Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 25 mei 2022, 16:53 Hij ligt vast tot 2025, je kan ook hier verlengen.
Maar zo een jongen lijkt mij niet na vijf jaar (eerste elftal, acht jaar in totaal) nog eens zegt; laat ik nog een paar jaar bij AZ blijven. Ik heb het gevoel dat dit niet meer gebeurd tegenwoordig.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 25 mei 2022, 17:38 Maar zo een jongen lijkt mij niet na vijf jaar (eerste elftal, acht jaar in totaal) nog eens zegt; laat ik nog een paar jaar bij AZ blijven. Ik heb het gevoel dat dit niet meer gebeurd tegenwoordig.
Wacht hoe kom jij aan 8 jaar? of tel je dan al de verhuur mee? Hij is namelijk in 2017 bij AZ gekomen, dat kunnen hooguit 5 jaar zijn waarvan een deel natuurlijk in de jeugd en hij is nog even op huurbasis bij RKC geweest (dus het is hem niet vreemd om verhuurd te worden en Twente is toch een ander niveau).
Tja en als hij niet klaar is voor de basis, is hij ook niet klaar voor een stap omhoog. Dus waarom zou hij dan de kans op een basisplek bij AZ opgeven?
Als we hem niet gaan ontwikkelen dan is het in ieder geval beter om hem te verkopen dan om hem te houden op dit moment. Dan kun je echter wel al snel tegen een Hoedemakers - achtige situatie aanlopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 25 mei 2022, 17:47 Wacht hoe kom jij aan 8 jaar? of tel je dan al de verhuur mee? Hij is namelijk in 2017 bij AZ gekomen, dat kunnen hooguit 5 jaar zijn waarvan een deel natuurlijk in de jeugd en hij is nog even op huurbasis bij RKC geweest (dus het is hem niet vreemd om verhuurd te worden en Twente is toch een ander niveau).
Tja en als hij niet klaar is voor de basis, is hij ook niet klaar voor een stap omhoog. Dus waarom zou hij dan de kans op een basisplek bij AZ opgeven?
Als we hem niet gaan ontwikkelen dan is het in ieder geval beter om hem te verkopen dan om hem te houden op dit moment. Dan kun je echter wel al snel tegen een Hoedemakers - achtige situatie aanlopen.
Ik had het over de jaren dat hij voor het eerste uit komt tot het einde van zijn contract (2025). Om dan nog eens te verlengen met de intentie om echt te blijven, dat zijn dingen die je hedendaags niet meer meemaakt. Daarnaast vind ik hem een prima rotatiespeler als we ons komend jaar versterken(of niet), zodat we in ieder geval enigzins kwaliteit op de bank hebben ook. Komend jaar moet gewoon anders, een bredere selectie is ook één van de belangrijke verbeterpunten.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3209
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Speelde lekker vandaag. Een geluk bij een ongeluk dat Midtsjo er niet bij was die toch veel meer vanuit de controle speelt.
Samen met Kerkez voor mij de opvallendste man in deze wedstrijd.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

De Rode Baron schreef: 29 mei 2022, 16:54 Speelde lekker vandaag. Een geluk bij een ongeluk dat Midtsjo er niet bij was die toch veel meer vanuit de controle speelt.
Lekker is een understatement. Hij was groots vandaag. Eindelijk laat ie zien wat ie kan. Kracht, snelheid, redelijk tweebenig, doelgericht en heerlijk schot. Gaat nu zeker niet weg!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heftig contrast met de vorige partij.
Vraag mij af waar dat aan ligt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3209
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 17:03 Vraag mij af waar dat aan ligt?
Omdat Vitesse geheel werd overklast?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 17:03 Heftig contrast met de vorige partij.
Vraag mij af waar dat aan ligt?
Dat hij nu vooral aanvallend belangrijk kon zijn (waar zijn kracht ligt). Ik kom helemaal niet de pret bederven, hij was top vandaag. Maar defensief vind ik Reijnders best wel zwak, en twijfel ik of hij Midtsjo kan vervangen. Vandaag ook weer met dat semi-penalty moment. Als Peer ook nog zou vertrekken(wat logisch zou zijn) heb je toch wel n extra optie nodig voor het middenveld. Kunnen ze het samen uitvechten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16216
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Toch nog maar even houden een Tijani in deze vorm! Prachtwedstrijd van hem!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Hij is gewoon zo inconsistent als wat.
Ene wedstrijd een 9, de volgende een 5.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16216
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 29 mei 2022, 22:16 Hij is gewoon zo inconsistent als wat.
Ene wedstrijd een 9, de volgende een 5.
Maar als hij een 9 scoort is het een absolute meerwaarde, zoals gisteren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 29 mei 2022, 17:15 Dat hij nu vooral aanvallend belangrijk kon zijn (waar zijn kracht ligt). Ik kom helemaal niet de pret bederven, hij was top vandaag. Maar defensief vind ik Reijnders best wel zwak, en twijfel ik of hij Midtsjo kan vervangen. Vandaag ook weer met dat semi-penalty moment. Als Peer ook nog zou vertrekken(wat logisch zou zijn) heb je toch wel n extra optie nodig voor het middenveld. Kunnen ze het samen uitvechten.
Met alles eens ... Of eens een tijdje als zwervende 10 proberen ...
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 30 mei 2022, 08:09 Met alles eens ... Of eens een tijdje als zwervende 10 proberen ...
Ik zie hem toch liever voetballen vanuit zijn positie gisteren op het veld. Dan kan ie vanuit het middenveld demarreren met of zonder bal en is ie niet te stoppen. Op 10 zou ie dieper spelen en dan haal je een belangrijke kwaliteit van hem weg. Bovendien moet ie dan in de kleine ruimte gaan spelen en dat vereist andere zaken.

Opvolger Midtsjö dus en niet de opvolger van De Wit mocht die vertrekken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 09:17 Ik zie hem toch liever voetballen vanuit zijn positie gisteren op het veld. Dan kan ie vanuit het middenveld demarreren met of zonder bal en is ie niet te stoppen. Op 10 zou ie dieper spelen en dan haal je een belangrijke kwaliteit van hem weg. Bovendien moet ie dan in de kleine ruimte gaan spelen en dat vereist andere zaken.

Opvolger Midtsjö dus en niet de opvolger van De Wit mocht die vertrekken.
Zit ook wel wat in. Maar dan moet je wel iets bedenken op zijn defensieve kwetsbaarheid.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 30 mei 2022, 09:25 Zit ook wel wat in. Maar dan moet je wel iets bedenken op zijn defensieve kwetsbaarheid.
Mee eens. Daarom kwam het nu misschien wel goed uit dat Panta rechtsback kwam te staan en Beukema centraal naast BMI. Clasie daarnaast vooral in de punt naar achteren. In de rug van Reijnders daarom iets meer defensieve waarborgen.

Onze rechtsback moet dus iets minder of zelfs helemaal niet aanvallend spelen dan onze linksback. Gisteren bleef Panta ook vrijwel de gehele wedstrijd defensief gericht staan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12472
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 11:50 Mee eens. Daarom kwam het nu misschien wel goed uit dat Panta rechtsback kwam te staan en Beukema centraal naast BMI. Clasie daarnaast vooral in de punt naar achteren. In de rug van Reijnders daarom iets meer defensieve waarborgen.

Onze rechtsback moet dus iets minder of zelfs helemaal niet aanvallend spelen dan onze linksback. Gisteren bleef Panta ook vrijwel de gehele wedstrijd defensief gericht staan.
Ja, laten we het hele elftal een handicap toebrengen om de gebreken van Reijnders te ondervangen #-o
Nee, zorgen voor een goede opstelling met minimale zwakheden
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 30 mei 2022, 11:59 Ja, laten we het hele elftal een handicap toebrengen om de gebreken van Reijnders te ondervangen #-o
Nee, zorgen voor een goede opstelling met minimale zwakheden
Dus Reijnders niet opstellen en naar Twente laten vertrekken?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12472
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 12:07 Dus Reijnders niet opstellen en naar Twente laten vertrekken?
Wel opstellen, zo nu en dan. Maar zorgen voor een extra verdedigende middenvelder waarop je kunt bouwen.
De selectie moet sowieso sterker, ook in de breedte.
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 30 mei 2022, 12:08 Wel opstellen, zo nu en dan. Maar zorgen voor een extra verdedigende middenvelder waarop je kunt bouwen
Dus Clasie met een extra verdedigende middenvelder opstellen? Hoe dan als je Reijnders wel op zo nu en dan opstelt?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12472
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 12:10 Dus Clasie met een extra verdedigende middenvelder opstellen? Hoe dan als je Reijnders wel op zo nu en dan opstelt?
Net als nu, misschien iets vaker, afhankelijk van de tegenstander, de vorm en de fitheid. Je gaat ook niet Kerkez en Mees de Wit beide opstellen.
Clasie is vaak geblesseerd. Redundancy en concurrentie.
Het team moet aanzienlijk beter dan dat van dit seizoen, wil je aanspraken maken op de top 3 en niet weer een heel seizoen gezeik op het forum over Jansen
we can come an end
Plaats reactie