Jordy Clasie (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 21 jan 2021, 09:18 We hoeven die optie niet te lichten in mijn ogen.
Ik denk dat je hier geen tegenstanders vindt.

Overbodige aankoop.

Maar goed. Dat wisten we eigenlijk bij de aanschaf al ...
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 10:47 Ik denk dat je hier geen tegenstanders vindt.

Overbodige aankoop.

Maar goed. Dat wisten we eigenlijk bij de aanschaf al ...
Soms weet je niet hoe het uitpakt. Vorig seizoen heeft hij wel degelijk zijn nut gehad. Maar nu staat hij alleen maar in de weg van eigen jeugd en zal hij inderdaad relatief veel salaris vangen.
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 21 jan 2021, 07:59 Weet iemand waarom Clasie nu opeens vanaf het begin startte in de bekerpot tegen ajax?
Hij wilde de opstelling van Slot kopiëren denk ik met Clasie op het middenveld tegen ajax in de Arena 0-2. :wink:
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Ik vind het geen overbodige aankoop.

Alleen wel zoals AZ nu speelt. Maar als Koopmeiners in de verdediging zou spelen, kan hij met Midsjo op het middenveld spelen. Wordt de opbouw ook eindelijk eens wat beter en hebben we 3 spelers in de as die de opbouw kunnen verzorgen.

Sowieso stelt AZ veel te snel eigen jeugd op. Juist met een onervaren trainer die eigenlijk gewoon een stagiar is, moet er ervaring op het veld staan. Spelers die een wedstrijd kunnen lezen, weten wat er gevraagd wordt en een wedstrijd kunnen beïnvloeden. Maar ja, dan moet je daar wel de kans voor krijgen. En bij AZ heeft iemand het lumineuze idee gehad om het viertal uit de eigen jeugd op het schild te hijsen en ze de leiders van het team te maken, terwijl ze zich nog moeten richten op hun eigen ontwikkeling ipv op rest van het team. Daardoor loopt een deel van team met ziel onder de arm en is er nul leiderschap bij AZ.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 10:01 Ik vind het geen overbodige aankoop.
Ik heb Clasie laatst weer twee wedstrijden mogen 'bewonderen'.

Maar dit is geen leider, maar iemand die verstoppertje speelt op het middenveld.

- doorselecteren -
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 01 feb 2021, 11:32 Ik heb Clasie laatst weer twee wedstrijden mogen 'bewonderen'.

Maar dit is geen leider, maar iemand die verstoppertje speelt op het middenveld.

- doorselecteren -
Natuurlijk we moeten door met Reijnders en Peer Koopmeiners.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

fcvictorie schreef: 13 mar 2021, 21:52 Clasie zal misschien wel klaar zijn nu hij amper aan spelen toekomt. Al vind ik dat hij nooit echt door het ijs gezakt is. Met zijn ervaring zou ik zeggen dat hij toch een nuttige selectie speler zou kunnen zijn.
Een Clasie moet niet blijven als bankzitter, dat is voor hemzelf laat in zijn carrière ook geen aanvaardbare optie.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Clasie wordt door De Telegraaf genoemd als "de gokker".

Voor straf contract maar niet verlengen - mocht het waar zijn.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kneus. Maar over het gokverhaal aub in het blunderstopic verder. Ik zou mijn geld trouwens niet inzetten op een contractverlenging.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Mag toch hopen dat zo'n zielig figuur geen contractverlenging krijgt bij onze mooie club. Is trouwens ook al 30! dacht dat hij nog een stuk jonger was.... Doei Jordy, probeer het bij Telstar zou ik zeggen!
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3137
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dom figuur kan ik me nog indenken, maar waarom is ie zielig?
Een contractverlening lijkt me overbodig met Reijnders achter de hand, en zelfs Koopmeiners broertje zou je in het diepe kunnen gooien.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

'Slot sprak met Van der Streek, Clasie en Martins Indi'

Arne Slot heeft met drie spelers gesproken om volgend seizoen Feyenoord te komen versterken. De trainer heeft een gesprek gehad met Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en Sander van de Streek, zo weet het goed ingevoerde FeyenoordTM te melden.

De oud-Feyenoorders Martins Indi en Clasie komen momenteel uit voor AZ. Clasie heeft een contract tot medio 2021 met nog een optie voor nog een jaar. Martins Indi staat onder contract tot medio 2022 bij Stoke City. FC Utrecht-middenvelder Van de Streek heeft een verbintenis dat nog loopt tot medio 2023.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Shota-Arveladze schreef: 03 apr 2021, 19:44 'Slot sprak met Van der Streek, Clasie en Martins Indi'

Arne Slot heeft met drie spelers gesproken om volgend seizoen Feyenoord te komen versterken. De trainer heeft een gesprek gehad met Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en Sander van de Streek, zo weet het goed ingevoerde FeyenoordTM te melden.

De oud-Feyenoorders Martins Indi en Clasie komen momenteel uit voor AZ. Clasie heeft een contract tot medio 2021 met nog een optie voor nog een jaar. Martins Indi staat onder contract tot medio 2022 bij Stoke City. FC Utrecht-middenvelder Van de Streek heeft een verbintenis dat nog loopt tot medio 2023.
Hahaha optie lichten en dan toch aan feyenoord verkopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 03 apr 2021, 20:03 Hahaha optie lichten en dan toch aan feyenoord verkopen.
Of feyenoord wil juist dat we die optie lichten, zitten wij ermee.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 03 apr 2021, 20:15 Of feyenoord wil juist dat we die optie lichten, zitten wij ermee.
:lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Slot bewijst weer dat hij terecht eruit is gezet. Wie was de mol: Slot.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Hoeveel zou die verdiend hebben aan die rode kaart van Teun?
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

multatuli schreef: 03 apr 2021, 21:30 Slot bewijst weer dat hij terecht eruit is gezet. Wie was de mol: Slot.

BMI en Clasie mag hij van mij gerust ophalen hoor, "zeg maar nee, dan krijg je er twee." Woont Clasie eigenlijk nog in Haarlem? Dan kunnen ze samen rijden (voor zolang het duurt)
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

MarkusHenriksen19 schreef: 04 apr 2021, 11:00 BMI en Clasie mag hij van mij gerust ophalen hoor, "zeg maar nee, dan krijg je er twee." Woont Clasie eigenlijk nog in Haarlem? Dan kunnen ze samen rijden (voor zolang het duurt)
Van mij mag Slot Clasie en BMI ook ophalen. Lig ik geen nacht wakker van. Maar hij probeerde ook al Svensson binnen te hengelen. Feit is dat als Slot bij AZ was gebleven hij tegengestelde belangen had aan AZ qua binnenhalen van spelers.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als het financieel inderdaad zo dramatisch is bij Feyenoord, dan is de interesse in Clasie wel te begrijpen. Het zou me verbazen als de optie tot verlenging wordt gebruikt door AZ. Voor Clasie zou Feyenoord dan natuurlijk een prima optie zijn.

Zo gok je op de bank, zo zit je in de Kuip :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie