Jordy Clasie (2021 + optie 2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
kuifje
Barry
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 12 apr 2021, 16:15 Ik ben toch wel benieuwd of AZ de optie tot verlenging uit zijn contract gaat lichten. Blijft natuurlijk een beetje een gok of ze daar wel/geen goed aan doen. :wink:
Hadden ze anders niet een ontslagbrief moeten sturen?
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
ForzAZ
Goalscorer

In de media lees ik vandaag dat Clasie met een paar weken een beslissing neemt of ie bij AZ blijft of elders gaat. Hij kan dus blijven. Is het dan toevallig dat juist hij zaterdag de plek van de geschorste Teun Koopmeiners in nam en niet Dani de Wit of Tijjani Reijnders?
multatuli
Barry

ForzAZ schreef: 12 apr 2021, 16:57 In de media lees ik vandaag dat Clasie met een paar weken een beslissing neemt of ie bij AZ blijft of elders gaat. Hij kan dus blijven. Is het dan toevallig dat juist hij zaterdag de plek van de geschorste Teun Koopmeiners in nam en niet Dani de Wit of Tijjani Reijnders?
Voor Clasie is het zijn natuurlijke plek, voor die andere 2 niet.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk, Wildcat
ForzAZ
Goalscorer

multatuli schreef: 12 apr 2021, 17:18 Voor Clasie is het zijn natuurlijke plek, voor die andere 2 niet.
Niet helemaal zijn natuurlijke plek. Clasie is rechtsbenig en moest nu de linksbenige Teun Koopmeiners op met name het linkerdeel van het middenveld vervangen.
multatuli
Barry

ForzAZ schreef: 12 apr 2021, 17:23 Niet helemaal zijn natuurlijke plek. Clasie is rechtsbenig en moest nu de linksbenige Teun Koopmeiners op met name het linkerdeel van het middenveld vervangen.
Clasie is met name een verdedigende middenvelder en de andere 2 zijn aanvallende middenvelders. Links of rechts maakt dan minder uit.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk, Wildcat
AZuid-Scharwoude
Oude garde

kuifje schreef: 12 apr 2021, 16:52 Hadden ze anders niet een ontslagbrief moeten sturen?
Ik weet niet of dat hetzelfde werkt als er een optie tot verlengen in een contract staat. Ik zou daar geen geld op in durven zetten in ieder geval.
Kilkenny
Moderatort

kuifje schreef: 12 apr 2021, 16:52 Hadden ze anders niet een ontslagbrief moeten sturen?
Ik denk van wel. En aangezien het ook in de kranten heeft gestaan dat AZ wel verder wil, ligt de bal vooral bij Clasie, die logischerwijs meer aan spelen wil toekomen in de komende fase van zijn carrière.