Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Succes topper
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Is hij geblesseerd?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Zat zondag bij de wedstrijdselectie
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ Twello schreef: 29 okt 2019, 09:31 Is hij geblesseerd?
Nee. Speelt alles bij Jong AZ en zit bijna wekelijks bij de wedstrijdselectie van het eerste, uitgezonders Europa League wedstrijden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/rkc-troeft-ere ... -op-bij-AZ

AZ laat Tijani Reijnders bij RKC Waalwijk vlieguren maken in de Eredivisie. De Alkmaarders hebben de talentvolle middenvelder tot het einde van het seizoen verhuurd aan de competitiegenoot.

De 21-jarige Reijnders staat sinds de zomer van 2017 op de loonlijst bij AZ, dat de technicus destijds overnam van PEC Zwolle. Hij speelde tot dusver 84 wedstrijden voor Jong AZ en vijf duels in het eerste elftal. Dit seizoen mocht Reijnders bij drie Eredivisie-duels invallen van Arne Slot.

Bij RKC hoopt Reijnders meer aan spelen toe te komen op het hoogste niveau. Hij sluit per direct aan bij de selectie van Fred Grim en stapt maandag met zijn nieuwe teamgenoten in het vliegtuig richting de Portugese Algarve.

Algemeen directeur Frank van Mosselveld is blij met de komst van Reijnders: 'Hij is een talentvolle jongen en moet ons meer keuze op het middenveld gaan bieden', zegt de bestuurder. 'Tijjani kon kiezen uit meerdere Eredivisie-clubs dus we zijn dan ook blij dat hij gekozen heeft om bij ons het seizoen af te maken.'
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Spierings is weg dus hij zal zijn vervanger zijn en dus waarschijnlijk veel gaan spelen. Dat klinkt als een slimme move. Hopelijk betekent dit dat Taabouni nu zijn rol als sporadische invaller kan gaan overnemen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Denk dat hij hier de meeste speelkansen heeft, als hij goed aanhaakt is het goed en krijgt hij ook een aardige waarde (Zelfs als het niet goed genoeg voor ons zou blijken). Een goede zet dus.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hoe speelde hij gisteren?

Het wordt toch wel aanhaken dit seizoen of hij heeft een hele goede verhuurperiode nodig om stappen te zetten.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Er was echt geen veldspeler die mee- of positief opviel gisteren, dus deze wedstrijd was echt geen maatstaf.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

MO7 schreef: 02 aug 2020, 16:41 Er was echt geen veldspeler die mee- of positief opviel gisteren, dus deze wedstrijd was echt geen maatstaf.
Behalve voor Aboukhlal? 😉
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Die haalde zijn gebruikelijke niveau :wink: Echt alleen de keepers deden het goed. AZ heeft ongeveer één kans gecreëerd in 1,5 uur tijd, dat zegt genoeg. Back on topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

On topic: het zou goed zij als hij veel minuten gaat maken in de Eredivisie. Maar dat zal komend seizoen bij AZ niet lukken vrees ik.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Prima speler, erg veel klasse, maar is nog een beetje een ruwe diamant. Maar ik denk dat hij bij dit AZ komend seizoen hier en daar zijn minuten kan gaan maken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

leszz schreef: 03 aug 2020, 12:47 Prima speler, erg veel klasse, maar is nog een beetje een ruwe diamant. Maar ik denk dat hij bij dit AZ komend seizoen hier en daar zijn minuten kan gaan maken.
Dat schiet toch niet op met zijn leeftijd? Verhuren lijkt me stukken beter.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Kilkenny schreef: 03 aug 2020, 19:12 Dat schiet toch niet op met zijn leeftijd? Verhuren lijkt me stukken beter.
Verhuren is altijd goed, maar ik denk dat hij dit jaar ook voor ons van pas gaat komen. Trainen en soms spelen op een hoog niveau kan hij ook veel van leren
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

leszz schreef: 03 aug 2020, 21:30 Verhuren is altijd goed, maar ik denk dat hij dit jaar ook voor ons van pas gaat komen. Trainen en soms spelen op een hoog niveau kan hij ook veel van leren
Ik denk dat er niets opweegt tegen de ervaring van elke week moeten presteren, van speler zijn waar naar gekeken wordt. Ik denk dat de fase van meetrainen en af en toe invallen een gepasseerd station is. Misschien gaat hij meer kans krijgen als er spelers vertrekken, maar daar lijkt het nog niet op.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Kilkenny schreef: 04 aug 2020, 06:46 Ik denk dat er niets opweegt tegen de ervaring van elke week moeten presteren, van speler zijn waar naar gekeken wordt. Ik denk dat de fase van meetrainen en af en toe invallen een gepasseerd station is. Misschien gaat hij meer kans krijgen als er spelers vertrekken, maar daar lijkt het nog niet op.
Ik denk dat beide goed kan zijn en als hij verhuurt wordt dat hij dan naar een iets hoger aangeschreven ploeg moet gaan dan RKC alleen. Soort van Heracles zou hem goed doen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

leszz schreef: 04 aug 2020, 09:08 Ik denk dat beide goed kan zijn en als hij verhuurt wordt dat hij dan naar een iets hoger aangeschreven ploeg moet gaan dan RKC alleen. Soort van Heracles zou hem goed doen.
Dat denk ik ook ja.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie