Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 07 mei 2021, 11:46 Overmars loopt al aan hem te trekken en de competitie loopt ten einde. Ik verwacht dat hij gewoon naar het buitenland gaat vertrekken naar een hele mooie club.
Sjakie Swart doet vandaag ook een duit in het zakje door niet alleen Wijndal maar ook Stengs te noemen voor zijn clubje.
Gaat dus niet gebeuren! Maar ze zien in ieder geval wel de potentie in onze jongens.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 07 mei 2021, 12:10 Sjakie Swart doet vandaag ook een duit in het zakje door niet alleen Wijndal maar ook Stengs te noemen voor zijn clubje.
Gaat dus niet gebeuren! Maar ze zien in ieder geval wel de potentie in onze jongens.
Ik las het ook, maar Overmars zal verre onder de vraagprijs van AZ willen betalen. Zie ik dus ook echt niet gebeuren.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 07 mei 2021, 12:10 Sjakie Swart doet vandaag ook een duit in het zakje door niet alleen Wijndal maar ook Stengs te noemen voor zijn clubje.
Gaat dus niet gebeuren! Maar ze zien in ieder geval wel de potentie in onze jongens.
Het zijn wel een stel jankerds aan worden hahahahahaha
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

kuifje schreef: 07 mei 2021, 14:08 Het zijn wel een stel jankerds aan worden hahahahahaha
Telegraaf met Valentijn kunnen ook niet achter blijven:
Wijndal gelinkt aan ajax: ‘Een spel achter de schermen’
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

capefear schreef: 07 mei 2021, 15:00 Telegraaf met Valentijn kunnen ook niet achter blijven:
Toch zit er een serieus gevaar in dat zij Wijndal beslist wel willen halen. Taglifico heeft zijn laatste training er al op zitten en is op vakantie gestuurd. De verwachting is dat hij nu wel een stap naar een ander buiten land gaat maken. Leicester City ligt op pole positie las ik van de week ergens toen ik aan het zoek was naar nieuws over onze Owen. Elke keer weer wordt Wijndal als de meest ideale linksback genoemd.

Zou mooi zijn als Real Madrid zich binnenkort komt melden, want dat is zijn droomclub. Real zal er volgend seizoen heel anders uit gaan zien na waarschijnlijk een seizoen zonder prijzen. Dus Owen wacht nog even en dan ga je maar naar Spanje! [-o<
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

salmonyappi schreef: 06 mei 2021, 21:10 Het kan toch zijn dat een ingewijde hier op het forum (iedereen weet altijd over alles wel zijn zegje te doen....), bijvoorbeeld AZ 4 Life, weet hoe hij hier over denkt?
Natuurlijk kan dat. Ik had ook wel begrepen wat je bedoelt. Mijn reactie was niet serieus, vandaar dat er een knipoog-smiley bij stond.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken om Wijndal in een ander shirt binnen de eredivisie tegen AZ te zien spelen. Laat hem maar een mooie transfer maken naar een club in het buitenland als tussenstap naar zijn geliefde Real Madrid.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Owen kon een glimlach gisteren niet onderdrukken toen gevraagd werd naar de interesse van ajax. Maar laten we wel wezen, die is gewoon basisspeler op het EK en kan zo de PL in. Kassa! Zeg nooit nooit maar hij is voor mij het enige zekerheid samen met Teun op het moment die alleen nog maar beter in het buitenland kan worden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Leeuwenhart schreef: 09 mei 2021, 09:32 Owen kon een glimlach gisteren niet onderdrukken toen gevraagd werd naar de interesse van ajax. Maar laten we wel wezen, die is gewoon basisspeler op het EK en kan zo de PL in. Kassa! Zeg nooit nooit maar hij is voor mij het enige zekerheid samen met Teun op het moment die alleen nog maar beter in het buitenland kan worden.
Owen lacht altijd, dus is het niet zo gek dat hij ook lacht als er naar een link met ajax wordt gevraagd. Vink probeerde een reactie bij Wijndal uit te lokken, maar die was zo verstandig daar niet in te trappen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Beter dat Wijndal niks zei. Want elke reactie had weer een discussie van hier tot Tokio doen oplaaien.

