Ferdy Druijf (2025, verhuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 28 jun 2021, 14:10 Zou Tilburg niks voor Druijf zijn?
Zeker. Maar dan slechts voor een huurcontract denk ik. De opbrengst van Pavlidis zal niet voor Druijf betaald worden verwacht ik.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

ForzAZ schreef: 28 jun 2021, 13:48 Pavlidis komt er dus aan Guy. Wellicht dat daarmee Druijf mag gaan. Dus KVM weer een jaartje huren?
Dat is normaal het plan. Aankopen zal niet lukken voor ons.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

ForzAZ schreef: 28 jun 2021, 06:04 Ik vermoed dat Ferdy Druijf pas weg mag als er een nieuwe spits is gehaald. De Griekse spits Pavlidis die bij Willem II speelt is genoemd. Vanaf donderdag 1 juli is de transferwindow actief. Nu Nederland op het EK is uitgeschakeld zal er hier wel dingen gaan gebeuren. Nog even geduld dus.
Hebben jullie die nieuwe spits nog niet beet?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Guy schreef: 03 jul 2021, 06:16 Hebben jullie die nieuwe spits nog niet beet?
Volg dit topic voor het laatste nieuws rondom binnenkomende transfers: viewtopic.php?f=2&t=5044&start=11580
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Dario Hubner schreef: 03 jul 2021, 06:20 Volg dit topic voor het laatste nieuws rondom binnenkomende transfers: viewtopic.php?f=2&t=5044&start=11580
A, oké merci.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

quote=Kilkenny post_id=720663 time=1625379519 user_id=852]
Jawel, maar dit topic is gericht op geruchten aangaande inkomende transfers. Geruchten over uitgaande transfers wordt in het betreffende speler topic besproken.
[/quote]

Ja maar voor Guy is dit een inkornende trsnsfer he :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 04 jul 2021, 06:22 quote=Kilkenny post_id=720663 time=1625379519 user_id=852]
Jawel, maar dit topic is gericht op geruchten aangaande inkomende transfers. Geruchten over uitgaande transfers wordt in het betreffende speler topic besproken.

Ja maar voor Guy is dit een inkornende trsnsfer he :mrgreen:
Even aan het klooien op je mobiel?

Gelukkig is er geen inkomende transfer(dy)geruchten KV Mechelen topic, maar goed, daar hebben we dit topic dus voor. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Kilkenny schreef: 04 jul 2021, 06:28 Even aan het klooien op je mobiel?

Gelukkig is er geen inkomende transfer(dy)geruchten KV Mechelen topic, maar goed, daar hebben we dit topic dus voor. :mrgreen:
Misschien nog een idee om er zo 1 aan te maken? :P
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Druijf heeft van AZ nu de tijd gekregen om te onderhandelen met KV Mechelen. Bij die club speelde hij het afgelopen half jaar al op huurbasis en hij had het er goed naar zijn zin. In de huurovereenkomst tussen KV Mechelen en AZ was ook een optie tot koop afgesproken, maar daar maakten de Belgen geen gebruik van. Druijf meldde zich daarom ruim een week geleden gewoon op de eerste training van AZ.

Nu ziet het ernaar uit dat hij alsnog naar België gaat. Druijf krijgt van AZ de gelegenheid te praten met KV Mechelen. „Ferdy heeft aangegeven dat hij graag met KV Mechelen in gesprek wilde gaan. Die ruimte hebben we hem geboden”, zegt Max Huiberts, directeur voetbalzaken van AZ. „Waarom KV Mechelen eind vorig seizoen die koopoptie niet lichtte? Dat weet ik niet. Waarschijnlijk waren de voorwaarden niet gunstig genoeg voor ze. Of dat nu veranderd is, zullen we zien.”
Een stukje mbt Druijf uit een artikel op NHD
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Metalingus schreef: 04 jul 2021, 08:44 Een stukje mbt Druijf uit een artikel op NHD
[-o<
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Guy schreef: 04 jul 2021, 08:25 Misschien nog een idee om er zo 1 aan te maken? :P
Don't push it :mrgreen:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Net op KV Mechelen forum gelezen:
Zal bij ons worden, heeft spelers al bezocht vrijdag in hotel NL en wordt eerstdaags voorgesteld;)
Waarom ze hem moeten voorstellen is mij niet duidelijk, maar misschien dat die voetballers in België een heel kort geheugen hebben :mrgreen:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Huiberts snapt dat Druijf zijn zinnen op een vertrek heeft gezet. „We kennen zijn situatie. Zolang Myron (Boadu, red.) hier is, is het voor Ferdy lastig om een basisplaats te veroveren. Myron heeft ook afgelopen seizoen weer laten zien wat hij kan en er zit nog steeds rek in bij hem. En Ferdy is 23, hij moet spelen, of in elk geval perspectief op speeltijd hebben.”

Andere opties
Een vertrek van Druijf wil volgens Huiberts niet zeggen dat er een gat valt. Druijf was twee seizoenen geleden de vaste reservespits, maar inmiddels zijn er andere opties. Allereerst binnen de huidige selectie. „Albert Gudmundsson heeft laten zien dat hij ook in de spits kan spelen als er iets met Myron is”, zegt Huiberts. „En dan is er nog Jelle Duin, die er vorig seizoen bij gekomen is en het een aantal keren goed gedaan heeft. En vanuit de opleiding komt Yusuf Barasi eraan. Die heeft laten zien dat hij potentie heeft. We willen ook ruimte houden voor dat soort nieuwe jongens die eraan komen.”
Oftewel concurrentie doen we niet aan. Myron moet spelen. Duidelijk.
En dan vervolgens stellen dat je ruimte wilt houden voor ''nieuwe jongens als Duin en Barasi". Druijf is de Duin van 2 jaar terug, en heeft die eerlijke kans/ruimte nooit gehad. Enfin dat punt is hier vaak genoeg gemaakt.

Maar wat willen ze nu doen met Ferdy. Mijn inziens vertegenwoordigd hij wel een waarde van 3/4 miljoen. Ik gun hem en de supporters van Mechelen met alle liefde weer een verhuurbeurtje, en hij lijkt het daar erg naar zijn zin te hebben gehad. Maar verhuren tot zijn contract afloopt lijkt me niet echt een gunstig businessmodel voor AZ, en we zijn geen liefdadigheidsinstelling. Volgend jaar nog één jaar contract, krijg je er helemaal niks meer voor. Als je dan toch de handdoek gaat gooien, verkoop hem dan dit jaar gewoon voor 1 miljoen aan Mechelen met een doorverkoop % ofzo. Weer verhuren heeft toch niemand meer wat aan in deze.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 04 jul 2021, 10:19 Oftewel concurrentie doen we niet aan. Myron moet spelen. Duidelijk.
En dan vervolgens stellen dat je ruimte wilt houden voor ''nieuwe jongens als Duin en Barasi". Druijf is de Duin van 2 jaar terug, en heeft die eerlijke kans/ruimte nooit gehad. Enfin dat punt is hier vaak genoeg gemaakt.

Maar wat willen ze nu doen met Ferdy. Mijn inziens vertegenwoordigd hij wel een waarde van 3/4 miljoen. Ik gun hem en de supporters van Mechelen met alle liefde weer een verhuurbeurtje, en hij lijkt het daar erg naar zijn zin te hebben gehad. Maar verhuren tot zijn contract afloopt lijkt me niet echt een gunstig businessmodel voor AZ, en we zijn geen liefdadigheidsinstelling. Volgend jaar nog één jaar contract, krijg je er helemaal niks meer voor. Als je dan toch de handdoek gaat gooien, verkoop hem dan dit jaar gewoon voor 1 miljoen aan Mechelen met een doorverkoop % ofzo. Weer verhuren heeft toch niemand meer wat aan in deze.
Een iets hoger doorverkooppercentage lijkt mij voor alle partijen ook het beste.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als Sydney van Hooijdonk naar de Serie A kan, dan moet Druijf dat ook kunnen. Ik zou als ik AZ of zijn agent was eens zijn naam daar laten vallen.

In Alkmaar hoeft hij blijkbaar niet meer terug te komen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

multatuli schreef: 04 jul 2021, 09:59 Net op KV Mechelen forum gelezen:



Waarom ze hem moeten voorstellen is mij niet duidelijk, maar misschien dat die voetballers in België een heel kort geheugen hebben :mrgreen:
Officieel op de site bedoeld hij als “nieuwe” speler. ;)
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 04 jul 2021, 10:19 Oftewel concurrentie doen we niet aan. Myron moet spelen. Duidelijk.
Die plaat blijft maar hangen he :gaap: :gaap:
Vandaar dat oa Aboukhlal in de spits mocht spelen, AZ bezig is met Pavlidis etc

Laten we eerst maar eens kijken hoe AZ door deze voorbereiding en transferperiode komt, voordat we deze vooroordelen en meningen eindeloos blijven herhalen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Guy schreef: 04 jul 2021, 10:44 Officieel op de site bedoeld hij als “nieuwe” speler. ;)
Dat Belgisch blijft verwarrend :lol:

Maar jij bent nu vast wel blij nu het erop begint te lijken dat hij definitief een overstap naar jullie maakt?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ-073 schreef: 04 jul 2021, 10:44 Die plaat blijft maar hangen he :gaap: :gaap:
Vandaar dat oa Aboukhlal in de spits mocht spelen, AZ bezig is met Pavlidis etc

Laten we eerst maar eens kijken hoe AZ door deze voorbereiding en transferperiode komt, voordat we deze vooroordelen en meningen eindeloos blijven herhalen
Toemaar Aboukhlal mocht in de spits spelen in een oefenwedstrijd waar iedereen één helft speelt. Druijf heeft nog nooit een basisplek gehad, en Pavlidis gaat die ook niet krijgen in de spits. :gaap: :gaap:
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

multatuli schreef: 04 jul 2021, 10:46 Dat Belgisch blijft verwarrend :lol:

Maar jij bent nu vast wel blij nu het erop begint te lijken dat hij definitief een overstap naar jullie maakt?
Ik zal pas gerust zijn als het officieel op de site staat. ;)
Gesloten