Ferdy Druijf (2025, verhuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Kilkenny schreef: 14 sep 2021, 12:41 Tjemig, 7 - 2 voor een al niet fantastisch draaiend Anderlecht. Logisch dat het hier zo stil is. En 20 minuten mogen invallen bij 4-1 achter is ook geen vetpot. Jammer.
Die we de 1ste helft wel helemaal zoek spelen, maar het na rust inderdaad schandalig weggegeven.
Verder moet ik zeggen dat het redelijk triestig is hoe supporters hier over hun eigen speler en nota bene eigen jeugdproduct spreken.
Op dit moment is Ferdy duidelijk niet gelukkig met zijn rol als bankzitter, maar wees maar zeker dat hij zijn plaats nog wel zal terugkrijgen want hij is gewoon de betere van Cuypers en jullie onderschatten hem echt. Verder ga ik er hier geen woorden meer aan vuil maken, want in die negativiteit en het afbreken van een speler wil ik niet meegaan.
Van mij mag hier dus ook gerust een slotje op zoals sommigen suggereren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Guy schreef: 27 sep 2021, 06:37 Die we de 1ste helft wel helemaal zoek spelen, maar het na rust inderdaad schandalig weggegeven.
Verder moet ik zeggen dat het redelijk triestig is hoe supporters hier over hun eigen speler en nota bene eigen jeugdproduct spreken.
Op dit moment is Ferdy duidelijk niet gelukkig met zijn rol als bankzitter, maar wees maar zeker dat hij zijn plaats nog wel zal terugkrijgen want hij is gewoon de betere van Cuypers en jullie onderschatten hem echt. Verder ga ik er hier geen woorden meer aan vuil maken, want in die negativiteit en het afbreken van een speler wil ik niet meegaan.
Van mij mag hier dus ook gerust een slotje op zoals sommigen suggereren.
Van mij mag hij terugkomen als hij daar toch ook hoofdzakelijk op de bank zit. Liever hier op de bank en bij invalbeurten in Europa weer een belangrijke rol spelen. Nogmaals, jammer dat hij het nu met invalbeurten moet doen, hij is gebaat bij speeltijd.
_________________
"I don't know that!"
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Ferdy gisteren bij de rust ingevallen en op het einde van de match door een schandalige overtreding van het veld getrapt. Niet te begrijpen dat die speler eerst geel kreeg en pas na ingrijpen van de VAR pas rood, want iedereen in het stadion had gezien dat dat rood was.
Hopelijk is hij niet te ernstig geblesseerd.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Guy schreef: 07 nov 2021, 06:40 Ferdy gisteren bij de rust ingevallen en op het einde van de match door een schandalige overtreding van het veld getrapt. Niet te begrijpen dat die speler eerst geel kreeg en pas na ingrijpen van de VAR pas rood, want iedereen in het stadion had gezien dat dat rood was.
Hopelijk is hij niet te ernstig geblesseerd.
En het ging al niet zo lekker, want zijn laatste goal was van 25 juli
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Bij het artikel een foto van de overtreding, maar ik weet niet of jullie dit ook in Nederland kunnen bekijken.
https://www.gva.be/cnt/dmf20211106_97294225
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Die kunnen we bekijken.

Wat een debiele overtreding.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Guy schreef: 07 nov 2021, 07:31 Bij het artikel een foto van de overtreding, maar ik weet niet of jullie dit ook in Nederland kunnen bekijken.
https://www.gva.be/cnt/dmf20211106_97294225
Walgelijke overtreding. Dergelijke spelers zouden een lange schorsing moeten krijgen. Gelukkig schijnt de blessure van Ferdy mee te vallen, in ieder geval geen breuken:
https://www.hln.be/dossier-jupiler-pro- ... ~a0912be3/
De Nederlander trok naar het ziekenhuis, waar geen breuken werden vastgesteld. Ook de ligamenten van Druijf zijn niet geraakt. Hij zal het in principe een week rustig aan moeten doen. KV Mechelen-coach Vrancken vond het onbegrijpelijk dat ref Boterberg niet meteen rood gaf. “Bauer trapte letterlijk een speler van het veld. Niet alleen hij en STVV werden uiteindelijk gestraft, maar wij zelfs nog harder. Het is jammer dat ook wij nog tien minuten met een man minder verder moesten. Met elf hadden we nog iets kunnen forceren.” Ook STVV-coach Bernd Hollerbach ging in op het voorval. “Ik hoop dat Druijf er niet te erg aan toe is. Het was een domme tackle. Ik heb mij al geëxcuseerd bij Mechelen.”
In ieder geval wel nette reactie van de coach van de tegenstander.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

En dan die overtreder nog protesteren bij zijn rode kaart ook. Opsluiten!
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Ferdy heeft er een scheurtje in de enkel aan overgehouden, en zal een week of 6 out zijn.
De dader heeft 3 speeldagen gekregen waarvan 1 voorwaardelijk. Hij en STVV vonden dat hij te zwaar gestraft was, en zijn in beroep gegaan. Ze hebben dat beroep verloren, en daardoor is hij nu 4 speeldag geschorst. De speler is hier niet over te spreken, en uit hierover uitgebreid zijn ongenoegen op Instagram. Ook verderop in de reacties.
https://www.instagram.com/p/CWMCS8htH15 ... =copy_link
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Woensdag heeft Ferdy na die horrortackle zijn rentree gemaakt met een invalbeurt, en vandaag starte hij in de basis. De verlossende 1-0 kwam van zijn hoofd in een enorm slechte wedstrijd van ons. Enkel onze doelman was top. Na dat doelpunt liep het wat beter en wonnen we met 2-0. Ferdy na 78 minuten vervangen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Guy schreef: 27 dec 2021, 19:38 Woensdag heeft Ferdy na die horrortackle zijn rentree gemaakt met een invalbeurt, en vandaag starte hij in de basis. De verlossende 1-0 kwam van zijn hoofd in een enorm slechte wedstrijd van ons. Enkel onze doelman was top. Na dat doelpunt liep het wat beter en wonnen we met 2-0. Ferdy na 78 minuten vervangen.
Dank voor de leuke update.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Guy schreef: 27 dec 2021, 19:38 Woensdag heeft Ferdy na die horrortackle zijn rentree gemaakt met een invalbeurt, en vandaag starte hij in de basis. De verlossende 1-0 kwam van zijn hoofd in een enorm slechte wedstrijd van ons. Enkel onze doelman was top. Na dat doelpunt liep het wat beter en wonnen we met 2-0. Ferdy na 78 minuten vervangen.
Hoe goed is Storm tegenwoordig en wat zou zijn transferwaarde zijn?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

kuifje schreef: 28 dec 2021, 12:16 Hoe goed is Storm tegenwoordig en wat zou zijn transferwaarde zijn?
Die is aan een goed seizoen bezig, maar niet te koop. :P
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Voor de liefhebbers en het goede doel: https://www.matchwornshirt.com/shirt/23151
Guy
Supporter
Berichten: 223
Lid geworden op: 14 jan 2021, 17:12

Jammer, maar ik denk dat het ook niet meer zo boterde met de coach. Die was in onze laatste match toch duidelijk een paar keer aan het vloeken op hem, en heeft de pech dat de transfer van Cuypers een schot in de roos bleek te zijn.
https://www.hln.be/voetbal/transfer-tal ... ~ad1ee88e/
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Vraag mij echt af of Pavlidis beter is dan Druijf?! Waarin dan? Technischer misschien? Balaanname van de Griek is niet best. Is niet sneller of betere afmaker?! Zie die invalbeurt tegen Partizan ook nog voor me. Jongen kan ook goals maken.....
Praat geen Poep, doos.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Verhuurperiode stop gezet. Hij keert terug naar AZ lees ik net.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Witzer schreef: 29 jan 2022, 10:57 Vraag mij echt af of Pavlidis beter is dan Druijf?! Waarin dan? Technischer misschien? Balaanname van de Griek is niet best. Is niet sneller of betere afmaker?! Zie die invalbeurt tegen Partizan ook nog voor me. Jongen kan ook goals maken.....
Puur het sentiment speelt een te grote rol rondom Druijf. Druijf is geen basis materiaal en is leuk als stormram niet meer dan dat. Gewoon verhuren/verkopen en anders als 3e optie op de bank als er een stormram gevraagd wordt. Maar denken dat Druijf basismateriaal is, is lachwekkend.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Ik hoop dat hij verhuurd wordt aan NEC. Toen hij daar in de KKD speelde was het echt een perfecte match. NEC speelt nu eredivisie en spelen soms zonder echte spits.

Na het halfjaartje heeft hij er hopelijk een paar ingeschopt en wordt die voor een leuk bedrag verkocht.
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

Guy schreef: 29 jan 2022, 10:02 Jammer, maar ik denk dat het ook niet meer zo boterde met de coach. Die was in onze laatste match toch duidelijk een paar keer aan het vloeken op hem, en heeft de pech dat de transfer van Cuypers een schot in de roos bleek te zijn.
https://www.hln.be/voetbal/transfer-tal ... ~ad1ee88e/
Welcome back Ferdy.

En Guy- bedankt voor alle updates over Ferdy, altijd een plezier om te lezen en leuke manier om Ferdy te volgen.
Gesloten