Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 08 okt 2021, 11:43 Ook als hij op dat moment de sterren van de hemel speelt?
Ja. Dit seizoen wel in mijn optiek. Al had je me dit vorig seizoen gevraagd (of het seizoen daarvoor) was het antwoord nee geweest.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zijn statistieken zijn gewoon dramatisch, ook bij de nationale ploeg. Bijna meer gele kaarten dan doelpunten met dat verongelijkte gezicht. Termen als ‘potentie’ en ‘talent’ betekenen niks. Na 3/4 jaar aanmodderen is de conclusie gewoon dat hij te zwak is voor AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 10 okt 2021, 07:48Na 3/4 jaar aanmodderen is de conclusie gewoon dat hij te zwak is voor AZ.
Had PSV het toch goed gezien met Aboukhlal en hem.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AlkmaarForever schreef: 10 okt 2021, 08:44 Had PSV het toch goed gezien met Aboukhlal en hem.
Dat is wel zeker. Alleen zat Jansen toen zelf bij PSV en die vond het blijkbaar jammer. De gek.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 10 okt 2021, 13:47Jansen de gek.
Amen. :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 07 okt 2021, 13:32 Dat kan ik mij wel voorstellen want Slot was helemaal een autist wat dat betreft. Die kende maar 11 namen en de rest kwam pas in beeld als er een blessure of schorsing was.
Dramatische trainer inderdaad. :roll:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

multatuli schreef: 03 okt 2021, 22:32 Ik heb al meerdere keren statistieken gepost dat balverlies Gudmundsson en De Wit gelijk is aan elkaar....
Armoede troef op 10 :(
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 12 okt 2021, 08:14 Dramatische trainer inderdaad. :roll:
Voor jonge talenten is Slot inderdaad een dramatische trainer.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wat is het hier stil na zijn uitmuntende assist op de 1-0, geniale bijna assist op Karlson, en zijn beheerste penalty.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

dirkjan schreef: 20 okt 2021, 04:49 Wat is het hier stil na zijn uitmuntende assist op de 1-0, geniale bijna assist op Karlson, en zijn beheerste penalty.
Ik ben blij dat het in ieder geval nog iemand opgevallen is :)
Maar voor Gudmundsson was dit gewoon "another day at the office"
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 20 okt 2021, 04:49 Wat is het hier stil na zijn uitmuntende assist op de 1-0, geniale bijna assist op Karlson, en zijn beheerste penalty.
Speelde prima inderdaad. Assist was natuurlijk niet uitmuntend maar wel de juiste keuze en niet egoïstisch. Hopelijk kan hij groeien op rechtsbuiten zodat we niet aan hoeven te modderen met Aboukhlal en Evjen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Zeer positief is zijn groei over de jaren. Dat zegt veel. Heb mijn hoop op Evjen daarom ook opgegeven gezien bij hem geen progressie te zien is. Aboukhlal heeft te weinig basistechniek en mist overzicht. Alleen is Gudmundsson geen rechtsbuiten. Staat ie ook nooit. Kruipt constant naar zijn gewenste plek achter de spits. AZ voetbalt zo met twee spitsen. Van rechts komt nauwelijks gevaar. Yuki durft niet omdat de ruimte achter hem dan open ligt. De rechterflank zou beter ingevuld moeten worden lijkt mij.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Was niet best gister, maar was daar niet de enige in.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

dirkjan schreef: 22 okt 2021, 05:08 Was niet best gister, maar was daar niet de enige in.
Speelt laatste weken echt als een natte krant. Heel apart, toen AZ vreselijk speelde vond ik hem echt dé uitblinker, maar laatste weken is het echt heel slordig. Veel balverlies en gewoon slechte passes.

Ook ben ik het er mee eens dat de rechterkant niet gevaarlijk genoeg is en ik zie ook geen goede wisselwerking met Yuki die Stengs-Svensson wel hadden
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 22 okt 2021, 15:31 Speelt laatste weken echt als een natte krant. Heel apart, toen AZ vreselijk speelde vond ik hem echt dé uitblinker, maar laatste weken is het echt heel slordig. Veel balverlies en gewoon slechte passes.

Ook ben ik het er mee eens dat de rechterkant niet gevaarlijk genoeg is en ik zie ook geen goede wisselwerking met Yuki die Stengs-Svensson wel hadden
Hij was tegen Utrecht toch gewoon erg goed? En ook gister zet hij Pavlidis weer vrij voor de keeper met een uitstekende steekpass, en geeft hij een puike crossbal waaruit vervolgens de winnende goal valt. Tweede helft zakte vrijwel iedereen aardig weg. Hij maakt desondanks wel een hoop (vuile) meters. De 2/3 potjes daarvoor vond ik hem ook slecht.

Dat zn wisselwerking met Yuki niet zo goed loopt is wat mij betreft niet zo raar, want hij speelt ook geen rechtsbuiten. Wel eens dat die bezetting op rechts beter moet, maar dat is sowieso niet waar de kwaliteiten van hem liggen vind ik.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 22 okt 2021, 17:31 Hij was tegen Utrecht toch gewoon erg goed? En ook gister zet hij Pavlidis weer vrij voor de keeper met een uitstekende steekpass, en geeft hij een puike crossbal waaruit vervolgens de winnende goal valt. Tweede helft zakte vrijwel iedereen aardig weg. Hij maakt desondanks wel een hoop (vuile) meters. De 2/3 potjes daarvoor vond ik hem ook slecht.

Dat zn wisselwerking met Yuki niet zo goed loopt is wat mij betreft niet zo raar, want hij speelt ook geen rechtsbuiten. Wel eens dat die bezetting op rechts beter moet, maar dat is sowieso niet waar de kwaliteiten van hem liggen vind ik.
Ik heb de wedstrijd van Utrecht inderdaad niet gezien door het tijdstip, dus sorry daarvoor!
Maar betreft de andere wedstrijden vind ik hem toch soms slordig. Gisteren hoopte ik dat hij het zou laten zien op de nummer 10 positie. Maar het was veelal slordig en net niet. Is heel jammer want het niveau van de tegenstander was erg laag
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Het is toch allemaal niet zo moeilijk: Gudmundsson kan prima voetballen alleen is het te vaak te wisselvallig. Dan weer heel goed, om de volgende wedstrijd constant balverlies te lijden. Ik denk dat hij vanaf rechts prima kan renderen, als hij in ieder geval de mogelijkheid blijft krijgen dat hij een beetje mag zwerven. Dat valt of staat dan ook met de mensen achter hem. Ik zou dan ook graag eens de wisselwerking met WItry wat vaker achter elkaar willen zien. Met Yuki lijkt die chemie immers niet altijd even aanwezig.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

De man van een 4 of een 8. Bijna nooit een middenweg.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze jankmuil begin ik inmiddels ook goed zat te raken. Weer geen rendement en weer een gele kaart met zijn grote bek. Totaal ongeschikt voor dit niveau.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 24 okt 2021, 19:57 Deze jankmuil begin ik inmiddels ook goed zat te raken. Weer geen rendement en weer een gele kaart met zijn grote bek. Totaal ongeschikt voor dit niveau.
Ja laten we onze beste voetballer even weg doen. Klinkt logisch, de enige speler van de voorste 4 die nog regelmatig thuis geeft. Eigenlijk eerder te goed om met zulke prutsers om zich geen te voetballen.
Gesloten