Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 19 sep 2021, 18:11 Volledig mee eens. Had in de rust al Reijnders moeten brengen in plaats van 8 minuten voor tijd.

Wie verzint het om eerst Aboukhlal en later Poku in te brengen als je Reijnders en Evjen op de bank hebt zitten? Twee spelers die een bal kunnen vasthouden en van daar het team beter laten voetballen. Jansen gokt op hardlopers die ofwel alle ballen vrijwel verliezen ofwel nog veel te licht zijn voor dit werk. Zeker met 10 man. Met die wissels geeft ie zichzelf een brevet van onvermogen af!
Precies, zoals ik eerder ook al zei moet je met 10 man proberen om de slag op het middenveld te winnen. Met Reijnders en bijvoorbeeld Evjen als aanvaller/middenvelder kan dat. Van daaruit voorzichtig gaan aanvallen. Vooral Poku en Yuki zijn volslagen paniekwissels. Aboukhlal kun je na 60 minuten ofzo brengen als je zwaar onder druk staat en echt op de counter moet spelen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wederom zo'n ongelofelijk harde poeier, waar we hem onlangs ook zo zagen scoren.
Lekker om te zien dat we dus een middenvelder hebben die zo kan afdrukken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gewoon laten staan voor donderdag!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 26 sep 2021, 15:06 Gewoon laten staan voor donderdag!
Eens, zit een stijgende lijn in, al is het zeker nog niet perfect. Denk overigens wel dat ie alsnog moet banken omdat Clasie in bloedvorm was.
Hup AZ.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bob Ross schreef: 26 sep 2021, 15:29 Eens, zit een stijgende lijn in, al is het zeker nog niet perfect. Denk overigens wel dat ie alsnog moet banken omdat Clasie in bloedvorm was.
Wissel clasie er maar in rond minuut 60. Je mag Reijnders ook wel belonen vindt ik al hij zoals vandaag gewoon goed speelt. Had Clasie maar geen rood moeten pakken. In het weekend zie je dan wel weer verder wie er dient te spelen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 26 sep 2021, 15:47 Wissel clasie er maar in rond minuut 60. Je mag Reijnders ook wel belonen vindt ik al hij zoals vandaag gewoon goed speelt. Had Clasie maar geen rood moeten pakken. In het weekend zie je dan wel weer verder wie er dient te spelen.
Ik zou met beide vrede hebben, lastige keus voor Jansen waarbij er altijd iemand teleurgesteld wordt. Reijnders op 10 zetten ipv de Wit kan je ook niet echt maken op basis van vanmiddag.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Schitterende kogel en prachtige glimlach, totaal verdiend dit.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Bob Ross schreef: 26 sep 2021, 15:52 Ik zou met beide vrede hebben, lastige keus voor Jansen waarbij er altijd iemand teleurgesteld wordt. Reijnders op 10 zetten ipv de Wit kan je ook niet echt maken op basis van vanmiddag.
Geen enkele twijfel. Reijnders hoort in de basis. Veel goochemer dan Clasie.
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mooi doelpunt, gewoon in de basis laten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Leuk voor Reijnders dat hij scoorde. Speelde goed. Mag wat mij betreft blijven staan want heeft meer toekomst dan Clasie. Mentaal knap dat hij er weer stond, want het lijkt me niet makkelijk om zomaar weer wissel te staan na een goede voorbereiding en afgelopen donderdag nog in de rust te zijn gewisseld.
Van Binsbergen
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 aug 2017, 09:33

Ik vind Reijnders een genot om naar te kijken. Ziet het spelletje goed, een hele verfijnde traptechniek. Zal vast op sommige punten beter moeten/kunnen, maar zit toch meer potentie in dan Clasie. Gewoon laten staan, ervaring op laten doen en dan heb je volgend seizoen weer een van de beste middenvelders van de Eredivise.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Gaat redelijk veel over zijn goal maar zijn inspeelpasses tussen de linies en linies overslaan met strakke inspeelpasses waren genieten. Dit soort jongens laten het elftal weer vloeien, ALTIJD opstellen want dit is gewoon een kwaliteitspeler die de basis beter maakt.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ja die strakke inspeelpasses waren mij ook opgevallen, net zo als Clasie, maar ik zie dezelfde passes ook van Panta.
Reijnders en Clasie mogen elkaar lekker scherp houden, mijn voorkeur gaat uit naar de jeugd, maar als je door afwisseling een slapper moment kan voorkomen ben ik ook voor.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 26 sep 2021, 20:40 Ja die strakke inspeelpasses waren mij ook opgevallen, net zo als Clasie, maar ik zie dezelfde passes ook van Panta.
Reijnders en Clasie mogen elkaar lekker scherp houden, mijn voorkeur gaat uit naar de jeugd, maar als je door afwisseling een slapper moment kan voorkomen ben ik ook voor.
Je bedoelt hier de jongere speler neem ik aan, want Reijnders is inmiddels 23 geworden en moet eigenlijk echt regelmatig gaan spelen. Gelukkig spelen we voorlopig nog veel wedstrijden.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 29 sep 2021, 19:36 Je bedoelt hier de jongere speler neem ik aan, want Reijnders is inmiddels 23 geworden en moet eigenlijk echt regelmatig gaan spelen. Gelukkig spelen we voorlopig nog veel wedstrijden.
Ja ik zie Reijnders als jeugd :lol:. Daar ligt mijn voorkeur als de keuze ongeveer gelijk is.
Clasie deed het ook heel goed, dus net wat je zegt voldoende wedstrijden om ze allebei aan de gang te zien. Het belangrijkste is dat ze elkaar scherp houden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mooie beloning van Jansen voor de goede wedstrijd van Reijnders.
Lekker oprotten naar de bank #-o
Terwijl het middenveld schreeuwde om wat creativiteit vanaf minuut één.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 30 sep 2021, 19:43 Mooie beloning van Jansen voor de goede wedstrijd van Reijnders.
Lekker oprotten naar de bank #-o
Terwijl het middenveld schreeuwde om wat creativiteit vanaf minuut één.
Ik hoop dat hij tegen Cambuur weer een badisplaats krijgt, heeft hij wel verdiend inderdaad. Ik verwacht ook dat hij een belangrijke speler wordt bij AZ.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hij nam het zonder dat je het echt merkte zo over van Midtsjø, dat is eigenlijk een heel groot compliment =D> Is er duidelijk klaar voor.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik wil het wel een tijdje zien met Reijnders op 10 eigenlijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 03 okt 2021, 18:12 Hij nam het zonder dat je het echt merkte zo over van Midtsjø, dat is eigenlijk een heel groot compliment =D> Is er duidelijk klaar voor.
Zeer geruststellende gedachte inderdaad. Heeft zich zeer goed ontwikkeld.
Plaats reactie