Albert Guðmundsson (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

salmonyappi schreef: 01 mar 2021, 10:34 Volgens Advocaat kwam dat door de mokerslag van de 2-2; “de koppies gingen hangen en dan ben je overal te laat”. Dus niet conditioneel maar mentaal.
Advocaat zal niet roepen dat hij ook conditioneel is afgetroefd. Dat is zijn verantwoordelijkheid.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 01 mar 2021, 13:20 Ik vrees dat hij niet zal willen verlengen. Dat is ook een gevolg van spelers te weinig kansen/speeltijd geven, dat ze geen positief gevoel overhouden aan hun tijd bij AZ. o.a. Druijf en Evjen hadden dat ook.
Nu krijgt hij wel genoeg speeltijd, dus waarom zou hij niet willen verlengen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 01 mar 2021, 18:12 Nu krijgt hij wel genoeg speeltijd, dus waarom zou hij niet willen verlengen?
Als je bijvoorbeeld 4 jaar bij een club zit en daarvan heb je 2,5 jaar een slechte ervaring en een half jaar een positieve ervaring, dan kan die negatieve toch overheersen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het ook heel gezellig heeft met Karlsson en daarom lager wil blijven. Veel zal wel afhangen wat Jansen komende maanden met hem gaat doen, want als hij weer op de bank belandt zal hij zeker weg willen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 01 mar 2021, 18:32 Als je bijvoorbeeld 4 jaar bij een club zit en daarvan heb je 2,5 jaar een slechte ervaring en een half jaar een positieve ervaring, dan kan die negatieve toch overheersen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het ook heel gezellig heeft met Karlsson en daarom lager wil blijven. Veel zal wel afhangen wat Jansen komende maanden met hem gaat doen, want als hij weer op de bank belandt zal hij zeker weg willen.
Dat wordt spannend en belangrijk voor ‘m. Hij heeft het deels zelf in de hand door keihard te werken en goed (liefst nog beter) te blijven spelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Echt heel belangrijk voor ons aanvalsspel, kan in zijn aanname wegdraaien. Valt natuurlijk genoeg op aan te merken, maar hij brengt ons voetballend zoveel. Het zou mij niet verbazen als hij niet zou verlengen, door blessures en keuzes van de trainers gewoon te weinig speeltijd gekregen. Helaas, want het is echt gewoon een prima voetballer.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sir Robbert schreef: 14 mar 2021, 20:24 Echt heel belangrijk voor ons aanvalsspel, kan in zijn aanname wegdraaien. Valt natuurlijk genoeg op aan te merken, maar hij brengt ons voetballend zoveel. Het zou mij niet verbazen als hij niet zou verlengen, door blessures en keuzes van de trainers gewoon te weinig speeltijd gekregen. Helaas, want het is echt gewoon een prima voetballer.
Ik heb het idee dat hij het wel goed kan vinden met Karlsson, zelfde soort mannetjes. Zullen samen vast roddelen over hoe zij altijd de pineut zijn, en die andere 2 de lievelingetjes zijn. Met Evjen en misschien nog wat andere scandinavische aankopen zou de sfeer bij hem wel kunnen omslaan misschien? Ook afhankelijk wat de (nieuwe) trainer met hem van plan in. Alleen als je hem basisspeler zou maken op 10 of 9, betekend dat dat de Wit of Boadu (of zou iemand hem echt gaan kopen) de pineut is.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

SimonPoulsen schreef: 14 mar 2021, 20:39 Ik heb het idee dat hij het wel goed kan vinden met Karlsson, zelfde soort mannetjes. Zullen samen vast roddelen over hoe zij altijd de pineut zijn, en die andere 2 de lievelingetjes zijn. Met Evjen en misschien nog wat andere scandinavische aankopen zou de sfeer bij hem wel kunnen omslaan misschien? Ook afhankelijk wat de (nieuwe) trainer met hem van plan in. Alleen als je hem basisspeler zou maken op 10 of 9, betekend dat dat de Wit of Boadu (of zou iemand hem echt gaan kopen) de pineut is.
Dat is een keuze die de trainer maakt, cliché ik weet het. Boadu was gewoon niet in vorm, maar die speelt de laatste weken weer een stuk beter. Als je dan moet kiezen tussen Gudmundsson of de Wit, dat zijn gewoon 2 extremen in het type voetbal. Als toeschouwer, supporter, dan gaat mijn persoonlijke voorkeur altijd uit naar een speler als Gudmundsson. Maar, sommige zien dan weer liever een "harde werker". Wel kunnen we denk ik allemaal concluderen dat Stengs en Boadu ook weleens gewisseld mogen worden, Karlsson komt dan nog rechtstreeks uit een lopende competitie, maar ik kan mij de frustratie van met name Gudmundsson goed voorstellen, bij standaard wissels tussen de 60-65ste minuut.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Speelde tegen Willem II een puike pot en heeft behoorlijk wat meters afgelegd.
Dit is een speler waar ik me in heb vergist want was destijds echt een stoorzender, maar is echt een heel andere speler geworden.
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

