Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Eigenlijk zou het voor de doorstroming van Evjen en/of Taabouni beter zijn als de Wit weggaat. Die zit nu nogal wat talent in de weg zonder al te veel toe te voegen - in mijn ogen.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Az564 schreef: 14 aug 2021, 09:29 Nee, dat zeker niet. Mo kan op elke positie voorin uit de voeten. Hakon heeft niet veel laten zien, dus eigenlijk verdient Mo nu eerder een kans in 1 dan Hakon.
Ik houd het er om te beginnen toch liever op 1 vaste positie met hooguit 1 terugval positie.

Voor Mo zou dat gezien zijn verleden linksbuiten of aanvallende middenvelder zijn en gezien AZ 1 niet met een creatieve 10 speelt.... daarmee heeft hij dus niks te maken met Evjen die op rechtsbuiten of centraal op het middenveld komt te spelen.

Overigens haal jij hier vakkundig je eigen argument onderuit: als Taabouni op álle posities voorin kan komen te spelen dan zou je hem dus wel met Pavlidis moeten vergelijken... hoewel ik dat vooral als grapje benoemde :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ik vrees dat hij nooit de speler met productie zal zijn met veel doelpunten en assists. Lijkt me meer een soort van Frenkie de Jong te kunnen worden. Spel verdelen voor de verdediging.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

timdadum schreef: 14 aug 2021, 10:15 Eigenlijk zou het voor de doorstroming van Evjen en/of Taabouni beter zijn als de Wit weggaat. Die zit nu nogal wat talent in de weg zonder al te veel toe te voegen - in mijn ogen.
Dat zou voor iedereen onder elke omstandigheid beter zijn.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 20 aug 2021, 17:13 Ik vrees dat hij nooit de speler met productie zal zijn met veel doelpunten en assists. Lijkt me meer een soort van Frenkie de Jong te kunnen worden. Spel verdelen voor de verdediging.
Hij moet dit seizoen wel echt elke week gaan spelen. Of dat nou bij AZ of elders is maakt eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind hem een beetje op Mauro Junior lijken, die bij Heracles destijds helemaal opbloeide tijdens een verhuurbeurt.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Moet zeggen dat hij met zijn invalbeurten dit seizoen wel veel energie bracht. Moet wel elke week lekker gaan spelen. Zakaria staat nu op rechtsbuiten, wellicht als een bepaalde type tegenstander komt dat Evjen eens in de basis kan starten. Is een compleet ander type maar komt wel in de buurt van de style Stengs. Dat je dan niet daar mee doorgaat vind ik wel vreemd. Buiten dat deed Zaka het in de voorbereiding ook goed dus ja.. lastig. Verhuur lijkt me nu niet slim meer aangezien hij met een europees seizoen en blessures echt overal kan worden opgesteld behalve in de spits en achterin.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het Noorse Nettavisen weet te melden dat Bodø / Glimt Håkon Evjen graag zou huren van AZ. Evjen is ook afkomstig van Bodø en volgens de krant zouden beide clubs al in gesprek zijn met elkaar.

Niet te hopen…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 aug 2021, 20:13 Het Noorse Nettavisen weet te melden dat Bodø / Glimt Håkon Evjen graag zou huren van AZ. Evjen is ook afkomstig van Bodø en volgens de krant zouden beide clubs al in gesprek zijn met elkaar.

Niet te hopen…
Tenzij het een deel is van een andere deal.

Voor die 4.5 miljoen die AZ op Veerman heeft geboden zou je Bjorkan en Berg wel los moeten kunnen krijgen, zeker als je ze Evjen voor een tijd terug geeft.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Evjen het in een vertrouwde omgeving doet nu. Zo kun je testen of je niet een gevalletje Sorloth in handen hebt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 29 aug 2021, 20:37 Tenzij het een deel is van een andere deal.

Voor die 4.5 miljoen die AZ op Veerman heeft geboden zou je Bjorkan en Berg wel los moeten kunnen krijgen, zeker als je ze Evjen voor een tijd terug geeft.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Evjen het in een vertrouwde omgeving doet nu. Zo kun je testen of je niet een gevalletje Sorloth in handen hebt.
Hoe graag ik het ook wil, het is denk ik wishfull thinking. Als je die 2 spelers voor 4,5 miljoen kan krijgen ga je dat geld niet aan Veerman uitgeven. Ook bij Bodo fans heeft iemand bevestigd dat er wordt gesproken over huren van Evjen. Nu maar hopen dat het waar is en snel rond komt.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 29 aug 2021, 21:27 Hoe graag ik het ook wil, het is denk ik wishfull thinking. Als je die 2 spelers voor 4,5 miljoen kan krijgen ga je dat geld niet aan Veerman uitgeven. Ook bij Bodo fans heeft iemand bevestigd dat er wordt gesproken over huren van Evjen. Nu maar hopen dat het waar is en snel rond komt.
Ik hoop dat het niet waar is! Het wordt tijd dat Jansen Evjen meer gaat gebruiken. In zijn invalbeurten zie ik niet meer het dunne en bleke jochie van vorig seizoen, maar een dynamische speler. Zijn pech is alleen dat het geen klassieke buitenspeler en middenvelder is. Typisch opgeleid in een 4-4-2.

Zeker in onze thuiswedstrijden tegen laagvliegers die de bus parkeren heb ik liever Evjen aan de rechterkant in de Stengs/rol dan harddraver Aboukhlal. We hebben hem gewoon hard nodig dit seizoen bij AZ en dus niet verhuren. Tenzij Huiberts nu druk bezig is om een andere aanvaller voor de rechterkant/spitspositie te halen voor de window sluit.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 30 aug 2021, 06:58 Ik hoop dat het niet waar is! Het wordt tijd dat Jansen Evjen meer gaat gebruiken. In zijn invalbeurten zie ik niet meer het dunne en bleke jochie van vorig seizoen, maar een dynamische speler. Zijn pech is alleen dat het geen klassieke buitenspeler en middenvelder is. Typisch opgeleid in een 4-4-2.

Zeker in onze thuiswedstrijden tegen laagvliegers die de bus parkeren heb ik liever Evjen aan de rechterkant in de Stengs/rol dan harddraver Aboukhlal. We hebben hem gewoon hard nodig dit seizoen bij AZ en dus niet verhuren. Tenzij Huiberts nu druk bezig is om een andere aanvaller voor de rechterkant/spitspositie te halen voor de window sluit.
Hier kan ik me erg in vinden. Heeft echt wel stappen gezet en ik hoop dat Jansen hem meer gaat gebruiken, vooral tegen de teams de zich ingraven inderdaad.
Compete to complete
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Zou een rare move zijn. Het is nu tijd om de concurrentie aan te gaan en dan zou je hem in de verhuur gooien omdat hij het nu even aflegt, wat over twee maanden weer totaal anders kan zijn. Verder is de selectie nu ook weer niet zo breed. Enige voordeel zou kunnen zijn dat Taabouni dan wat sneller minuten gaat krijgen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hij moet gewoon gaan spelen. Nu wordt Karlsson op rechts geposteerd, omdat Aboukhlal zo nodig op links moet. Wat een onzin. Zet Evjen gewoon op rechts, dan kan Karlsson ook weer op zijn eigen positie spelen.

Mocht Evjen overigens wel echt verhuurd worden, dan mag je toch hopen dat er minimaal een speler de omgekeerde weg neemt (Berg!).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 30 aug 2021, 07:44 Hij moet gewoon gaan spelen. Nu wordt Karlsson op rechts geposteerd, omdat Aboukhlal zo nodig op links moet. Wat een onzin. Zet Evjen gewoon op rechts, dan kan Karlsson ook weer op zijn eigen positie spelen.

Mocht Evjen overigens wel echt verhuurd worden, dan mag je toch hopen dat er minimaal een speler de omgekeerde weg neemt (Berg!).
Jansen zal altijd de voorkeur aan Aboukhlal geven, dus kan Evjen prima naar Bodo Glimt toe waar hij misschien wel kan spelen. Daar weet de trainer wat hij aan hem heeft.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

multatuli schreef: 30 aug 2021, 08:47 Jansen zal altijd de voorkeur aan Aboukhlal geven, dus kan Evjen prima naar Bodo Glimt toe waar hij misschien wel kan spelen. Daar weet de trainer wat hij aan hem heeft.
Je hebt een goede bank nodig als je op 3 fronten actief bent. Ook Aboukhlal kan geblesseerd raken. En dan? Als Evjen weg gaat moet AZ direct een andere vervanger halen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 30 aug 2021, 06:58 Ik hoop dat het niet waar is! Het wordt tijd dat Jansen Evjen meer gaat gebruiken. In zijn invalbeurten zie ik niet meer het dunne en bleke jochie van vorig seizoen, maar een dynamische speler. Zijn pech is alleen dat het geen klassieke buitenspeler en middenvelder is. Typisch opgeleid in een 4-4-2.

Zeker in onze thuiswedstrijden tegen laagvliegers die de bus parkeren heb ik liever Evjen aan de rechterkant in de Stengs/rol dan harddraver Aboukhlal. We hebben hem gewoon hard nodig dit seizoen bij AZ en dus niet verhuren. Tenzij Huiberts nu druk bezig is om een andere aanvaller voor de rechterkant/spitspositie te halen voor de window sluit.
Ik weet niet hoe het in de jeugdopleiding was, maar bij Bodo Glimt speelde Evjen in een 4-3-3-, want zo speelt Bodo ook. Evjen speelde daar zijn beste wedstrijden als middenvelder.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

multatuli schreef: 30 aug 2021, 09:06 Ik weet niet hoe het in de jeugdopleiding was, maar bij Bodo Glimt speelde Evjen in een 4-3-3-, want zo speelt Bodo ook. Evjen speelde daar zijn beste wedstrijden als middenvelder.

https://blog.wyscout.com/bodo-glimt-analysis-wyscout/
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Jammer als ze hem echt verhuren, dan hebben we alleen nog Poku die nog veel te licht is.

Prima als ze het doen maar dan alleen als er een goede flitsende rechtsbuiten wordt teruggehaald. Heeft Bodo nog interessante ruilopties voor ons die in de deal betrokken kunnen worden?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 30 aug 2021, 07:44 Hij moet gewoon gaan spelen. Nu wordt Karlsson op rechts geposteerd, omdat Aboukhlal zo nodig op links moet. Wat een onzin. Zet Evjen gewoon op rechts, dan kan Karlsson ook weer op zijn eigen positie spelen.
Ze wisselen gewoon af en toe van positie.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6543
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Prima dat ze Evjen niet willen verhuren, maar laat hem dan ook eens 5 wedstrijden spelen.

Zegt overigens wel iets dat er zon beetje 20 clubs in de rij staan voor hem, of is dat bij Aboukhlal ook zo?
Plaats reactie