Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

:bow: :bow: :bow:

Marketing technisch natuurlijk een wereld transfer !!!

Zijn marktwaarde bij overname (volgens TM): 250.000,-

Maar bij AZ is hij al veel meer waard. :)

>>>>>> Hinoi Team >>>>>>>
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Jack schreef: 22 jun 2019, 17:08 Marketing technisch natuurlijk een wereld transfer !!!
Die moet je even uitleggen. Waarom is dit marketingtechnisch een wereldtransfer?
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ferry schreef: 23 jun 2019, 08:24 Die moet je even uitleggen. Waarom is dit marketingtechnisch een wereldtransfer?
Commercieel is een betere term.
Werk voor een bedrijf met veel Japanse expats, die volgen (NL) teams met Japanse spelers heel actief. Ze bezoeken wedstrijden, vaak met speciale arrangementen zoals shirtje, sjaaltje, eten meet en greet etc. Waar ze fors voor betalen. Ook uit Duitsland, België en andere landen komen deze Japanse fans. Extra toeschouwers, die ook nog veel merchandise verkopen

Kijk ook naar VVV, die hebben nog steeds een fanclub in Japan
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 23 jun 2019, 10:15 Commercieel is een betere term.
Werk voor een bedrijf met veel Japanse expats, die volgen (NL) teams met Japanse spelers heel actief. Ze bezoeken wedstrijden, vaak met speciale arrangementen zoals shirtje, sjaaltje, eten meet en greet etc. Waar ze fors voor betalen. Ook uit Duitsland, België en andere landen komen deze Japanse fans. Extra toeschouwers, die ook nog veel merchandise verkopen

Kijk ook naar VVV, die hebben nog steeds een fanclub in Japan
Ik zou het hier dan ook niet bij laten. Strik Kobayashi transfervrij of doe nog een gooi naar een ander talent en bouw iets op.

Je ziet soms nog altijd Iraniërs voorbij komen die hopen dat AZ weer een speler uit hun land strikt.
Een soortgelijk iets kan nog met Amerikaanse spelers.

Ik kan niet wachten op de eerste minuten van deze jongen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ-073 schreef: 23 jun 2019, 10:15 Commercieel is een betere term.
Werk voor een bedrijf met veel Japanse expats, die volgen (NL) teams met Japanse spelers heel actief. Ze bezoeken wedstrijden, vaak met speciale arrangementen zoals shirtje, sjaaltje, eten meet en greet etc. Waar ze fors voor betalen. Ook uit Duitsland, België en andere landen komen deze Japanse fans. Extra toeschouwers, die ook nog veel merchandise kopen

Kijk ook naar VVV, die hebben nog steeds een fanclub in Japan
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Gisteren José Fortes Rodriguez over deze Sugawara, "hij is heel enthousiast dat is ook wat waard".
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als hij net zo leuk op het veld gaat spelen als ie zich buiten het veld gedraagt dan komt het allemaal goed :wink:

Krijg een beetje pre-aanvoerderschap Guus Til vibes iedere keer als hij in beeld komt op de social media.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 21 jul 2019, 11:13 Als hij net zo leuk op het veld gaat spelen als ie zich buiten het veld gedraagt dan komt het allemaal goed :wink:

Krijg een beetje pre-aanvoerderschap Guus Til vibes iedere keer als hij in beeld komt op de social media.
Juist! Dat had ik ook.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2019, 15:01 Ik zou het hier dan ook niet bij laten. Strik Kobayashi transfervrij of doe nog een gooi naar een ander talent en bouw iets op.
Je maakt nooit meer winst dan dat je kwijt bent aan salariskosten.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Dirk Scheringa schreef: 14 jul 2019, 06:22 Gisteren José Fortes Rodriguez over deze Sugawara, "hij is heel enthousiast dat is ook wat waard".
Op basis van dat criterium verdien ik ook een contract =D>
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZRickGrimesAZ schreef: 21 jul 2019, 16:49 Je maakt nooit meer winst dan dat je kwijt bent aan salariskosten.
Vincent Janssen wil een woordje met je spreken :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

DeZuivelDuivel schreef: 21 jul 2019, 19:55 Vincent Janssen wil een woordje met je spreken :lol:
Wat bedoel je?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZRickGrimesAZ schreef: 21 jul 2019, 20:09 Wat bedoel je?
Op Janssen is meer winst gemaakt dan ze aan salaris voor hem kwijt waren in dat ene seizoen dat hij hier speelde.
Begrijpend lezen is toch niet je ding he? ;)

We gaan trouwens off-topic. Yukinari, ik hoop dat het een topper wordt. Hij zal zijn minuten wel meepakken. Svensson wordt vast een keer moe.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

pAZcal schreef: 21 jul 2019, 22:35 Op Janssen is meer winst gemaakt dan ze aan salaris voor hem kwijt waren in dat ene seizoen dat hij hier speelde.
Begrijpend lezen is toch niet je ding he? ;)

We gaan trouwens off-topic. Yukinari, ik hoop dat het een topper wordt. Hij zal zijn minuten wel meepakken. Svensson wordt vast een keer moe.
Het gesprek ging over de opbrengsten van Japanse supporters. Je kan wel een japanner transfervrij overnemen om Japanse fans te binden, maar die winst zal nooit hoger zijn dan de salariskosten. Dat de Japanse speler dan doorverkocht kan worden met winst heeft vrij weinig te maken met de fans uit Japan.

Overigens kwam Janssen niet transfervrij naar AZ maar is hij gekocht.
pAZcal schreef: 21 jul 2019, 22:35 Begrijpend lezen is toch niet je ding he? ;)
Zit het je nou nog steeds dwars dat je ik je populistische visie weerleg met feiten en argumenten? Hou zulke opmerkingen lekker in het desbetreffende topic of koop een dagboek.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZRickGrimesAZ schreef: 22 jul 2019, 08:16 Het gesprek ging over de opbrengsten van Japanse supporters. Je kan wel een japanner transfervrij overnemen om Japanse fans te binden, maar die winst zal nooit hoger zijn dan de salariskosten. Dat de Japanse speler dan doorverkocht kan worden met winst heeft vrij weinig te maken met de fans uit Japan.

Overigens kwam Janssen niet transfervrij naar AZ maar is hij gekocht.

Zit het je nou nog steeds dwars dat je ik je populistische visie weerleg met feiten en argumenten? Hou zulke opmerkingen lekker in het desbetreffende topic of koop een dagboek.
Jij bent hier degene die de opmerking van DeZuivelDuivel (zogenaamd?) niet snapt en je bent degene die begon met off-topic gaan.
Ik ga nu niet off-topic om op jouw blinde vlek uit een ander topic te reageren.

Als je hierop reageert zonder Yukinari Sugawara te noemen, hoop ik dat je een week op vakantie mag.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

A schreef: Commercieel is een betere term.
Werk voor een bedrijf met veel Japanse expats, die volgen (NL) teams met Japanse spelers heel actief. Ze bezoeken wedstrijden, vaak met speciale arrangementen zoals shirtje, sjaaltje, eten meet en greet etc. Waar ze fors voor betalen. Ook uit Duitsland, België en andere landen komen deze Japanse fans. Extra toeschouwers, die ook nog veel merchandise verkopen

Kijk ook naar VVV, die hebben nog steeds een fanclub in Japan
Hier reageer ik toch op? Is toch zeer relevant in het topic van onze nieuwe Japanse speler?

Ik weet dat je een persoonlijke vete tegen mij hebt, maar zet me dan gewoon op je negeerlijst in plaats van mij lastig te vallen en te vragen om een ban.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 21 jul 2019, 22:35 Op Janssen is meer winst gemaakt dan ze aan salaris voor hem kwijt waren in dat ene seizoen dat hij hier speelde.
Begrijpend lezen is toch niet je ding he? ;)

We gaan trouwens off-topic. Yukinari, ik hoop dat het een topper wordt. Hij zal zijn minuten wel meepakken. Svensson wordt vast een keer moe.
Zal het ook niet zo zijn dat je voor een speler buiten de EU veel meer salaris moet betalen?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 23 jul 2019, 06:28 Zal het ook niet zo zijn dat je voor een speler buiten de EU veel meer salaris moet betalen?
Toch weer wat minder als ze nog onder een bepaalde leeftijd zijn?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Tot 21 volgens mij. Maar ik weet niet in hoeverre deze regel van toepassing is op huurconstructies.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 23 jul 2019, 07:26 Toch weer wat minder als ze nog onder een bepaalde leeftijd zijn?
Klopt inderdaad, tot hun 21ste zoals hierboven gesteld wordt. Daarna wordt het meer. 150% van het gemiddelde eredivisie salaris volgens mij.
Plaats reactie