Rody de Boer (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit was inderdaad wel heel verschrikkelijk. De keeperstrainer van AZ krijgt alles stuk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Het is vooral een goede lijnkeeper, op alle andere facetten scoort hij een onvoldoende. Hij doet me denken aan Rochet, die was op de lijn ook wel aardig, alleen ging elk schot van buiten de zestien erin. Als je dan ook nog dit soort ketsers gaat maken...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 25 feb 2020, 09:09 Het is vooral een goede lijnkeeper, op alle andere facetten scoort hij een onvoldoende. Hij doet me denken aan Rochet, die was op de lijn ook wel aardig, alleen ging elk schot van buiten de zestien erin. Als je dan ook nog dit soort ketsers gaat maken...
Rody de Boer laat al het hele seizoen ballen door die Bizot wel gehad zou hebben, dus hij gaat Bizot echt niet niet opvolgen. Het is inderdaad wel te hopen dat Bizot geen wedstrijden meer mist dit seizoen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 25 feb 2020, 09:09 Het is vooral een goede lijnkeeper, op alle andere facetten scoort hij een onvoldoende. Hij doet me denken aan Rochet, die was op de lijn ook wel aardig, alleen ging elk schot van buiten de zestien erin. Als je dan ook nog dit soort ketsers gaat maken...
Nou ... zo slecht zal Rody toch niet zijn?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 26 feb 2020, 09:08 Nou ... zo slecht zal Rody toch niet zijn?
Rochet was echt beter dan Rody. Helaas.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 26 feb 2020, 09:08 Nou ... zo slecht zal Rody toch niet zijn?
Mwah, beide laten elk afstandsschot door en zijn zwak bij hoge ballen. Enige dat ze beide hebben zijn goede reflexen op de doellijn.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Vermeende interesse in De Boer van zijn oude trainer Snoei.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/93 ... king-.html
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dunt lekker uit zo qua keepers.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Oorspronkelijk artikel van de VI onder:
https://www.vi.nl/teams/nederland/AZ/nieuws
Dus 2 vervangers en Bizot die waarschijnlijk blijft dan. En anders wordt Rody nog niet goed genoeg bevonden om Bizot te vervangen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Ik begrijp hier helemaal niets van, tenzij er minimaal 1 hele goeie keeper naar AZ komt
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarZeboys schreef: 10 jun 2020, 08:42 Ik begrijp hier helemaal niets van, tenzij er minimaal 1 hele goeie keeper naar AZ komt
Je geeft toch zelf het antwoord al. Er zal dus een goeie keeper naar AZ komen.
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 10 jun 2020, 08:49 Je geeft toch zelf het antwoord al. Er zal dus een goeie keeper naar AZ komen.
Rody toch te licht bevonden en moet vlieguren maken bij een andere club. In de herkansing.

Stekelenburg komt terug naar Nederland. Huis in Limmen, als ie dat nog heeft. Dus........?

Of zou ie bij de concurrent op de bank gaan zitten?
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Dat zou heel goed kunnen, hoewel ik zowel Bizot of Stekelenburg niet op de bank zie zitten ..

Ik vond Rody in eerste instantie echt een top keeper, maar misschien dat het constant spelen op hoger niveau hem beter gaat maken (als dat al gebeurt)
ForzAZ schreef: 10 jun 2020, 09:11 Rody toch te licht bevonden en moet vlieguren maken bij een andere club. In de herkansing.

Stekelenburg komt terug naar Nederland. Huis in Limmen, als ie dat nog heeft. Dus........?

Of zou ie bij de concurrent op de bank gaan zitten?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 10 jun 2020, 09:11 Rody toch te licht bevonden en moet vlieguren maken bij een andere club. In de herkansing.

Stekelenburg komt terug naar Nederland. Huis in Limmen, als ie dat nog heeft. Dus........?

Of zou ie bij de concurrent op de bank gaan zitten?
Of bij Sparta in de basis. Die zijn geïnteresseerd volgens het AD. Maar goed, dat zijn schaduwelftal perikelen.
_________________
"I don't know that!"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Vorige week Jasper Schendelaar, deze week Rody de Boer...

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/95 ... l-weg.html

AZ moet de ogen maar goed open houden op keepersgebied. Sergio Romero loopt eind dit seizoen uit z'n contract bij Manchester United.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 07 nov 2020, 17:47 Vorige week Jasper Schendelaar, deze week Rody de Boer...

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/95 ... l-weg.html

AZ moet de ogen maar goed open houden op keepersgebied. Sergio Romero loopt eind dit seizoen uit z'n contract bij Manchester United.
Rody was vorig jaar al duidelijk dat hij niet de opvolger van Bizot zou worden. Wel mooi dat Doodeman (oud AZ jeugd) van die blunder profiteert.

Romero is de laatste jaren reservekeeper geweest op een paar wedstrijden wedstrijden na. In februari wordt hij 34. Hij zal ook wel hoog salaris willen, dus zandbak of China. AZ zal ook liever op een jongere keeper inzetten. Categorie Drommel of Padt. Jammer dat Verhulst niet meer speeltijd kan krijgen om te zien hoe hij het doet. Zijn 1e wedstrijden waren veelbelovend.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZuid-Scharwoude schreef: 07 nov 2020, 17:47 Vorige week Jasper Schendelaar, deze week Rody de Boer...

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/95 ... l-weg.html

AZ moet de ogen maar goed open houden op keepersgebied. Sergio Romero loopt eind dit seizoen uit z'n contract bij Manchester United.
Sergio Romero heeft zelfs ruzie binnenskamers bij United.

Maar het gaat niet echt lekker met de verhuurde doelmannen.
Beetje het Hidde Jurjus effect ofzo.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

On topic.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -na-topper
"Deze doet wel even pijn", reageerde De Boer die weer ijzersterk keepte. "We gaan dit weer bespreken en snel door."
Dit is een conclusie van de krant. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hij staat er in ieder geval goed op in dit medium. Meedoen om het kampioenschap van de KKD is misschien nog wel beter voor hem dan een degradatiestrijd voeren in de eredivisie. In ieder geval, hij maakt zo flink wat vlieguren bij een club die flinke prestatie druk ervaart en lijkt het daarbij goed te doen. Ik vlak hem nog niet uit als toekomstig keeper van AZ.
_________________
"I don't know that!"
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Kilkenny schreef: 20 nov 2020, 08:08 https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -na-topper

Dit is een conclusie van de krant. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hij staat er in ieder geval goed op in dit medium. Meedoen om het kampioenschap van de KKD is misschien nog wel beter voor hem dan een degradatiestrijd voeren in de eredivisie. In ieder geval, hij maakt zo flink wat vlieguren bij een club die flinke prestatie druk ervaart en lijkt het daarbij goed te doen. Ik vlak hem nog niet uit als toekomstig keeper van AZ.
Hij moet wel heel veel stappen maken wil hij goed genoeg zijn om in de toekomst bij ons onder de lat te staan.

Zelf ben ik wel onder de indruk van Verhulst. Zou leuk zijn wanneer hij de stap naar eerste keeper weet te maken.
Gesloten