Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Voltreffer Vick schreef: 10 dec 2020, 20:06 Sprong er weer uit vandaag
Als je bedoel met misperen dan geef ik je gelijk. Een paar leuke acties maar verder alleen maar ongelukkig/ rond uit slecht.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 10 dec 2020, 20:39 Als je bedoel met misperen dan geef ik je gelijk. Een paar leuke acties maar verder alleen maar ongelukkig/ rond uit slecht.
Je moet cynisme leren herkennen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 10 dec 2020, 21:36 Je moet cynisme leren herkennen
:mrgreen:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hij speelde vorig seizoen in Den Haag een aantal keer best prima. Kennelijk is hij ook vakkundig vern**kt in de tussentijd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Tegen Napoli thuis verving hij Svensson verdienstelijk. Tegen Groningen was het matig en vandaag weer. Kan deze belasting dus niet aan. Bovendien sluit het middenveld niet en dan krijgen de verdedigers het moeilijk met de doorkomende tegenstanders. Met Stengs voor zich heeft hij ook geen geweldige hulp in verdedigende zin. Maar overall was zijn prestatie vandaag ondermaats.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 27 okt 2020, 12:14 Klopt.

En ongeluk ook.

Yukout!

Sugexit!

Meer serieus; tijd om hem even vermanend toe te spreken.
En UP weer!

:wink:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 11 dec 2020, 11:05 En UP weer!

:wink:
En wat is jouw verklaring hiervoor. Waarom wel goed tegen een topploeg en sukkelend tegen dit stel Kroaten?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 11 dec 2020, 11:40 En wat is jouw verklaring hiervoor. Waarom wel goed tegen een topploeg en sukkelend tegen dit stel Kroaten?
De 1e fout maak jij ook al, dat is namelijk onderschatting. Want dat stel Kroaten had al 2 keer uitstekend gepresteerd tegen Real Sociedad en tegen Napoli.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 11 dec 2020, 11:48 De 1e fout maak jij ook al, dat is namelijk onderschatting. Want dat stel Kroaten had al 2 keer uitstekend gepresteerd tegen Real Sociedad en tegen Napoli.
Ik vond dat in de thuiswedstrijd niet bepaald een sterke tegenstander.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Probleem van deze jongen is structureel. Ziet het spel niet. Staat verkeert. Let alleen op de bal bij verdedigen. Gaat 'm niet worden. AZ vist met zijn begroting in een vijver met voornamelijk kleine vissen. Soms wil een grotere vis graag naar AZ, zoals Karlsson, dan heb je mazzel. AZ neemt wat teveel hooi op de vork met topclub. Gaat nooit lukken zonder extra financiële middelen. Als ze lekker ballen zoals tegen Napoli en Sociedad ben ik al blij. Supporters laten zich ook al gek maken :wink:
Praat geen Poep, doos.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 11 dec 2020, 11:54 Ik vond dat in de thuiswedstrijd niet bepaald een sterke tegenstander.
En daar ga je dus de mist in. AZ werd in de 1e wedstrijd ook zwaar overklast door Napoli en Sociedad. En de terugwedstrijden was het beeld totaal anders.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 11 dec 2020, 11:40 En wat is jouw verklaring hiervoor. Waarom wel goed tegen een topploeg en sukkelend tegen dit stel Kroaten?
Jonge speler en gebrek aan tactisch inzicht.

Zwakke coaching om hem heen (Stengs en Hatzdiakos / Letschert).

Zwakke coaching van trainer (moest blijkbaar rugdekking aan centrum geven terwijl al het gevaar van zijn zijkant kwam.)
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

multatuli schreef: 11 dec 2020, 11:48 De 1e fout maak jij ook al, dat is namelijk onderschatting. Want dat stel Kroaten had al 2 keer uitstekend gepresteerd tegen Real Sociedad en tegen Napoli.
Het was een wonder dat zij een punt pakten bij Sociedad net als dat het een wonder was dat AZ er maar met een 1-0 nederlaag wegkwam. Real had er wel 10 kunnen maken tegen die gasten. Dat was gewoon geluk.

Je ziet bij AZ gewoon heel duidelijk dat ze tegen grotere ploegen wel bereid zijn een paar stappen extra te zetten en tegen op papier mindere ploegen niet.
Stengs speelt wel functioneel in grotere wedstrijden en tegen minder aansprekende tegenstanders denkt ie dat ie heel goed is en gaat dan domme dingen doen. Ik denk dat het mogelijk bij Yuki ook zo werkt, meer focus en concentratie wanneer je weet dat je echt aan de bak moet.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Metalingus schreef: 11 dec 2020, 12:41 Het was een wonder dat zij een punt pakten bij Sociedad net als dat het een wonder was dat AZ er maar met een 1-0 nederlaag wegkwam. Real had er wel 10 kunnen maken tegen die gasten. Dat was gewoon geluk.

Je ziet bij AZ gewoon heel duidelijk dat ze tegen grotere ploegen wel bereid zijn een paar stappen extra te zetten en tegen op papier mindere ploegen niet.
Stengs speelt wel functioneel in grotere wedstrijden en tegen minder aansprekende tegenstanders denkt ie dat ie heel goed is en gaat dan domme dingen doen. Ik denk dat het mogelijk bij Yuki ook zo werkt, meer focus en concentratie wanneer je weet dat je echt aan de bak moet.
Denk dat het een mix is van onderschatting, misplaatste arrogantie en bangigheid. Want inderdaad in het begin van de wedstrijd gaat het zo, daarna merken ze toch dat het lastig wordt en dan worden ze bang en gaan ze achteruit lopen voetballen. Yuki heeft dat inderdaad ook, maar hij is echt nog een speler die moet groeien. Hij is nog geen basisspeler.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

:lol: Deze man is in ieder geval niet slecht voor de sfeer in de groep.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 17 dec 2020, 18:00

:lol: Deze man is in ieder geval niet slecht voor de sfeer in de groep.
Ik wil ook wel een paar moppen vertellen in de kleedkamer voor een niet-EU salaris. Het zal een prima vent zijn maar voetballen kan ie niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Langedijk schreef: 17 dec 2020, 18:46 Ik wil ook wel een paar moppen vertellen in de kleedkamer voor een niet-EU salaris. Het zal een prima vent zijn maar voetballen kan ie niet.
Yuki is gewoon een meer dan prima speler voor AZ. Ventje is ook pas 20, met amper speelminuten in de benen en net 1 jaar in Nederland. Ik heb wel eens slechtere backs gezien in de afgelopen 10 jaar bij AZ. Dan druk ik mij nog zacht uit.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 17 dec 2020, 18:46 Ik wil ook wel een paar moppen vertellen in de kleedkamer voor een niet-EU salaris. Het zal een prima vent zijn maar voetballen kan ie niet.
Jij bent sinds corona alles wat positief is negatiever gaan beleven? 😉
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 17 dec 2020, 22:45 Jij bent sinds corona alles wat positief is negatiever gaan beleven? 😉
Een negatieve test hopen we dan maar 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die knaap heeft 'maar' een paar ton gekost toch? Voor dat geld is ie best nuttig gebleken als joker. En zn waarde is nu al rond de 2miljoen. En er hebben vast 50 japanners een shirtje van hem gekocht, tel uit je winst. Ik ken spelers van AZ die miljoenen hebben gekost, en niet veel beter presteren(hij heeft vaker gescoord dan Aboukhlal, kuch kuch). Al hoop ik niet dat hij de nieuwe eerste rechtsback moet worden. Want verdedigend kan die het zelfs met zn step niet bijbenen. Aan de andere kant kunt je wel lekker Yukiiiii schreeuwen tegen die gozer, das ook wat waard.
Plaats reactie