Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Maar wie heeft Wijndal wijsgemaakt dat hij liggend meer kans heeft om zijn kopduels te winnen? Is dat het gevolg van "We play differently?" Zo ja dan daar snel mee stoppen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

differentcook schreef: 11 mei 2022, 20:40 Ik hoop dat AZ supporters nog enige klasse hebben. Die jongen heeft zowat zijn hele jeugd bij AZ gespeeld, vorig jaar doorgegaan, trots op zijn aanvoerderschap, altijd postief over de club en heeft nog bijgetekend voor een hogere transfersom voor de club. Hoe kun je de spelers nu nog met hart voor deze club en haar platte aanhang laten spelen?
Uiteraard verdient Wijndal respect. Geweldige gast geweest voor AZ.

Maar dit seizoen vind ik hem aanvoerder onwaardig. Heeft teveel lankmoedig verdedigt en teveel gelachen als er juist iets anders mag worden verwacht. Supporters zijn zeer teleurgesteld en die roepen wat. Moet je als speler boven gaan staan en niet doen met je vingertje dat zij niks mogen roepen. Niet slim van Owen, want nu krijgt ie nog meer over zich heen als het tegen zit. Zeker als de geruchten van zijn vertrek naar ajax sterker worden.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

ForzAZ schreef: 11 mei 2022, 20:57 Uiteraard verdient Wijndal respect. Geweldige gast geweest voor AZ.

Maar dit seizoen vind ik hem aanvoerder onwaardig. Heeft teveel lankmoedig verdedigt en teveel gelachen als er juist iets anders mag worden verwacht. Supporters zijn zeer teleurgesteld en die roepen wat. Moet je als speler boven gaan staan en niet doen met je vingertje dat zij niks mogen roepen. Niet slim van Owen, want nu krijgt ie nog meer over zich heen als het tegen zit. Zeker als de geruchten van zijn vertrek naar ajax sterker worden.
Wijndal verdient veel meer respect dan hij vandaag kreeg van (een deel van) het uitvak. Nee, ik vind hem niet geschikt als aanvoerder. Onderstaand bericht is wel echt om te janken:
044B936A-F770-4E23-967A-5F9344907BDA.jpeg
044B936A-F770-4E23-967A-5F9344907BDA.jpeg (294.92 KiB) 1336 keer bekeken
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ fanatic 4-life schreef: 11 mei 2022, 21:38 Wijndal verdient veel meer respect dan hij vandaag kreeg van (een deel van) het uitvak. Nee, ik vind hem niet geschikt als aanvoerder. Onderstaand bericht is wel echt om te janken:

044B936A-F770-4E23-967A-5F9344907BDA.jpeg
Eens. Echt om te janken dat niveau.
Owen verdient een goed afscheid. Heeft gewoon bij AZ verlengd om ons wat te gunnen.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

ForzAZ schreef: 11 mei 2022, 20:37 Na de wedstrijd maakte ie flink ruzie met een aantal supporters van ons. Wees met zijn vingertje dat zij hun mond moesten houden en werd daarna door ploeggenoten weggehaald. Liep geschokt over het veld.
Oh hoorde jij ook bij dat groepje tokkies wat stond te schelden als een stel idioten? Terecht dat Wijndal zegt dat je je muil moet houden [-X
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik ga het gedrag van de supporters niet goedpraten, wat ik wel kwijt wil is dat Wijndal wederom precies bewijst waar dat gat in de topsportmentaliteit van AZ zit. Als je als aanvoerder van AZ anno 2022 uitspreekt dat je naar de neuzen wilt, dan moet je ook mans genoeg zijn om dat te confronteren.

Wees als Sem Steijn en presteer en laat je criticasters dan maar eens goed zien wat je kan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Oh daarom was Wijndal zo boos, ik kon dat in het stadion moeilijk zien. Maar Wijndal was echt heel erg pissed off.

