Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

MB80 schreef: 18 sep 2021, 21:06 Hij zag die speler niet fatsoenlijk aankomen dus rood is ook wel weer erg overdreven.. ik gok dat je niet de voorzitter van De Wit fanclub bent? :wink:
Goed gegokt 😀. En misschien was rood wel overdreven geweest, maar als er een VAR naar gaat kijken dan zien ze vooral de beweging met de elleboog. En dan kan het zomaar rood worden.

Maar ik erger me meer aan die domme, onnodige overtredingen op 30/40 meter van de goal. Zeker als je tegen houthakkers speelt die het vooral van dat soort momenten moeten hebben.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Die overtreding geeft voor mij meer aan dat hij bezig is met wat er achter hem gebeurt en dat hij die ruimte af wil schermen. Persoonlijk had ik liever gezien dat hij meer bezig is met welke mogelijkheden er voor hem liggen om daar iets te creëren. Een aanval opzetten bijvoorbeeld.
Laatst gewijzigd door AZuid-Scharwoude op 19 sep 2021, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 19 sep 2021, 10:01 Doe overtreding geeft voor mij meer aan dat hij bezig is met wat er achter hem gebeurt en dat hij die ruimte af wil schermen. Persoonlijk had ik liever gezien dat hij meer bezig is met welke mogelijkheden er voor hem liggen om daar iets te creëren. Een aanval opzetten bijvoorbeeld.
De Wit is vooral bezig met het uitvechten van persoonlijke duelletjes. Misschien is kooivechten wat voor hem.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Bankie voorlopig. Samen met BMI. Niet om aan te gluren die twee.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9119
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een 10 bij AZ moet scoren, zolang hij ballen blijft missen vind ik dat misschien nog wel dodelijker dan bij Pavlidis omdat de Wit geen toegevoegde waarde heeft als spelverdeler of rustpunt met de bal.

Heel veel mensen klaagden over de gemiste kans van Pavlidis, maar dat de wit in de tweede lijn een paar keer onder een bal door gesprongen is, te laat kwam of het duel met de keeper/een verdediger verloor bij een hoge bal is schrijnend voor de rol die hij moet hebben. Kijk naar Guus Til die al op 7 doelpunten uit 10 wedstrijden staat. Dani de Wit komt net op 11 in ál zijn wedstrijden voor AZ.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

DeZuivelDuivel schreef: 19 sep 2021, 11:58 Een 10 bij AZ moet scoren, zolang hij ballen blijft missen vind ik dat misschien nog wel dodelijker dan bij Pavlidis omdat de Wit geen toegevoegde waarde heeft als spelverdeler of rustpunt met de bal.

Heel veel mensen klaagden over de gemiste kans van Pavlidis, maar dat de wit in de tweede lijn een paar keer onder een bal door gesprongen is, te laat kwam of het duel met de keeper/een verdediger verloor bij een hoge bal is schrijnend voor de rol die hij moet hebben. Kijk naar Guus Til die al op 7 doelpunten uit 10 wedstrijden staat. Dani de Wit komt net op 11 in ál zijn wedstrijden voor AZ.
Til gaat er ook geen 16 maken. Al ben ik het met je eens dat de Wit genoeg kansen heeft gehad en dat het tegenvalt. Oosting bijvoorbeeld, zou naast strijd meer voetbal brengen en waarschijnlijk ook meer goals. Wil je het helemaal over een andere boeg gooien, dan gaat het tussen Taabouni, Evjen en Gudmundsson.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Een beetje schreeuwen in de media als je teleurgesteld bent over je wisselplaats en je bent minimaal een halfjaar gegarandeerd van een basisplek daarna. Wie snapt het nog dat deze man in de basis mag staan?
.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Azzaandijk schreef: 23 sep 2021, 19:51 Een beetje schreeuwen in de media als je teleurgesteld bent over je wisselplaats en je bent minimaal een halfjaar gegarandeerd van een basisplek daarna. Wie snapt het nog dat deze man in de basis mag staan?
Hij jaagt de boel zo lekker aan. 5x iemand ondersteboven lopen om een "signaal af te geven". Daarna gebaren naar zn medespelers van heb je het gezien jongens, zo doen we dat.

Voetbal is bijzaak.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 23 sep 2021, 19:58 Hij jaagt de boel zo lekker aan. 5x iemand ondersteboven lopen om een "signaal af te geven". Daarna gebaren naar zn medespelers van heb je het gezien jongens, zo doen we dat.

Voetbal is bijzaak.
Dit is de normaalste zaak in de kelderklasse op zaterdag waar dit gedrag thuishoort en deze speler ook.
.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Godver, weer geen rood. Nou speelt ie zondag gewoon weer 😞
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik lach me echt te pletter om die deWit. Kan niet voetballen, kan niet verdedigen kan helemaal niks. Gaat als een stier op elk duel af om simpel uitgespeeld te worden en te eindigen in een lompe overtredingen.

Jansen: die maken we de spil van het elftal en wisselen we nooit.



DeWit zit echt op 16 overtredingen nu.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 23 sep 2021, 20:13 Ik lach me echt te pletter om die deWit. Kan niet voetballen, kan niet verdedigen kan helemaal niks. Gaat als een stier op elk duel af om simpel uitgespeeld te worden en te eindigen in een lompe overtredingen.

Jansen: die maken we de spil van het elftal en wisselen we nooit.



DeWit zit echt op 16 overtredingen nu.
In de wedstrijdthread plaatsen is wel genoeg hoor. :lol:
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Normaal gesproken is de nummer 10 van een ploeg een van de meest creatieve, technisch vaardige spelers van een ploeg. Behalve bij AZ.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

fcvictorie schreef: 23 sep 2021, 20:59 Normaal gesproken is de nummer 10 van een ploeg een van de meest creatieve, technisch vaardige spelers van een ploeg. Behalve bij AZ.
Dat is al tijden niet meer zo in het voetbal van nu. Het zijn lopers met redelijke technische vaardigheden die vooral kunnen scoren. De Wit mist alleen alles.
.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Azzaandijk schreef: 23 sep 2021, 21:02 Dat is al tijden niet meer zo in het voetbal van nu. Het zijn lopers met redelijke technische vaardigheden die vooral kunnen scoren. De Wit mist alleen alles.
Je moet in de as waren de ruimtes beperkt zijn toch wel bovengemiddeld technisch onderlegd zijn. Dat is de Wit niet. Scorend vermogen is ook en pré maar dat heeft de Wit ook niet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11147
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Oprotten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Koploper! Met zelfs nog één wedstrijd tegoed.
Ook nog nummer 4 in het buitenspelklassement!

Koploper!.jpg
Koploper!.jpg (15.35 KiB) 848 keer bekeken
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2021, 14:39 Koploper! Met zelfs nog één wedstrijd tegoed.
Ook nog nummer 4 in het buitenspelklassement!


Koploper!.jpg
Die prijs gaat hij winnen!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Best stil hier. Ik vond m vandaag best redelijk, op de gebruikelijke gele kaart na.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 26 sep 2021, 15:47 Best stil hier. Ik vond m vandaag best redelijk, op de gebruikelijke gele kaart na.
Speelde prima inderdaad. Belangrijke 2-0. Terwijl Gudmondsson er weer vrij weinig van bakte..het zou fijn zijn als 1 van deze twee eens een constant hoog niveau zou halen.
Hup AZ.
Plaats reactie