Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Speelde vandaag best redelijk voor mijn gevoel, snapte de wissel niet zo goed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 20 mar 2022, 21:49 Speelde vandaag best redelijk voor mijn gevoel, snapte de wissel niet zo goed
Als je geen risico’s durft te nemen speel je altijd redelijk. Het is een grijze muis die verstoppertje speelt. En waar blijven die afstandsschoten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ijzersterke invalbeurt vandaag. Bracht veel meer combinatiespel en snelheid dan De Wit daarvoor deed.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Laat Reijnders maar op 10 staan, laat maar fouten maken, het is zo veel leuker om naar te kijken.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Als Reijnders volgende week niet op 10 staat geef ik het op. Dat zou tekenend zijn voor t topsport klimaat binnen AZ dit seizoen. Eigenlijk schandalig dat Jansen hier pas in april achter komt.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

In wat voor een kromme werele leven we dat De Wit al jaren lang op 10 mag staan als je een voetballer als Reijnders hebt die je op de bank laat verpieteren en nog potentie heeft om veel beter te worden
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Wildcat schreef: 25 apr 2022, 09:43 In wat voor een kromme werele leven we dat De Wit al jaren lang op 10 mag staan als je een voetballer als Reijnders hebt die je op de bank laat verpieteren en nog potentie heeft om veel beter te worden
Laten we hopen dat Jansen het licht heeft gezien, en Dani weer laat banken. Vorig seizoen met Gudmundsson op 10 speelden we ook veel beter.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

dirkjan schreef: 24 mei 2022, 09:48 Twente wil Reijnders halen
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/4 ... AZ-speler/
Zal toch nog wel zo'n 2M moeten kosten met een contract tot 2025. En dat is veel geld voor zo'n Twente.
Denk niet dat hij het hier gaat redden als basisspeler maar je kunt natuurlijk niet alles weg doen als je een brede bank wilt hebben.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Niet weg doen. Prima speler, alleen moet AZ hem beter gebruiken. Ik vond hem laatst op 10 echt een verademing, heeft nooit meerdere wedstrijden achter elkaar de kans gekregen. We gebruiken hem nu telkens te verdedigend, zonde van zijn aanvallende kwaliteiten.

Daarbij ook; als je ooit een keer een bredere selectie/betere bank wil dan moet je niet telkens al je spelers die net wel/net niet goed genoeg zijn verkopen. Zo blijf je met 11 man zitten en een bank waar je geen opties hebt. Volgend jaar komen er meer kansen voor Reijnders
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 24 mei 2022, 11:03 Niet weg doen. Prima speler, alleen moet AZ hem beter gebruiken. Ik vond hem laatst op 10 echt een verademing, heeft nooit meerdere wedstrijden achter elkaar de kans gekregen. We gebruiken hem nu telkens te verdedigend, zonde van zijn aanvallende kwaliteiten.

