Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 03 mei 2021, 15:31 Ik denk het niet hoor. Ik verwacht niet dat AZ te veel spelers wil hebben die goals kunnen maken.
???
Je wilt toch zoveel mogelijk spelers hebben die een goal (liever nog veel spelers die veel goals) kunnen maken?
Dan wordt je minder afhankelijk van de vorm van de dag van een paar spelers en maak je het voor de tegenstanders ook moeilijker om te verdedigen
Hoop dat Tijjani snel zijn 1e maakt in elk geval (extra jammer van die bal op de paal in de Kuip). Na de 1e worden de volgenden stuk makkelijker meestal
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Mooi nieuws dat hij 2 jaar verlengd heeft!
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Lecompte schreef: 03 mei 2021, 17:45 Mooi nieuws dat hij 3 jaar verlengd heeft!
Heel goed nieuws al is het een verlenging met twee jaar zo lees ik op AZ.nl tot medio 2025.

Hij is op alle vlakken ontzettend gegroeid. Voetbaltechnisch, maar zeker ook fysiek. Ik weet nog dat ik bij Jong AZ op de tribune naast zijn ouders zat en zei geef hem elke dag spinazie te eten. Wat een bonestaak was het toen. Het zou niet erg zijn als ie nog iets sterker wordt trouwens.

Het liefst zie ik hem volgend seizoen aan de rechterkant van het middenveld in een rol die Midtsjö momenteel bekleedt. Naast hem dan de opvolger van Teun Koopmeiners die iets meer een verdedigende middenvelder is. Laat hem maar meters maken en lekker overal tussendoor voetballen!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

ForzAZ schreef: 03 mei 2021, 17:56 Heel goed nieuws al is het een verlenging met twee jaar zo lees ik op AZ.nl tot medio 2025.

Hij is op alle vlakken ontzettend gegroeid. Voetbaltechnisch, maar zeker ook fysiek. Ik weet nog dat ik bij Jong AZ op de tribune naast zijn ouders zat en zei geef hem elke dag spinazie te eten. Wat een bonestaak was het toen. Het zou niet erg zijn als ie nog iets sterker wordt trouwens.

Het liefst zie ik hem volgend seizoen aan de rechterkant van het middenveld in een rol die Midtsjö momenteel bekleedt. Naast hem dan de opvolger van Teun Koopmeiners die iets meer een verdedigende middenvelder is. Laat hem maar meters maken en lekker overal tussendoor voetballen!
Ik had de 3 jaar al naar aanleiding van de interviews gewijzigd. Uit het interview met Max leidt ik wel af dat Teun en of Midsjo niet meer voor ons te behouden zijn.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Lecompte schreef: 03 mei 2021, 18:11 ...Uit het interview met Max leidt ik wel af dat Teun en of Midsjo niet meer voor ons te behouden zijn.
Minimaal één van de twee zal vertrekken. Die conclusie mag je wel trekken. Beide spelers staan er goed op in met name Italië.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ-073 schreef: 03 mei 2021, 15:53 ???
Je wilt toch zoveel mogelijk spelers hebben die een goal (liever nog veel spelers die veel goals) kunnen maken?
Dan wordt je minder afhankelijk van de vorm van de dag van een paar spelers en maak je het voor de tegenstanders ook moeilijker om te verdedigen
Hoop dat Tijjani snel zijn 1e maakt in elk geval (extra jammer van die bal op de paal in de Kuip). Na de 1e worden de volgenden stuk makkelijker meestal
Joh, dat was een grapje. Ik dacht dat 😉niet nodig was......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

We zijn op dit forum heel stoer in spelers afzeiken.
Ik ga nu iemand een compliment maken en een schot voor de boeg doen.

Over Reijnders valt weinig te zeggen omdat hij je gewoon doet vergeten dat daar een vervanger voor Midtsjö/Koopmeiners in het veld staat, je gaat automatisch kijken naar Peer Koopmeiners en ook Dani de Wit valt anderzijds juist op door zijn soms negatieve bijdrages. Reijnders heeft het in zich om de nieuwe stille motor van AZ te worden.
2021/2022 kan en moet je naar mijn mening gewoon met Tijjani Reijnders in de basis gaan spelen, die bewijst constant dat hij het aan kan. Als iemand echt de kans verdient dan is dat Reijnders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 13:16 We zijn op dit forum heel stoer in spelers afzeiken.
Ik ga nu iemand een compliment maken en een schot voor de boeg doen.

Over Reijnders valt weinig te zeggen omdat hij je gewoon doet vergeten dat daar een vervanger voor Midtsjö/Koopmeiners in het veld staat, je gaat automatisch kijken naar Peer Koopmeiners en ook Dani de Wit valt anderzijds juist op door zijn soms negatieve bijdrages. Reijnders heeft het in zich om de nieuwe stille motor van AZ te worden.
2021/2022 kan en moet je naar mijn mening gewoon met Tijjani Reijnders in de basis gaan spelen, die bewijst constant dat hij het aan kan. Als iemand echt de kans verdient dan is dat Reijnders.
Mee eens dat Reijnders een basisplaats verdiend! Maar op welke positie? Want Midtsjo en Gudmundsson zijn toch wel de belangrijke spelers die overblijven. Die 2 moet je altijd opstellen. Dus Reijnders positie van Koopmeiners?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 13:16 We zijn op dit forum heel stoer in spelers afzeiken.
Ik ga nu iemand een compliment maken en een schot voor de boeg doen.

Over Reijnders valt weinig te zeggen omdat hij je gewoon doet vergeten dat daar een vervanger voor Midtsjö/Koopmeiners in het veld staat, je gaat automatisch kijken naar Peer Koopmeiners en ook Dani de Wit valt anderzijds juist op door zijn soms negatieve bijdrages. Reijnders heeft het in zich om de nieuwe stille motor van AZ te worden.
2021/2022 kan en moet je naar mijn mening gewoon met Tijjani Reijnders in de basis gaan spelen, die bewijst constant dat hij het aan kan. Als iemand echt de kans verdient dan is dat Reijnders.
Tijjani Reijnders is er klaar voor vind ik ook. Maar eigenlijk speelt op zijn plek Midtsjö.

Peer Koopmeiners komt er aan, maar er moet nog wat bij. Iets sneller in zijn handelen.

Dani is en blijft een woesteling. Ik zie toch de veel behendiger Gudmundsson op tien, die veel vaster is aan de bal en zich makkelijker vrij speelt.

Waar is de afwezige Midtsjö trouwens? Net als Stengs en Boadu geblesseerd? :wink:
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 13:16 We zijn op dit forum heel stoer in spelers afzeiken.
Ik ga nu iemand een compliment maken en een schot voor de boeg doen.

Over Reijnders valt weinig te zeggen omdat hij je gewoon doet vergeten dat daar een vervanger voor Midtsjö/Koopmeiners in het veld staat, je gaat automatisch kijken naar Peer Koopmeiners en ook Dani de Wit valt anderzijds juist op door zijn soms negatieve bijdrages. Reijnders heeft het in zich om de nieuwe stille motor van AZ te worden.
2021/2022 kan en moet je naar mijn mening gewoon met Tijjani Reijnders in de basis gaan spelen, die bewijst constant dat hij het aan kan. Als iemand echt de kans verdient dan is dat Reijnders.
Reijnders bewijst zich in mijn ogen ook, hij verdient zijn plek. Misschien nog wel eerder ten opzichte van Clasie. Daar ben ik zelf na een aantal jaar nog niet van overtuigd. Mijn middenveld voor komend seizoen, bij eventueel vertrek van Midtsjo, zou zijn:

Reijnders, P. Koopmeiners, Gudmundsson.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 13:16 We zijn op dit forum heel stoer in spelers afzeiken.
Ik ga nu iemand een compliment maken en een schot voor de boeg doen.

Over Reijnders valt weinig te zeggen omdat hij je gewoon doet vergeten dat daar een vervanger voor Midtsjö/Koopmeiners in het veld staat, je gaat automatisch kijken naar Peer Koopmeiners en ook Dani de Wit valt anderzijds juist op door zijn soms negatieve bijdrages. Reijnders heeft het in zich om de nieuwe stille motor van AZ te worden.
2021/2022 kan en moet je naar mijn mening gewoon met Tijjani Reijnders in de basis gaan spelen, die bewijst constant dat hij het aan kan. Als iemand echt de kans verdient dan is dat Reijnders.
Volledig mee eens hoor, eigenlijk laat hij het al sinds vorig seizoen echt zien. Van alle spelers die niet in de basis staan normaliter is hij degene die het verrweg het meeste verdiend. En van hem kan je ook echt zeggen dat hij zelfs tegen topteams overeind kan blijven.

In deze wedstrijd tegen Genk bij de afwezigheid van alle sterren is hij eigenlijk gewoon al je beste speler.

Op de positie van Koopmeiners! Al vind ik Clasie ook een fijn iedee maar Reijnders geniet de voorkeur
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AnthonisZ schreef: 14 jul 2021, 13:28 Reijnders bewijst zich in mijn ogen ook, hij verdient zijn plek. Misschien nog wel eerder ten opzichte van Clasie. Daar ben ik zelf na een aantal jaar nog niet van overtuigd. Mijn middenveld voor komend seizoen, bij eventueel vertrek van Midtsjo, zou zijn:

Reijnders, P. Koopmeiners, Gudmundsson.
Wel realistisch blijven graag. Met dat middenveld ga je 7e worden. Veel te licht
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 jul 2021, 13:24 Mee eens dat Reijnders een basisplaats verdiend! Maar op welke positie? Want Midtsjo en Gudmundsson zijn toch wel de belangrijke spelers die overblijven. Die 2 moet je altijd opstellen. Dus Reijnders positie van Koopmeiners?
Als het moet dan op de positie van Teun. Liever zie je hem op termijn Midtsjö vervangen, maar die heb ik er ook het liefst zo lang mogelijk bij :wink: .

Een ander alternatief als er echt geen box to box middenvelders meer gehaald worden zou een middenveld Clasie-Midtsjö met Reijnders er voor kunnen zijn, dat kan hij denk ik ook wel. Dan heb je voorlopig de structuur van je middenveld eigenlijk behouden omdat Clasie de rol van Teun in directere zin kan overnemen (Was niet mijn eerste keus geweest, dat weet je :wink: ) Dan moeten echter behoorlijk wat van onze nr. 10 kandidaten gaan banken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 13:46 Als het moet dan op de positie van Teun. Liever zie je hem op termijn Midtsjö vervangen, maar die heb ik er ook het liefst zo lang mogelijk bij :wink: .