Wat een achterlijke mongolen zeg, Wijndal heeft juist verlengd zodat AZ wat aan hem kan verdienen. Zal me eerlijk gezegd een zorg zijn als hij naar ajax gaat. Zeuren/klagen over de prestaties prima, maar zon persoonlijke aanval is echt walgelijk.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 11 mei 2022, 22:01 Ik ga het gedrag van de supporters niet goedpraten, wat ik wel kwijt wil is dat Wijndal wederom precies bewijst waar dat gat in de topsportmentaliteit van AZ zit. Als je als aanvoerder van AZ anno 2022 uitspreekt dat je naar de neuzen wilt, dan moet je ook mans genoeg zijn om dat te confronteren.

Wees als Sem Steijn en presteer en laat je criticasters dan maar eens goed zien wat je kan.
Wanneer heeft hij dat uitgesproken dan?

Mocht hij dat wel gedaan hebben, je kan hem dat moeilijk verwijten toch? Sportief en financieel gezien gewoon een flinke stap vooruit. Voor ons niet leuk, maar wel realiteit.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Geen idee wat er geroepen is zat niet in het uitvak. Wel zag het er erg matig uit (op TV), na wanprestatie #34. Echt, na elke ondermaatse prestatie krijgen de spelers een hart onder de riem, dat gaat bij andere clubs wel anders. Als er een keer gefloten wordt, lekker accepteren, denk ik dan. Als Wijndal hier al zenuwachtig van wordt, van het milde Alkmaarse publiek, kan hij Amsterdam beter overslaan.

"We love you AZ, we do..."
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Sir Robbert schreef: 11 mei 2022, 23:10 Geen idee wat er geroepen is zat niet in het uitvak. Wel zag het er erg matig uit (op TV), na wanprestatie #34. Echt, na elke ondermaatse prestatie krijgen de spelers een hart onder de riem, dat gaat bij andere clubs wel anders. Als er een keer gefloten wordt, lekker accepteren, denk ik dan. Als Wijndal hier al zenuwachtig van wordt, van het milde Alkmaarse publiek, kan hij Amsterdam beter overslaan.

"We love you AZ, we do..."
Misschien gaat het Wijndal wel veel meer aan wat het Alkmaarse publiek vindt, omdat hij een jongen van de club is al jaren. Dat kan ik me goed voorstellen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Natuurlijk verdient hij het respect voor al die jaren. Dat staat buiten kijf. Degene die zulke teksten durft te schrijven moeten ze opsporen, afrossen en een levenslang stadionverbod geven.

Aan de andere was dit ook wel te verwachten. Het is een waardeloze aanvoerder met dat laconieke gelach voor de camera’s, die cruciale verdedigende blunders en dat openlijke geflirt met ajax.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Shota-Arveladze schreef: 11 mei 2022, 21:49 Oh hoorde jij ook bij dat groepje tokkies wat stond te schelden als een stel idioten? Terecht dat Wijndal zegt dat je je muil moet houden [-X
Hou je grote muil simpele ziel!

IK zat thuis aandachtig naar de wedstrijd en de afloop te kijken en zag wat er gebeurde. Dat beschrijf ik. Dat jij daar zulke conclusies uit trek is erg simpel! [-X
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZ fanatic 4-life schreef: 11 mei 2022, 21:38 Wijndal verdient veel meer respect dan hij vandaag kreeg van (een deel van) het uitvak. Nee, ik vind hem niet geschikt als aanvoerder. Onderstaand bericht is wel echt om te janken:

044B936A-F770-4E23-967A-5F9344907BDA.jpeg
=D> nieuw dieptepunt.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Langedijk schreef: 12 mei 2022, 05:47 Natuurlijk verdient hij het respect voor al die jaren. Dat staat buiten kijf. Degene die zulke teksten durft te schrijven moeten ze opsporen, afrossen en een levenslang stadionverbod geven.