Daarbij ook; als je ooit een keer een bredere selectie/betere bank wil dan moet je niet telkens al je spelers die net wel/net niet goed genoeg zijn verkopen. Zo blijf je met 11 man zitten en een bank waar je geen opties hebt. Volgend jaar komen er meer kansen voor Reijnders
Of er meer kansen voor hem komen weet ik niet. Wel dat AZ gebaat is bij een brede bank en met Reijnders een speler hebt met potentie waarvan zijn contract ook nog 3 jaar doorloopt. Als Odgaard daadwerkelijk aangetrokken wordt heb je voor de 10 al twee spelers (Odgaard de technicus met loopvermogen/scorendvermogen en de Wit als er kracht gebracht moet worden). De vraag is wat er met Midtsjo gaat gebeuren en of ze daar een vervanger voor op het oog hebben, ik zie persoonlijk daar toch liever een echte balafpakker dan de meer frivole Reijnders.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 24 mei 2022, 11:21 Of er meer kansen voor hem komen weet ik niet. Wel dat AZ gebaat is bij een brede bank en met Reijnders een speler hebt met potentie waarvan zijn contract ook nog 3 jaar doorloopt. Als Odgaard daadwerkelijk aangetrokken wordt heb je voor de 10 al twee spelers (Odgaard de technicus met loopvermogen/scorendvermogen en de Wit als er kracht gebracht moet worden). De vraag is wat er met Midtsjo gaat gebeuren en of ze daar een vervanger voor op het oog hebben, ik zie persoonlijk daar toch liever een echte balafpakker dan de meer frivole Reijnders.
De wedervraag is inderdaad of je Midtsjö moet willen vervangen door Reijnders.
Sowieso komen de Jong en Buurmeester er ook nog aan (ik geloof in ieder geval wel in ze).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Daarom zeg ik Reijnders op 10 gebruiken en voor nood op de plek van Midtsjo. Jongens als Buurmeester en De jong hebben fysiek nog wel een flinke achterstand op Reijnders.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 24 mei 2022, 13:17 Daarom zeg ik Reijnders op 10 gebruiken en voor nood op de plek van Midtsjo. Jongens als Buurmeester en De jong hebben fysiek nog wel een flinke achterstand op Reijnders.
Zoals ik al beschreef is die plek bij een eventuele komst van Odgaard al dik bezet. Ik zie daar Reijnders niet voor in aanmerking komen gezien Odgaard veel meer loopvermogen, techniek en scorendvermogen beschikt en de Wit met zijn specifieke kwaliteiten als buffel in bepaalde wedstrijden ook iets extra;s kan toevoegen.
Reijnders zal zich veel meer moeten richten op de plek van Midtsjo, en mocht deze vertrekken, zie ik in Tijjani niet het motorblok op het middenveld als balveroveraar.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Reijnders niet wegdoen en zeker niet naar Twente met die vervelende Ron Jans. Volgend jaar een basisplaats op de plek van de Wit
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

galblazer schreef: 25 mei 2022, 15:14 Volgend jaar een basisplaats op de plek van de Wit
Met alle respect, maar we willen toch top 4 spelen en enkele directe versterkingen op cruciale posities?
Ik zie Reijnders er ook geen 10 scoren met een reeks assists op zijn naam.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Weet niet of ik er zo'n bezwaar tegen heb als ze hem huren met speelgarantie.
Ik zit denk ik wat Reijnders betreft precies in het midden : Hij laat niet zien dat hij direct de basis kan volhouden -> maar er is voldoende potentie om te zeggen dat hij dat wel gaat kunnen doen.
Als hij zich dan nadrukkelijk ontwikkeld krijgen we een veel completere speler terug en dat geeft tussentijds de mogelijkheid om te investeren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 25 mei 2022, 16:34 Weet niet of ik er zo'n bezwaar tegen heb als ze hem huren met speelgarantie.
Ik zit denk ik wat Reijnders betreft precies in het midden : Hij laat niet zien dat hij direct de basis kan volhouden -> maar er is voldoende potentie om te zeggen dat hij dat wel gaat kunnen doen.
Als hij zich dan nadrukkelijk ontwikkeld krijgen we een veel completere speler terug en dat geeft tussentijds de mogelijkheid om te investeren.
Even.. hoelang denk je dat hij wel niet blijft nog dan? Jaartje verhuren en daarna zal hij voor maximaal een jaar terug komen als hij al terug komt. Ik zie hier weinig winst in.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 25 mei 2022, 15:53 Met alle respect, maar we willen toch top 4 spelen en enkele directe versterkingen op cruciale posities?
Ik zie Reijnders er ook geen 10 scoren met een reeks assists op zijn naam.
Reijnders heeft toch zeker bewezen makkelijk te kunnen scoren ondanks dat hij niet eens op 10 speelde. Zijn scoringskansen zullen alleen maar toenemen wanneer hij daar speelt.

Daarnaast kan het qua samenwerking met Pavlidis alleen maar beter worden aangezien De Wit/Pavlidis nauwelijks een connectie hebben waar echt iets uit komt. Aanvallend brengt hij gewoon meer voetbal, daarnaast is de kans dat De Wit deze zomer weg gaat ook aanwezig en Odgaard heeft tal van andere opties naast AZ.

Ik hoor eigenlijk overal van andere supporters dat ze gecharmeerd zijn van Reijnders en niet begrijpen dat hij niet speelt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 25 mei 2022, 16:39 Even.. hoelang denk je dat hij wel niet blijft nog dan? Jaartje verhuren en daarna zal hij voor maximaal een jaar terug komen als hij al terug komt. Ik zie hier weinig winst in.
Hij ligt vast tot 2025, je kan ook hier verlengen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie