Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 jan 2023, 20:26 Heb je gezien wie er in de basis stond?
We kunnen hem alleen niet goed beoordelen omdat het algehele spelplan weer defensief was. Alles weer op safe, breed en terug, afgewisseld met de standaard lange bal op Karlsson die er vervolgens niks mee deed.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 07 jan 2023, 21:05 We kunnen hem alleen niet goed beoordelen omdat het algehele spelplan weer defensief was. Alles weer op safe, breed en terug, afgewisseld met de standaard lange bal op Karlsson die er vervolgens niks mee deed.
Het ging mij om het feit dat ie er in stond, wat ten zeerste werd betwist door Bommetje.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 jan 2023, 22:10 Het ging mij om het feit dat ie er in stond, wat ten zeerste werd betwist door Bommetje.
Ja, dat snap ik. Maar we kunnen nog niet beoordelen of zijn aanwezigheid positief was. En met deze trainer en spelopvatting gaat dat misschien wel nooit gebeuren. Dan kunnen de De Wit-adepten hun gelijk weer haken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 07 jan 2023, 21:05 We kunnen hem alleen niet goed beoordelen omdat het algehele spelplan weer defensief was. Alles weer op safe, breed en terug, afgewisseld met de standaard lange bal op Karlsson die er vervolgens niks mee deed.
Was het maar safe.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Voetballend hebben we hem natuurlijk niet gemist, maar de kans dat we met de Wit die 1-0 over de streep hadden getrokken acht ik toch groter.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 07 jan 2023, 20:26 Heb je gezien wie er in de basis stond?
Ja. Goed van je hoor!
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 08 jan 2023, 08:43 Ja. Goed van je hoor!
Het is niet goed van me. Ik gaf hier alleen weer wat ik had vernomen. Jij trekt het in twijfel en maakt er vervolgens een soort “wedstrijdje” welles nietes van.
Ik begrijp dat je uitroepteken dan het “ruiterlijk toegeven” is?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 08 jan 2023, 09:44 Het is niet goed van me. Ik gaf hier alleen weer wat ik had vernomen. Jij trekt het in twijfel en maakt er vervolgens een soort “wedstrijdje” welles nietes van.
Ik begrijp dat je uitroepteken dan het “ruiterlijk toegeven” is?
Ja, heb dat hier ook eerder gezien. Eerst een grote mond en dan niet thuisgeven als het zo blijkt te zijn als je hebt aangegeven. Niets mee aan te vangen met dit soort figuren
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Oh, excuses dat ik nog niet uitgebreid de tijd heb genomen om mijn mening toe te lichten. Al blijf ik bij mijn standpunt dat ik nergens heb gezien of gelezen dat Jansen persoonlijk (Yappi's bron) een dag voor de wedstrijd zwart op wit heeft gegeven dat Djordje zou starten.

Maar hé, ik ben de beroerdste niet he. Dank je wel Yappi voor het delen van deze informatie en mijn nederige excuses dat ik je bericht in twijfel heb getrokken. Ik zal het vast nooit meer doen.

:lol:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 08 jan 2023, 17:27 Oh, excuses dat ik nog niet uitgebreid de tijd heb genomen om mijn mening toe te lichten. Al blijf ik bij mijn standpunt dat ik nergens heb gezien of gelezen dat Jansen persoonlijk (Yappi's bron) een dag voor de wedstrijd zwart op wit heeft gegeven dat Djordje zou starten.
Je hoeft helemaal geen excuses te maken. Het citaat waar hij mee kwam (vrijwel zeker in de basis) kwam niet van Jansen zelf en het was dus niet eens 100% zeker.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 jan 2023, 18:08 Je hoeft helemaal geen excuses te maken. Het citaat waar hij mee kwam (vrijwel zeker in de basis) kwam niet van Jansen zelf en het was dus niet eens 100% zeker.
Wie had het over 100%? Ik niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Langedijk schreef: 13 okt 2022, 20:48 Behoorlijk ja, al vanaf dag 1.

Die anderen hebben hun verdiende cijfer ook gehad in het wedstrijdtopic. Maar De Wit wordt hier de laatste tijd nogal bewierookt omdat hij zo goed kan rennen, druk zetten en bikkelen. Terwijl zijn rendement voor iemand op die positie gewoon matig is.

Vanavond hadden we geen bikkelaars nodig maar voetballers. Dan voegt hij niks toe behalve ergernis.
Vitesse 1-1; zonder De Wit. Vervolgens twee wedstrijden twee doelpunten. Nog steeds een frustrerende speler om te zien, of wellicht toch wel van toegevoegde waarde? :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 17 jan 2023, 18:04 Vitesse 1-1; zonder De Wit. Vervolgens twee wedstrijden twee doelpunten. Nog steeds een frustrerende speler om te zien, of wellicht toch wel van toegevoegde waarde? :roll:
En hoevaak is er mét deWit punten verspeeld tegen fcknudde laatste jaren..
juist ja

Neemt niet weg dat het echt een knappe kopgoal was tegen Heerenveen. Rennen en koppen, dat kan die als de beste. De rest wat minder.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2023, 18:10
Neemt niet weg dat het echt een knappe kopgoal was tegen Heerenveen. Rennen en koppen, dat kan die als de beste. De rest wat minder.
Blijkbaar is dat voor dit AZ toch van meerwaarde, evenals strijdlast. Dat is bij anderen weer wat minder. Mannen als Reijnders, Karlsson en Ødgaard moeten voor creativiteit zorgen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Loopt volgend jaar uit zijn contract. Wakker worden, Max. Zeer nuttige speler
Volgend jaar april weten we meer
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

galblazer schreef: 17 jan 2023, 20:59 Loopt volgend jaar uit zijn contract. Wakker worden, Max. Zeer nuttige speler
Lijkt me duidelijk dat ze hem gaan verkopen in de zomer.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 17 jan 2023, 21:20 Lijkt me duidelijk dat ze hem gaan verkopen in de zomer.
Goeie openingsgoal van Dani, 2e wedstrijd op rij.
Weet iemand wat er precies aan de hand was met Dani, heb geen idee wat er precies gebeurt is.
Je merkte na zijn uitvallen dat het druk zetten stuk moeizamer ging, Dani's rol is best belangrijk daarbij
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ-073 schreef: 23 jan 2023, 08:01 Goeie openingsgoal van Dani, 2e wedstrijd op rij.
Weet iemand wat er precies aan de hand was met Dani, heb geen idee wat er precies gebeurt is.
Je merkte na zijn uitvallen dat het druk zetten stuk moeizamer ging, Dani's rol is best belangrijk daarbij
Jansen gaf aan in een interview dat hij al weken met deze blessure loopt en dat de pijn hem nu te veel werd, werd verder niet gezegd wat het is. Maar dat het dus al een tijdje speelt en dat hij er altijd mee heeft proberen te spelen
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Wildcat schreef: 23 jan 2023, 08:13 Jansen gaf aan in een interview dat hij al weken met deze blessure loopt en dat de pijn hem nu te veel werd, werd verder niet gezegd wat het is. Maar dat het dus al een tijdje speelt en dat hij er altijd mee heeft proberen te spelen
Aha, bedankt, benieuwd of hij dan woensdag op de bank/tribune zit of toch in de basis begint
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
mArcoZ
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 16 mei 2007, 09:06
Locatie: Bergen

Wildcat schreef: 23 jan 2023, 08:13 Jansen gaf aan in een interview dat hij al weken met deze blessure loopt en dat de pijn hem nu te veel werd, werd verder niet gezegd wat het is. Maar dat het dus al een tijdje speelt en dat hij er altijd mee heeft proberen te spelen
Voetblessure, sinds Atalanta
Plaats reactie