Aan de andere was dit ook wel te verwachten. Het is een waardeloze aanvoerder met dat laconieke gelach voor de camera’s, die cruciale verdedigende blunders en dat openlijke geflirt met ajax.
Helemaal mee eens. Was ook compleet onnodig om daar ruzie te gaan staan maken. Berichten zoals van de benside insta (vergeten account te switchen?) slaan nergens op. Maar om als captain denigrerend naar het uit-vak toe te gaan, die op een woensdagavond naar Utrecht zijn gekomen voor een zeer waardeloos resultaat, is ook niet sterk.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

ForzAZ schreef: 12 mei 2022, 06:18 Hou je grote muil simpele ziel!

IK zat thuis aandachtig naar de wedstrijd en de afloop te kijken en zag wat er gebeurde. Dat beschrijf ik. Dat jij daar zulke conclusies uit trek is erg simpel! [-X
Misschien moet je geen stomzinnige conclusies trekken als je toch alleen maar thuis tv kijkt. Ik zat in het uitvak, en die achterlijke idioten scholden met de meest vreselijke dingen. AZfan-onwaardig die snuivende mafkezen. Wijndal heeft groot gelijk dat hij zijn bek opentrekt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Shota-Arveladze schreef: 12 mei 2022, 08:32 Misschien moet je geen stomzinnige conclusies trekken als je toch alleen maar thuis tv kijkt. Ik zat in het uitvak, en die achterlijke idioten scholden met de meest vreselijke dingen. AZfan-onwaardig die snuivende mafkezen. Wijndal heeft groot gelijk dat hij zijn bek opentrekt.
Ben het met je eens, alleen had hij beter die discussie gewoon niet aan moeten gaan. Schept alleen maar kwaad bloed en met dat publiek valt er toch niks te winnen.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 12 mei 2022, 08:32 Misschien moet je geen stomzinnige conclusies trekken als je toch alleen maar thuis tv kijkt. Ik zat in het uitvak, en die achterlijke idioten scholden met de meest vreselijke dingen. AZfan-onwaardig die snuivende mafkezen. Wijndal heeft groot gelijk dat hij zijn bek opentrekt.
=D> =D> =D>
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Shota-Arveladze schreef: 12 mei 2022, 08:32 Misschien moet je geen stomzinnige conclusies trekken als je toch alleen maar thuis tv kijkt. Ik zat in het uitvak, en die achterlijke idioten scholden met de meest vreselijke dingen. AZfan-onwaardig die snuivende mafkezen. Wijndal heeft groot gelijk dat hij zijn bek opentrekt.
Dat dacht ik al ja. Op alle vlakken pure ellende dit seizoen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Shota-Arveladze schreef: 12 mei 2022, 08:32 Misschien moet je geen stomzinnige conclusies trekken als je toch alleen maar thuis tv kijkt. Ik zat in het uitvak, en die achterlijke idioten scholden met de meest vreselijke dingen. AZfan-onwaardig die snuivende mafkezen. Wijndal heeft groot gelijk dat hij zijn bek opentrekt.
Misschien moet je eerst eens begrijpen wat ik in mijn eerste zin schrijf voor je een stompzinnige opmerking maakt.

Mijn eerste zin: Uiteraard verdient Wijndal respect. Geweldige gast geweest voor AZ.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 915
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

ForzAZ schreef: 12 mei 2022, 09:23 Misschien moet je eerst eens begrijpen wat ik in mijn eerste zin schrijf voor je een stompzinnige opmerking maakt.

Mijn eerste zin: Uiteraard verdient Wijndal respect. Geweldige gast geweest voor AZ.
"Supporters zijn zeer teleurgesteld en die roepen wat. Moet je als speler boven gaan staan en niet doen met je vingertje dat zij niks mogen roepen. "
Ook jouw citaat.

"Die roepen wat", groot verschil tussen je onvrede uitten en zo tekeer gaan. Dus als je niet hoort wat er geroepen wordt, moet je ook niet zeggen dat Wijndal niet zijn bek mag opentrekken richting die "supporters".

Anyway, je bedoelde het blijkbaar goed, dus zand erover.

Ben benieuwd waar Wijndal heen gaat deze zomer.. liever het buitenland ipv :^o 020
"One swallow does not make a summer"
Gesloten