Een ander alternatief als er echt geen box to box middenvelders meer gehaald worden zou een middenveld Clasie-Midtsjö met Reijnders er voor kunnen zijn, dat kan hij denk ik ook wel. Dan heb je voorlopig de structuur van je middenveld eigenlijk behouden omdat Clasie de rol van Teun in directere zin kan overnemen (Was niet mijn eerste keus geweest, dat weet je :wink: ) Dan moeten echter behoorlijk wat van onze nr. 10 kandidaten gaan banken.
Naar mijn mening heeft Gudmundsson zich ondertussen wel bewezen op de 10. Hij speelt zo sterk tussen de linies, is altijd aanspeelbaar en kan zich makkelijk vrijspelen en de bal naar voren door spelen. Midtsjo moet je houden als het kan, dus blijft alleen de plek van Koopmeiners/Clasie over. Laat Reijnders daar dan maar een jaar spelen en als Midtsjo over een jaar vertrekt, dan doorschuiven naar de positie van Midtsjo en hopelijk kan Peer dan de plek van zijn broer overnemen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 jul 2021, 13:54 Naar mijn mening heeft Gudmundsson zich ondertussen wel bewezen op de 10. Hij speelt zo sterk tussen de linies, is altijd aanspeelbaar en kan zich makkelijk vrijspelen en de bal naar voren door spelen. Midtsjo moet je houden als het kan, dus blijft alleen de plek van Koopmeiners/Clasie over. Laat Reijnders daar dan maar een jaar spelen en als Midtsjo over een jaar vertrekt, dan doorschuiven naar de positie van Midtsjo en hopelijk kan Peer dan de plek van zijn broer overnemen.
Gudmundsson kan in theorie nog naar rechtsbuiten, het is maar net waar je de jeugd de kans wil geven.
Linksom of rechtsom valt er wel plek te maken voor Reijnders naar mijn mening.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Wildcat schreef: 14 jul 2021, 13:29 Wel realistisch blijven graag. Met dat middenveld ga je 7e worden. Veel te licht
Volgens mij is dit naderende realiteit? Toen Teun Koopmeiners erin kwam had niemand verwacht dat ie gelijk een basisplaats ging verwerven. Dus waarom kan dit in theorie niet met Peer gebeuren? Reijnders heeft zich al wel bewezen. Gudmundsson is de haarlemmer smeerolie tussen middenveld en aanval. Ga liever uit van het voetballend, dan louter powerplay met De Wit bijv. Maar ik vrees dat we naar een ander topic moeten bewegen.. > Basisopstelling?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AnthonisZ schreef: 14 jul 2021, 14:05 Volgens mij is dit naderende realiteit? Toen Teun Koopmeiners erin kwam had niemand verwacht dat ie gelijk een basisplaats ging verwerven. Dus waarom kan dit in theorie niet met Peer gebeuren? Reijnders heeft zich al wel bewezen. Gudmundsson is de haarlemmer smeerolie tussen middenveld en aanval. Ga liever uit van het voetballend, dan louter powerplay met De Wit bijv. Maar ik vrees dat we naar een ander topic moeten bewegen.. > Basisopstelling?
Teun was toen al veel verder en klopte nadrukkelijker op de deur. En ook was het toen alleen Teun, ze zullen niet al hun hoop in Europa en de competitie op Reijnders en Peer tegelijk vestigen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AnthonisZ schreef: 14 jul 2021, 14:05 Volgens mij is dit naderende realiteit? Toen Teun Koopmeiners erin kwam had niemand verwacht dat ie gelijk een basisplaats ging verwerven. Dus waarom kan dit in theorie niet met Peer gebeuren? Reijnders heeft zich al wel bewezen. Gudmundsson is de haarlemmer smeerolie tussen middenveld en aanval. Ga liever uit van het voetballend, dan louter powerplay met De Wit bijv. Maar ik vrees dat we naar een ander topic moeten bewegen.. > Basisopstelling?
In theorie correct, maar je vraagt dan wel automatisch héél veel van Reijnders. Reijnders zou dan niet alleen boven zichzelf moeten uitstijgen en op die positie het team op sleeptouw nemen op zijn jonge spelers, maar ook tegelijkertijd Peer uit de wind houden. Ik geef het hem nog maar eens te doen hoor.

Beginnen met een basisplek voor Reijnders en een ander talent op 10 of rechtsbuiten lijkt mij al behoorlijk wat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

Wildcat schreef: 14 jul 2021, 13:29 Wel realistisch blijven graag. Met dat middenveld ga je 7e worden. Veel te licht
Dan degradeer je.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Reijnders op de plek van Koopmeiners lijkt me geweldig. Veel dynamiek en voetbal op het middenveld, beide (Reijnders+Midtsjö) hebben zowel een drang naar voren als naar achter, waardoor er niet per se een hoeft te blijven 'hangen' tussen middenveld en verdediging.
Dat zou zorgen voor een betere aanspeelbaarheid van onze middenvelders omdat nu beide afwisselend de bal kunnen komen ophalen, vorig jaar werd soms Koopmeiners gedekt en hierdoor werd onze opbouw flink verstoord. Dat probleem heb je niet meer met zowel Reijnders als Midstjö op het middenveld.

Ik ben echt fan geworden van Reijnders, goede balbehandeling, denkt snel, passt zuiver, goed in de combinatie, fysiek stappen gemaakt.
Lijkt ook een goede kop op te zitten.
Kan echt de verassing van het seizoen worden imo!
Plaats reactie