Håkon Evjen (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 23 mei 2022, 16:16 Wou dit net zeggen.
Was het afgelopen jaar ook niet "het seizoen van de waarheid" voor Evjen?
Hij heeft ons nagenoeg niks gebracht.
Lekker verhuren en anders verkopen.
Volgens mij was er heel veel interesse voor Evjen en waren er ook op het forum mensen die hem graag verhuurd hadden gezien.
Max heeft helaas anders besloten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dus hij wordt nu al afgeschreven? Dat lijkt me toch wat snel. Wellicht dat Max hem inderdaad verhuurd, dat zou zomaar kunnen. In het afgelopen seizoen is meermaals duidelijk geweest dat AZ een te smalle selectie heeft. Dat in het achterhoofd houdend moet AZ 'm zéker behouden.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 23 mei 2022, 19:09 Dus hij wordt nu al afgeschreven? Dat lijkt me toch wat snel. Wellicht dat Max hem inderdaad verhuurd, dat zou zomaar kunnen. In het afgelopen seizoen is meermaals duidelijk geweest dat AZ een te smalle selectie heeft. Dat in het achterhoofd houdend moet AZ 'm zéker behouden.
Evjen is al 4 windows niet verhuurd vanwege die dunne selectie, wordt eens tijd dat ze in het belang van die jongen gaan denken. Hij moet weer elke week gaan spelen als je jezelf wilt ontwikkelen. Dat gaat niet gebeuren bij AZ, dus verhuren of verkopen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 23 mei 2022, 19:59 Evjen is al 4 windows niet verhuurd vanwege die dunne selectie, wordt eens tijd dat ze in het belang van die jongen gaan denken. Hij moet weer elke week gaan spelen als je jezelf wilt ontwikkelen. Dat gaat niet gebeuren bij AZ, dus verhuren of verkopen.
Verhuur zou mooi zijn (met voldoende lengte van contract aan het eind van de verhuur)
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Verkoop hem dan gewoon. Als je hem nu na 3 jaar nog eens gaat verhuren gaat hij daarna sowieso niet meer voor AZ spelen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 24 mei 2022, 12:31 Verhuur zou mooi zijn (met voldoende lengte van contract aan het eind van de verhuur)
We moeten nu eindelijk eens schoon schip maken, heeft drie seizoenen hier nu rond gelopen en nimmer blijk gegeven dat daar een potentiële sterkhouder in gezien moet worden.
Als Huiberts zijn best doet en met spelers als Druijf (3,5M), Aboukhlal (2,5M) en Evjen (2M) gezamenlijk 8 miljoen kunt verdienen kun je daar weer 2 directe versterkingen voor binnen halen en kun je ook weer wat jeugd laten door stromen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Leek zonder stress te spelen, echt een hele goede pot =D>
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Contract verlengen 8)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Met zijn voorassist bewees hij precies wat ik eerder bedoelde: Evjen is het soort speler waarvan je team beter kán gaan draaien.
Het niveau moet natuurlijk wel écht omhoog.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Twijfelgeval.

Maar na deze wedstrijd ziet opeens alles er zonnig uit ...

Als je hem behoudt moet je hem ook echt een wedstrijd of twaalf laten staan. Dan geloof ik dat het misschien wat kan worden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 30 mei 2022, 08:15 Twijfelgeval.

Maar na deze wedstrijd ziet opeens alles er zonnig uit ...

Als je hem behoudt moet je hem ook echt een wedstrijd of twaalf laten staan. Dan geloof ik dat het misschien wat kan worden.
Behouden absoluut.

Gast die altijd werkt voor de ploeg. Veel in beweging en van daar uit aanspeelbaar of juist ruimte makend voor anderen. Technisch prima. Goede passing. Fijne speler. Heeft weer spelplezier. Volgend seizoen staat ie er echt!

Met hem en zo'n Kerkez nieuw elan brengend in de stroef lopende machine. Gisteren ook Reijnders sterk bezig. Drie gasten die in aanvallend veel meters maken en zich laten gelden. Dat willen we zien toch!?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 09:05
Met hem en zo'n Kerkez nieuw elan brengend in de stroef lopende machine. Gisteren ook Reijnders sterk bezig. Drie gasten die in aanvallend veel meters maken en zich laten gelden. Dat willen we zien toch!?
Ik wil vooral kwaliteit zien tijdens een wedstrijd die niet zo lekker loopt. Tegen een stroeve tegenstander. Het was leuk tegen Vitesse, maar na de 2-0 hadden zij het helemaal opgegeven leek het wel.
"One swallow does not make a summer"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Shota-Arveladze schreef: 30 mei 2022, 09:16 Ik wil vooral kwaliteit zien tijdens een wedstrijd die niet zo lekker loopt. Tegen een stroeve tegenstander. Het was leuk tegen Vitesse, maar na de 2-0 hadden zij het helemaal opgegeven leek het wel.
Ik wil elke wedstrijd deze kwaliteit zien. Modern voetbal is vooral veel beweging en snel de ruimtes benutten. Dit zijn drie spelers die ik noem die dat kunnen. Wanneer je dat als team kunt hoef je helemaal geen stroeve wedstrijden te spelen tegen welke tegenstander dan ook.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ik zag hem gisteren ook veel wisselen met Karlsson, waardoor de flanken ineens anders bezet waren. Het is wel echt een meerwaarde als spelers dat kunnen/aanvoelen. Als verdediger moet je daardoor constant keuzes maken. Ik ben benieuwd naar volgend seizoen. Vooralsnog lijkt hij van meerwaarde te zijn.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik zie dat mensen vooral graag willen dat Hakon slaagt en daarvoor alles positief benaderen en sprankjes hoop ontwaren. Dat is niet zo bij iedere AZ speler
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 09:20 Ik wil elke wedstrijd deze kwaliteit zien. Modern voetbal is vooral veel beweging en snel de ruimtes benutten. Dit zijn drie spelers die ik noem die dat kunnen. Wanneer je dat als team kunt hoef je helemaal geen stroeve wedstrijden te spelen tegen welke tegenstander dan ook.
We kunnen zeggen wat we willen maar met Gudmundsson waren we een stuk minder voorspelbaar in onze aanvallen en meer doorbewegingen dan de periode na Gudmundsson. Blijft mijn inziens toch een foute keuze om hem te laten gaan ook al liep zijn contract af.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

differentcook schreef: 30 mei 2022, 10:20 Ik zie dat mensen vooral graag willen dat Hakon slaagt en daarvoor alles positief benaderen en sprankjes hoop ontwaren. Dat is niet zo bij iedere AZ speler
Is ook best wel logisch als je kijkt naar zijn enorme werklust en ook de manier waarop hij hier binnen kwam. Ook heeft hij zich nooit raar gedragen o.i.d..
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 30 mei 2022, 10:20 Ik zie dat mensen vooral graag willen dat Hakon slaagt en daarvoor alles positief benaderen en sprankjes hoop ontwaren. Dat is niet zo bij iedere AZ speler
Bij Evjen was het heel duidelijk waar het aan schortte : fysieke capaciteit.
Dat hij kon voetballen was altijd al duidelijik en dat deed hij ook niet op egocentrische wijze of met morren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik zie vaak ballen van zijn voet springen
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 30 mei 2022, 12:04 Ik zie vaak ballen van zijn voet springen
Dat zie ik bij elke AZ-speler. Misschien Clasie op dit moment het minst.
Plaats reactie