Die jongen lacht altijd, maar mensen zien wat ze willen zien. Interesse en flirten van ajax is alleen maar positief voor zn bekendheid en waarde.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Wijndal kan het niveau van Real of welke andere topclub zeker aan. Als die niet slaagt, slaagt geen een enkel ander talent van AZ in het buitenland.
Buiten dat hij erg goed is, heeft die jongen ook een hoge dosis zelfvertrouwen, flair en branie; eigenschappen om het waar dan ook te maken.
Voor Mino Raiola moet het geen probleem zijn om hem bij een Europese topper onder te brengen en daar is met alle respect ajax te min voor.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Laat dat "met alle respect" maar weg hoor.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

In een uitgebreid interview met AZ-talent Owen Wijndal komt ook zijn toekomst aan de orde. Wat in elk geval duidelijk is: de linksback gaat niet Arne Slot achterna naar Feyenoord. 'Onmogelijk. Dat zeg ik eerlijk. Voor mij persoonlijk zou de stap naar Feyenoord geen vooruitgang zijn.'
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Maar ondanks het constante geflirt van ajax en de media-aandacht waarin hij naar ajax wordt toegeschreven: er is toch een afspraak dat wij onze spelers niet aan de “top” 3 (waar Feyenoord echt niet meer bij hoort) verkopen? Of geldt dat niet meer?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 12 mei 2021, 07:26 Maar ondanks het constante geflirt van ajax en de media-aandacht waarin hij naar ajax wordt toegeschreven: er is toch een afspraak dat wij onze spelers niet aan de “top” 3 (waar Feyenoord echt niet meer bij hoort) verkopen? Of geldt dat niet meer?
Eenhoorn liet in de podcast verstaan dat in principe de bedoeling is om niet de concurrent te versterken maar gaf anderzijds ook aan dat er gekeken wordt wat het beste voor AZ is. Kortom als ajax het hoogste bod neerlegt dan gaat ie daarheen. Hij gaf ook aan dat sinds Gudelj niets meer heeft gespeeld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 12 mei 2021, 09:16 Eenhoorn liet in de podcast verstaan dat in principe de bedoeling is om niet de concurrent te versterken maar gaf anderzijds ook aan dat er gekeken wordt wat het beste voor AZ is. Kortom als ajax het hoogste bod neerlegt dan gaat ie daarheen. Hij gaf ook aan dat sinds Gudelj niets meer heeft gespeeld.
Wat bedoel je (of hij) met die laatste zin?
Dat er sinds Gudelj niets meer heeft gespeeld, dus nu kan het wel weer een keer? Ik zou het echt heel jammer vinden Owen in een ajax-shirt te zien de komende jaren, en het een slecht signaal vinden om van de regel “niet de concurrent versterken” af te wijken. Als er één schaap over de dam is.....
Maar de tekenen, de onophoudende berichtjes in diverse media (het gehele journaille praat hem die kant op) wijzen er meer en meer op dat het wél gaat gebeuren. Helemaal toen ik Owens smile zag bij een interview..... En gisteren Tadic weer die hem als prima vervanger van Tagliafico ziet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 15 mei 2021, 06:22 Wat bedoel je (of hij) met die laatste zin?
Dat er sinds Gudelj niets meer heeft gespeeld, dus nu kan het wel weer een keer? Ik zou het echt heel jammer vinden Owen in een ajax-shirt te zien de komende jaren, en het een slecht signaal vinden om van de regel “niet de concurrent versterken” af te wijken. Als er één schaap over de dam is.....
Maar de tekenen, de onophoudende berichtjes in diverse media (het gehele journaille praat hem die kant op) wijzen er meer en meer op dat het wél gaat gebeuren. Helemaal toen ik Owens smile zag bij een interview..... En gisteren Tadic weer die hem als prima vervanger van Tagliafico ziet.
Dat er sinds Gudelj geen transfer meer is geweest denk ik.

Tja, wat is wijsheid. Stel ajax biedt 16 mio en het andere hoogste bod is 10 mio. Moet je dan 6 mio weggooien?

Anderzijds heeft ajax nu ook putten te dempen omdat ze veel verlies hebben geleden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 15 mei 2021, 07:39
Tja, wat is wijsheid. Stel ajax biedt 16 mio en het andere hoogste bod is 10 mio. Moet je dan 6 mio weggooien?
Daar heb je wel een punt......nou ja, we wachten het maar af. We kunnen er toch niks aan veranderen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 15 mei 2021, 07:39
Anderzijds heeft ajax nu ook putten te dempen omdat ze veel verlies hebben geleden.
Ik heb totaal geen meelij 😉😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze kunnen Wijndal nooit voor het EK verkopen tenzij er 20+ miljoen wordt geboden. Hij moet de verdampte winst op Stengs en Boadu gaan compenseren.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wijndal is inderdaad de beste linksback van Nederland. 20 miljoen. En dan nog. Niet aan je concurrent verkopen als je zelf de beste wilt zijn.
Glory Hunter
Gesloten