Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Zo, al een mooie tijd geen reactie hier :shock:
De Rode Baron schreef: 08 sep 2022, 12:02 Mihailovic gaat zeker zijn minuten maken maar als het elftal zo blijft draaien gaat Dani de Wit vooralsnog wel de voorkeur krijgen.
Dani heeft een contract tot 2024 en AZ is en blijft een handelshuis. Die miljoenen wil men niet zomaar laten verdampen om ineens de Wit te passeren, zeker als het elftal goed blijft draaien en Dani pakt hierin zijn doelpuntjes in zowel de competie als Conference league kan hij wel eens dat transferbedrag wat men aan Djordje heeft besteed terugverdienen.
Vanaf het nieuwe seizoen moet Djordje (waar inderdaad de verwachtingen erg hoog zijn) er als een echte sterkhouder staan, deze tweede seizoenshelft wordt er al wel verwacht dat hij als invaller reeds zijn steentje kan bijdragen.
Het kan natuurlijk best zo zijn dat ze De Wit na een mogelijk goed half jaar willen slijten. Kan ik me best iets bij indenken, en wellicht dat de Wit daar zelf met de komst van een echte 10 ook wel zo over denkt.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dani de Wit wordt deze januari 25, ik kan mij goed voorstellen dat hijzelf de komende zomer ook een stap wil maken. Met Mihailovic erbij vanaf januari is dat een mooie overgangsperiode. Een win situatie voor alle partijen.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

dirkjan schreef: 08 sep 2022, 14:23 Zo, al een mooie tijd geen reactie hier :shock:


Het kan natuurlijk best zo zijn dat ze De Wit na een mogelijk goed half jaar willen slijten. Kan ik me best iets bij indenken, en wellicht dat de Wit daar zelf met de komst van een echte 10 ook wel zo over denkt.
Een kwart/half seizoen is tot nog toe telkens zijn piek geweest :wink: Dus ik kan mij er wel in vinden :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 08 sep 2022, 14:50 Dani de Wit wordt deze januari 25, ik kan mij goed voorstellen dat hijzelf de komende zomer ook een stap wil maken.
Dat zal dan een stap omlaag worden. En het zal ook een club moeten zijn die accepteert dat hij parttime schreeuwt, rent en wijst en dat hij parttime stukadoor is.

Club met een geel shirt, dan vallen die kaarten niet zo op. Cambuur ofzo.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 16:04 Dat zal dan een stap omlaag worden. En het zal ook een club moeten zijn die accepteert dat hij parttime schreeuwt, rent en wijst en dat hij parttime stukadoor is.

Club met een geel shirt, dan vallen die kaarten niet zo op. Cambuur ofzo.
En toch is ie in veel wedstrijden belangrijk geweest.
Ik kijk soms oude wedstrijden terug: belangrijke acties, aanjager, goals.
Zoals jij hem neerzet is echt té denigrerend…………

Ik weet dat je graag chargeert, maar soms twijfel ik daar ernstig aan…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 08 sep 2022, 16:31
Ik weet dat je graag chargeert, maar soms twijfel ik daar ernstig aan…….
Het is niet mijn schuld dat zijn topic weer bovenaan staat. En dan kan ik me moeilijk inhouden 8)

Aanjagen is geen kwaliteit, daar heb je alleen conditie voor nodig. En dat is ook geen kwaliteit voor een dikbetaalde topsporter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 16:44 Het is niet mijn schuld dat zijn topic weer bovenaan staat. En dan kan ik me moeilijk inhouden 8)

Aanjagen is geen kwaliteit, daar heb je alleen conditie voor nodig. En dat is ook geen kwaliteit voor een dikbetaalde topsporter.
Dan blijven belangrijke acties en goals over 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 08 sep 2022, 17:21 Dan blijven belangrijke acties en goals over 😉
Ja, en ergernis over een gebrek aan (trap)techniek, handelingssnelheid en creativiteit. Een nummer 10 met de meeste overtredingen van de hele Eredivisie.

Wauw.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 17:51 Ja, en ergernis over een gebrek aan (trap)techniek, handelingssnelheid en creativiteit. Een nummer 10 met de meeste overtredingen van de hele Eredivisie.

Wauw.
Jij kijkt écht alleen maar naar de negatieve kanten hè! Je zíet de posities niet eens. (Nee, je wilt ze niet zien…..)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 08 sep 2022, 18:01 Jij kijkt écht alleen maar naar de negatieve kanten hè!
Ja. Want die horen er niet zo talrijk te zijn op dit dit niveau.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Vandaag weer matchwinnaar. Niet de meest begandigde voetballer, maar wel belangrik voor AZ. Niet voor niets dat veel Scorito spelers hem in het team hebben opgesteld.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 08 sep 2022, 15:58 Een kwart/half seizoen is tot nog toe telkens zijn piek geweest :wink: Dus ik kan mij er wel in vinden :lol:
Ik weet het, daarom opper ik het ook 8)

Maar een middenmoter in Duitsland behoort toch wel tot de mogelijkheden voor hem?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

dirkjan schreef: 08 sep 2022, 14:23 Het kan natuurlijk best zo zijn dat ze De Wit na een mogelijk goed half jaar willen slijten. Kan ik me best iets bij indenken, en wellicht dat de Wit daar zelf met de komst van een echte 10 ook wel zo over denkt.
Zou je denken dat Mihailovic bij zijn overgang er dan meteen staat? Buiten dat hij zijn spel hier bij AZ eigen moet maken, komt hij ook van de MLS in een heel andere competitie terecht.
Lijkt mij reëler, zeker gezien de Wit met Pavlidis een goede connectie heeft, de vaste basisspeler blijft en dat Djordje alvast achter hem een half seizoen kan wennen waar hij ook aan de benodigde speeltijd zal toekomen. Bij een goed seizoen in de competitie en Conference League zal Dani wel een mooie buitenlandse stap kunnen maken, haalt AZ die Mihailovic miljoenen terug in zijn transfer en is eerst genoemde volledig geïntegreerd om de vaste nr. 10 te worden.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik heb geen idee of ie er direct staat. Maar gezien het verleden met Karsson of Idrissi, zie er ook direct stonden, zou dat best kunnen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

dirkjan schreef: 09 sep 2022, 08:04 Ik heb geen idee of ie er direct staat.
Je kunt daar nooit vanuit gaan, verder als het elftal reeds goed functioneert is de nood er ook niet.
Dat halve seizoen is een mooie manier om het voetbal hier helemaal eigen te maken.
MLS naar de eredivisie zal echt wel aanpassen zijn, dus die tijd krijgt hij dan ook.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 08 sep 2022, 16:04 Dat zal dan een stap omlaag worden. En het zal ook een club moeten zijn die accepteert dat hij parttime schreeuwt, rent en wijst en dat hij parttime stukadoor is.

Club met een geel shirt, dan vallen die kaarten niet zo op. Cambuur ofzo.
Afbeelding
_________________
"I don't know that!"
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

Als hij dit kan volhouden is hij goud waard in dit AZ. Belangrijk als aanjager en maakt zijn goals.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 09 sep 2022, 09:03 Afbeelding
Neukt ie ook nog schapen? Dan kan ie meteen wel weg
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 sep 2022, 12:22 Neukt ie ook nog schapen? Dan kan ie meteen wel weg
Best apart dat dat het eerste is waar jij aan denkt als je een schaap ziet.
Ik houd mijn kippen maar binnen denk ik………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 sep 2022, 13:53 Best apart dat dat het eerste is waar jij aan denkt als je een schaap ziet.
Ik houd mijn kippen maar binnen denk ik………
https://www.youtube.com/watch?v=Qlc1hPzjD-E
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie