Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Allang al fijn dat je een 3e controlerende middenvelder hebt op niveau. Als je nu Midtsjö of Clasie wisselt, ga je er op niveau zeker niet op achteruit met Reijnders. Bovendien kun je dan ook wat beter kijken welke speler beter in te passen is tegen welke tegenstander. Alleen enigszins zuur voor een speler zoals Peer Koopmeiners, die nu eigenlijk 4e keus is (als hij al 4e keus is). Maar goed, dat is nou eenmaal onderdeel van topvoetbal.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Ga de eerste helft tegen Twente nog maar eens terugkijken, met veel druk zie je dat hij het overzicht kwijt is en raakt hij de bal kwijt of speelt ie m naar de tegenstander. Gaat m niet worden bij AZ
We shall never surrender!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

RAZ schreef: 23 okt 2021, 12:41 Ga de eerste helft tegen Twente nog maar eens terugkijken, met veel druk zie je dat hij het overzicht kwijt is en raakt hij de bal kwijt of speelt ie m naar de tegenstander. Gaat m niet worden bij AZ
Tjonge zeg, wat een kortzichtige onzin.
Lijkt me dat zon jongen even een jaar krijgt om een eerlijke beoordeling te kunnen geven. Ook al genoeg goede dingen laten zien.
Op basis van zijn verhuurbeurt en de voorbereiding is er zeker potentie. Of het uiteindelijk een succes wordt weet je nooit. Maar met deze redenatie kan je iedereen wel afschrijven. Ik zie Midtsjo dit seizoen ook regelmatig rare dingen doen onder druk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

RAZ schreef: 23 okt 2021, 12:41 Ga de eerste helft tegen Twente nog maar eens terugkijken, met veel druk zie je dat hij het overzicht kwijt is en raakt hij de bal kwijt of speelt ie m naar de tegenstander. Gaat m niet worden bij AZ
Dus op basis van één helft kan jij zien dat hij het niet gaat redden?
Wat dan te zeggen van het maandenlange gepruts van onze Gudmundsson (nu aan de beterende hand) en Aboukhlal? Als die zoveel kansen krijgen mag hij er toch ook nog wel een paar lijkt me. Bovendien heeft ie mooie dingen laten zien (bijv. 2 afstandsknallen in de bovenhoek).
Dan zeg jij ijskoud “gaat ‘m niet worden” 🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Verschrikkelijke invalbeurt. Het grootste echec sinds Hoby Verhulst tegen Celtic kansloos ballen het middenveld in ging pompen.

Pakte geen man, dekte de zone niet, rende alleen maar naar achter en als hij instapte was hij te laat, heeft bijna elk duel verloren en 90% van de passes ging breed of terug. De twee kansen die er kwamen kan je voor 80% op zijn conto zetten.

Reijxit.

Waar ik overigens bang voor ben is dat dit de instructies van Jansen zijn geweest .... en dan moeten we gaan vrezen voor een hele duistere toekomst.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Twee maanden terug was iedereen nog gepikeerd dat Clasie de voorkeur kreeg en vonden alle kenners dat Reijnders blind de basis in kon. Je ziet Reijnders op zijn tenen lopen, het gaat allemaal net te snel voor hem.

De realiteit is dat je niet zomaar van niveautje RKC/GAE de pannen van het dak speelt in AZ 1. Dat heeft tijd nodig.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is fysiek nog steeds een jochie. Dan is de consequentie dat je bij duels alle kanten op wordt geslingerd. Omdat hij dat zelf ook weet gaat hij het fysieke werk liefst uit de weg. Daar kom je een tijdje mee weg, maar dat gaat natuurlijk tot problemen leiden. Als trainer van de tegenstander zou ik ook een stevige, grote of slimme speler tegenover hem zetten en dan mijn keeper alle ballen die kant op laten gooien/trappen. Gegarandeerd balbezit.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Antti Opdam schreef: 05 nov 2021, 08:23 Waar ik overigens bang voor ben is dat dit de instructies van Jansen zijn geweest .... en dan moeten we gaan vrezen voor een hele duistere toekomst.
Daar zat ik ook te denken, het leek wel of hij achter de bal moest blijven. Als je dan naast Clasie staat is dat wel een erge angsthazen tactiek.
We shall never surrender!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 05 nov 2021, 09:21 De realiteit is dat je niet zomaar van niveautje RKC/GAE de pannen van het dak speelt in AZ 1. Dat heeft tijd nodig.
Dat heeft ook kansen en heldere instructies nodig.

Service mededeling:
Dit is een zakelijke observatie, ik heb gisteren door werk de wedstrijd gemist :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 05 nov 2021, 17:28 Dat heeft ook kansen en heldere instructies nodig.

Service mededeling:
Dit is een zakelijke observatie, ik heb gisteren door werk de wedstrijd gemist :wink:
Haha. We zijn weer op het punt gekomen dat ieder slecht optreden aan Jansen is te linken. Ik zal Jansen even mailen dat hij volgende keer tegen Reijnders moet zeggen dat hij naar een rood shirtje moet overspelen en dat hij zijn mannetje moet verdedigen. Dan is alles weer opgelost.

Ik vermoed trouwens inderdaad dat Jansen tegen Reijnders heeft gezegd dat hij behoudend moest spelen. Dat is niet slim want dat ligt Reijnders niet. Desalniettemin moet een speler op zo'n positie dat natuurlijk wel gewoon kunnen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397026

Dus die was eigenlijk verkocht geweest.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 05 nov 2021, 09:21 Twee maanden terug was iedereen nog gepikeerd dat Clasie de voorkeur kreeg en vonden alle kenners dat Reijnders blind de basis in kon. Je ziet Reijnders op zijn tenen lopen, het gaat allemaal net te snel voor hem.

De realiteit is dat je niet zomaar van niveautje RKC/GAE de pannen van het dak speelt in AZ 1. Dat heeft tijd nodig.
Jan Kromkamp deed het. Demy de Zeeuw deed het. Vincent Janssen deed het, Wout Weghorst deed het, , etc,
Tot nog toe speelt Reijnders wisselvallig, maar hij is de enige niet die wisselvallig is.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Bob Ross schreef: 05 nov 2021, 09:21 Twee maanden terug was iedereen nog gepikeerd dat Clasie de voorkeur kreeg en vonden alle kenners dat Reijnders blind de basis in kon. Je ziet Reijnders op zijn tenen lopen, het gaat allemaal net te snel voor hem.

De realiteit is dat je niet zomaar van niveautje RKC/GAE de pannen van het dak speelt in AZ 1. Dat heeft tijd nodig.
Reijnders maakt de basis beter als hij er in komt. Ja hij heeft twee mindere optredens gehad maar meer goede. Als Jansen nog wat wil dan doet hij er verstandig aan hem een plaatst in de basis te geven. Zou zelfs op tien vele malen meer brengen dan de Wit. Middenveld met Midtsjo, De Wit en Clasie is te behouden en niet creatief genoeg.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wildcat schreef: 29 nov 2021, 17:42 Reijnders maakt de basis beter als hij er in komt. Ja hij heeft twee mindere optredens gehad maar meer goede. Als Jansen nog wat wil dan doet hij er verstandig aan hem een plaatst in de basis te geven. Zou zelfs op tien vele malen meer brengen dan de Wit. Middenveld met Midtsjo, De Wit en Clasie is te behouden en niet creatief genoeg.
Ik vind Reijnders nog steeds niet zoveel toevoegen, maar gezien de Wit en Clasie hun opleving weer hebben gehad en weer afzakken naar een bedenkelijk niveau kan je net zo goed vaker met Reijnders spelen. Laat ze er maar voor vechten.
Hup AZ.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bob Ross schreef: 29 nov 2021, 18:02 Ik vind Reijnders nog steeds niet zoveel toevoegen, maar gezien de Wit en Clasie hun opleving weer hebben gehad en weer afzakken naar een bedenkelijk niveau kan je net zo goed vaker met Reijnders spelen. Laat ze er maar voor vechten.
Eens. Had van hem de grootste verwachtingen dit jaar. Komt er nog totaal niet uit. Waar het aan ligt, weet ik niet precies. Voegt nog te weinig toe. Echter doet clasie dat ook (op dit moment) en heeft Reijnders wel meer potentie.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

