Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 03 aug 2022, 10:11 Alleen gaat dat argument niet altijd op. Het is in het verleden wel vaker gebeurd dat een speler met een tm 11 rugnummer verkocht werd. Voorbeelden heb ik zo niet, maar het is ook wel logisch.
Ook wanneer voorafgaand aan het seizoen een nummer van 12 of hoger werd veranderd in 11 of lager?
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Geen idee, maar het zal gerust.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2022, 09:09 Of we moeten 5-3-2 gaan spelen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.
Tegen ajax en Vitesse hebben we wel zo gespeeld.

Denk overigens dat je in de praktijk veel gaat zien dat Clasie en Bazoer om en om uitzakken, terwijl backs hoog gaan staan. Waarmee je een (verkapt) 5-3-2 / 5-2-3 krijgt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 03 aug 2022, 13:36 Tegen ajax en Vitesse hebben we wel zo gespeeld.

Denk overigens dat je in de praktijk veel gaat zien dat Clasie en Bazoer om en om uitzakken, terwijl backs hoog gaan staan. Waarmee je een (verkapt) 5-3-2 / 5-2-3 krijgt.
Dan heb je het over drie wedstrijden in twee jaar, drie van ongeveer negentig wedstrijden. Maar dat uitzakken is wel wat anders dan hoe wij toen 5-3-2 invulden. Of hoe Vitesse het bijvoorbeeld nog steeds invult.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2022, 13:44 Dan heb je het over drie wedstrijden in twee jaar, drie van ongeveer negentig wedstrijden. Maar dat uitzakken is wel wat anders dan hoe wij toen 5-3-2 invulden. Of hoe Vitesse het bijvoorbeeld nog steeds invult.
Mee eens.

Maar ik geef je toch op een briefje dat Reijnders sowieso 20/30 wedstrijden gaat spelen en hij dus voldoende kansen gaat krijgen.

Jij zegt ook nog "met Vanheusden in aantocht", maar ik denk dat je ook niet de illusie moet hebben dat die een vol seizoen gaat spelen. Het langste seizoen van zijn loopbaan was maar 30 wedstrijden (26 competitie en 4 beker).

:|
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 04 aug 2022, 06:38
Maar ik geef je toch op een briefje dat Reijnders sowieso 20/30 wedstrijden gaat spelen en hij dus voldoende kansen gaat krijgen.

:|
Dat denk ik ook. Zeker wanneer wij de groepsfase van de Conference league gaan halen. De wedstrijden afgelopen seizoen met Yuki op het middenveld hebben ook wel bewezen dat het geen overbodige luxe is om 5 volwaardige middenvelders te hebben voor 3 posities.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ik had verwacht nu Bazoer is aangetrokken Reijnders de trainer nog wel even wilde laten zien dat hij vooral moet blijven staan, maar tjonge wat speelde die slecht!
Controlerend / aanvallend totaal niets gebracht.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 aug 2022, 21:39 Ik had verwacht nu Bazoer is aangetrokken Reijnders de trainer nog wel even wilde laten zien dat hij vooral moet blijven staan, maar tjonge wat speelde die slecht!
Ja, abominabel.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:41 Ja, abominabel.
Die moet zijn mondje echt dicht houden als Bazoer zijn plekje in gaat nemen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Dat viel heel vies tegen.
Kunnen ze je wel nummer 6 geven, maar dat werkt bij deWit ook niet.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hij heeft een keer een rush gehad en toen probeerde ie weer eens zelf te schieten terwijl hij had moeten afleggen.

Het zal vast een instructie zijn dat hij vaker moet schieten, maar keuzes maken is ook een kwaliteit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 04 aug 2022, 21:39 Ik had verwacht nu Bazoer is aangetrokken Reijnders de trainer nog wel even wilde laten zien dat hij vooral moet blijven staan, maar tjonge wat speelde die slecht!
Controlerend / aanvallend totaal niets gebracht.
Eens.

Nu krijgt die jongen eens de kans en dan krijg je dit ...

