Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het Noors kan ik niet verstaan, maar de strekking is duidelijk. AZ blundert op alle fronten met deze jongen. 2 jaar verkleunen op de bank is zelfs voor een jongen afkomstig van boven de poolcirkel te veel. En welk idee daar nou achter zit is mij ook nog steeds een raadsel. 2 jaar nauwelijks wedstrijden spelen en dan straks concluderen dat hij zich niet ontwikkelt heeft, gek he. Terwijl de clubs voor hem in de rij staan elke window.
Ook benieuwd wat hij tegen jeugdvrienden Bjorkan en Berg zou vertellen als AZ interesse toont.
Hopelijk komt Max deze winter eindelijk tot inkeer en laat hij Evjen gewoon lekker een (half)jaar iedere week spelen via een verhuur. Dan kunnen we ook gelijk oordelen of het nog wat kan worden met hem.

Eurosport
GEFRUSTREERDE EVJEN: - BEGIN ER WAT VERTROUWEN IN TE VERLIEZEN
Håkon Evjen heeft na de transfer om verschillende redenen moeite om het vertrouwen in het Nederlandse AZ Alkmaar te winnen. Nu steekt de 21-jarige niet onder stoelen of banken dat hij gefrustreerd is door het gebrek aan speeltijd en dat het "zwaar kan worden met nog een jaar" zonder meer wedstrijden.

Discovery
Twee jaar bij deze club en veel minder speeltijd gekregen dan ik had gedacht, begin er dan een beetje vertrouwen in te verliezen. Er zijn nog een paar maanden tot januari, dus tegen die tijd zien we wel." Slechts vier wedstrijden vanaf de start voor AZ sinds de transfer van Bodø/Glimt.

Krant
"Twee jaar geleden was hij speler van het jaar. Nu is de vallende ster bijna vergeten."
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 11 nov 2021, 22:23 Het Noors kan ik niet verstaan, maar de strekking is duidelijk. AZ blundert op alle fronten met deze jongen. 2 jaar verkleunen op de bank is zelfs voor een jongen afkomstig van boven de poolcirkel te veel. En welk idee daar nou achter zit is mij ook nog steeds een raadsel. 2 jaar nauwelijks wedstrijden spelen en dan straks concluderen dat hij zich niet ontwikkelt heeft, gek he. Terwijl de clubs voor hem in de rij staan elke window.
Ook benieuwd wat hij tegen jeugdvrienden Bjorkan en Berg zou vertellen als AZ interesse toont.
Hopelijk komt Max deze winter eindelijk tot inkeer en laat hij Evjen gewoon lekker een (half)jaar iedere week spelen via een verhuur. Dan kunnen we ook gelijk oordelen of het nog wat kan worden met hem.

Eurosport
GEFRUSTREERDE EVJEN: - BEGIN ER WAT VERTROUWEN IN TE VERLIEZEN
Håkon Evjen heeft na de transfer om verschillende redenen moeite om het vertrouwen in het Nederlandse AZ Alkmaar te winnen. Nu steekt de 21-jarige niet onder stoelen of banken dat hij gefrustreerd is door het gebrek aan speeltijd en dat het "zwaar kan worden met nog een jaar" zonder meer wedstrijden.

Discovery
Twee jaar bij deze club en veel minder speeltijd gekregen dan ik had gedacht, begin er dan een beetje vertrouwen in te verliezen. Er zijn nog een paar maanden tot januari, dus tegen die tijd zien we wel." Slechts vier wedstrijden vanaf de start voor AZ sinds de transfer van Bodø/Glimt.

Krant
"Twee jaar geleden was hij speler van het jaar. Nu is de vallende ster bijna vergeten."
De frustratie snap ik wel. In Noorwegen bij Bodo Glimt was hij de grote man, die een fantastische toekomst werd toegedicht. Fans die hem wekelijks zagen spelen vergeleken hem voornamelijk met Odegaard en verwachten dat hij binnen een paar jaar een vaste waarde in het Noorse team zou worden. Bij de juiste club met veel speeltijd had hij die belofte waar kunnen maken, maar AZ heeft hem aan zijn lot overgelaten. Hem aan het begin van dit seizoen niet verhuren is een hele grote blunder geweest van Jansen/Huiberts. Evjen heeft zometeen weer een half seizoen stil gestaan in zijn ontwikkeling terwijl Jansen hem niet nodig had. En vanwege de frustratie heeft het ook geen nut meer om hem nog bij AZ te houden. Net als met Ouwejan & Druijf (die tenminste nog nut heeft gehad als supersub) loopt die frustratie dan zo hoog op dat die spelers niet eens meer voor AZ willen spelen.

Daarnaast wordt het praktisch onmogelijk om op korte termijn nog andere spelers van Bodo Glimt binnen te halen omdat die ook zien dat hun oud teamgenoot op de bank zit te verpieteren.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 12 nov 2021, 08:54Daarnaast wordt het praktisch onmogelijk om op korte termijn nog andere spelers van Bodo Glimt binnen te halen omdat die ook zien dat hun oud teamgenoot op de bank zit te verpieteren.
Juistum.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 12 nov 2021, 08:54 De frustratie snap ik wel. In Noorwegen bij Bodo Glimt was hij de grote man, die een fantastische toekomst werd toegedicht. Fans die hem wekelijks zagen spelen vergeleken hem voornamelijk met Odegaard en verwachten dat hij binnen een paar jaar een vaste waarde in het Noorse team zou worden. Bij de juiste club met veel speeltijd had hij die belofte waar kunnen maken, maar AZ heeft hem aan zijn lot overgelaten. Hem aan het begin van dit seizoen niet verhuren is een hele grote blunder geweest van Jansen/Huiberts. Evjen heeft zometeen weer een half seizoen stil gestaan in zijn ontwikkeling terwijl Jansen hem niet nodig had. En vanwege de frustratie heeft het ook geen nut meer om hem nog bij AZ te houden. Net als met Ouwejan & Druijf (die tenminste nog nut heeft gehad als supersub) loopt die frustratie dan zo hoog op dat die spelers niet eens meer voor AZ willen spelen.

Daarnaast wordt het praktisch onmogelijk om op korte termijn nog andere spelers van Bodo Glimt binnen te halen omdat die ook zien dat hun oud teamgenoot op de bank zit te verpieteren.
Technisch falen van de bovenste plank.

En nee dat is geen achteraf gelul, kijk het topic er maar op na, ik twijfel al langer aan de begeleiding van Evjen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ben bang dat het met Beukema ook die kant op kan gaan
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 12 nov 2021, 10:29 Technisch falen van de bovenste plank.

En nee dat is geen achteraf gelul, kijk het topic er maar op na, ik twijfel al langer aan de begeleiding van Evjen.
Mee eens. Maar het is niet alleen bij Evjen. Er zijn ook andere spelers de dupe van een slechte begeleiding. Het lijkt erop dat bij de senioren alle aandacht uitgaat naar een paar toptalenten (liefst ook nog uit de eigen jeugd) waarvan men verwacht dat er veel geld mee verdiend kan worden. De overige talenten mogen uiteraard meetrainen maar er lijkt geen (persoonlijk ontwikkelings)plan voor ze te zijn. Ik weet uit andere sporten dat ze daar veel meer werken met persoonlijke begeleiding. Kost uiteraard wel extra tijd en geld, maar die persoonlijke aandacht levert heel veel op.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 12 nov 2021, 12:42 Mee eens. Maar het is niet alleen bij Evjen. Er zijn ook andere spelers de dupe van een slechte begeleiding. Het lijkt erop dat bij de senioren alle aandacht uitgaat naar een paar toptalenten (liefst ook nog uit de eigen jeugd) waarvan men verwacht dat er veel geld mee verdiend kan worden. De overige talenten mogen uiteraard meetrainen maar er lijkt geen (persoonlijk ontwikkelings)plan voor ze te zijn. Ik weet uit andere sporten dat ze daar veel meer werken met persoonlijke begeleiding. Kost uiteraard wel extra tijd en geld, maar die persoonlijke aandacht levert heel veel op.
Die opvatting ben ik dan weer niet toegedaan, maar ik denk wel dat er een gebrek is in de begeleiding van jongens en dan zeker wanneer het allemaal wat moeilijker wordt, bijvoorbeeld omdat een jongen mentaal niet helemaal kan aarden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

https://www.aftenposten.no/sport/fotbal ... t-i-to-aar

Evjen over AZ: - Ze zeggen al twee jaar overal nee tegen

DRAMMEN (VG) In 2019 veroverde Håkon Evjen de Elite Series stormenderhand en werd hij zowel speler van het jaar als jonge speler van het jaar. Dit seizoen heeft hij bij de beloftenploeg meer speelminuten dan bij AZ Alkmaar.

- Ik ben naar AZ gekomen om te voetballen en niets anders, dus het is duidelijk dat het een saaie situatie is, zegt Håkon Evjen.

In 2019 speelde Evjen groots in de Eliteserien in zijn eerste seizoen als vaste waarde bij Kjetil Knutsen's Bodø / Glimt. Met 13 goals en 6 assists was hij zowel topscorer als topscorer van het Glimt-team, dat dat seizoen als tweede eindigde op de ranglijst.

Het werd beloond met een prijzensprinkhaan als zowel de jonge speler van het jaar als de speler van het jaar in de Elite Series 2019:

De verwoestingen op het hoogste niveau van Noorwegen wekten belangstelling buiten de landsgrenzen en de winter daarop werd Evjen voor een recordbedrag verkocht aan de Nederlandse topclub AZ uit Alkmaar.

Maar sindsdien is de pijl omhoog van koers veranderd:

- Het is met ups en downs geweest. Misschien meer naar beneden dan naar boven, zegt Evjen tegen VG en legt uit:

- Het was een slechte tijd om naar het buitenland te gaan, aangezien de "corona" meteen toesloeg. Daarnaast zijn er spelers geweest die verkocht zouden worden en voor wie ik het zou overnemen, maar die werden dan toch niet verkocht.

In zijn bijna twee jaar bij de Nederlandse club kwam de 21-jarige uit Narvik tot 28 optredens in alle toernooien in de AZ-trui, maar slechts vier wedstrijden vanaf het begin.

Dit seizoen heeft hij eigenlijk meer speelminuten op de twee bijeenkomsten van het nationale team van de U21 dan in totaal in het clubteam. Maar nu komt mogelijk ook de plek in de basisopstelling van het nationale team U21 in gevaar:

- Zijn clubsituatie is al geruime tijd veeleisend. Tegelijkertijd is Evjen een type speler waarbij de fysieke vorm geen probleem is. Hij is erg "gemakkelijk te trainen" en net zo wendbaar, zelfs als hij de hele tijd 90 minuten speelt of niet. Maar het gaat ook een beetje over zijn ritme en vorm - en over keuze en techniek waar we nu merken dat hij er een beetje last van heeft dat hij niet de ontwikkeling krijgt die we hadden kunnen hebben, zegt de bondscoach van de beloftenploeg, Leif Gunnar Smerud.

- Betekent dat dat hij op weg is uit je basiself?, vraagt ​​VG.

- We zullen zien. Maar het is duidelijk dat hier de concurrentie groot is voor plaatsen, en na verloop van tijd zal hij geen plaats in ons nationale team kunnen behouden als hij niet een bepaald aantal minuten in de club heeft, antwoordt Smerud de dag voor de VG + Sportuitzending wedstrijd tegen Finland .

Een schikking die anders heel belangrijk zal zijn voor het nationale team van de beloften van Noorwegen als ze zich willen kwalificeren voor de Europese kampioenschappen onder 21.

Terugkeren naar de Elite-serie?
Na anderhalf jaar met weinig speeltijd in Nederland lag het voor de hand om te bedenken dat Evjen deze zomer mogelijk zou verhuizen. Het is niet gebeurd.

- Het is een beetje heen en weer gegaan met veel verschillende clubs, geeft Evjen toe wie er niet specifiek wil ingaan op wie er aan de voormalige Bodø/Glimt-speler heeft gesnuffeld.

- Betekent dat dat AZ nee zei tegen andere clubs die jou wilden?

- Ja. Ze hebben vertrouwen in mij en dat respecteer ik. AZ heeft absoluut nee gezegd tegen alles wat er de afgelopen twee jaar is gekomen. Maar er komt een moment dat nee niet goed genoeg is, want als ze zeggen dat ze vertrouwen in mij hebben en dat willen laten zien, dan moeten ze er bijna aan beginnen, antwoordt Evjen op VG.

De linksbenige spelmaker is er open over dat hij de komende tijd meer speeltijd wil - en dat kan betekenen dat hij een nieuwe stap moet zetten.

- Het enige dat ik weet is dat ik wil voetballen, en ik heb niet zoveel kans gehad bij AZ.

- Is de Eliteserien relevant voor jou als AZ zou zeggen dat je in januari mag gaan?

