Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 18 aug 2021, 21:28 :lol: wat een ruimte

De presentator zei 'what a skilled player'..

Toch zou ik hem volgende week eerder opstellen dan Guðmundsson :mrgreen:
Tierend voor de tv inderdaad. Als hij deze bal gewoon naar het midden speelt heb je een 100% kans. Als hij straks verontwaardigd op de bank beland gaat hij deze wedstrijd nog maar eens terugkijken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

De beste man gaat zijn derde seizoen in. Ik kan mij geen enkel positief moment herinneren van de vorige 2 seizoenen, dat is een prestatie op zich.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 19 aug 2021, 08:25 De beste man gaat zijn derde seizoen in. Ik kan mij geen enkel positief moment herinneren van de vorige 2 seizoenen, dat is een prestatie op zich.
Ik wel, maar dat was vooral bij Jong Oranje.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Perry schreef: 19 aug 2021, 08:25 De beste man gaat zijn derde seizoen in. Ik kan mij geen enkel positief moment herinneren van de vorige 2 seizoenen, dat is een prestatie op zich.
Dan zijn je herinneringen niet zo best, aangezien hij het enige doelpunt maakte in Napels bij de mooiste overwinning van het seizoen.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 19 aug 2021, 08:31 Ik wel, maar dat was vooral bij Jong Oranje.
Tegen :
Jong Gibraltar
Jong Cyprus
Jong Bulgarije met 10 man
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 18 aug 2021, 21:19 Dit moment.
Wat doe je nou l*l! was mijn enigszins verbaasde kreet bij de pass die volgt. Dit gat MOET je zien als prof.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 23 aug 2021, 10:03 Wat doe je nou l*l! was mijn enigszins verbaasde kreet bij de pass die volgt. Dit gat MOET je zien als prof.
Het 'leukste' was dat hij zelfs twee goede mogelijkheden had. En vervolgens speelt hij hem traag naar Sugawara.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Hij had hem er inderdaad ook nog tussendoor kunnen steken, maar koos van de 3 opties de veruit slechtste.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

dirkjan schreef: 25 aug 2021, 09:26 Hij had hem er inderdaad ook nog tussendoor kunnen steken, maar koos van de 3 opties de veruit slechtste.
Wie kan mij vertellen wanneer de Wit 1 keer een bal heeft gestoken, een bal vooruit heeft geplaatst naar dezelfde kleur als middenvelder? Voor mij een raadsel waarom hij steeds word opgesteld met zoveel alternatief. Reijnders, Taabouni, Evjen, Oosting of Barasi.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Witzer schreef: 25 aug 2021, 12:22 Wie kan mij vertellen wanneer de Wit 1 keer een bal heeft gestoken, een bal vooruit heeft geplaatst naar dezelfde kleur als middenvelder? Voor mij een raadsel waarom hij steeds word opgesteld met zoveel alternatief. Reijnders, Taabouni, Evjen, Oosting of Barasi.
Niet zo lang geleden vroeg ik ongeveer hetzelfde. Ik kan mij geen knappe actie van de Wit bedenken. Toen werd ik -deels terecht- gewezen op de goal tegen Napoli, toen stond hij op de goede plek.

Maar als we het puur hebben over acties waarvoor je naar het stadion kom? Of inderdaad überhaupt een knappe bal vooruit? Ik weet het niet..
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 25 aug 2021, 12:53 Niet zo lang geleden vroeg ik ongeveer hetzelfde. Ik kan mij geen knappe actie van de Wit bedenken. Toen werd ik -deels terecht- gewezen op de goal tegen Napoli, toen stond hij op de goede plek.

Maar als we het puur hebben over acties waarvoor je naar het stadion kom? Of inderdaad überhaupt een knappe bal vooruit? Ik weet het niet..
Goal tegen Napoli :wink:

Zonder dollen; Leuke 12e man voor als je met strijdlust wat wil forceren, komt tekort voor de basis in mijn optiek. Gebrekkige techniek en inzicht. Als hij er á la good old Guus Til nog 15 inramt in een seizoen zou dat nog een hoop compenseren, maar ook dat doet hij niet. Gudmundsson op 10, Pavlidis spits.
Compete to complete
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het lijkt me nogal een dominante jongen/alfa mannetje. Roept ook al maanden dat hij een basisplaats verdient omdat hij als enige van het team dat ''aanjagen" heeft volgens hem.
Aan de trainer om daar compleet doorheen te kijken en gewoon de beste spelers op te stellen op elke positie.
Wordt tijd dat Jansen stopt met het eindeloos schuiven van posities en gewoon de beste speler op elke positie zet. Dus je brengt Reijnders als er op het middenveld een wissel nodig is en Evjen/Aboukhlal/Poku op de flanken. Ik wordt zo moe van altijd maar die ''tussenoplossing'' van DeWit op 6 of Gudmundsson naar de flanken om iedereen tevreden te houden ofzo. Het pakt namelijk ook nooit goed uit. Maarja als BMI (en Wijndal) er niet zijn vrees ik dat Jansen die wildebras nog de aanvoerdersband geeft ook.

We gaan het meemaken donderdag, als hij Gudmunddson op de bank zet en deWit op10 geef ik het echt op met deze trainer.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 25 aug 2021, 13:39 Het lijkt me nogal een dominante jongen/alfa mannetje. Roept ook al maanden dat hij een basisplaats verdient omdat hij als enige van het team dat ''aanjagen" heeft volgens hem.
Aan de trainer om daar compleet doorheen te kijken en gewoon de beste spelers op te stellen op elke positie.
Wordt tijd dat Jansen stopt met het eindeloos schuiven van posities en gewoon de beste speler op elke positie zet. Dus je brengt Reijnders als er op het middenveld een wissel nodig is en Evjen/Aboukhlal/Poku op de flanken. Ik wordt zo moe van altijd maar die ''tussenoplossing'' van DeWit op 6 of Gudmundsson naar de flanken om iedereen tevreden te houden ofzo. Het pakt namelijk ook nooit goed uit. Maarja als BMI (en Wijndal) er niet zijn vrees ik dat Jansen die wildebras nog de aanvoerdersband geeft ook.

We gaan het meemaken donderdag, als hij Gudmunddson op de bank zet en deWit op10 geef ik het echt op met deze trainer.
Gok dat we hetzelfde lot tegemoet gaan als Celtic
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Mag ik eerlijk zeggen dat De Wit mij gisteren niet is opgevallen? Als in de zin van; ik heb me niet aan hem zitten ergeren? Weet niet of dit indirect een compliment is, maar hij was niet zo slecht als de afgelopen weken (denk ik). Toen ergerde ik me de hele wedstrijd aan hem. Tja. Nog steeds niet het niveau voor de basis wat AZ na zou moeten streven.
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 27 aug 2021, 07:56 Mag ik eerlijk zeggen dat De Wit mij gisteren niet is opgevallen? Als in de zin van; ik heb me niet aan hem zitten ergeren? Weet niet of dit indirect een compliment is, maar hij was niet zo slecht als de afgelopen weken (denk ik). Toen ergerde ik me de hele wedstrijd aan hem. Tja. Nog steeds niet het niveau voor de basis wat AZ na zou moeten streven.
Hij maakt in ieder geval minder domme overtredingen die ons anders speeltijd hadden gekost, dus in dat opzicht heeft hij het zeker beter gedaan dan afgelopen weken. Verder is hij mij ook amper opgevallen (zowel positief als negatief), wel een paar goede passes van hem gezien en een kopbal die over ging.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 27 aug 2021, 07:56 Mag ik eerlijk zeggen dat De Wit mij gisteren niet is opgevallen? Als in de zin van; ik heb me niet aan hem zitten ergeren? Weet niet of dit indirect een compliment is, maar hij was niet zo slecht als de afgelopen weken (denk ik). Toen ergerde ik me de hele wedstrijd aan hem. Tja. Nog steeds niet het niveau voor de basis wat AZ na zou moeten streven.
Ik vond hem gisteren ook minder slecht dan normaal. Maar dat kwam ook omdat hij gisteren helemaal in zijn kracht kwam: blind beuken, afjagen en rennen op het middenveld. Dat kan hij dan wel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:34 Ik vond hem gisteren ook minder slecht dan normaal. Maar dat kwam ook omdat hij gisteren helemaal in zijn kracht kwam: blind beuken, afjagen en rennen op het middenveld. Dat kan hij dan wel.
Inderdaad, perfecte speler voor de Schotse competitie: Hint aan Celtic, Go get him!
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:34 Ik vond hem gisteren ook minder slecht dan normaal. Maar dat kwam ook omdat hij gisteren helemaal in zijn kracht kwam: blind beuken, afjagen en rennen op het middenveld. Dat kan hij dan wel.
Minder slecht dan normaal. Dat is inderdaad denk ik wel de juist conclusie. Maar naast het blind beuken en rennen vond ik het ook; niet slecht passen. Niet slecht passen. Ik wist niet dat het een term was in de voetbalwereld, maar het lijkt De Wit op het lijf geschreven.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 27 aug 2021, 08:40 Inderdaad, perfecte speler voor de Schotse competitie: Hint aan Celtic, Go get him!
Very good player! Always on the run, excellent passing and superb perseverance! Normally 8 million, but for my Celtic friends just 6 million Euro's. He will get Champions League for you next year!
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 27 aug 2021, 08:44 Very good player! Always on the run, excellent passing and superb perseverance! Normally 8 million, but for my Celtic friends just 6 million Euro's. He will get Champions League for you next year!
hear hear =D>
Plaats reactie