Is Max bezig zijn contract te verlengen?
Everton: Pride of Merseyside
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

“Geweldige speler” dixit Jansen. Eindelijk een trainer die het echt ziet in Albert, en dat werpt zijn vruchten af.
I did not choose myself, I was chosen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 03 apr 2021, 20:12 Speelde tegen Willem II een puike pot en heeft behoorlijk wat meters afgelegd.
Dit is een speler waar ik me in heb vergist want was destijds echt een stoorzender, maar is echt een heel andere speler geworden.
Ook toen kreeg hij bijna alleen een paar kansen als rechtsbuiten, wat niet zijn positie is. Eigenlijk zat hij toen in de positie waar Evjen nu in zit.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Albert man of the match. Heeft heel veel kilometers afgelegd, was steeds aanspeelbaar, denkt altijd naar voren en was bij alle 3 de doelpunten betrokken.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

multatuli schreef: 03 apr 2021, 21:28 Albert man of the match. Heeft heel veel kilometers afgelegd, was steeds aanspeelbaar, denkt altijd naar voren en was bij alle 3 de doelpunten betrokken.
Maar nog steeds niet op de plek van Boadu. Stengs Maar lekker laten banken( bij meisje de boer)
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

bk wcm schreef: 03 apr 2021, 21:31 Maar nog steeds niet op de plek van Boadu. Stengs Maar lekker laten banken( bij meisje de boer)
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren AZ kennende.
Maar buiten dat was Gumundsson vandaag samen met Karlsson een soort kameleon in een vrije rol. Daar rendeert hij het beste, tussen de linies en niet als buitenspeler. Overigens respect voor zijn inzet vandaag, hij wordt altijd maar weggezet als luie flegmatieke diva hier.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Geweldige speler voor AZ =D>
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 03 apr 2021, 22:10 Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren AZ kennende.
Maar buiten dat was Gumundsson vandaag samen met Karlsson een soort kameleon in een vrije rol. Daar rendeert hij het beste, tussen de linies en niet als buitenspeler. Overigens respect voor zijn inzet vandaag, hij wordt altijd maar weggezet als luie flegmatieke diva hier.
Dat was hij ook. Maar het gemiep is verdwenen en hij is echt gaan bikkelen. Het duurde even, maar is nu een hele waardevolle speler. Prima.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Nog een speler waarvan de kans groot is dat het zijn laatste seizoen in Alkmaar is.
Contract loopt nog een jaar (geen optie als ik het goed begrepen heb). Vraag is of hij wil verlengen, neem aan dat Pascal en Max hem graag willen houden
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Toch jammer dat Gudmundsson zo faalt in de afwerking alhoewel daar al onze 10's last van hebben.. Had toch weer twee flinke , zeg maar gerust grote kansen (waarvan hij er een had moeten afleggen op Boadu) in de eerste helft, waardoor deze wedstrijd heel anders had kunnen verlopen als die benut waren. Dat was dan ook het grote verschil met ajax waar Klaassen ze vaak wel benut. Ik blijf zeggen dat we toen de wedstrijd uit handen gaven.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 25 apr 2021, 17:20 Toch jammer dat Gudmundsson zo faalt in de afwerking alhoewel daar al onze 10's last van hebben.. Had toch weer twee flinke , zeg maar gerust grote kansen (waarvan hij er een had moeten afleggen op Boadu) in de eerste helft, waardoor deze wedstrijd heel anders had kunnen verlopen als die benut waren. Dat was dan ook het grote verschil met ajax waar Klaassen ze vaak wel benut. Ik blijf zeggen dat we toen de wedstrijd uit handen gaven.
Hij speelde zeker niet slecht vandaag. Maar afronden blijft een probleem. Gek want in zijn jeugdjaren had ie dat helemaal niet.

Je bedoelt dat ie die kans voor de rust miste en de bal op Boadu had moeten afleggen? Ik vind dat Boadu eigenlijk zelf de kans verklote door veel te snel door te lopen. Wanneer hij in had gehouden had ie volledig vrijstaand naast Gudmundsson aangespeeld kunnen worden. De verdediger liep door naar de goal en Stekelenburg was uitgelopen naar Gudmundsson. Nu liep Boadu zo diep dat die verdediger min of meer in de passlijn liep.

Na rust had ie eerst op een voorzet van rechts de bal rustig in de verre hoek kunnen tikken als ie wat meer gedraaid met zijn linkerbeen de bal had gekaatst. Nu probeerde hij met rechts en raakte ie de bal volledig verkeerd.

Daarna nog een grote kans uit de snelle corner van Karlsson. Schiet ie 'm voorlangs. Geen geplaatste bal en geen voorzet op de inkomende Boadu.

Ik tel 3 100% kansen, waarvan ik de eerste gemiste zeker ook Boadu aanreken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij is onderaan de streep gewoon lang niet goed genoeg. Een 10 die sterk aan de bal is maar zelden scoort en ook bijna geen assists geeft. Volgens mij kan Evjen dat veel beter.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten