Yukinari Sugawara (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 31 okt 2021, 07:53 Zoals ik al zei: Yuki is ontzettend slecht in verdedigen.
Niet slechter dan Letschert, Bmi en Hatzidiakos. En Yuki zie ik nog meer vooruit gaan dan die andere 3.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

multatuli schreef: 31 okt 2021, 09:07 Niet slechter dan Letschert, Bmi en Hatzidiakos. En Yuki zie ik nog meer vooruit gaan dan die andere 3.
Niet minder goed dan klinkt toch een stuk vriendelijker.
Als je bij ons in het eerste komt kan je wel een balletje trappen.
Vorig jaar waren er mensen die week in week uit op Myron en Calvin zaten af te geven. Inmiddels is toch wel duidelijk dat deze jongens toch wel iets in hun mars hebben.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 31 okt 2021, 09:59 Niet minder goed dan klinkt toch een stuk vriendelijker.
Als je bij ons in het eerste komt kan je wel een balletje trappen.
Vorig jaar waren er mensen die week in week uit op Myron en Calvin zaten af te geven. Inmiddels is toch wel duidelijk dat deze jongens toch wel iets in hun mars hebben.
De reden dat veel mensen liepen af te geven op Stengs en Boadu was niet omdat ze niets in hun mars hebben, maar omdat ze het minstens 8 van de 10 wedstrijden niet lieten zien op het veld. En zo fantastisch doen ze het op dit moment ook niet bij hun nieuwe clubs. Yuki is nog geen topverdediger, maar hij ontwikkelt zich wel en heeft in tegenstelling tot Boadu en Stengs wel een goede mentaliteit.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wie na de laatste wedstrijden tegen Yuki begint/blijft trappen heeft alleen maar azijn in zijn lijf.
Die jongen maakt echt een ontwikkeling door en doet meer goed dan hij fout doet.
Dan kun je zeggen dat het ligt aan hoe hard de rest verzaakt, maar hij zou bij mij niet bij de slechtste vijf op het veld komen.

Vindahl, Hatzidiakos, Bruno Martins Indi, Gudmundsson zouden bij mij sowieso eronder komen te staan, bij veel van jullie zal Pavlidis of de Wit die 5e plek vervolgens innemen ondanks hun doelpunten. Maar ook Wijndal en Midtsjö hebben de laatste tijd zo hun off days (dat zijn echter publieksfavorieten).

en dan neem ik vaste wissels Aboukhlal en Witry nog niet eens mee in het verhaal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 31 okt 2021, 10:21 Wie na de laatste wedstrijden tegen Yuki begint/blijft trappen heeft alleen maar azijn in zijn lijf.
Die jongen maakt echt een ontwikkeling door en doet meer goed dan hij fout doet.
Dan kun je zeggen dat het ligt aan hoe hard de rest verzaakt, maar hij zou bij mij niet bij de slechtste vijf op het veld komen.

Vindahl, Hatzidiakos, Bruno Martins Indi, Gudmundsson zouden bij mij sowieso eronder komen te staan, bij veel van jullie zal Pavlidis of de Wit die 5e plek vervolgens innemen ondanks hun doelpunten. Maar ook Wijndal en Midtsjö hebben de laatste tijd zo hun off days (dat zijn echter publieksfavorieten).

en dan neem ik vaste wissels Aboukhlal en Witry nog niet eens mee in het verhaal.
Eens. Alleen zoals hij dat kopduel gister verloor van de Wit was wel gewoon echt niet goed. Maar hij is aanvallend veel vaster en belangrijker geworden en op inzet kan je hem verdedigend niets verwijten. Hij geeft de hele wedstrijd vol gas en druk op de bal en met zijn snelheid kan hij corrigeren. Hij moet gewoon meters maken en slimmer worden. Aanvallend heeft hij zelfs nog de pech dat er op rechtsvoor altijd een zwakke broeder staat waar hij niets aan heeft.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 31 okt 2021, 10:52 Eens. Alleen zoals hij dat kopduel gister verloor van de Wit was wel gewoon echt niet goed. Maar hij is aanvallend veel vaster en belangrijker geworden en op inzet kan je hem verdedigend niets verwijten. Hij geeft de hele wedstrijd vol gas en druk op de bal en met zijn snelheid kan hij corrigeren. Hij moet gewoon meters maken en slimmer worden. Aanvallend heeft hij zelfs nog de pech dat er op rechtsvoor altijd een zwakke broeder staat waar hij niets aan heeft.
Toegegeven: hij heeft ook nog wel een paar mooie ballen gegeven die andere spelers er echt wel in hadden mogen leggen.
Ook toegegeven: verdedigend moet het beter, maar we zijn dan ook wel verwend met Svensson.
Naar mijn opvatting blijft Witry in ieder geval terecht op de bank.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 31 okt 2021, 10:54 Toegegeven: hij heeft ook nog wel een paar mooie ballen gegeven die andere spelers er echt wel in hadden mogen leggen.
Ook toegegeven: verdedigend moet het beter, maar we zijn dan ook wel verwend met Svensson.
Naar mijn opvatting blijft Witry in ieder geval terecht op de bank.
Als Yuki en Paffie (lijkt net een stripverhaal zo) elkaar beter gaan vinden kan dat een hele mooie combinatie worden. Witry moet inderdaad op zijn beurt wachten, ookal vind ik hem lang geen slechte indruk maken.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Yuki ging bij die kopbal de mist in omdat de centrale verdedigers weer spoorloos waren. Yuki heeft nog een boel te leren, maar met zulke kneuzen naast je kan het bijna niet anders dan dat je in hun narigheid wordt meegezogen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

MO7 schreef: 31 okt 2021, 10:59 Yuki ging bij die kopbal de mist in omdat de centrale verdedigers weer spoorloos waren. Yuki heeft nog een boel te leren, maar met zulke kneuzen naast je kan het bijna niet anders dan dat je in hun narigheid wordt meegezogen.
Die eerste goal laat al zien dat we een kopsterke CV nodig hebben. BMI bukt en Hadzidiakos doet niets. Die tweede goal laat zien dat Yuki nauwelijks iets in de lucht kan. Wat een vreselijk zwak optreden voor een back. Het was zijn man. Witry lijkt mij verdedigend wel wat agressiever, maar of hij goed in de lucht is weet ik niet. Het was weer typerend voor de zwakke verdediging.
Praat geen Poep, doos.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Witzer schreef: 31 okt 2021, 12:13 Die eerste goal laat al zien dat we een kopsterke CV nodig hebben. BMI bukt en Hadzidiakos doet niets. Die tweede goal laat zien dat Yuki nauwelijks iets in de lucht kan. Wat een vreselijk zwak optreden voor een back. Het was zijn man. Witry lijkt mij verdedigend wel wat agressiever, maar of hij goed in de lucht is weet ik niet. Het was weer typerend voor de zwakke verdediging.
Die hebben we... maar daar is dit het verkeerde topic voor :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2273
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

MOTM wat mij betreft tegen Feyenoord.
Goede slidings, verdedigend sterk en veel energie.
Ben zeer tevreden over zijn ontwikkeling.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Moest het met weinig minuten doen deze wedstrijd tegen Fortuna, maar in mijn optiek is Sugawara motm. Samen met Wijndal was hij de enige op het veld waarbij ik nog een beetje van kon genieten. Zijn felheid, energie en voetballende acties brachten iets extra's.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1518
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Grifo schreef: 02 dec 2021, 19:43 Moest het met weinig minuten doen deze wedstrijd tegen Fortuna, maar in mijn optiek is Sugawara motm. Samen met Wijndal was hij de enige op het veld waarbij ik nog een beetje van kon genieten. Zijn felheid, energie en voetballende acties brachten iets extra's.
Ja eens, ook gewoon beter dan Witry. Heeft ook de beste trap in het elftal, zowel voorzetten als strakke inspeelpasses.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Grifo schreef: 02 dec 2021, 19:43 Moest het met weinig minuten doen deze wedstrijd tegen Fortuna, maar in mijn optiek is Sugawara motm. Samen met Wijndal was hij de enige op het veld waarbij ik nog een beetje van kon genieten. Zijn felheid, energie en voetballende acties brachten iets extra's.
Witry valt gewoon tegen. Stijf. Onder druk weet ie het niet. Matige voorzet. Yuki is gewoon de beste rechtsback die we hebben. Voetbalt veel makkelijker mee. Waarom Witry er opeens in moet is mij een raadsel.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2273
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

ForzAZ schreef: 02 dec 2021, 19:57 Witry valt gewoon tegen. Stijf. Onder druk weet ie het niet. Matige voorzet. Yuki is gewoon de beste rechtsback die we hebben. Voetbalt veel makkelijker mee. Waarom Witry er opeens in moet is mij een raadsel.
Tegen Feyenoord was Suga ook mijn MOTM. Zoveel spelers presteren ontzettend matig, maar Suga niet en die moet er uit. Heel apart. Witry brengt het al weken niet
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 02 dec 2021, 19:57 Witry valt gewoon tegen. Stijf. Onder druk weet ie het niet. Matige voorzet. Yuki is gewoon de beste rechtsback die we hebben. Voetbalt veel makkelijker mee. Waarom Witry er opeens in moet is mij een raadsel.
Zelfde reden als dat Beukema er naast staat denk ik.
Een onbegrijpelijke :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 02 dec 2021, 19:57
Yuki is gewoon de beste rechtsback die we hebben.
En dat is een dramatische constatering want hij kan niet verdedigen. Zoals vandaag met ruimte op de flank kan hij lekker rennen maar als pure verdediger tegen sterke ploegen valt hij compleet door de mand.

Vacature op rechtsback.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5446
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 02 dec 2021, 20:35 En dat is een dramatische constatering want hij kan niet verdedigen. Zoals vandaag met ruimte op de flank kan hij lekker rennen maar als pure verdediger tegen sterke ploegen valt hij compleet door de mand.

Vacature op rechtsback.
Hier ben ik het mee eens. Yuki is leuk voor een 3-5-2.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 02 dec 2021, 20:35 En dat is een dramatische constatering want hij kan niet verdedigen. Zoals vandaag met ruimte op de flank kan hij lekker rennen maar als pure verdediger tegen sterke ploegen valt hij compleet door de mand.

Vacature op rechtsback.
Verdedigend is Sugawara niet heel erg goed, dat klopt. Maar dat heb je tegen het rechterrijtje ook niet echt nodig, in een normale situatie met goede centrale verdedigers.
____________
Hoc est nihil
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2273
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vind Sugawara een 10x zo'n goede verdediger als Johansson. Bizar drama die gozer. Daarnaast vind ik dat Yuki een uitstekende sliding heeft.
Plaats reactie