Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Niveautje hoger moet hij even aan wennen laten we maar zeggen. Verdedigend zat hij er een paar keer lelijk naast.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

SimonPoulsen schreef: 07 okt 2020, 19:34 Niveautje hoger moet hij even aan wennen laten we maar zeggen. Verdedigend zat hij er een paar keer lelijk naast.
Valt nog redelijk mee toch, iedereen is slecht. Zeker een Hateboer en Depay.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Die slechte bal in de 34e minuut werd trouwens ook slecht naar hem toegespeeld met een vervelende stuit erin. Veld ligt er ook niet opperbest bij.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ook niet makkelijk voetballen met de rechtspoten Van de Beek en Babel voor hem. Van de Beek zit toch ook niet in de wedstrijd. Middenveld sluit voor geen meter. Wijnaldum kan het ook niet meer belopen. Je kunt beter met de punt naar voren op het middenveld gaan staan tegen deze slim spelende Mexicanen. Maar dat wil De Boer niet want de volgende wedstrijden staat Frenkie de Jong op de positie van Teun Koopmeiners.

Alle linies missen balvastheid en rust. Niet makkelijk om te debuteren.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

leszz schreef: 07 okt 2020, 19:38 Valt nog redelijk mee toch, iedereen is slecht. Zeker een Hateboer en Depay.
Zeker er spelen er heel veel slecht. Maar Wijndal behoort daar ook zeker toe. Die Corona is hem aardig de baas.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Tot nog toe speelt Wijndal meer dan prima. Komt goed mee, met een paar prima voorzetten.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Nou, een van die voorzetten was anders letterlijk en figuurlijk een ziekenhuisbal. 😉
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Deze was wel heel lekker. 😀
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZuid-Scharwoude schreef: 11 nov 2020, 20:52 Deze was wel heel lekker. 😀
Top assist. 3 man konden er potentieel gebruik van maken.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Prima prestatie van Owen. Koele kikkert!
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Mooi compliment van de bondscoach.
De gelijkmaker kwam uiteindelijk na een voorzet van Owen Wijndal. „Die was fantastisch vandaag. Mooi dat hij zo’n hele goede indruk heeft achtergelaten, daar hoop je ook op. Dat jongens het laten zien en het mij moeilijk maken. Hij heeft echt de schroom van zijn eerste interland tegen Mexico van zich afgegooid.”
https://www.telegraaf.nl/sport/58738117 ... ch-vandaag
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

De mannen van de NOS voetbal-podcast (o.a. Arno Vermeulen, Jeroen Stekelenburg, Jeroen Elshoff) zijn ook om: Wijndal is de aankomende jaren dé linksback van het Nederlands elftal. Zou leuk zijn en op dit moment ook volkomen terecht. Overigens vlak ik Bakker ook niet uit, met de ontwikkeling die hij nu doormaakt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 16 nov 2020, 12:39 De mannen van de NOS voetbal-podcast (o.a. Arno Vermeulen, Jeroen Stekelenburg, Jeroen Elshoff) zijn ook om: Wijndal is de aankomende jaren dé linksback van het Nederlands elftal. Zou leuk zijn en op dit moment ook volkomen terecht. Overigens vlak ik Bakker ook niet uit, met de ontwikkeling die hij nu doormaakt.
Bakker doet het ook prima, maar het is wel een voordeel dat Owen nu al basisspeler bij Oranje is. Als hij goed blijft presteren, zal hij er niet snel naast gezet worden.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wijndal heeft gewoon exact waar elke Nederlandse trainer naar op zoek is en dat is die drive naar voren en de mogelijkheid om meer als een extra aanvaller te dienen. Wijndal en Dumfries hebben wat dat betreft dezelfde kwaliteiten alleen is Wijndal behendiger en heeft Dumfries een stevigere fysiek.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1357
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Aan Wijndal was laatst al wel te zien dat ie zich na een weekje Oranje kapot is geschrokken van het schrikbarende niveau van zijn collega’s.

Ik zag m laatst al met veel misbaar reageren op de zoveelste kutbal van Boadu.

De centrale verdedigers komen niet verder dan tikkie breed. Voor de tegenstander ideaal, die hoeven pas druk te zetten als Midtsjø of Koopmeiners aan zet is.
Martins Indi durft nog wel eens iets gedurfder te passen maar die zijn we waarschijnlijk wel even kwijt. Letschert en Panta zijn redelijk hopeloos aan de bal. De Wit staat altijd zo diep dat je die nooit kan inspelen. En dus gaat de bal steeds terug of oeverloos rondspelen tot eindelijk een gaatje ontstaat.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Metalingus schreef: 11 dec 2020, 18:07 Aan Wijndal was laatst al wel te zien dat ie zich na een weekje Oranje kapot is geschrokken van het schrikbarende niveau van zijn collega’s.

Ik zag m laatst al met veel misbaar reageren op de zoveelste kutbal van Boadu.

De centrale verdedigers komen niet verder dan tikkie breed. Voor de tegenstander ideaal, die hoeven pas druk te zetten als Midtsjø of Koopmeiners aan zet is.
Martins Indi durft nog wel eens iets gedurfder te passen maar die zijn we waarschijnlijk wel even kwijt. Letschert en Panta zijn redelijk hopeloos aan de bal. De Wit staat altijd zo diep dat je die nooit kan inspelen. En dus gaat de bal steeds terug of oeverloos rondspelen tot eindelijk een gaatje ontstaat.
Ook weer niet overdrijven alsof Oranje nu alles is en AZ weer helemaal niets waarmee hij samen speelt.
Als de Vrij en Veltman erin staan zal het niveau ook weer niet drastisch hoger zijn alsof hij dan in een geoliede machine speelt waar hij zoveel leert.
Dat centraleverdedigers bij AZ alleen maar breed spelen weet ik niet, zie Pantelis echt wel eens een dieptepass geven die aankomt.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Nu het roerige jaar 2020 bijna voorbij is, kijkt de linksback al verder. Naar het EK met Oranje, al is dat nog ver weg. ,,En de strijd om het kampioenschap ligt echt nog open, denk ik. Al staan we nu op achterstand, we zijn er goed genoeg voor. Helemaal als je kijkt tegen wie we nog moeten in januari. In die maand kan er nog veel veranderen en van 2020 weten we dat we goed waren in de topwedstrijden. Recent hebben we tegen Napoli en Real Sociedad gespeeld en toen hebben we ook laten zien dat goed konden zijn tegen dat soort ploegen.”
bron AD

Dat is de mentaliteit die we nodig hebben
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

capefear schreef: 11 dec 2020, 18:31 Ook weer niet overdrijven alsof Oranje nu alles is en AZ weer helemaal niets waarmee hij samen speelt.
Als de Vrij en Veltman erin staan zal het niveau ook weer niet drastisch hoger zijn alsof hij dan in een geoliede machine speelt waar hij zoveel leert.
Dat centraleverdedigers bij AZ alleen maar breed spelen weet ik niet, zie Pantelis echt wel eens een dieptepass geven die aankomt.
Met deze comment begrijp ik in ieder geval waarom je met sommige forummerds in de haren hangt :lol:
Met mij in ieder geval :wink:

Gewoon goede uitspraken van Wijndal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

IMG-20210104-WA0000.jpg
IMG-20210104-WA0000.jpg (175.31 KiB) 2953 keer bekeken
IMG-20210104-WA0001.jpg
IMG-20210104-WA0001.jpg (186.59 KiB) 2953 keer bekeken
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Stel je voor dat Wijndal uitvalt

Dan speel je met Gullit-Panta-Bmi-Yuki. Gatenkaas uit Alkmaar.
Gesloten