- Ja, ik wil voetballen. Dus of het hier in Noorwegen of in het buitenland zal zijn, zal gewoon spannend zijn om te zien. Natuurlijk hoop ik bij AZ te spelen en daar te bewijzen waar ik goed in ben. Ik hoop dat het eerst gebeurt, maar je weet maar nooit.

Noorwegen U21 speelt over ongeveer 7 minuten een wedstrijd en Evjen heeft inderdaad zijn basisplaats verloren :cry:

Ik hoop echt dat Evjen deze winter vertrekt bij AZ, Echt zonde dat er zo met een toptalent wordt omgegaan.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Zegt hij nou echt dat hij niet genoeg kansen heeft gehad :lol: . Hij laat al 1,5 jaar niets zien.

Het zegt ook wel wat dat hij bij U21 wordt gepasseerd. Als hij echt zo goed was had hij daar natuurlijk altijd gespeeld.

Desalniettemin wel eens dat AZ veel meer had kunnen doen om hem te ontwikkelen, een uitleenbeurtje bij RKC, Cambuur of NEC had hem heel goed kunnen doen denk ik. Het zelfvertrouwen van deze jongen is zo wel vakkundig om zeep geholpen natuurlijk.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 13 nov 2021, 10:51 Zegt hij nou echt dat hij niet genoeg kansen heeft gehad :lol: . Hij laat al 1,5 jaar niets zien.
Dat is bij AZ geen maatstaf :oops: :lol:

Maar inderdaad, ik zei volgens mij een jaar geleden al van er zijn 2 opties.
-Of je vindt hem goed genoeg voor az1, en laat hem dus regelmatig spelen.
-Of je vindt hem dus niet goed genoeg voor az1, en laat hem elders spelen(verhuren). En evalueert dan daarna of hij stappen heeft gemaakt.

AZ kiest voor optie 3: Zoek het uit. Duur grapje voor 2.5 miljoen zo. Wat ons ook nog eens leuke transfers kan gaan kosten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bob Ross schreef: 13 nov 2021, 10:51 Zegt hij nou echt dat hij niet genoeg kansen heeft gehad :lol: . Hij laat al 1,5 jaar niets zien.
Hij heeft in totaal 698 minuten voor AZ 1 gespeeld dus niet eens 8 volledige wedstrijden. Ter vergelijking: Aboukhlal staat op 1.791 dramatische minuten en die mag nog steeds wekelijks opdraven.

Puur wanbeleid met deze jongen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

In zijn eerste wedstrijd voor Jong AZ draaide hij op de middenlijn weg en schoot daarna van een meter of 35 op de lat als ik het mij goed herinner. Die jongen heeft echt wel kwaliteit, maar is kennelijk kapot gemaakt. De schuld zal vast aan beide kanten liggen, maar als ik Aboukhlal week na week voor mij zou hebben zou ik waarschijnlijk ook gek worden. Er spelen in het selectiebeleid duidelijk andere dan sportieve aspecten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 13 nov 2021, 10:51 Zegt hij nou echt dat hij niet genoeg kansen heeft gehad :lol: . Hij laat al 1,5 jaar niets zien.
Sam Beukema mag straks ook al een halfjaar bijschrijven waarin hij niks heeft laten zien.
Heel fijn om de schuld gelijk bij die jongen te leggen terwijl je ontzettend veel context weg laat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 13 nov 2021, 11:25 Hij heeft in totaal 698 minuten voor AZ 1 gespeeld dus niet eens 8 volledige wedstrijden. Ter vergelijking: Aboukhlal staat op 1.791 dramatische minuten en die mag nog steeds wekelijks opdraven.

Puur wanbeleid met deze jongen.
698 minuten waar ik me precies niets van herinner. Dat is opzich ook een prestatie. En zijn wedstrijden in Jong AZ tellen ook mee als kansen, daar heeft ie het team ook niet op team op sleeptouw genomen. Als je het daar al niet kan, tegen postbodes en semi-profs..

Wel fascinerend hoe alle maatstaven pardoes worden omgedraaid bij Evjen, terwijl het heel logisch is dat Slot en Jansen hem niet in de basis hebben gezet. Alsof ie ook maar enig recht heeft op de plek van Gudmundsson of De Wit. Zie je het al voor je Jansen tegen de Wit ( zijn topscoorders en nummer 3 op de landelijke topscoorderslijst) zegt dat hij hem uit het elftal gooit omdat een goedwillend Noors jongetje graag even 6 wedstrijden het vertrouwen wil krijgen op basis van anonieme invalbeurtjes. :lol:

Koopmeiners kreeg bij Atalanta in het begin ook weinig minuten en kwam met relatief dezelfde status daar binnen, maar al snel bleek dat als hij speelde hij iets toevoegde, of dat nou een helft, een kwartiertje of een uur was. Je moet als speler of fan geen excuses zoeken maar je moet bewijzen met je voeten dat je meer minuten verdient. Het is topsport, geen vriendenteam. En dat geldt voor Aboukhlal net zo, dus die mag ook weg.
Hup AZ.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

En over dubbele moraal gesproken:

Aboukhlal heeft 6 goals en 0 assists over 1778 minuten = iedere 296 een goal of assist.
Evjen heeft 1 goal en 0 assists in 675 minuten = iedere 675 minuten een goal of assist.

Mensen zijn terecht boos dat Jansen Aboukhlal maar blijft brengen, maar Evjen zijn statistieken zijn nog slechter. De situatie is precies hetzelfde: jonge spelers die geacht worden te scoren of assists te leveren en die het met invalbeurtjes moeten doen. Beeldvorming \:D/ .
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Er is ook nog zoiets als wel of geen potentie in iemand zien. Evjen heeft dat in mijn optiek wel, Aboukhlal heeft dat zeker niet. Daar doen statistieken verder niet zoveel aan af.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 13 nov 2021, 18:07 Er is ook nog zoiets als wel of geen potentie in iemand zien. Evjen heeft dat in mijn optiek wel, Aboukhlal heeft dat zeker niet. Daar doen statistieken verder niet zoveel aan af.
Oh ok, ik wist niet dat statistieken alleen als argument tellen als het uitkomt bij je mening. Zal er weer even op letten en terugschakelen naar de onderbuik.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Het is een absoluut talent van AZ dat sommige talenten zoals Evjen en Beukema de lol, motivatie en progressie er volledig uithalen. Zo zonde van zo’ n mooie speler.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 13 nov 2021, 20:07 Oh ok, ik wist niet dat statistieken alleen als argument tellen als het uitkomt bij je mening. Zal er weer even op letten en terugschakelen naar de onderbuik.
Bob, in de rol van tegenopinionist vind ik je niet op je sterkst. Onze defensie leek op basis van de statistieken de afgelopen wedstrijden het nog wel goed gedaan te hebben omdat ze de bal 500 keer naar elkaar hebben overgespeeld. In werkelijkheid leek het nergens naar. Ook door statistieken moet je kunnen heenkijken. Komt weinig buik aan te pas. Als je nooit een aanleg hebt gezien bij Evjen ligt dat echt aan jou.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 13 nov 2021, 23:06 Bob, in de rol van tegenopinionist vind ik je niet op je sterkst. Onze defensie leek op basis van de statistieken de afgelopen wedstrijden het nog wel goed gedaan te hebben omdat ze de bal 500 keer naar elkaar hebben overgespeeld. In werkelijkheid leek het nergens naar. Ook door statistieken moet je kunnen heenkijken. Komt weinig buik aan te pas. Als je nooit een aanleg hebt gezien bij Evjen ligt dat echt aan jou.
Ik zit er eigenlijk wel lekker in, heb nog nooit zo makkelijk een half forum betrapt op hypocrysie :D .Het gaat mij erom dat er bij Aboukhlal 13 pagina's staan met statistieken waarom hij zo slecht is. Terecht, want goals en assists zeggen echt wel iets feitelijks over aanvallers. Als vervolgens nog dramatischere statistieken op Evjen van toepassing zijn telt het opeens niet meer. Dat is gewoon hypocriet.

Ik zie ook wel dat Evjen wat kan met een bal. Maar dat konden Bel Hassani, Jacobs, Tankovic, Haye en Overtoom ook. Ook zij hadden echter niets in AZ 1 te zoeken. Je moet gewoon presteren. Aan praatjes en potentie die er jarenlang niet uitkomt hebben we niets.

Aboukhlal heeft ook potentie want die is bloedsnel, alleen struikelt hij vervolgens over iedere bal. Die is ook niet goed genoeg. Consequent zijn in de argumentatie blijft hier gewoon erg moeilijk voor velen.
Hup AZ.
Plaats reactie