. Neem je verlies, AZ, en geef een jonge jongen de kans. Laat Zakaria maar lekker aanklooien bij VVV of ADO.
Nu je ADO noemt moet ik opeens aan Ricardo Kishna denken. Een zogenaamd toptalent van ajax die inmiddels op zijn 26e halve wedstrijden speelt bij ADO.

Zo'n toekomst zie ik voorlopig ook wel voor Aboukhlal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Denniz schreef: 09 mei 2021, 20:25 Laat genoeg om 14 uur geen eten drinken te hebben gehad... dan presteer je gewoon minder.
Heb je hier een bron voor?
Wat een onzin, genoeg spelers die aan het vasten zijn en nog steeds topprestaties leveren. Voorbeeld Kante en Mahrez in de halve finales van de Champions League.
"One swallow does not make a summer"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Shota-Arveladze schreef: 11 mei 2021, 09:09 Heb je hier een bron voor?
Wat een onzin, genoeg spelers die aan het vasten zijn en nog steeds topprestaties leveren. Voorbeeld Kante en Mahrez in de halve finales van de Champions League.
Niet alle islamitische spelers vasten voor wedstrijden. Het schijnt dat daar wel een keuze vrijheid in is.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 11 mei 2021, 09:50 Niet alle islamitische spelers vasten voor wedstrijden. Het schijnt dat daar wel een keuze vrijheid in is.
De Ramadan biedt volgens mij goede mogelijkheden om onder de plicht uit te komen of het later in te halen. Voor sommigen zou het wijzer zijn om hier gebruik van te maken.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 11 mei 2021, 13:27 De Ramadan biedt volgens mij goede mogelijkheden om onder de plicht uit te komen of het later in te halen. Voor sommigen zou het wijzer zijn om hier gebruik van te maken.
Volgens mij zou het slim zijn voor alle topsporters om er voor belangrijke wedstrijden er gebruik van te maken.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zowel de christelijke vastentijd als de islamitische ramadan zijn natuurlijk volledig achterhaalde “instituten”. Wat een onzin om niet te mogen eten en drinken als de zon op is............
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hij vast al 2 jaar op het gebied van gelukte acties.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

#ABOUKHLALOUT
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoe is toch mogelijk dat zulke figuren steeds weer opduiken bij AZ. Lievelingetjes van de trainer die structureel wanprestaties leveren. Verbeek had Mattias Johansson, Van den Brom had Dos Santos en Jansen heeft deze kluns en Stengs. Bizar in een professionele organisatie.
Laatst gewijzigd door Langedijk op 13 mei 2021, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Jaartje Helmond Sport of zo? Dat AZ hier meer voor betaald heeft dan dat het vraagt voor Druijf. #-o
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZuid-Scharwoude schreef: 13 mei 2021, 14:45 Dat AZ hier meer voor betaald heeft dan dat het vraagt voor Druijf. #-o
Deze zin doet pijn. ☹️
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 13 mei 2021, 14:45 Jaartje Helmond Sport of zo? Dat AZ hier meer voor betaald heeft dan dat het vraagt voor Druijf. #-o
Hoeveel vraagt AZ precies voor Druijf dan? Maar wat mij stoort is dat Aboukhlal en ook Boadu niet in hun kracht worden gebruikt. Dat zijn geen spelers van de individuele actie, die moeten worden weggestuurd. Ik zie ze regelmatig goede loopacties maken, maar dan volgt geen steekpass. Waarom niet? Het lijkt net alsof ze maar willen combineren tot de bal in het net ligt. Een bal over de vijandelijke verdediging oogt misschien minder mooi, maar is net zo effectief.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Weinig spelers zijn zo slecht als deze jongen. Kans gehad en nu heel snel je biezen pakken. Carrière advies voor deze jongen, zoek een mooie club (overbetalende club) uit in de zandbank en wordt zo snel mogelijk miljonair en stop dan met voetballen.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZ 4 Life schreef: 14 mei 2021, 08:35 Hoeveel vraagt AZ precies voor Druijf dan? Maar wat mij stoort is dat Aboukhlal en ook Boadu niet in hun kracht worden gebruikt. Dat zijn geen spelers van de individuele actie, die moeten worden weggestuurd. Ik zie ze regelmatig goede loopacties maken, maar dan volgt geen steekpass. Waarom niet? Het lijkt net alsof ze maar willen combineren tot de bal in het net ligt. Een bal over de vijandelijke verdediging oogt misschien minder mooi, maar is net zo effectief.
Wat Boadu betreft ben ik het met je eens. Die wordt echt niet goed gebruikt dit jaar. Aboukhlal heb ik mijn bedenkingen bij dat hij zelfs dan nog kan scoren :wink:. Daarnaast zie je bij Boadu nog echt wel talent en bij tijd en wijlen inzet. Bij Aboukhlal zie dat allebei sporadisch. Geeft niks, niet iedereen kan het niveau aan.
Gesloten