Joris Kramer (2023, verhuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

DiepeMast schreef: 10 mar 2020, 14:14 Kramer heeft er zelf toch niets aan om als back-up te spelen? Hij moet juist speeltijd krijgen in de Eredivisie, zeker als verdediger. Verhuren aan een club a la Emmen / Excelsior / PEC / Etc. klinkt dan als mogelijke optie. Een beetje zoals Van Overeem <Dordrecht> en Haps <GA Eagles> destijds ook hebben gedaan. Die kwamen vervolgens als volwaardige spelers weer terug. Wellicht is dat voor Kramer ook een optie.
Je bedoelt zoals Kramer <Dordrecht>?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

~AZ~ schreef: 10 mar 2020, 18:28 Je bedoelt zoals Kramer <Dordrecht>?
Een tweede keer verhuren (wel een Eredivisieclub), lijkt me in principe geen slechte zet, toch?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Kramer speelde gisteren linksback tegen KAA Gent tijdens het oefenpotje. Ik heb ongeveer de helft van de wedstrijd gezien en hoewel hij niet met het bravoure van een Wijndal speelt vond ik dat hij wel aardig speelde. Zit er geen degelijke backup voor linksachter in deze jongen?
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

timdadum schreef: 04 sep 2020, 09:35 Kramer speelde gisteren linksback tegen KAA Gent tijdens het oefenpotje. Ik heb ongeveer de helft van de wedstrijd gezien en hoewel hij niet met het bravoure van een Wijndal speelt vond ik dat hij wel aardig speelde. Zit er geen degelijke backup voor linksachter in deze jongen?
Het zou me niet verbazen als hij zeker tegen wat zwakkere tegenstanders prima als linksback uit de voeten kan.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 04 sep 2020, 20:00 Het zou me niet verbazen als hij zeker tegen wat zwakkere tegenstanders prima als linksback uit de voeten kan.
Dat lijkt mij ook geen enkel probleem. De vraag is hoe hij zich staande houdt tegen de topclubs en internationaal. De enige manier om daar achter te komen zonder puntenverlies is om nog een paar oefenwedstrijden op niveau te spelen. Hij viel mij in ieder geval tegen Gent zeker niet tegen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6405
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lijkt me goed voor beiden partijen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 05 okt 2020, 14:59 Lijkt me goed voor beiden partijen.
Ons filiaal.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 05 okt 2020, 15:03Ons filiaal.
Ik gniffel omdat deze jongen de enige reden is dat mensen het huidige beleid betreffende onze centrumverdedigers wisten te verdedigen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Cambuur lijkt mij een hele mooie club voor Kramer. Daar komt hij ook een paar spelers tegen waar hij jarenlang mee in de jeugd heeft gespeeld.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Gelijk gaan als ik hem was. Hier ben je verdediger no zoveel. Lekker spelen bij Cambuur.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Verhuurd, dus topic titel aangepast. (Er zat geen slotje op :wink: )
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.azfanpage.nl/AZ-verhuurt-jo ... ad-eagles/

Topictitel aangepast.

Toch wel verrassend dat zijn contract verlengd wordt.
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Kilkenny schreef: 27 mei 2021, 19:02 Toch wel verrassend dat zijn contract verlengd wordt.
Dat is het zeker! Blijkbaar zien ze toch wel iets in hem of hopen ze er nog een paar euro’s aan te verdienen in de toekomst.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 27 mei 2021, 19:02 https://www.azfanpage.nl/AZ-verhuurt-jo ... ad-eagles/

Topictitel aangepast.

Toch wel verrassend dat zijn contract verlengd wordt.
Eerste voorbeeld van voetbalhandelshuis Alkmaar misschien?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 27 mei 2021, 21:06 Dat is het zeker! Blijkbaar zien ze toch wel iets in hem of hopen ze er nog een paar euro’s aan te verdienen in de toekomst.
1 van beiden zal het zijn. Of zelfs beiden uiteraard.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 27 mei 2021, 19:02 https://www.azfanpage.nl/AZ-verhuurt-jo ... ad-eagles/

Topictitel aangepast.

Toch wel verrassend dat zijn contract verlengd wordt.
Weet iemand toevallig of GA Eagles een optie tot koop heeft?
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Antti Opdam schreef: 08 mar 2022, 12:38 Weet iemand toevallig of GA Eagles een optie tot koop heeft?
Ja maar er is geen nieuws over qua gelicht of niet, was overigens wel een basis speler… misschien wel een goede backup voor BMI. Bespaart ook geld voor 2-3 echte directe versterkingen ;-)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Benieuwd of hier een definitief slotje op kan. NEC lijkt in ieder geval zijn volgende club te worden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 24 jun 2022, 10:13 Benieuwd of hier een definitief slotje op kan. NEC lijkt in ieder geval zijn volgende club te worden.
Maar niemand weet of het verhuur of verkoop is. Gezien z'n contract tot de zomer van 2023 loopt, lijkt verkoop voor de hand te liggen. 500k? :-k
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/nec-haalt-kramer-weg-bij-AZ

NEC heeft met Joris Kramer zijn derde versterking op weg naar het nieuwe seizoen binnen. De 25-jarige verdediger is overgenomen van AZ.

Kramer had in Alkmaar nog een contract tot medio 2023. Nadat er overeenstemming was bereikt over de transfer, tekende hij in Nijmegen een driejarige verbintenis, met een optie voor een vierde jaar. Vorig seizoen was Kramer in de Eredivisie actief voor Go Ahead Eagles. De club uit Deventer huurde hem van AZ, waar hij de jeugdopleiding doorliep.

Bij NEC neemt Kramer de plek in van Rodrigo Guth. De jonge Braziliaan is na zijn huurperiode teruggekeerd naar Atalanta Bergamo. De Nijmegenaren versterkten zich deze transferperiode al met Oussama Tannane en Pedro Marques. Technisch directeur Ted van Leeuwen heeft hoge verwachtingen van Kramer en verwacht dat de aanwinst in de smaak gaat vallen in De Goffert. 'Een echte verdediger in de stijl van NEC-verdedigers uit het verleden: no-nonsense', laat hij weten.
Plaats reactie