SchoorlAZ schreef: 30 nov 2021, 23:07 Eens. Had van hem de grootste verwachtingen dit jaar. Komt er nog totaal niet uit. Waar het aan ligt, weet ik niet precies. Voegt nog te weinig toe. Echter doet clasie dat ook (op dit moment) en heeft Reijnders wel meer potentie.
Mwah, dat is wellicht wat overdreven. Hij is wat wisselvallig, maar dat is het hele team. Zijn concurrenten zijn zeker alles behalve stabiel dit jaar. Ook moest hij donderdag weer beginnen als een halve buitenspeler i.p.v. op zijn eigen plek. Dat is niet voor het eerst. Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend seizoen vaste basisspeler wordt en wij nog veel plezier aan hem gaan beleven.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ fanatic 4-life schreef: 01 dec 2021, 09:54 Mwah, dat is wellicht wat overdreven. Hij is wat wisselvallig, maar dat is het hele team. Zijn concurrenten zijn zeker alles behalve stabiel dit jaar. Ook moest hij donderdag weer beginnen als een halve buitenspeler i.p.v. op zijn eigen plek. Dat is niet voor het eerst. Ik ben ervan overtuigd dat hij volgend seizoen vaste basisspeler wordt en wij nog veel plezier aan hem gaan beleven.
Ik doelde daar mee op de verwachtingen die ik van hem had. Hij is wisselvallig, ook goede momenten en speelt aardig mee. Maar het gedeelte over dat hij volgend seizoen basisspeler zou zijn en het plezier beleven dacht ik vorig seizoen al. Ik zag de combinatie Midtsjø-Reijnders echt zitten. Ondertussen is Reijnders al 24/25 jaar en heeft nauwelijks ED ervaring en ook geen grote groeimarge meer zoals een Taabouni van 18.
Ik hoop dat het er nog uitkomt, want vind het echt een geweldige speler, maar misschien heeft hij te lang te weinig tegenstand gehad.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 01 dec 2021, 21:06 Ik doelde daar mee op de verwachtingen die ik van hem had. Hij is wisselvallig, ook goede momenten en speelt aardig mee. Maar het gedeelte over dat hij volgend seizoen basisspeler zou zijn en het plezier beleven dacht ik vorig seizoen al. Ik zag de combinatie Midtsjø-Reijnders echt zitten. Ondertussen is Reijnders al 24/25 jaar en heeft nauwelijks ED ervaring en ook geen grote groeimarge meer zoals een Taabouni van 18.
Ik hoop dat het er nog uitkomt, want vind het echt een geweldige speler, maar misschien heeft hij te lang te weinig tegenstand gehad.
23, maar dat doet verder niets af aan je punt denk ik.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 01 dec 2021, 21:08 23, maar dat doet verder niets af aan je punt denk ik.
Doet toch wel iets af aan mijn punt eerlijk gezegd haha. 23 of 25 is wel een verschil in een leeftijd waarin nog wat groei te behalen valt.
De rest van mijn punt blijft wel staan. Moet zeggen dat het voornamelijk gebaseerd is op mijn verwachting van Reijnders. Voor een gratis jeugdspeler van Zwolle is het natuurlijk niet verkeerd. Ik zag alleen een grote rol voor hem weggelegd in het 'nieuwe AZ'.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SchoorlAZ schreef: 01 dec 2021, 21:17 Doet toch wel iets af aan mijn punt eerlijk gezegd haha. 23 of 25 is wel een verschil in een leeftijd waarin nog wat groei te behalen valt.
De rest van mijn punt blijft wel staan. Moet zeggen dat het voornamelijk gebaseerd is op mijn verwachting van Reijnders. Voor een gratis jeugdspeler van Zwolle is het natuurlijk niet verkeerd. Ik zag alleen een grote rol voor hem weggelegd in het 'nieuwe AZ'.
Het probleem van AZ is dat ze te lang spelers in Jong AZ laten rondhobbelen of bij de selectie van het 1e zonder uitzicht op speeltijd. Beter zou zijn om ze langere tijd in de eredivisie te verhuren.
Plaats reactie