Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 05 aug 2022, 08:05 Verwachten jullie dan dat hij het team op sleeptouw neemt terwijl alle bootjes geen water maken?
Op die positie verwacht ik dat min of meer wel ja.

Te meer we weten dat er op alle andere sleutelposities in de as (Beukema, Indi, De Wit) in ieder geval niet gevoetbald wordt.

Daardoor komt er extra druk op Clasie en Reijnders.

Clasie hield zich bij vlagen net aan staande. Reijnders was de eerste dissonant.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Reijnders is inmiddels 24(!). En teert op twee leuke wedstrijden per seizoen. Ga maar terug naar Zwolle.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 05 aug 2022, 08:05 Even voor de duidelijkheid: ik heb (gelukkig) niets gezien, maar is het nu reëel en eerlijk om hem te beoordelen op een wedstrijd waarin het hele team (zoals ik heb begrepen) waardeloos heeft gespeeld? Verwachten jullie dan dat hij het team op sleeptouw neemt terwijl alle bootjes geen water maken? Ik denk dan nog even aan AZ-Vitesse waarin hij wat mij betreft een prima wedstrijd speelde.
We moeten afwachten met spelers afserveren zolang onze lieve (smilende) Pascal de scepter zwaait.
Hij maakt heel duidelijk geen enkele individuele speler beter.
Nee, maar het is realistisch om te oordelen dat zelfs de kwaliteiten die hij zou moeten hebben er niet uit kwamen.
Het is ook realistisch om te stellen dat net zoals Dani de Wit niet rendeerde op de positie van Midtsjö omdat hij teveel fysiek was en te weinig anders, het nu ook blijkt dat Reijnders niet functioneert omdat hij te weinig fysiek/power heeft en voetballend niet dusdanig veel weet bij te dragen dat het goed en wel anders ingevuld wordt.

Met je laatste opmerkingen ben ik het overigens helemaal eens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ik krijg de indruk dat Reijnders zich overmatig wil lopen bewijzen en dan juist als een kip zonder kop over het veld loopt en allerlei loze en slechte dingen doet. Gisteren was ie zo slecht. Ongelooflijk. Hij heeft mij zwaar teleurgesteld. Ik had de goede verwachting dat ie inmiddels wel zou weten wat ie moet doen op die positie.

Te denken valt dan waarom hij niet door erevaren spelers wat bijgestuurd wordt. Ook van de kant van Jansen zou dat moeten gebeuren. Nee door het ijs gezakt gisteren!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

ForzAZ schreef: 05 aug 2022, 08:53 Ik krijg de indruk dat Reijnders zich overmatig wil lopen bewijzen en dan juist als een kip zonder kop over het veld loopt en allerlei loze en slechte dingen doet. Gisteren was ie zo slecht. Ongelooflijk. Hij heeft mij zwaar teleurgesteld. Ik had de goede verwachting dat ie inmiddels wel zou weten wat ie moet doen op die positie.

Te denken valt dan waarom hij niet door erevaren spelers wat bijgestuurd wordt. Ook van de kant van Jansen zou dat moeten gebeuren. Nee door het ijs gezakt gisteren!
Als Zerrouki naar Feijenoord gaat zal Twente wel weer komen. Voor €4 a 5 mln maar laten gaan lijkt mij.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6405
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mousa Sidi schreef: 05 aug 2022, 14:23 Als Zerrouki naar Feijenoord gaat zal Twente wel weer komen. Voor €4 a 5 mln maar laten gaan lijkt mij.
Alsof twente dat betaald voor spelers.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

Ferry schreef: 05 aug 2022, 08:30 Reijnders is inmiddels 24(!). En teert op twee leuke wedstrijden per seizoen. Ga maar terug naar Zwolle.
Is Reijnders niet het klassieke voorbeeld van een zaalvoetballer? Fysiek staat hij zijn mannetje niet, trekt zijn poten terug in de duels en wil de spelverdeler uithangen met dat gebaartje met zijn handje langs zijn lichaam van: “Kom , geef mij die bal maar.” Als dat gebeurt zet hij het spel voort met risicoloze breedtepassjes of de beste man loopt zich vast.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

mitch schreef: 05 aug 2022, 19:26 of de beste man loopt zich vast.
Hij gaf inderdaad wel de indruk dat ie dacht dat hij 'de beste man' was ja.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 05 aug 2022, 08:30 Reijnders is inmiddels 24(!). En teert op twee leuke wedstrijden per seizoen. Ga maar terug naar Zwolle.
Overdrijf niet zo. Speelt genoeg goede potten en scoort daarbij veel voor iemand op zijn positie. Wordt alleen verkeerd gebruikt door Jansen, zoals Jansen zo veel dingen niet goed doet. Reijnders os geen mid-mid.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 19:46 Overdrijf niet zo. Speelt genoeg goede potten en scoort daarbij veel voor iemand op zijn positie. Wordt alleen verkeerd gebruikt door Jansen, zoals Jansen zo veel dingen niet goed doet. Reijnders os geen mid-mid.
'Hij wordt verkeerd gebruikt' vind ik nu niet de beste verdediging. Inmiddels 77x in een wedstrijd van AZ 1 gespeeld.
We mogen toch wel concluderen dat hij het niet gaat worden?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 19:46 Wordt alleen verkeerd gebruikt door Jansen, zoals Jansen zo veel dingen niet goed doet.
Die Jansen toch. Hij laat Lahdo niet draaien, Evjen niet uit de verf komen, Reijnders niet goed functioneren. Dat laatste seizoen van Midtsjo, waarin hij op de meest gevaarlijke plekken de bal liet ontfutselen zal ook wel door zijn toedoen komen. Jezus, die man gaat de hele club om zeep helpen want zijn naam komt tegenwoordig wel in elk topic naar voren waar het even niet lekker draait. Maar in alle eerlijkheid wat heeft die Reijnders, op 2 wedstrijden na, nou laten zien om daar nu een onbetwiste basisspeler in te zien? Die jongen mag hoogstens de veters van een Bazoer strikken.
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 06 aug 2022, 07:26 Die Jansen toch. Hij laat Lahdo niet draaien, Evjen niet uit de verf komen, Reijnders niet goed functioneren. Dat laatste seizoen van Midtsjo, waarin hij op de meest gevaarlijke plekken de bal liet ontfutselen zal ook wel door zijn toedoen komen. Jezus, die man gaat de hele club om zeep helpen want zijn naam komt tegenwoordig wel in elk topic naar voren waar het even niet lekker draait. Maar in alle eerlijkheid wat heeft die Reijnders, op 2 wedstrijden na, nou laten zien om daar nu een onbetwiste basisspeler in te zien? Die jongen mag hoogstens de veters van een Bazoer strikken.
Amen duidelijk beeld! 👍🏻
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Onterecht geneuzel. Als je hem laatste man zet zal hij ook niet goed draaien. Dit komt ondat deze jongen zijn hele leven een aanvallende speler is geweest, zet hem op 10 neer en je hebt een voetballer die veel meer in zijn kracht speelt.

Het is niet voor niks dat heel Nederland de kwaliteiten wel in Reijnders ziet.

Trainers kunnen nou eenmaal spelers in hun kracht gebruiken of niet. Met Bazoer is dat straks ook maar afwachten, die gaan we ook inzetten in een rol waarin hij jaren niet meer gespeeld heeft.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 06 aug 2022, 10:28 Het is niet voor niks dat heel Nederland de kwaliteiten wel in Reijnders ziet.
Allemachtig, wat een onzin. Of heb ik alle selecties van Reijnders in de vertegenwoordigende elftallen gemist?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 06 aug 2022, 12:33 Allemachtig, wat een onzin. Of heb ik alle selecties van Reijnders in de vertegenwoordigende elftallen gemist?
Over domme commentaren gesproken.
Niet iedereen is een vroegbloeier. In hoeveel vertegenwoordigende elftallen heeft Ruud van Nistelrooy gezeten, precies ja..
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 06 aug 2022, 17:31 Over domme commentaren gesproken.
Niet iedereen is een vroegbloeier. In hoeveel vertegenwoordigende elftallen heeft Ruud van Nistelrooy gezeten, precies ja..
Zucht. Natuurlijk. Reijnders als de nieuwe Van Nistelrooij.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat Reijnders tot nu toe heeft laten zien is dat hij wat kan toevoegen aan AZ en bepaalde wedstrijden zelf de doorslag kan geven, maar de meeste wedstrijden niet bij de besten hoort. Kortom een rol als invaller bij AZ lijkt tot nu toe het meest bij hem te passen. Blijkbaar heeft hij voldoende laten zien om mensen hoop op beter op hem te projecteren (maar dat is m.i. meestal voor een belangrijk deel niet gerechtvaardigd)
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 06 aug 2022, 17:46 Zucht. Natuurlijk. Reijnders als de nieuwe Van Nistelrooij.
Om maar even aan te geven dat dit geen moer zegt, blijkbaar te moeilijk voor je allemaal.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 06 aug 2022, 17:55 Om maar even aan te geven dat dit geen moer zegt, blijkbaar te moeilijk voor je allemaal.
En heel Nederland ziet de kwaliteiten van Reijnders. Natuurlijk.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 06 aug 2022, 18:02 En heel Nederland ziet de kwaliteiten van Reijnders. Natuurlijk.
Hij wordt inderdaad in heel veel praat programma’s/podcasts die niet perse op AZ gericht zijn benoemd als erg fijne en goede voetballer en heeft zeer veel aan populariteit gewonnen. De interesse van Twente onderschrijft dat. Moeilijk te geloven allemaal he? Zijn gewoon de feiten
Plaats reactie