Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

timdadum schreef: 20 feb 2022, 19:13 Naast dat dit een heel lamlendige zin is vind ik dit een beetje een vreemde definitie voor een sterkhouder. Als je de afgelopen maanden kijkt scoort Yuki gemiddeld gezien gewoon erg goed. Dan ben je wat mij betreft een sterkhouder, simpel.
Eens, er zit volgens mij nog meer rek in ook. Maakt goede loopacties en weet de bal ook altijd na een ingreep snel weer bij een teamgenoot te krijgen. Evjen moet echt meer afwisselen en niet continu naar binnen trekken, door Sugawara erbij te betrekken kwam er ook een knappe 2-1 uit tegen Heracles.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwenhart schreef: 21 feb 2022, 10:55 Eens, er zit volgens mij nog meer rek in ook. Maakt goede loopacties en weet de bal ook altijd na een ingreep snel weer bij een teamgenoot te krijgen. Evjen moet echt meer afwisselen en niet continu naar binnen trekken, door Sugawara erbij te betrekken kwam er ook een knappe 2-1 uit tegen Heracles.
Als ze de afstemming te pakken hebben dan kunnen er mooie dingen gebeuren, daar ben ik al een tijd van overtuigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat waren die voorzetten weer goed hè. Qua zuiverheid inmiddels in de achterhoede van de Eredivisie denk ik.

Verdedigend redelijk maar ook hij aanvallend niks gebracht tegenover die trage Blind. Zoek die man eens op en maak eens een actie. Karlsson deed dat ook niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Langedijk schreef: 03 mar 2022, 21:08 Wat waren die voorzetten weer goed hè. Qua zuiverheid inmiddels in de achterhoede van de Eredivisie denk ik.

Verdedigend redelijk maar ook hij aanvallend niks gebracht tegenover die trage Blind. Zoek die man eens op en maak eens een actie. Karlsson deed dat ook niet.
Is gewoon een rechtsback, kun je die jongen niet kwalijk nemen. Had vervolgens wel Tadic in zijn broekzak. En daarvoor Sinisterra en Gakpo. Moeten gewoon een knappe rechtsbuiten hebben, en dan hebben we echt een prima rechtsback met Yuki.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 03 mar 2022, 21:08 Wat waren die voorzetten weer goed hè. Qua zuiverheid inmiddels in de achterhoede van de Eredivisie denk ik.

Verdedigend redelijk maar ook hij aanvallend niks gebracht tegenover die trage Blind. Zoek die man eens op en maak eens een actie. Karlsson deed dat ook niet.
Loop niet zo te zaniken man. Yuki heeft een uitstekende voorzet. Speelde de tweede helft ook uitstekend. In de eerste helft stond hij niet opgesteld als rechtsbuiten, dus was het ook niet echt direct de tegenstander van Blind. Hij speelde meer als een veredelde tweede rechtsback.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 04 mar 2022, 08:01 Speelde de tweede helft ook uitstekend. In de eerste helft stond hij niet opgesteld als rechtsbuiten, dus was het ook niet echt direct de tegenstander van Blind. Hij speelde meer als een veredelde tweede rechtsback.
Eens.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Deed het gewoon naar behoren naar mijn mening. Zou zeggen dat de spelers die op hun natuurlijke positie speelden veelal ondermaats waren (Karlsson, Wijndal, Pavlidis, Reijnders, Panta & BMI). Later weer naar de back gezet, en levert dan nog een prachtige assist af. Is gewoon technisch gezien echt een prima voetballer, goede aanname, goede passing, heeft een prima inzicht, kan echt op meerdere plekken uit de voeten, en wat is hij, 20?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Interview met Sugawara in het Japans, erg leuk:
https://nos.nl/artikel/2424469-sugawara ... ven-wennen

Blijf een zwak voor die gast hebben
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik hoop oprecht dat we blijven scouten in Japan.
Daar zitten gewoon veel jongens met een goede mentaliteit en als er nog een paar als Sugawara rondlopen dan al helemaal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Aardige gozer, zou misschien een iets hoger niveau aan kunnen, is niet veel beter geworden de laatste tijd mijn inziens.
JaapStam
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2022, 18:17
Locatie: Alkmaar

adrie1979 schreef: 10 apr 2022, 10:26 Aardige gozer, zou misschien een iets hoger niveau aan kunnen, is niet veel beter geworden de laatste tijd mijn inziens.
Ik denk juist dat hij vooruit gegaan is, werkt hard en ben benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Tussen alle malaise door had Yuki echt een paar waanzinnige lange ballen op Karlsson.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 12 mei 2022, 10:46 Tussen alle malaise door had Yuki echt een paar waanzinnige lange ballen op Karlsson.
En ook eentje over de breedte van het veld die ver van iedereen belandde (en over de zijlijn ging volgens mij)
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 12 mei 2022, 10:48 En ook eentje over de breedte van het veld die ver van iedereen belandde (en over de zijlijn ging volgens mij)
En eentje door het centrum die bij de spits in de benen belandde, die bijna alleen op Vindahl af ging tot Midtsjo het herstelde.

Hele slechte pot van Sugawara, verliest fysieke duels nagenoeg altijd.

Maar toen Witry er in kwam leek Yuki ineens zo slecht nog niet
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

differentcook schreef: 12 mei 2022, 10:48 En ook eentje over de breedte van het veld die ver van iedereen belandde (en over de zijlijn ging volgens mij)
Die was op Aboukhlal, dus dat lag niet aan Yuki :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 12 mei 2022, 12:03 En eentje door het centrum die bij de spits in de benen belandde, die bijna alleen op Vindahl af ging tot Midtsjo het herstelde.
Ja, ook dat! Snel opgevolgd door gepruts van Midtsjo dat Utrecht de bal bezorgde op een gevaarlijke plek. Na de 0-2 ging AZ gekke dingen doen
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zo blij dat Yuki er weer bij is. Je wordt gewoon vrolijk van die gast. Hopelijk kan hij vanavond weer spelen.

.
BlijEiYuki.JPG
BlijEiYuki.JPG (29.6 KiB) 1066 keer bekeken
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DiepeMast schreef: 25 aug 2022, 14:30 Zo blij dat Yuki er weer bij is. Je wordt gewoon vrolijk van die gast. Hopelijk kan hij vanavond weer spelen.

.BlijEiYuki.JPG
Ik wou dat ik de energie van BlijEiYuki.jpg had :lol: Ik hoop ook dat hij weer aan spelen toekomt, was echt blij voor hem dat hij gelijk een assist gaf toen hij erin kwam
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

072 schreef: 25 aug 2022, 14:54 Ik wou dat ik de energie van BlijEiYuki.jpg had :lol: Ik hoop ook dat hij weer aan spelen toekomt, was echt blij voor hem dat hij gelijk een assist gaf toen hij erin kwam
Iedereen rond AZ1 leek dat ook te zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 25 aug 2022, 15:56 Iedereen rond AZ1 leek dat ook te zijn.
Dat was wel mooi inderdaad :D Maar sowieso lijkt het dat in ieder geval het met de groepsband wel goed zit
Van Alkmaar begint de victorie
Plaats reactie