Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 15 sep 2022, 19:44 Man, ik ben op al deze zaken allang (dubbel of vaker) ingegaan en je blijft zoeken naar dezelfde twist. Je kan blijven herhalen en iets proberen te zoeken, maar ik doe daar niet meer aan mee.
Nou toe, eentje dan opnieuw: Ja, de medische staf vertelt een speler door te spelen of naar de kant te gaan

STOP ERMEE
Je zegt steeds weer iets anders, maar feit blijft dat je de medische staf van AZ ongefundeerd in een kwaad daglicht stelt, niet op grond van feiten maar op grond van jouw veronderstellingen. En daarmee geconfronteerd probeer je je er steeds onder uit te draaikonten, totdat dat niet meer gaat :-)

In werkelijkheid ging het zo, vermoed ik:
De verzorger vroeg, nadat hij geconstateerd had dat er niets heel ernstigs aan de hand was: "Gaat het nog?" Evjen antwoordde:"Ja, het gaat nog wel". Niemand vertelde hem door te spelen of naar de kant te gaan. Toen later bleek dat hij er nog last van had werd hij gewisseld. Niemand valt iets kwalijk te nemen. (Of was jij dat niet, die zei dat het 'heel kwalijk' was?)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ A'dam, omdat je toch doorgaat met je pogingen mijn onveranderlijke glasheldere en rocksolid statements op een kansloze manier te besmeuren met jouw foute interpretaties en onwaarheden (want valide argumenten heb je helemaal niet) en ik inmiddels slechte motieven daarbij voor mogelijk hou, maak ik het nogmaals compleet (om te tonen hoe kansloos jouw herhaaldelijke laster is) en benoem ik daarna die mogelijke motieven.
differentcook schreef: 15 sep 2022, 19:44 Nou toe, eentje dan opnieuw: Ja, de medische staf vertelt een speler door te spelen of naar de kant te gaan
Het is de eindverantwoordelijkheid van de medische staf om deze keuze te maken. Bij drie spelers is gekozen de speler door te laten spelen, terwijl de speler na de wedstrijd voor langere tijd aan de kant moest blijven met een blessure. Dat is dus driemaal een verkeerde keuze (hoe moeilijk die soms ook kan zijn).

Omdat je zolang door blijft hakken, probeert een rare twist aan mijn woorden te geven of me aan te smeren dat ik steeds iets anders zeg vraag ik me af of jij misschien iets te doen hebt met de medische staf en of je dan nu mogelijk hier het forumsentiment vroegtijdig de kop in probeert te drukken om druk op posities te voorkomen. Bij dat eerste: ga je eens kritisch beraden op het functioneren van de staf in deze gevallen ipv de boodschapper te bekritiseren. Bij het tweede: ga je schamen.

Ik ga je op de negeerlijst zetten, want je gedrag irriteert me mateloos.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 15 sep 2022, 20:42 AZ A'dam, omdat je toch doorgaat met je pogingen mijn onveranderlijke glasheldere en rocksolid statements op een kansloze manier te besmeuren met jouw foute interpretaties en onwaarheden (want valide argumenten heb je helemaal niet) en ik inmiddels slechte motieven daarbij voor mogelijk hou, maak ik het nogmaals compleet (om te tonen hoe kansloos jouw herhaaldelijke laster is) en benoem ik daarna die mogelijke motieven.


Het is de eindverantwoordelijkheid van de medische staf om deze keuze te maken. Bij drie spelers is gekozen de speler door te laten spelen, terwijl de speler na de wedstrijd voor langere tijd aan de kant moest blijven met een blessure. Dat is dus driemaal een verkeerde keuze (hoe moeilijk die soms ook kan zijn).

Omdat je zolang door blijft hakken, probeert een rare twist aan mijn woorden te geven of me aan te smeren dat ik steeds iets anders zeg vraag ik me af of jij misschien iets te doen hebt met de medische staf en of je dan nu mogelijk hier het forumsentiment vroegtijdig de kop in probeert te drukken om druk op posities te voorkomen. Bij dat eerste: ga je eens kritisch beraden op het functioneren van de staf in deze gevallen ipv de boodschapper te bekritiseren. Bij het tweede: ga je schamen.

Ik ga je op de negeerlijst zetten, want je gedrag irriteert me mateloos.
Je hebt me ontmaskerd. Dan zal ik het maar toegeven: ik ben de minnaar van de clubarts Ingrid Paul. Ingrid overweegt naar aanleiding van jouw posts nu ontslag te nemen. Zelf hoop ik dat je naar aanleiding van mijn posts geen aangifte zult doen van laster, waarvoor bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 15 sep 2022, 12:29 wat een slow chat is dit trouwens, ik wordt continu 'gedwongen' mezelf te herhalen en geconfronteerd met onbegrijpelijke kritiek en vragen over iets wat m.i. overduidelijk is
Nee. Je hebt oogkleppen op. Bovendien ben je een onaardige drammer als je geen gelijk krijgt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 08:47 Nee. Je hebt oogkleppen op. Bovendien ben je een onaardige drammer als je geen gelijk krijgt.
Wat iemand tenminste kan doen is komen met valide argumenten waarom ik geen gelijk zou hebben. Het enige dat ik hier gedaan heb is supersimpele en heldere constateringen aan elkaar gekoppeld. Het enige wat ik vervolgens krijg is een herhaling van percepties van anderen en zelfs onwaarheden. Tja, dat heeft totaal niets met drammen van mijn kant te maken. Dat is onfatsoen en drammen van anderen en erg beleefd van mij om steeds maar te antwoorden. Kijk nog maar eens alles terug, mocht je twijfelen aan de waarheid van wat ik hier typ.

Iemand kan niet zonder valide argumenten verwachten dat die de waarheid aan zijn kant krijgt, ongeacht hoevaak deze troep er tegenaan gooit. Dat is pas onaardig. Echt BAH
Ik heb ook geen verplichting om maar steeds te blijven ingaan daarop er is een grens in hoever ik hierin meega.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik hoop dat die grens snel bereikt is, dan kan het hier weer gaan over Evjen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Die grens is al bereikt hoor (zie boven) :)
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oké.

Nu hopen dat Evjen sneller beschikbaar is dan dat Jansen doet denken.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 09:32 Ik hoop dat die grens snel bereikt is, dan kan het hier weer gaan over Evjen.
Precies. Genoeg aandacht besteed aan absurde veronderstellingen.

En eerlijk gezegd denk ik dat het met Evjen niet zo heel ernstig gesteld is en dat we hem weer snel op het veld terug gaan zien.
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

AZA'dam schreef: 16 sep 2022, 09:57 Precies. Genoeg aandacht besteed aan absurde veronderstellingen.

En eerlijk gezegd denk ik dat het met Evjen niet zo heel ernstig gesteld is en dat we hem weer snel op het veld terug gaan zien.
Er wordt gerekend op uw inside info Mr. AZA’dam-Paul…😉
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 16 sep 2022, 09:57 Precies. Genoeg aandacht besteed aan absurde veronderstellingen.

En eerlijk gezegd denk ik dat het met Evjen niet zo heel ernstig gesteld is en dat we hem weer snel op het veld terug gaan zien.
Is ook natte vingerwerk hoor………..😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 16 sep 2022, 16:58 Is ook natte vingerwerk hoor………..😉
Klopt, en ik neem het bij dezen terug.
Dacht dat als leek op te kunnen maken uit het feit dat hij nog gewoon een tijdje door kon spelen. Nu ik hem een week later met krukken zag lopen vrees ik dat het wel eens onverhoopt langer zou kunnen duren. Gelukkig is er nu een periode van bijna twee weken zonder officiële wedstrijden voor AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 19 sep 2022, 23:51 Klopt, en ik neem het bij dezen terug.
Dacht dat als leek op te kunnen maken uit het feit dat hij nog gewoon een tijdje door kon spelen. Nu ik hem een week later met krukken zag lopen vrees ik dat het wel eens onverhoopt langer zou kunnen duren. Gelukkig is er nu een periode van bijna twee weken zonder officiële wedstrijden voor AZ.
Misschien is er wel meer terug te nemen hierover? :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 20 sep 2022, 08:19 Misschien is er wel meer terug te nemen hierover? :wink:
Dat is zeker dus ik zie jouw berichten dienaangaande met belangstelling tegemoet. ;-)

Hoe werkt zo'n negeerlijst eigenlijk precies ?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Zó kinderachtig, zo’n negeerlijst. Een enorm zwaktebod als je stopt je tegenpolen van repliek te dienen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 20 sep 2022, 23:40 Zó kinderachtig, zo’n negeerlijst. Een enorm zwaktebod als je stopt je tegenpolen van repliek te dienen.
Ook alleen maar last resort voor me
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 20 sep 2022, 23:40 Zó kinderachtig, zo’n negeerlijst. Een enorm zwaktebod als je stopt je tegenpolen van repliek te dienen.
Vind het heerlijk om bepaalde figuren niet meer tegen te komen hier. Helaas kom je ze af en toe nog tegen via quotes van anderen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 21 sep 2022, 07:39 Vind het heerlijk om bepaalde figuren niet meer tegen te komen hier. Helaas kom je ze af en toe nog tegen via quotes van anderen.
Ik vind het je ogen sluiten voor afwijkende meningen, hoe irritant ook. Je moet het donker kennen om het licht te kunnen zien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 21 sep 2022, 12:00 Ik vind het je ogen sluiten voor afwijkende meningen, hoe irritant ook. Je moet het donker kennen om het licht te kunnen zien.
Soms gaat het niet meer om meningen, maar neemt het de vorm van trollen aan.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 21 sep 2022, 12:00 Ik vind het je ogen sluiten voor afwijkende meningen, hoe irritant ook. Je moet het donker kennen om het licht te kunnen zien.
Vind ik niet. Ik zie hier zoveel afwijkende meningen. Heb maar één iemand actief op de negeerlijst gezet het afgelopen jaar en daar was de reden niet van dat hij een afwijkende mening had, maar gewoon omdat hij irritant werd. Ik verschil met Langedijk bijvoorbeeld praktisch altijd van mening, meer dan met de persoon die ik genegeerd heb, maar aan Langedijk kan ik me verder niet storen. Die heeft gewoon een andere mening, en dat mag.
Plaats reactie