Kenzo Goudmijn (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zeker weten verhuren. Kijk hoe dat bij Reijnders en nu Oosting uitpakt. Dit jaar zie je hoe bankzitters die tussen jong en az1 vallen heel beperkt minuten maken. Alles tussen RKC en Heracles die een beetje willen voetballen lijkt me prima. Ook interessant om te zien welke positie hij zich gaat settelen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Goed bezig Max. Een heel seizoen Sparta is 10x beter dan op t bankie in Alkmaar. Net als Reijnders en Oosting laten zien wat je kunt.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Goed voor de ontwikkeling van Kenzo!

Misschien drukt dit de prijs wel tijdens eventuele onderhandelingen voor Harroui? 😏 Misschien wilt Sparta anders ook Rody de Boer of Aboukhlal erbij?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ik verwacht dat Kenzo het goed gaat doen bij Sparta. Hij is nu al veel te goed voor de 1e divisie, dus dit is een logische stap.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Benieuwd op welke plek ze hem gaan posteren en of dit te maken heeft met een eventueel vertrek van Harroui (dat niet per definitie naar ons hoeft te zijn, gaat mij meer om de speelminuten).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 01 jun 2021, 16:46 Benieuwd op welke plek ze hem gaan posteren en of dit te maken heeft met een eventueel vertrek van Harroui (dat niet per definitie naar ons hoeft te zijn, gaat mij meer om de speelminuten).
Ik denk dat hij de rol van Burger gaat overnemen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Goed voor zijn ontwikkeling.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Prima toch? Aanvalĺend ingestelde ploeg. Lijkt me meer dan prima voor 'm om zich te ontwikkelen. Overigens ben ik wel benieuwd waar Harroui heen gaat (die is toch echt te goed voor Sparta?).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Voor wat ik kan zien lijkt hij in de basis te komen dit seizoen. Dat heeft hij knap gedaan en ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Fraser is ook geen slechte trainer dus alleen maar voordelen
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Maxhuijp schreef: 10 aug 2021, 15:22 Voor wat ik kan zien lijkt hij in de basis te komen dit seizoen. Dat heeft hij knap gedaan en ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Fraser is ook geen slechte trainer dus alleen maar voordelen
Bij het AD verwachten ze hem in de basis in ieder geval. Toch maar eerst zien dan geloven, want het zou een hele goede zaak zijn.
(En een lekker goedkope optie voor CvhJ)
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voorselectie van Jong Oranje gehaald als enige onder contract staande AZ´er.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 13 aug 2021, 16:29 Voorselectie van Jong Oranje gehaald als enige onder contract staande AZ´er.
Terecht dat hij erbij zit. Zou mooi zijn als dit seizoen zijn grote doorbraak in de eredivisie is en dat hij zich in Jong Oranje kan laten zien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zit blijkbaar ver van het niveau waar hij had moeten zitten. Is namelijk teruggestuurd door Sparta.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2022, 20:57 Zit blijkbaar ver van het niveau waar hij had moeten zitten. Is namelijk teruggestuurd door Sparta.
Zal vast ergens in de KKD aan de slag kunnen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Te licht net zoals z'n vader vroeger, die nooit echt onomstotelijk doorbrak en een top seizoen draaide.
Come on AZ! MO9 🙏🏻
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Excelsior hopelijk een goede middenweg.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Volgens VI (pro artikel) mag Kenzo ook vertrekken bij AZ... Jammer, ik hoop dat het om verhuur gaat

Bron: https://www.vi.nl/pro/de-weken-van-de-w ... en-wijndal
Gebruikersavatar
BenSide_Beard
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jun 2021, 20:52

Excelsior wil hem graag hebben en Kenzo wil graag bij Excelsior blijven begreep ik na het promoveren....
Verder in mijn ogen prima niveau, waar hij kan uitblinken. Stapje hoger zal ie in rook opgaan ben ik bang.
* Voor vrienden ook wel bekend als Treinkapert *
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

BenSide_Beard schreef: 21 jun 2022, 20:49 Excelsior wil hem graag hebben en Kenzo wil graag bij Excelsior blijven begreep ik na het promoveren....
Verder in mijn ogen prima niveau, waar hij kan uitblinken. Stapje hoger zal ie in rook opgaan ben ik bang.
Kenzo er uit, Dallinga er in. Lijkt me een prima ruil. :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie