Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ-073 schreef: 14 mar 2023, 15:14 Is dat niet wat simplistisch?
Hij is net 21 (stuk jonger dan Tijjani), en ontwikkelt zich nog volop, daarnaast zou hij veel betere spelers om zich heen hebben bij AZ
Ja en daarom lijkt mij het heel goed voor die jongen dat hij volgend jaar weer volop minuten maakt op dat niveau. Weer 1 of 2 jaar aanmodderen bij AZ heb je qua ontwikkeling niet heel veel aan denk ik. En het is nou ook weer niet zo dat hij wekelijks uitblinkt bij excelsior, gewoon leuke speler voor excelsior op dit moment. Beetje hetzelfde als met Hoedemakers en Jacobs.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

differentcook schreef: 14 mar 2023, 13:53 Mijnans en Mihailovic zijn aanvallende middenvelders en Bazoer heeft nog amper voor AZ gespeeld en die keren dat hij wel speelde geen goede indruk achtergelaten
Zou je niet met een middenveld Clasie , Mijnans en Mihailovic kunnen spelen?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

fcvictorie schreef: 14 mar 2023, 18:26 Zou je niet met een middenveld Clasie , Mijnans en Mihailovic kunnen spelen?
Ik denk oprecht dat dit niet alleen kan, maar ook in de planning zit.

Wat doet Reijnders precies dat Mijnans niet zou kunnen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2023, 18:45 Ik denk oprecht dat dit niet alleen kan, maar ook in de planning zit.

Wat doet Reijnders precies dat Mijnans niet zou kunnen?
Ik vind Mijnans defensief gezien beter tot nu toe. Zeker in de duels, trekt zn poot niet terug.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2023, 18:45 Ik denk oprecht dat dit niet alleen kan, maar ook in de planning zit.

Wat doet Reijnders precies dat Mijnans niet zou kunnen?
Dat zou betekenen dat een vertrek van Reijnders ook al in de planning zit. Gezien de berichten van vandaag misschien niet heel gek meer, maar die jongen heeft net bijgetekend tot 2027. Dan verwacht je dat hij nog zeker 1 seizoen blijft toch?

Ik denk nog steeds dat Mihailovic als vervanger van Karlsson wordt gezien en Mijnans als opvolger van Dani de Wit.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 14 mar 2023, 20:03 Ik vind Mijnans defensief gezien beter tot nu toe. Zeker in de duels, trekt zn poot niet terug.
Die opvatting deel ik en dat is wat mij betreft zelfs een plus ten opzichte van Reijnders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 14 mar 2023, 11:49 Piëteit omdat ajax jaren AZ jeugdspelers naar Amsterdam heeft gelokt?
Wat snap je niet aan het woord “valse”?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 14 mar 2023, 22:36 Wat snap je niet aan het woord “valse”?
Ik ken het woord 'valse' wel, maar snap niet 'valse piëteit' van AZ tov ajax
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12462
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha Reijnders is niet zo handig in gesprekken over een mogelijke transfer :)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 16 mar 2023, 22:17 Haha Reijnders is niet zo handig in gesprekken over een mogelijke transfer :)
Max was er ook al niet zo handig in vandaag.


Bij nader inzien nu ik terug lees wat hij gezegd heeft, passeert er volgens mij wat sarcasme over mijn hoofd hier.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 17 mar 2023, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3149
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wel leuk dat Jansma in het achterafpraatje schrok van zijn contractduur tot 2027.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11142
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Slechtste man op het veld. Slapjanus. Van de week een 8 dus het werd weer hoog tijd voor een 4. Als je hier toch 15 miljoen voor kunt krijgen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Bij ajax ruilen voor Salah-Edine?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11142
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 19 mar 2023, 21:44 Bij ajax ruilen voor Salah-Edine?
Die zag ik vandaag voor het eerst. En hij had een makkelijke avond.

Reijnders valt alleen op als het team draait. Dat is al vaker gezegd en klopt precies. De eerste die afhaakt als het niet loopt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Het was ergens ook wel sneu voor Odgaard. Dan wordt er zo’n diepe bal op hem gespeeld en is er geen aansluiting van bijvoorbeeld Reijnders. Je kan de bal nergens kwijt of hooguit weer terug. Te weinig loopacties vanuit het middenveld. Dat zou toch echt van Reijnders moeten komen, dan kan Clasie wat meer controlerend blijven staan.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 14 mar 2023, 13:30 In hoeverre zien jullie Kenzo Goudmijn als een mogelijke vervanger van Tijjani?
Heeft qua speelstijl en positie best veel overeenkomsten met Ti. Doet het bij Excelsior (weet het ander niveau) best aardig.
Niet. Vind hem te licht. Voor mij zijn Mijnans en Bazoer de vervangers voor Reijnders. Als hij vertrekt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het is best wel bijzonder hoe de media ieder jaar weer een soort overtrokken hype weten te creëren omtrent 1 of meerdere AZ spelers/staff. (Omdat veel media helemaal niet regelmatig kijken).
Lekker koesteren en in mee gaan zou ik zeggen. Levert toch een paar miljoen extra op in de zoveel tijd.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Reijnders maakte het vandaag wel heel bont. Te weinig tempo en teveel knullig balverlies. Als AZ er 12 miljoen voor kan krijgen zeg ik meteen doen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Op voetbalprimeur: Volgens Reijnders zelf gedijt hij bij een speelstijl waarbij er meer aan wordt gevallen. AZ is daarvan een ideaal voorbeeld vindt hij. "Je moet gelukkig zijn in het spel dat je speelt. Met AZ spelen we misschien wel het aantrekkelijkste voetbal in Nederland, een speelwijze waarbij ik in mijn kracht kom. Dat is voor mij heel belangrijk."

Stuitend gebrek aan zelfreflectie in het team momenteel... #-o
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 15 apr 2023, 10:44 Op voetbalprimeur: Volgens Reijnders zelf gedijt hij bij een speelstijl waarbij er meer aan wordt gevallen. AZ is daarvan een ideaal voorbeeld vindt hij. "Je moet gelukkig zijn in het spel dat je speelt. Met AZ spelen we misschien wel het aantrekkelijkste voetbal in Nederland, een speelwijze waarbij ik in mijn kracht kom. Dat is voor mij heel belangrijk."

Stuitend gebrek aan zelfreflectie in het team momenteel... #-o
Het lijkt echt of AZ in een echokamer leeft. Hebben ze door dat AZ al 3 wedstrijden niet heeft gescoord?

En meneer Reijnders met zn aanvallende intenties staat al 16 wedstrijden droog.....
Plaats reactie