Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2022, 10:35 En dan toch zoveel assists.. Hij is de laatste weken minder, maar het is niet zo dat hij heel het seizoen dramatisch is.
De helft van zijn assists zijn geen knappe voorzetten, maar simpele passjes op Karlsson die via een solo (man uitspelen en schieten) scoort.

Wijndal is gewoon veel en veel minder dit seizoen dan het vorige en die daarvoor.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wijndal vindt dat hij goed heeft gespeeld. Ik vind van niet. Mooie voorzet bij de 1-1 maar verder heel erg matig. En dan eerst die corner onnodig weggeven en vervolgens niet meespringen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 08 mei 2022, 15:53 Wijndal vindt dat hij goed heeft gespeeld. Ik vind van niet. Mooie voorzet bij de 1-1 maar verder heel erg matig. En dan eerst die corner onnodig weggeven en vervolgens niet meespringen.
Na afloop van de wedstrijd ging Wijndal in zijn eentje nog uitgebreid een aantal ajaxspelers knuffelen op het veld. Zijn nieuwe ploeggenoten?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Z'n matties.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 08 mei 2022, 16:16 Na afloop van de wedstrijd ging Wijndal in zijn eentje nog uitgebreid een aantal ajaxspelers knuffelen op het veld. Zijn nieuwe ploeggenoten?
Zou zomaar kunnen. En het kan me eerlijk gezegd gestolen worden, als ze maar grof betalen. AZ heeft een echte aanvoerder nodig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Die onnodige hoekschop waaruit gescoord wordt reken ik hem aan. In mijn ogen onbegrijpelijke actie door het gevaar uit de weg te gaan, de bal zomaar over de lijn te schieten. Dit geintje kan ons dus zomaar de 4e eindpositie kosten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 08 mei 2022, 17:00 Die onnodige hoekschop waaruit gescoord wordt reken ik hem aan. In mijn ogen onbegrijpelijke actie door het gevaar uit de weg te gaan, de bal zomaar over de lijn te schieten. Dit geintje kan ons dus zomaar de 4e eindpositie kosten.
:help:
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 08 mei 2022, 17:00 Die onnodige hoekschop waaruit gescoord wordt reken ik hem aan. In mijn ogen onbegrijpelijke actie door het gevaar uit de weg te gaan, de bal zomaar over de lijn te schieten. Dit geintje kan ons dus zomaar de 4e eindpositie kosten.
Je draaft wel n beetje door met je hoekschop. Hij ziet toch niet wat er in zn rug loopt.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

ForzAZ schreef: 08 mei 2022, 16:16 Na afloop van de wedstrijd ging Wijndal in zijn eentje nog uitgebreid een aantal ajaxspelers knuffelen op het veld. Zijn nieuwe ploeggenoten?
We kunnen allemaal wel stellen dat Wijndal zich niet meer ontwikkeld heeft sinds anderhalf seizoen geleden. Als je Wijndal nog kwijt kan voor 15 miljoen moet je dat meteen doen.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Hij had het in ieder geval gezellig met ze aan het eind van de wedstrijd
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Zegt niks, kan van alles zijn.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

072 schreef: 10 mei 2022, 12:21 Hij had het in ieder geval gezellig met ze aan het eind van de wedstrijd
Zijn gewoon gasten die elkaar al jaren kennen. Vanuit de jeugd vaak met AZ tegen ajax gespeeld, en daarna met de jeugdteams van oranje op pad met elkaar. Kan ik me niet zo aan storen eerlijk gezegd.

En ja die clickbait sites vinden dat soort grapjes op Instagram natuurlijk heerlijk.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 08 mei 2022, 17:32 We kunnen allemaal wel stellen dat Wijndal zich niet meer ontwikkeld heeft sinds anderhalf seizoen geleden. Als je Wijndal nog kwijt kan voor 15 miljoen moet je dat meteen doen.
De vraag is natuurlijk wat er bij die contractverlenging is afgesproken. Misschien mag hij wel weg bij 10 miljoen en legt ajax dat zo neer. Maar wat gebeurt er dan als een buitenlandse club 12 miljoen wil betalen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 10 mei 2022, 17:19 De vraag is natuurlijk wat er bij die contractverlenging is afgesproken. Misschien mag hij wel weg bij 10 miljoen en legt ajax dat zo neer. Maar wat gebeurt er dan als een buitenlandse club 12 miljoen wil betalen.
Dat is altijd lastig. Club kan ervoor gaan liggen en eisen dat de speler maar met desbetreffende club rond moet komen. Anderzijds kan speler ook voet bij stuk houden. Dan gaat het erom wie de langste adem heeft.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 10 mei 2022, 18:17 Dan gaat het erom wie de langste adem heeft.
Als Wijndal mee wil naar het WK zal hij geen conflict willen forceren. In de basis van ajax is hij zeker van een plekje, op de bank bij AZ niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wat gaat Wijndal er toch vaak bij liggen als hij een kopduel aan moet gaan...
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Uitstekende speler voor AZ. Maar absoluut geen aanvoerder. Was mooi rond minuut 15 en 87 tegen Utrecht, spel lag stil en de groep spelers stonden met de koppen bij elkaar. Wijndal lacht en kletst wat met een medespeler en De Wit zie je schreeuwend en klappend zijn teamgenoten motiveren.
"One swallow does not make a summer"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wijndal ook vandaag weer verdedigend zwaar ondermaats. Bij de 1-2 stapt ie uit en laat zijn man los die ongehinderd de bal kan inschieten. Dan ook weer met hoge ballen voor de goal verdedigt ie niet, maar laat zich weer vallen. Maar goed hij gaat toch weg.

Na de wedstrijd maakte ie flink ruzie met een aantal supporters van ons. Wees met zijn vingertje dat zij hun mond moesten houden en werd daarna door ploeggenoten weggehaald. Liep geschokt over het veld. Dat wordt nog wat in de nacompetitie. De ploeg heeft alle krediet verspeeld lijkt het bij de supporters. Wijndal is de aanvoerder en met zijn nakende vertrek ben ik benieuwd hoe hij daar mee om gaat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 11 mei 2022, 20:37 Wijndal ook vandaag weer verdedigend zwaar ondermaats. Bij de 1-2 stapt ie uit en laat zijn man los die ongehinderd de bal kan inschieten. Dan ook weer met hoge ballen voor de goal verdedigt ie niet, maar laat zich weer vallen. Maar goed hij gaat toch weg.

Na de wedstrijd maakte ie flink ruzie met een aantal supporters van ons. Wees met zijn vingertje dat zij hun mond moesten houden en werd daarna door ploeggenoten weggehaald. Liep geschokt over het veld. Dat wordt nog wat in de nacompetitie. De ploeg heeft alle krediet verspeeld lijkt het bij de supporters. Wijndal is de aanvoerder en met zijn nakende vertrek ben ik benieuwd hoe hij daar mee om gaat.
Ik hoop dat AZ supporters nog enige klasse hebben. Die jongen heeft zowat zijn hele jeugd bij AZ gespeeld, vorig jaar doorgegaan, trots op zijn aanvoerderschap, altijd postief over de club en heeft nog bijgetekend voor een hogere transfersom voor de club. Hoe kun je de spelers nu nog met hart voor deze club en haar platte aanhang laten spelen?
we can come an end
Gesloten