Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

1keerraken schreef: 16 sep 2019, 17:32 Zucht ...dan ben je geen voetbal liefhebber. Ik heb respect voor die jongen zijn werklust , maar heeft voetballend helemaal niks wat hem onderscheidend maakt. Technisch en tactisch zeer matig , totaal geen rust en overzicht en een matige spelintelligentie. Persoonlijk vind ik hem 2 klasse minder als Guus Til , die ik voetballend ook niet geweldig vond maar over veel meer snelheid en loopvermogen beschikt. ajax koopt jeugdspelers voor o17 voor 3,5 miljoen , en verkopen deze jongen voor 2 miljoen. Stel je verwachtingen maar wat bij ....
Kijk de laatste wedstrijd van Jong Oranje maar, daar maakt hij wel een hele goede indruk. Deze jongen is wel gelijkwaardig aan Til. Ik ben geen fan van het type speler Til/De Wit maar jij doet hem echt zwaar tekort. Hier gaat AZ echt nog wel veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

1keerraken is volgens mij fan van die club die vanavond speelt, dus daar hoeven jullie niet serieus mee in discussie te gaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Drie fletse potjes in de anonimiteit inmiddels. Ik zie nog niet waar hij beter is dan Ouwejan.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

~AZ~ schreef: 20 sep 2019, 09:10 Drie fletse potjes in de anonimiteit inmiddels. Ik zie nog niet waar hij beter is dan Ouwejan.
Hij was gisteren al een stuk beter dan zijn eerste twee potjes. Werkt verschrikkelijk hard waardoor de aanvallers ruimte krijgen en het vuile werk niet hoeven op te knappen. Ik denk ook dat we nog veel plezier aan hem gaan beleven.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

MO7 schreef: 17 sep 2019, 18:55 1keerraken is volgens mij fan van die club die vanavond speelt, dus daar hoeven jullie niet serieus mee in discussie te gaan.
Jammer deze opmerking , het kan toch gewoon zo zijn dat ik de Wit niet zo en hele goede voetballer vind ? Daar mag een ieder zo zijn eigen mening over hebben lijkt mij , zeker op een forum . Nogmaals harde werker , sympathieke gozer maar voetballend gewoon onderkant Eredivisie. Dat jij dat anders ziet vind ik helemaal prima, geniet ervan.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

1keerraken schreef: 20 sep 2019, 09:40 Jammer deze opmerking , het kan toch gewoon zo zijn dat ik de Wit niet zo en hele goede voetballer vind ? Daar mag een ieder zo zijn eigen mening over hebben lijkt mij , zeker op een forum . Nogmaals harde werker , sympathieke gozer maar voetballend gewoon onderkant Eredivisie. Dat jij dat anders ziet vind ik helemaal prima, geniet ervan.
Beoordeel zo'n jongen na een wedstrijd of 15 nog maar eens. In 1 x met 10 wildvreemden in een elftal, terwijl je kwaliteiten juist liggen in het aanvullen en invullen van gaten en er dan al direct, zij het onopvallend staan, ik geef het je te doen. Denk even aan Vincent Jansen het eerste half jaar of bijvoorbeeld Pelle
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Datzelfde had kunnen gelden voor Ouwejan. Die had nog een afstandschot waar hij constant gevaarlijk mee werd.

Janssen was trouwens vanaf minuut 1 goed bij AZ, ondanks dat de bal er op het begin niet altijd in wilde. Niet te vergelijken met De Wit.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

~AZ~ schreef: 20 sep 2019, 13:39 Datzelfde had kunnen gelden voor Ouwejan. Die had nog een afstandschot waar hij constant gevaarlijk mee werd.

Janssen was trouwens vanaf minuut 1 goed bij AZ, ondanks dat de bal er op het begin niet altijd in wilde. Niet te vergelijken met De Wit.
En handelingsnelheid, duelkracht en werkust waarmee hij uit de toon viel. De Wit is koppend gevaarlijk, dat kan je tegen de afstandschoten van Ouwejan wegstrepen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Volgens mij heb ik De Wit nog niet een keer op doel zien koppen en de eigenschappen waarvan jij zegt dat Ouwejan die niet zou hebben ben ik het totaal niet mee eens.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 20 sep 2019, 16:35 Volgens mij heb ik De Wit nog niet een keer op doel zien koppen en de eigenschappen waarvan jij zegt dat Ouwejan die niet zou hebben ben ik het totaal niet mee eens.
Hij heeft net een paar wedstrijden bij AZ gespeeld. Als je wil zien of hij kan koppen, kijk dan de laatste wedstrijd van Jong Oranje terug. Daar maakt hij nog een mooi kopdoelpunt.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 20 sep 2019, 16:35 Volgens mij heb ik De Wit nog niet een keer op doel zien koppen.
Heb jij dan ballen gezien waarop hij zou kunnen koppen?
Hoeveel keer is er eigenlijk met de kop gescoord in de laatste pak 'm beet 4 seizoenen bij AZ?
Laat om te beginnen eens iemand de hoekschoppen perfect nemen want hier is nog zoveel uit te halen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Als als als. Ik heb er nog niets van gezien, dat zeg ik. Alles kan nog komen maar dat geldt ook als je Ouwejan opstelt.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Geef die jongen een beetje de tijd. Hij heeft de drive en energie om te slagen en bij ajax vinden veel mensen het heel jammer dat hij weg is.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vind het toch vreemd dat als een Frenkie de Jong 10+km in een wedstrijd loopt hij daar om geroemd wordt, maar als een speler bij ons dat doet hij blijkbaar geen flikker uitvoert.
Daarmee is niet gezegd dat hij geweldig presteert, maar vooralsnog vind ik hem ook geen dissonant.

Wat betreft die kopballen: even Jong Oranje en Jong ajax( :? ) terug kijken en je ziet in ieder geval dat hij er een goed aantal maakt met het hoofd aldaar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bob Ross schreef: 22 sep 2019, 09:06 Geef die jongen een beetje de tijd. Hij heeft de drive en energie om te slagen en bij ajax vinden veel mensen het heel jammer dat hij weg is.
Die ajax fan die ik ken, vindt het zelfs onbegrijpelijk.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 22 sep 2019, 09:31 Die ajax fan die ik ken, vindt het zelfs onbegrijpelijk.
Ik ken er helaas wel meerdere met een seizoenskaart in de arena en die zeggen onafhankelijk van elkaar dat het een koopje is geweest.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik heb ook mensen horen zeggen dat Friday er 30 ging maken bij ons. Vooralsnog moeten we na 3x 90 minuten nog wachten op zijn eerste significante bijdrage, zowel aanvallend als verdedigend. Het kan best nog komen, maar ik vind ook dat je niet blind moet zijn voor zijn prestaties omdat de context belooft dat hij goed is. Vooralsnog heb ik Ouwejan meer zien toevoegen dan De Wit vanaf het middenveld.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Mogelijk zijn neus gebroken lees ik nu..
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Maskertje bestellen en donderdag weer ballen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Maxhuijp schreef: 22 sep 2019, 17:31 Mogelijk zijn neus gebroken lees ik nu..
Een symbolischer vertrek uit 020 kun je niet bedenken 8)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie