Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Rentree Wijndal, gewonnen van ajax, debuut Jensen en Taabouni gescoord. Wat willen we nog meer?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 02 sep 2021, 12:34 Rentree Wijndal, gewonnen van ajax, debuut Jensen en Taabouni gescoord. Wat willen we nog meer?
Dat het geen oefenduel, maar een competitieduel was? :wink:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 02 sep 2021, 12:40 Dat het geen oefenduel, maar een competitieduel was? :wink:
De advocaten zijn al in de weer om dat recht te zetten

Wel leuk zon opstelling zonder aanvallers, en dan winnen.
Vindahl, Witry, Letschert, Beukema, Martins Indi, Wijndal, Midtsjo, De Wit, Clasie, Reijnders, Oosting

Ik verheug me nu al op de potjes met Witry én Wijndal die lekker ouderwets gaan opstomen. De buitenspelers en spits gaan daar ook direct van profiteren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 02 sep 2021, 12:47 De advocaten zijn al in de weer om dat recht te zetten
:mrgreen:
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 02 sep 2021, 12:47 De advocaten zijn al in de weer om dat recht te zetten

Wel leuk zon opstelling zonder aanvallers, en dan winnen.
Vindahl, Witry, Letschert, Beukema, Martins Indi, Wijndal, Midtsjo, De Wit, Clasie, Reijnders, Oosting

Ik verheug me nu al op de potjes met Witry én Wijndal die lekker ouderwets gaan opstomen. De buitenspelers en spits gaan daar ook direct van profiteren.
:lol:

Zeker mooi om te zien, eindelijk echt opkomende backs Taabouni die scoort en zich zo weer bewijst. De goal van Midtsjo was geweldig, hij slalomt zo langs de verdediging.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

SimonPoulsen schreef: 02 sep 2021, 12:47 De advocaten zijn al in de weer om dat recht te zetten

Wel leuk zon opstelling zonder aanvallers, en dan winnen.
Vindahl, Witry, Letschert, Beukema, Martins Indi, Wijndal, Midtsjo, De Wit, Clasie, Reijnders, Oosting

Ik verheug me nu al op de potjes met Witry én Wijndal die lekker ouderwets gaan opstomen. De buitenspelers en spits gaan daar ook direct van profiteren.
:lol:

Zeker mooi om te zien, eindelijk echt opkomende backs Taabouni die scoort en zich zo weer bewijst. De goal van Midtsjo was geweldig, hij slalomt zo langs de verdediging.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Zal Wijndal zijn contract verlengd worden met een jaar? Is misschien wel tactisch slim.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Niet mijn eerste keuze voor aanvoerder, maar het is hem gegund.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 10 sep 2021, 16:19 Niet mijn eerste keuze voor aanvoerder, maar het is hem gegund.
Is ook goed voor zijn transferwaarde. Aanvoerder zijn is toch weer statusverhogend.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

kuifje schreef: 10 sep 2021, 18:25 Is ook goed voor zijn transferwaarde. Aanvoerder zijn is toch weer statusverhogend.
Daarom, en verder heeft het meer een symbolische waarde denk ik met de toss en interviews. Martins indi zal toch niet meer of minder gaan coachen met of zonder die band.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 10 sep 2021, 18:30 Daarom, en verder heeft het meer een symbolische waarde denk ik met de toss en interviews. Martins indi zal toch niet meer of minder gaan coachen met of zonder die band.
Ook mooi als pleister op de wond dat hij die transfer niet heeft gemaakt. Zijn grootste vrienden zijn weg, dus ook voor hem is het ook weer opnieuw zijn weg vinden bij AZ. Dat hij nu aanvoerder mag zijn geeft hem toch weer een belangrijkere rol in het team. Ook is het goed voor zijn ontwikkeling als leider.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Om mijn eerste opmerking te verduidelijken: ik had de band altijd aan Midtsjö gegeven.
Maar ik snap het allemaal wel qua status enzo.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hij zegt zelf dat hij weer 100% fit is maar ik mis vooral zijn extra power die hij kon brengen. Wel fijn dat hij er weer bij is.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 10 sep 2021, 19:28 Om mijn eerste opmerking te verduidelijken: ik had de band altijd aan Midtsjö gegeven.
Maar ik snap het allemaal wel qua status enzo.
Ik denk dat Midtsjo niet als leider type wordt gezien, volgens mij is het ook een vrij stille jongen die liever te weinig zegt dan te veel zegt.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

FugAZi schreef: 12 sep 2021, 08:43 Hij zegt zelf dat hij weer 100% fit is maar ik mis vooral zijn extra power die hij kon brengen. Wel fijn dat hij er weer bij is.
Ik vond hem tegen PSV eigenlijk direct ouderwets overkomen en goed spelen. Zeker gezien dit direct tegen misschien wel de sterkste tegenstander is. Vond ook de linkerflank weer wat stabieler overkomen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 14 sep 2021, 07:23 Ik denk dat Midtsjo niet als leider type wordt gezien, volgens mij is het ook een vrij stille jongen die liever te weinig zegt dan te veel zegt.
Dan hebben ze flink wat afgelogen in interviews
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 14 sep 2021, 07:23 Ik denk dat Midtsjo niet als leider type wordt gezien, volgens mij is het ook een vrij stille jongen die liever te weinig zegt dan te veel zegt.
Midtsjo is naar buiten uit ook geen jongen die graag op de voorgrond treedt. Die houdt ook helemaal niet van interviews bijvoorbeeld. In die zin logisch dat je hem geen aanvoerder maakt. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij geen belangrijke rol in de groep heeft.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Waarom heeft hij de aanvoerdersband? Zag net het interview met hem en vind het maar erg matig qua uitspraken.

Ik mis Koopmeiners.
.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Als AZ zo blijft aanmodderen wordt Oranje en een mooie transfer een moeilijk verhaal voor hem.
Eens telde AZ op haar hoogte punt 5 oranje internationals en was het een keer hofleverancier voor Oranje.
De status brokkelt razend snel af.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Azzaandijk schreef: 23 sep 2021, 21:01 Waarom heeft hij de aanvoerdersband? Zag net het interview met hem en vind het maar erg matig qua uitspraken.

Ik mis Koopmeiners.
Omdat Midtsjö 'm niet krijgen kon of mocht en omdat Martins Indi de band laten houden inmiddels wel helemaal voor schut zou zijn geweest.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten