Mohamed Taabouni (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

handelaar schreef: 12 jun 2020, 06:48 In alles doet hij me aan Gerard Vanenburg denken en die was ook fysiek niet echt een zwaargewicht; deed veelal alles op techniek, perfecte pass en lekkere poeier in de benen.
Taabouni heeft dat ook, maar is net als Vanenburg wel meer een aanvallende middenvelder dan een buitenspeler.
Gerald
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

salmonyappi schreef: 13 jun 2020, 08:53Gerald
Wijsneus :D
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.vi.nl/nieuws/marokkaanse-bo ... t-taabouni

En ze zeggen nog wel dat er geen druk is voor AZ spelers, het internet staat vol met hatelijke reacties in de richting van Taabouni ondanks dat het een avance van de bond betreft.

Wat mij betreft komen er nieuwe regels om dit soort hatelijke (en soms discriminerende) reacties tegen te gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2020, 12:45 https://www.vi.nl/nieuws/marokkaanse-bo ... t-taabouni

En ze zeggen nog wel dat er geen druk is voor AZ spelers, het internet staat vol met hatelijke reacties in de richting van Taabouni ondanks dat het een avance van de bond betreft.

Wat mij betreft komen er nieuwe regels om dit soort hatelijke (en soms discriminerende) reacties tegen te gaan.
Die regel heet: negeren.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Zou in gesprek zijn met Fortuna over een verhuur.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 25 jul 2020, 15:46 Zou in gesprek zijn met Fortuna over een verhuur.
Dat zou voor zijn ontwikkeling een goede stap zijn, mits hij regelmatig speeltijd krijgt bij Fortuna.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Indien hij niet 1 van de 5 gaat worden daar lijkt mij dat een aardige stap.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 25 jul 2020, 15:46 Zou in gesprek zijn met Fortuna over een verhuur.
Gerucht van een paar weken terug. Toen al gelezen op fortuna-site. Ik zeg lekker bij AZ blijven. We hebben dit jaar een grote selectie nodig.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Leuk interview van voetbalzone:
Toptalent klopt hard op deur bij Jong AZ: 'Hoop dat Arne dat ook zo ziet'
Donderdag, 15 oktober 2020 om 00:30

De Keuken Kampioen Divisie geldt al decennialang als kraamkamer voor binnen- en buitenlandse talenten en ook dit seizoen lopen er op het tweede niveau weer veel voetballers met potentie rond. Voetbalzone, de officiële mediapartner van de Keuken Kampioen Divisie, licht wekelijks een van deze talenten uit, met deze keer aandacht voor de pas achttienjarige Mohamed Taabouni, die momenteel vanuit alle hoeken en standen raak schiet bij Jong AZ.

Door Thijs Verhaar

"Het gaat inderdaad best wel redelijk", opent Taabouni met gevoel voor understatement. In de eerste zes wedstrijden van het seizoen maakte de aanvallende middenvelder al zes treffers en hij bereidde er ook nog eens twee voor, waarmee hij bij meer dan de helft van alle goals van Jong AZ betrokken was. "Ik denk dat het komt omdat ik de competitie inmiddels beter ken. We spelen tegen ervaren gasten die situaties beter herkennen dan wij", analyseert de jongeling. "Vorig seizoen moest ik nog wennen en toen heb ik niet gescoord. Nu weet ik beter wat er van me verwacht wordt en gaat het veel makkelijker." Hij scoorde dit seizoen eenmaal tegen Jong PSV en tegen Jong FC Utrecht, terwijl hij tegen De Graafschap en tegen MVV Maastricht tweemaal met succes de trekker overhaalde.

"Ik merk dat ik constanter word en daaraan zie ik dat ik weer iets ouder en verder ben", aldus de middenvelder. Taabouni, bij de Alkmaarders liefkozend Mo genoemd, debuteerde al op zijn zestiende bij het hoogste jeugdelftal en mocht vorig seizoen ook al eens aantreden in de hoofdmacht. "Dat is super natuurlijk. Daaruit blijkt veel vertrouwen en daar ben ik iedereen binnen de club dankbaar voor." Vooralsnog is het bij die ene bekerwedstrijd gebleven, maar hij mocht vorig jaar al wel vaak meetrainen met het eerste en is dit seizoen officieel doorgeschoven naar het eerste elftal. Van de bank kwam hij daar in de eerste vier competitiewedstrijden nog niet, dus krijgt hij alle kans om zich verder te ontwikkelen met wedstrijden bij Jong AZ.

Taabouni was dit seizoen in zes wedstrijden al goed voor zes goals en twee assists bij Jong AZ.

Zelf noemt hij dat een ideale route. "Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk doorbreken bij het eerste, maar het is ook helemaal niet erg om bij de beloftes te spelen. De Keuken Kampioen Divisie is een heel mooi podium en we hebben echt een goed team staan. Onze trainer (Michel Vonk, red.) verwacht dat we elke wedstrijd alles geven, dus het is niet zo dat ik hier een beetje rustig aan kan doen. Zo zit ik zelf ook niet in elkaar, want ik wil zo veel mogelijk leren." Taabouni geeft aan dat hij het vooral moet hebben van zijn creativiteit en van zijn overzicht. Van achter de spitsen dirigeert hij de aanvallen. "Dat is altijd al mijn kracht geweest. Ik zit sinds mijn elfde bij AZ en dat is de beste keuze die ik had kunnen maken. Deze club staat voor de jeugd en wij zien ook dat er veel eigen jeugd in het eerste elftal staat, dus dat motiveert me enorm om keihard te blijven werken."

Doordeweeks merkt Taabouni op het trainingsveld dat de technische staf van het eerste elftal ook nadrukkelijk op hem let. "Arne zit heel kort op me", verwijst de jongeling naar hoofdtrainer Arne Slot. "Hij wil heel graag dat ik die goede lijn van de laatste weken doorzet, maar dan moet ik echt constanter worden", klinkt het zelfbewust. "Soms ben ik nog te laks of jeugdig in mijn spel, dus voor een kans in het eerste elftal moet er nog meer gebeuren. Natuurlijk is het niet leuk om op je donder te krijgen op de training, maar hij doet het wel op een goede manier. Met een positieve insteek. Ik ben er ook dankbaar voor, want uiteindelijk ga ik daar de rest van mijn carrière profijt van hebben", weet Taabouni, die even na moet denken als hij de stelling krijgt voorgelegd of hij dit seizoen liever topscorer van de Keuken Kampioen Divisie zou worden of tien wedstrijden mag spelen in het eerste elftal.

Vorig seizoen mocht Taabouni al eenmaal invallen in de hoofdmacht, in het bekerduel tegen Groene Ster.

"Dat is een lastige. Natuurlijk is het mijn doel om zo veel mogelijk prijzen te winnen en het zou geweldig zijn om topscorer te worden bij Jong AZ, maar uiteindelijk is het toch de bedoeling om zo snel mogelijk het eerste elftal te halen, dus dan ga ik toch voor die tien wedstrijden bij het eerste. Dat past ook beter bij het traject wat de club en ik hebben uitgestippeld." Vanzelfsprekend volgt hij de resultaten van de hoofdmacht op de voet, dus weet hij ook dat de ploeg al drie keer gelijk heeft gespeeld. Heeft hij dan niet het gevoel dat hij met een invalbeurt misschien het verschil had kunnen maken door net even één steekballetje of doelpunt te produceren? "Natuurlijk hoop je dat de trainer je een kans geeft, maar ik ben eerlijk gezegd te gefocust op mijn eigen spel om te kunnen zeggen of ik het beter zou doen dan de jongens die er nu in staan. Dat geeft me rust. Ik weet dat die kans er pas komt als ik mezelf blijf verbeteren en het laat zien bij Jong AZ."

Zijn grootste winst van de laatste maanden zit volgens Taabouni in het mentale aspect. "Ik word steeds taakbewuster in het veld, dus dat verklaart ook waarom het dit seizoen zo goed gaat." De achttienjarige jeugdinternational speelde in alle vertegenwoordigende elftallen van Oranje en won vorig jaar de Europese titel met Oranje Onder-17. "Dat was heel mooi om mee te maken en ik merk dat ik heel veel leer van dat soort wedstrijden", aldus de in Haarlem geboren Taabouni. Met zijn achtergrond kan hij echter ook voor de Marokko uitkomen en de nationale bond heeft hem voor aanvang van dit seizoen reeds benaderd, bevestigt de jongeling. "Zij hebben me laten weten dat ze me volgen, maar ik moet eerst maar eens doorbreken bij AZ en dan zien of ik ooit het hoge niveau ga aantikken wat bij een nationale ploeg vereist is. Pas dan hoef ik een keuze te maken. Het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik me goed op mijn plek voel bij Oranje Onder-18", luidt zijn diplomatieke antwoord.

Taabouni speelde vorige week mee met het eerste elftal, dat een oefenwedstrijd afwerkte tegen ajax (1-1).

Wanneer hij voor het eerst het gevoel had dat hij het met zijn talent wel eens tot de profs kon schoppen, vindt Taabouni lastig te zeggen. "Ik denk toen ik mijn eerste profcontract kreeg bij AZ. Ik ben altijd heel vastberaden geweest en wil niets liever dan profvoetballer worden. Dat heeft me ongetwijfeld geholpen in mijn ontwikkeling en toen ik dat contract voor mijn neus had liggen, had ik wel het gevoel dat het snel kon gaan en dat gaat het tot nu toe ook. Ik denk wel dat je kan zeggen dat ik op de deur klop bij het eerste, ja. Ik hoop dat Arne dat ook zo ziet." De jongeling viert in maart volgend jaar pas zijn negentiende verjaardag en heeft nu al veertig optredens in het betaalde voetbal op zijn naam staan. "Daar word ik natuurlijk steeds sterker van en ik haal ook veel kracht uit de steun van mijn familie. Zij zijn er altijd voor mij en ook de mensen binnen AZ helpen met alles. Ik zit hier nu al zeven jaar en in die tijd is de club als een tweede thuis gaan voelen voor mij. Ik voel me gewoon heel goed hier."

Een verlegen lach volgt als hij de vraag krijgt of hij ook wel eens iets anders doet dan voetballen. "Natuurlijk heb ik ook nog andere hobby's, maar ik ben wel heel veel met voetbal bezig. Het is nu eenmaal mijn grootste passie. Ik droom van die grote doorbraak en doe er alles voor om het waar te maken." Het is zijn einddoel om bij een Europese topclub uit te groeien tot een bepalende speler, maar hij heeft geen termijn in gedachten waarop hij AZ hoopt te verruilen voor bijvoorbeeld de Premier League of LaLiga. "Nee, zo denk ik niet. Natuurlijk hoop ik ooit herinnerd te worden als een prijzenpakker bij een supergrote club die staat voor mooi voetbal, maar dat kan alleen als je een heel hoog niveau haalt en houdt. AZ helpt me daar perfect bij, dus ik hoop in de toekomst bij te kunnen dragen aan het winnen van prijzen met deze club. Wat er daarna gebeurt, zien we dan wel weer. Ik wil gewoon het maximale uit mijn carrière halen en dat kan alleen als ik me elke dag blijf focussen op het hier en nu."

Naam: Mohamed Taabouni
Geboortedatum: 29 maart 2002
Club: Jong AZ
Positie: Aanvallende middenvelder
Sterke punten: creativiteit, inzicht, schot
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ja inderdaad leuk artikel.

Taabouni heeft dit seizoen van alle spelers bij AZ waarschijnlijk de grootste stap gezet. Waar ik hem voor dit seizoen absoluut nog niet als optie zag voor het 1e, heeft hij ondertussen bewezen dat hij af en toe best wel een invalbeurt mag hebben bij het 1e. En als hij dan een keer een speler in het 1e moet vervangen, is hij wel in staat om dat goed in te vullen. Hij behoort samen met Oosting nu al bij de beste spelers in de 1e divisie (dat wordt onderstreept door 2x uitverkiezing in het elftal van de week. Waar hij vorig seizoen af en toe een leuke actie had, was het nog weinig effectief. Nu heeft hij continue goede acties en is het ook nog effectief geworden. Vooral de combinatie met Oosting is heel effectief.

Als hij zich zo doorontwikkeld gaat hij het 1e elftal van AZ zeker binnen 2 jaar halen. Hij heeft alleen hetzelfde probleem als Evjen, waar stel je hem op? Zijn beste positie is op de 10 maar in het 1e van AZ staan de laatste jaren, op die positie, altijd de "lopers". Spelers zoals Til en De Wit. Als dat niet veranderd, dan lijkt Oosting de perfecte opvolger voor De Wit. Maar waar komt Taabouni dan te spelen? Hij is geen verdedigende middenvelder of een box to box speler. Hij is ook geen echte buitenspeler. Ik hoop dat daar tegen die tijd een goede oplossing voor komt, want Taabouni verdient het om over 1 a 2 jaar in het 1e van AZ te spelen. Waarschijnlijk is de beste optie om tegen die tijd van het huidige systeem met lopers op 10 af te stappen, zodat Taabouni en Oosting hun huidige samenwerking op dezelfde manier in het 1e kunnen voortzetten.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 15 okt 2020, 08:40 Waarschijnlijk is de beste optie om tegen die tijd van het huidige systeem met lopers op 10 af te stappen, zodat Taabouni en Oosting hun huidige samenwerking op dezelfde manier in het 1e kunnen voortzetten.
Ik hoop inderdaad dat ze het systeem aanpassen zodat de beste spelers beter renderen in plaats van stug vast te houden aan een systeem en daar spelers bij te zoeken. Dat laatste wordt ook nog eens te voorspelbaar op den duur. Zo'n Taabouni moet (als hij zijn huidige ontwikkeling voortzet) echt een mooie rol in het eerste krijgen op termijn.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Zit een goeie kop op, die Taabouni. Die komt er wel.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 15 okt 2020, 08:40Als hij zich zo doorontwikkeld gaat hij het 1e elftal van AZ zeker binnen 2 jaar halen. Hij heeft alleen hetzelfde probleem als Evjen, waar stel je hem op? Zijn beste positie is op de 10 maar in het 1e van AZ staan de laatste jaren, op die positie, altijd de "lopers". Spelers zoals Til en De Wit. Als dat niet veranderd, dan lijkt Oosting de perfecte opvolger voor De Wit. Maar waar komt Taabouni dan te spelen? Hij is geen verdedigende middenvelder of een box to box speler. Hij is ook geen echte buitenspeler. Ik hoop dat daar tegen die tijd een goede oplossing voor komt, want Taabouni verdient het om over 1 a 2 jaar in het 1e van AZ te spelen. Waarschijnlijk is de beste optie om tegen die tijd van het huidige systeem met lopers op 10 af te stappen, zodat Taabouni en Oosting hun huidige samenwerking op dezelfde manier in het 1e kunnen voortzetten.
Hij kan ook prima op de vleugels spelen, in een vrije rol op links. Beetje zoals Stengs dat nu invult op rechts.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

multatuli schreef: 15 okt 2020, 08:40 Ja inderdaad leuk artikel.

Taabouni heeft dit seizoen van alle spelers bij AZ waarschijnlijk de grootste stap gezet. Waar ik hem voor dit seizoen absoluut nog niet als optie zag voor het 1e, heeft hij ondertussen bewezen dat hij af en toe best wel een invalbeurt mag hebben bij het 1e. En als hij dan een keer een speler in het 1e moet vervangen, is hij wel in staat om dat goed in te vullen. Hij behoort samen met Oosting nu al bij de beste spelers in de 1e divisie (dat wordt onderstreept door 2x uitverkiezing in het elftal van de week. Waar hij vorig seizoen af en toe een leuke actie had, was het nog weinig effectief. Nu heeft hij continue goede acties en is het ook nog effectief geworden. Vooral de combinatie met Oosting is heel effectief.

Als hij zich zo doorontwikkeld gaat hij het 1e elftal van AZ zeker binnen 2 jaar halen. Hij heeft alleen hetzelfde probleem als Evjen, waar stel je hem op? Zijn beste positie is op de 10 maar in het 1e van AZ staan de laatste jaren, op die positie, altijd de "lopers". Spelers zoals Til en De Wit. Als dat niet veranderd, dan lijkt Oosting de perfecte opvolger voor De Wit. Maar waar komt Taabouni dan te spelen? Hij is geen verdedigende middenvelder of een box to box speler. Hij is ook geen echte buitenspeler. Ik hoop dat daar tegen die tijd een goede oplossing voor komt, want Taabouni verdient het om over 1 a 2 jaar in het 1e van AZ te spelen. Waarschijnlijk is de beste optie om tegen die tijd van het huidige systeem met lopers op 10 af te stappen, zodat Taabouni en Oosting hun huidige samenwerking op dezelfde manier in het 1e kunnen voortzetten.
Het is natuurlijk nog even afwachten hoe goed hij zich blijft ontwikkelen. Maar het is inderdaad niet te hopen dat je spelers uit hun kracht haalt om het systeem maar in stand te kunnen houden. Een goede coach zoekt naar de formatie die het beste bij zijn spelersmateriaal past en niet andersom.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ 4 Life schreef: 15 okt 2020, 11:54 Hij kan ook prima op de vleugels spelen, in een vrije rol op links. Beetje zoals Stengs dat nu invult op rechts.
Als hij inderdaad naar binnen trekt en Wijndal loopt buitenom, dan staat hij praktisch op 10:lol:. Genoeg man om de bal kwijt te kunnen en/of te schieten. Misschien dat we hem vanavond al zien met al die afwezigen, tenzij hij natuurlijk zelf besmet is geraakt...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/AZ-talent-taab ... -en-spanje

Mohamed Taabouni kan in januari de overstap maken naar het buitenland. De achttienjarige middenvelder van AZ staat in de belangstelling van clubs uit de Serie A en La Liga.

Taabouni speelt al sinds 2013 in de jeugd van Alkmaarders en komt al vanaf jonge leeftijd uit voor de jeugdlichtingen van Oranje. In de zomer van 2019 was hij één van de uitblinkers in de Onder-17 lichting die Europees kampioen werd. In het najaar greep hij met hetzelfde elftal nét naast een finaleplaats op het WK in Brazilië.

In december maakte Taabouni vervolgens zijn debuut voor de hoofdmacht van AZ. Hij mocht een kwartier voor tijd invallen tijdens het bekerduel met Groene Ster. Het leek het startschot van zijn doorbraak, maar sindsdien bleef het stil rond Taabouni. Bijna een jaar later is het nog steeds zijn enige optreden voor de ploeg van coach Arne Slot.

Dit seizoen zit Taabouni ook niet op de bank bij het eerste. Alleen toen AZ tegen Napoli vanwege corona een grote groep spelers miste, zat de middenvelder bij de wedstrijdselectie. Verder speelt hij zijn wedstrijden bij Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie. Daar was hij deze jaargang al goed voor zeven treffers in elf wedstrijden en werd hij bekroond tot Talent van de Eerste Periode.

Taabouni, die bij AZ nog een contract tot medio 2022 heeft, wil zich heel graag laten zien op het hoogste niveau en ziet daar momenteel weinig perspectief voor in Alkmaar. De middenvelder staat daarom open voor andere opties. Meerdere clubs uit de middenmoot van de Serie A en La Liga hebben al een tijd interesse in de jeugdinternational. Die clubs bieden hem de kans op speeltijd of in ieder geval een plaats op de reservebank.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AlkmaarForever schreef: 30 nov 2020, 15:04 https://www.vi.nl/nieuws/AZ-talent-taab ... -en-spanje

Mohamed Taabouni kan in januari de overstap maken naar het buitenland. De achttienjarige middenvelder van AZ staat in de belangstelling van clubs uit de Serie A en La Liga.

Taabouni speelt al sinds 2013 in de jeugd van Alkmaarders en komt al vanaf jonge leeftijd uit voor de jeugdlichtingen van Oranje. In de zomer van 2019 was hij één van de uitblinkers in de Onder-17 lichting die Europees kampioen werd. In het najaar greep hij met hetzelfde elftal nét naast een finaleplaats op het WK in Brazilië.

In december maakte Taabouni vervolgens zijn debuut voor de hoofdmacht van AZ. Hij mocht een kwartier voor tijd invallen tijdens het bekerduel met Groene Ster. Het leek het startschot van zijn doorbraak, maar sindsdien bleef het stil rond Taabouni. Bijna een jaar later is het nog steeds zijn enige optreden voor de ploeg van coach Arne Slot.

Dit seizoen zit Taabouni ook niet op de bank bij het eerste. Alleen toen AZ tegen Napoli vanwege corona een grote groep spelers miste, zat de middenvelder bij de wedstrijdselectie. Verder speelt hij zijn wedstrijden bij Jong AZ in de Keuken Kampioen Divisie. Daar was hij deze jaargang al goed voor zeven treffers in elf wedstrijden en werd hij bekroond tot Talent van de Eerste Periode.

Taabouni, die bij AZ nog een contract tot medio 2022 heeft, wil zich heel graag laten zien op het hoogste niveau en ziet daar momenteel weinig perspectief voor in Alkmaar. De middenvelder staat daarom open voor andere opties. Meerdere clubs uit de middenmoot van de Serie A en La Liga hebben al een tijd interesse in de jeugdinternational. Die clubs bieden hem de kans op speeltijd of in ieder geval een plaats op de reservebank.
Gevalletje zelf overschatting, hij heeft talent maar is toch nog niet klaar voor de top van de eredivisie. En waarom zou je dan bij een ploeg uit een topcompetitie meer perspectief zien? Ja financieel perspectief. Als hij een stapje hoger wilt spelen, moet AZ hem gewoon verhuren aan rechterrijtje eredivisie, top 6 kkd.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

AlkmaarForever schreef: 30 nov 2020, 15:04 ... en ziet daar momenteel weinig perspectief voor in Alkmaar.
Kan ik moeilijk geloven gezien AZ juist in hem na Stengs en Boadu een absolute parel ziet en waar men op termijn grote plannen mee heeft.
Volgens mij gaan ze met hem zorgvuldig een traject aan, net zoals ze destijds bij Boadu hebben gedaan die daarom juist niet besloot om naar PSV, ajax of het buitenland te gaan maar geloofde in het AZ verhaal.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Mja ik ben persoonlijk noet helemaal weg van Taabouni, vind zijn techniek prima maar zijn inbreng in wedstrijden tegen goede tegenstanders ver onder de maat. Betwijfel of deze ooit de belofte gaat waarmaken.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

leszz schreef: 30 nov 2020, 17:45 Mja ik ben persoonlijk noet helemaal weg van Taabouni, vind zijn techniek prima maar zijn inbreng in wedstrijden tegen goede tegenstanders ver onder de maat. Betwijfel of deze ooit de belofte gaat waarmaken.
Dus.? Goede prijs vragen en op naar de reservebank in Italie?
Gesloten