Mohamed Taabouni (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Shota-Arveladze schreef: 26 jun 2022, 15:04 Wel meer geld.
Mo' money
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

I.p.v afgeven op hem met geld of wat dan ook, moet AZ vooral naar zichzelf kijken.

Die jongen heeft onder zowel Slot als Jansen nooit een indicatie gehad dat AZ vertrouwen in hem heeft. Terwijl legio andere prutsers keer op keer de kans krijgen. Volstrekt logisch dat hij nu ergens anders heen wil. Waarschijnlijk ook met een verhuurbeurt wat AZ voor ogen had.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2022, 15:19 I.p.v afgeven op hem met geld of wat dan ook, moet AZ vooral naar zichzelf kijken.

Die jongen heeft onder zowel Slot als Jansen nooit een indicatie gehad dat AZ vertrouwen in hem heeft. Terwijl legio andere prutsers keer op keer de kans krijgen. Volstrekt logisch dat hij nu ergens anders heen wil. Waarschijnlijk ook met een verhuurbeurt wat AZ voor ogen had.
Dat klopt hoor, maar dat heeft misschien ook wel een reden: niet goed genoeg. Dan lijkt Feyenoord niet de meest voor de hand liggende vervolgstap. Overigens gun ik hem het beste, prima als hij bij Feyenoord wel slaagt
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 26 jun 2022, 15:22 Dat klopt hoor, maar dat heeft misschien ook wel een reden: niet goed genoeg. Dan lijkt Feyenoord niet de meest voor de hand liggende vervolgstap. Overigens gun ik hem het beste, prima als hij bij Feyenoord wel slaagt
Als 'hij is niet goed genoeg" de conclusie is moeten mensen ook niet zeuren hier. Maar waarom wilde AZ dan verlengen? Hooguit uit puur financieel oogpunt
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nu wordt ie wel interessant.

Krijgen AZ 4 Life en Pascal Jansen gelijk (Taabouni kan er immers zogenaamd niks van en heeft geen kansen verdiend) of krijgt Arne Slot gelijk?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Op het niveau van jong AZ viel hij nooit mee. Dan hebben we het dus feitelijk over een speler die zich in de onderste regionen van de KKD niet wist te onderscheiden. Volkomen terecht dat hij geen kans kreeg in AZ 1. Goed ook dat hij nu een stap elders maakt. Wellicht doet hem dat goed. Voor AZ ook goed nieuws. Juist dit soort spelers wil je niet in je selectie hebben. Het moet beter.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 26 jun 2022, 15:12 Het is zonde dat hij weg is bij AZ. Tegelijkertijd lijkt Feyenoord hijgerig naar alles was AZ-er is/was,...
Tja, als behalve Taabouni ook Stengs er nog gaat vertoeven begint het met 4 spelers en technische staf behoorlijke vormen aan te nemen.
Vraag me echt af hoe men binnen AZ hier nou tegen aan kijkt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 26 jun 2022, 15:29 Nu wordt ie wel interessant.

Krijgen AZ 4 Life en Pascal Jansen gelijk (Taabouni kan er immers zogenaamd niks van en heeft geen kansen verdiend) of krijgt Arne Slot gelijk?
Er zit een heel groot verschil tussen ‘er niks van kunnen’ of ‘niet goed genoeg zijn’.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Voor Feyenoord is dit helemaal geen gekke stap. Zet Taabouni bij een goede ploeg in de KKD neer en met een beetje mazzel doet hij het heel erg goed en staat AZ voor lul en lacht Feyenoord zich kapot. Lukt het toch niet, heeft AZ dat kennelijk ook goed ingeschat en hoor je niemand er meer over. Kortom, voor Feyenoord een prima situatie.

AZ had deze jongen een invalbeurt moeten gunnen. Zeker als je wilt verlengen, om wat voor reden ook, is juist dan het moment om een beetje vertrouwen te tonen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Dipsaus schreef: 26 jun 2022, 15:31 Dan hebben we het dus feitelijk over een speler die zich in de onderste regionen van de KKD niet wist te onderscheiden. Volkomen terecht dat hij geen kans kreeg in AZ 1.
Welke speler onderscheidde zich volgens jou bij Jong dan wel: Barasi waar nog wel hoge verwachtingen van zijn kan mij niet meer bekoren dan Taabouni, die ik toch wel wat vond hebben.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Dat lijkt in ieder geval de conclusie van de technische staf, anders had hij wel meer minuten mogen maken. En ik zie (nog) niemand zeuren hier, maar ik ben vast niet de enige die dit een verrassende stap vindt als je meer speeltijd wilt
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Joostess schreef: 26 jun 2022, 15:32 Voor Feyenoord is dit helemaal geen gekke stap. Zet Taabouni bij een goede ploeg in de KKD neer en met een beetje mazzel doet hij het heel erg goed en staat AZ voor lul en lacht Feyenoord zich kapot. Lukt het toch niet, heeft AZ dat kennelijk ook goed ingeschat en hoor je niemand er meer over. Kortom, voor Feyenoord een prima situatie.

AZ had deze jongen een invalbeurt moeten gunnen. Zeker als je wilt verlengen, om wat voor reden ook, is juist dan het moment om een beetje vertrouwen te tonen.
Hoor hier veel als argument dat hij te licht was voor het eerste, maar ik heb Evjen ook bij jong een beetje anoniem zien mee ballen.
Begrijp niet, gezien hij al zolang bij het eerste gevoegd was, totaal geen minuten heeft gekregen en dan nog een contractverlenging onder zijn neus durven te houden.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 26 jun 2022, 15:32 Er zit een heel groot verschil tussen ‘er niks van kunnen’ of ‘niet goed genoeg zijn’.
Er zit een groot verschil tussen bij AZ spelen of bij Feyenoord.
Heb je nog meer van dit soort pakkende uitvluchten? je kunt toch wel achter je opvatting gaan staan dat hij geen kans zou verdienen?
De Rode Baron schreef: 26 jun 2022, 15:36 Welke speler onderscheidde zich volgens jou bij Jong dan wel: Barasi waar nog wel hoge verwachtingen van zijn kan mij niet meer bekoren dan Taabouni, die ik toch wel wat vond hebben.
Want je hebt zoveel van Barasi gezien in zijn lappenmand?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2022, 15:19 I.p.v afgeven op hem met geld of wat dan ook, moet AZ vooral naar zichzelf kijken.

Die jongen heeft onder zowel Slot als Jansen nooit een indicatie gehad dat AZ vertrouwen in hem heeft. Terwijl legio andere prutsers keer op keer de kans krijgen. Volstrekt logisch dat hij nu ergens anders heen wil. Waarschijnlijk ook met een verhuurbeurt wat AZ voor ogen had.
Daarom is het zo vreemd dat Slot hem uitgerekend haalt. Het doet eerder vermoeden dat het (inclusief het willen huren van Stengs), financieel en qua scouting echt veel beroerder is dan we allemaal denken en niet zozeer dat Taabouni zo goed is dat dit een buitenkansje is. Ik vrees het ergste voor die knul. AZ had hem beter afgelopen seizoen al kunnen verhuren, dan hadden we een betere inschatting kunnen maken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Leeuwenhart schreef: 26 jun 2022, 15:53 Daarom is het zo vreemd dat Slot hem uitgerekend haalt. Het doet eerder vermoeden dat het (inclusief het willen huren van Stengs), financieel en qua scouting echt veel beroerder is dan we allemaal denken en niet zozeer dat Taabouni zo goed is dat dit een buitenkansje is. Ik vrees het ergste voor die knul. AZ had hem beter afgelopen seizoen al kunnen verhuren, dan hadden we een betere inschatting kunnen maken.
Iemand met aflopend contract verhuren heeft weinig zin.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Joostess schreef: 26 jun 2022, 15:32 Voor Feyenoord is dit helemaal geen gekke stap. Zet Taabouni bij een goede ploeg in de KKD neer en met een beetje mazzel doet hij het heel erg goed en staat AZ voor lul en lacht Feyenoord zich kapot. Lukt het toch niet, heeft AZ dat kennelijk ook goed ingeschat en hoor je niemand er meer over. Kortom, voor Feyenoord een prima situatie.

AZ had deze jongen een invalbeurt moeten gunnen. Zeker als je wilt verlengen, om wat voor reden ook, is juist dan het moment om een beetje vertrouwen te tonen.
Feyenoord is momenteel echt totaal niet in de positie om dit soort plannen uit te vouwen met spelers. Ze hebben geen eigen ploeg in de KKD en waarom zou Taabouni naar dan naar Feyenoord gaan als hij toch weer in de KKD verhuurd wordt. Dan kan hij net zo goed bij AZ blijven. Nee hoor, ze moeten hem gewoon bij de A-selectie houden omdat ze gewoon geen geld hebben voor betere opties. Daarom vrees ik dat dit voor Taabouni echt niet goed uit gaat pakken. De druk is echt 100x zo hoog daar (zeker na vorig seizoen).
Gesloten