Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 05 nov 2022, 15:48 De vraag is of AZ nogmaals in beroep gaat. Ik zou dat zeker doen, uit meerder hoeken uit de voetbalwereld hoor je toch dat het bij 1 wedstrijd wel zou moeten blijven.
Wat heb je te verliezen, nee heb je, ja kun je krijgen!
Je kunt ook 3 wedstrijden krijgen, zoals bij dit bezwaar al is overwogen. Of het gewoon accepteren, kijkende naar recente straffen bij gelijksoortige incidenten is 2 wedstrijden niet perse vreemd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 05 nov 2022, 15:48 De vraag is of AZ nogmaals in beroep gaat. Ik zou dat zeker doen, uit meerder hoeken uit de voetbalwereld hoor je toch dat het bij 1 wedstrijd wel zou moeten blijven.
Wat heb je te verliezen, nee heb je, ja kun je krijgen!
Ja, je moet Geert zijn :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 05 nov 2022, 14:57 Dit klopt sowieso niet want op 5 februari 2022 stond Dani gewoon in de basis
Dat is die ene overwinning dat hij in de basis stond ja. Dat zeg ik toch?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 05 nov 2022, 15:05 haha, de feiten worden duidelijk gevormd naar Langedijks antipathie tegen Dani.
Nee, de feiten zijn zoals ze zijn. Had jij ook gewoon kunnen opzoeken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 05 nov 2022, 17:37 Nee, de feiten zijn zoals ze zijn. Had jij ook gewoon kunnen opzoeken.
Ik ben nu zelf te vlug geweest en moet de hand in eigen boezem steken. Ik las je post snel en dacht dat je statement was dat de enige keer dat hij in de basis stond dat dat was toen AZ verloor. Maar je zei inderdaad dat van de gewonnen wedstrijden hij er ook één in de basis stond. Excuus, mijn fout.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 05 nov 2022, 17:41 Excuus, mijn fout.
Aanvaard hoor

De Wit is vooral tegen ajax nuttig gebleken. Maar tegen PSV en Feyenoord juist niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 05 nov 2022, 17:36 Dat is die ene overwinning dat hij in de basis stond ja. Dat zeg ik toch?
Zoals jij het schreef leek het dat Dani alleen in de basis stond toen AZ verloor, vandaar mijn opmerking
Overigens is Dani in seizoen 19-20 naar AZ gekomen en zou dit pas Dani's 3e PSV- AZ worden (hij miste de 0-3) , dus waar jij de 4 vandaan haalt?
2019/20: 0-4
2020/21: 1-3
2021/22: 1-2
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 06 nov 2022, 10:27 Zoals jij het schreef leek het dat Dani alleen in de basis stond toen AZ verloor, vandaar mijn opmerking
Overigens is Dani in seizoen 19-20 naar AZ gekomen en zou dit pas Dani's 3e PSV- AZ worden (hij miste de 0-3) , dus waar jij de 4 vandaan haalt?
2019/20: 0-4
2020/21: 1-3
2021/22: 1-2
Welke 0-3 ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 06 nov 2022, 10:27 Overigens is Dani in seizoen 19-20 naar AZ gekomen en zou dit pas Dani's 3e PSV- AZ worden (hij miste de 0-3) , dus waar jij de 4 vandaan haalt?
2019/20: 0-4
2020/21: 1-3
2021/22: 1-2
Bij de 0-3 in 2021 stond hij gewoon in de basis. En bij de 2-0 in 2021 juist niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

In de podcast werd er al over gediscussieerd: AZ kan nog tot woensdag of donderdag in beroep gaan.
Mocht AZ dat willen doen dan kan Dani in ieder geval wel tegen PSV uitkomen want dan schort de schorsing op.
Voor AZ zou dit een goede zet zijn, maar voor Dani zelf wellicht een mindere, gezien Pascal dan een geldige reden heeft om meteen de eerste de beste wedstrijd in 2023 al gebruik te maken van zijn concurrent Mihailovic die al volop in training is. Daarentegen kan hij bij een overwinning wederom een stempel zetten dat hij in dit soort wedstrijden simpelweg onmisbaar is en zal er in menig boekje van de internationale scouts weer een vinkje bij zijn naam komen te staan.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 08 nov 2022, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 08 nov 2022, 14:00 In de podcast werd er al over gediscussieerd: AZ kan nog tot woensdag of donderdag in beroep gaan.
Mocht AZ dat willen doen dan kan Dani in ieder geval wel tegen PSV uitkomen want dan schort de schorsing op.
Voor AZ zou dit een goede zet zijn, maar voor Dani zelf wellicht een mindere, gezien Pascal dan een geldige reden heeft om meteen de eerste de beste wedstrijd in 2023 al gebruik te maken van zijn concurrent Mihailovic die al volop in training is.
Dat laatste zie ik niet als zo’n groot probleem. Jansen zie ik niet zo snel tornen aan het middenveld Clasie, De Wit, Reijnders, tenzij Mihailovic echt heel veel beter is. Maar in dat geval maakt het niet uit of De Wit wel of niet geschorst is, dan zal Mihailovic sowieso spelen.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef: 08 nov 2022, 14:46 Dat laatste zie ik niet als zo’n groot probleem. Jansen zie ik niet zo snel tornen aan het middenveld Clasie, De Wit, Reijnders, tenzij Mihailovic echt heel veel beter is. Maar in dat geval maakt het niet uit of De Wit wel of niet geschorst is, dan zal Mihailovic sowieso spelen.
Jansen tornt ook niet aan de aanval en ook niet aan de verdediging en ook niet aan de keeper. Hij tornt nergens aan, behalve aan het plezier van de supporter.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

galblazer schreef: 08 nov 2022, 14:55 Jansen tornt ook niet aan de aanval en ook niet aan de verdediging en ook niet aan de keeper. Hij tornt nergens aan, behalve aan het plezier van de supporter.
Kom hier, dan krijg je een aai.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Alsof prestaties een belangrijke rol hebben bij AZ. Financiële restwaarde en status zijn doorgaans leidend. Niet geheel onlogisch ook natuurlijk met de begroting van AZ. Maar net zoals Stengs en Boadu tot hun transfer basisspeler moesten blijven, zal dat bij deWit ook het geval zijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 08 nov 2022, 14:46 Dat laatste zie ik niet als zo’n groot probleem. Jansen zie ik niet zo snel tornen aan het middenveld Clasie, De Wit, Reijnders, tenzij Mihailovic echt heel veel beter is. Maar in dat geval maakt het niet uit of De Wit wel of niet geschorst is, dan zal Mihailovic sowieso spelen.
Zou je denken? Als AZ in het nieuwe jaar meteen goed uit de startblokken komt tegen Vitesse en Heerenveen met zijn plaatsvervanger Mihailovic achter aanvallers Karlsson,Pavlidis, Odgaard omdat de schorsing is opgeschort, dan denk ik niet dat hij Dani weer meteen na deze wedstrijden erin zet gezien de reden er dan niet voor is.
Maar als de Wit niet tegen PSV uit komt, dan heb je gelijk, en zal hij in 2023 altijd met Dani starten omdat hij zeker niet meteen aan het middenveld wil tornen.
Dus die redenatie die men in de podcast stelt kan ik wel volgen.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Mihailovic is de duurste aankoop sinds het Scheringa-tijdperk. Die is gehaald voor de basis hoor.
Seizoenkaarthouder
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

lowietje schreef: 08 nov 2022, 17:15 Mihailovic is de duurste aankoop sinds het Scheringa-tijdperk. Die is gehaald voor de basis hoor.
Ik zie ze hem nog eerder op rechtsbuiten posteren dan voor Dani.

Zoals ik al eerder zei, Dani heeft restwaarde die ze volgende zomer gaan verkopen. Die gaat er nooit uit. Prestatie zijn van ondergeschikt belang, dat blijkt al jaren.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 08 nov 2022, 17:50 Ik zie ze hem nog eerder op rechtsbuiten posteren dan voor Dani.

Zoals ik al eerder zei, Dani heeft restwaarde die ze volgende zomer gaan verkopen. Die gaat er nooit uit. Prestatie zijn van ondergeschikt belang, dat blijkt al jaren.
Zo denk ik er ook al maanden over. De fysieke kracht van Dani kunnen wij in dit team niet missen. Jammer is alleen dat hij te vaak van die nutteloze overtredingen bij maakt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 08 nov 2022, 17:50 Zoals ik al eerder zei, Dani heeft restwaarde die ze volgende zomer gaan verkopen. Die gaat er nooit uit.
Mijn inschatting is dat ze de tweede seizoenshelft gaan stuivertje wisselen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 08 nov 2022, 17:50 Ik zie ze hem nog eerder op rechtsbuiten posteren dan voor Dani.

Zoals ik al eerder zei, Dani heeft restwaarde die ze volgende zomer gaan verkopen. Die gaat er nooit uit. Prestatie zijn van ondergeschikt belang, dat blijkt al jaren.
Een trainer zal altijd de beste spelers opstellen, althans, welke spelers het beste team vormen in zijn ogen. De Wit heeft zijn waarde wel degelijk. Zeker als kilometervreter achter een duo als Pavlidis, Karlsson en Odgaard. Of Mihailovic dan direct zal spelen is afwachten. Als hij het in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft echt goed doet, zal hij spelen. Hij zal echter ook nog moeten acclimatiseren, vraag is even hoelang dat duurt. Als Mihailovic een revelatie is dan zal Jansen hem opstellen. Hij en de club hebben er namelijk meer aan om tweede te worden met Mihailovic dan vierde te worden met De Wit.
Plaats reactie