Waardeloos.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 04 aug 2022, 21:39 Ik had verwacht nu Bazoer is aangetrokken Reijnders de trainer nog wel even wilde laten zien dat hij vooral moet blijven staan, maar tjonge wat speelde die slecht!
Controlerend / aanvallend totaal niets gebracht.
Ik heb het idee dat zowel Reijnders als Jansen krediet een heel vies woord vinden. Want dat had met name Reijnders wel gekregen met zijn optreden tegen Vitesse. Maar na vanavond heeft ie dat krediet weer helemaal opgebruikt, sterker, na 45 minuten en tenenkrommend slecht voetbal al. Ik hoop dat ook zijn tenen kromden van slechte voetbal en ze komende wedstrijden weer normaal gaan functioneren.
____________
Hoc est nihil
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SchoorlAZ schreef: 07 jul 2022, 18:54 Vind ik ook niet. Zat wedstrijden is die ingebracht en brengt die ook helemaal niets.
Neem maar is een kijkje door dit topic gedurende het seizoen.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd, in Tijani zijn geval is dat dan een positief iets.

Ik zeg niet dat het geen goede speler is. Alleen wordt de "top 3" aanvallen lastig met jongens als Vindalh, Panta, BMI, De Wit, Reijnders.
Vandaar ook mijn "kritiek/tegengeluid"

Tijani is nu, vooralsnog, de perfecte 12e man. Misschien laat hij het dit seizoen zien, maar ik vind niet dat we er op moeten gaan rekenen.
Up.
:lol:

Tijani is (nu) niet goed genoeg voor een basisplek.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Nummer 6 onwaardig was dit. Sorry, Fredrik.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Bazoer (mits fit) zou normaliter zijn positie moeten overnemen zsm… maar zie Pascal dat ook…. Of beter gezegd handelt hij daar toe? :wink:
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Extra blij dat we Bazoer hebben. Dit was Reijnders kans om te laten zien wat hij in huis had maar kwam er totaal niet uit
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Even voor de duidelijkheid: ik heb (gelukkig) niets gezien, maar is het nu reëel en eerlijk om hem te beoordelen op een wedstrijd waarin het hele team (zoals ik heb begrepen) waardeloos heeft gespeeld? Verwachten jullie dan dat hij het team op sleeptouw neemt terwijl alle bootjes geen water maken? Ik denk dan nog even aan AZ-Vitesse waarin hij wat mij betreft een prima wedstrijd speelde.
We moeten afwachten met spelers afserveren zolang onze lieve (smilende) Pascal de scepter zwaait.
Hij maakt heel duidelijk geen enkele individuele speler beter.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 05 aug 2022, 08:05 Even voor de duidelijkheid: ik heb (gelukkig) niets gezien, maar is het nu reëel en eerlijk om hem te beoordelen op een wedstrijd waarin het hele team (zoals ik heb begrepen) waardeloos heeft gespeeld? Verwachten jullie dan dat hij het team op sleeptouw neemt terwijl alle bootjes geen water maken?
Falen als collectief lijkt me juist de technische staf/Jansen aan te rekenen. Hij mag ze wel een beetje prepareren op een wedstrijd, is het niet?

Ik denk dan nog even aan AZ-Vitesse waarin hij wat mij betreft een prima wedstrijd speelde.
Letterlijk 1 wedstrijd in 4-5-6 maanden...?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

salmonyappi schreef: 05 aug 2022, 08:05 Even voor de duidelijkheid: ik heb (gelukkig) niets gezien, maar is het nu reëel en eerlijk om hem te beoordelen op een wedstrijd waarin het hele team (zoals ik heb begrepen) waardeloos heeft gespeeld? Verwachten jullie dan dat hij het team op sleeptouw neemt terwijl alle bootjes geen water maken? Ik denk dan nog even aan AZ-Vitesse waarin hij wat mij betreft een prima wedstrijd speelde.
We moeten afwachten met spelers afserveren zolang onze lieve (smilende) Pascal de scepter zwaait.
Hij maakt heel duidelijk geen enkele individuele speler beter.
Reijnders en Lahdo waren de eersten die water maakten, daarna begon het schip (Lees: De Wit en Clasie) te zinken. Wat Reijnders liet zien was niet een beetje slecht, het was héél slecht. Als je concurrent net weg is gegaan en je nieuwe concurrent nog niet speelt, dan werk je je toch het snot voor de ogen om te laten zien dat jíj de speler bent voor die plek? Het leek wel alsof hij in ons amateurteam zat: met een kater op zondagochtend op het veld, als kip zonder kop rondjoggen en alle ballen van je voeten laten springen (zowel in de aanname als in, als de aanname eens wel goed ging, de voortzetting). Lahdo heeft iig nog het excuus dat hij nieuw en jong is. Reijnders was het AZ-shirt onwaardig. En dat is spijtig als ie net heeft laten zien dat hij het wel kán.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie